Chevrolet Malibu LTZ: největší Chevy poprvé se čtyřválcem a šestistupňovým automatem
Automobil s délkou 4,8 m se v USA obvykle prodává standardně se šestiválcem, ale v nabídce této kategorie nejsou výjimkou ani osmiválce. Chevrolet však Američanům nabídne v USA neobvyklou kombinaci čtyřválce a šestistupňového automatu.
Pod kapotu si našel cestu koncernový motor 2,4 Ecotec s variabilním časováním ventilů. Dosahuje nejvyššího výkonu 129 kW při 6400 ot./min a točivý moment má maximum 217 Nm při 4500 ot./min. Druhou částí v dané třídě unikátní kombinace je použití šestistupňové převodovky Hydra-Matic 6T40. Tato převodovka patří do nové vývojové řady automatů GM. Díky moderní technice poskytuje maximální možné výkony a přitom jsou její rozměry menší než u starších typů. Šest stupňů umožňuje Malibu 2,4 využívat co nevíce optimální spektrum otáček. To podle výrobce přináší lepší požitek z řízení, ale také nižší spotřebu paliva.
Malibu LTZ 2,4 dostane speciální 17palcová kola Chromatec a chromovanou koncovku výfuku. Dále výbava tohoto typu zahrnuje mlhová světla, zadní světla se světelnými diodami nebo chromované doplňky karoserie.
Chevrolet Malibu se kromě motoru 2,4 Ecotec prodává také s 3,6 VVT a jako hybrid, jehož základem je opět motor 2,4. Pro verze LS a LT je k motoru 2,4 dodáván čtyřstupňový automat, šestistupňová převodovka v kombinaci s 2,4 je určena výhradně pro nejvyšší verzi LTZ.