Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet T2X: korejský crossover

Na autosalonu v jihokorejském Soulu se představil koncept T2X, vyvinutý designerským centrem automobilky GM DAT v korejském Incheonu. Studie kombinuje robustní styling SUV modelu s elegancí sportovního kupé...
Zpět na článek
2. 5. 2005 09:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 09:38
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 09:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 09:28
neregistrovaný "colin chapman"
2. 5. 2005 09:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 12:38
neregistrovaný "colin chapman"
2. 5. 2005 12:52
neregistrovaný "colin chapman"
2. 5. 2005 13:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 13:32
neregistrovaný "Johny"
2. 5. 2005 13:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 13:46
neregistrovaný "Johny"
3. 5. 2005 16:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 19:38
neregistrovaný "Johny"
3. 5. 2005 19:44
neregistrovaný "Johny"
3. 5. 2005 22:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 09:52
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 09:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 10:23
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 12:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 13:40
neregistrovaný "Johny"
2. 5. 2005 14:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 15:10
neregistrovaný "Jozef"
2. 5. 2005 15:40
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 18:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:03
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 19:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:24
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 19:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 17:17
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 17:35
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 18:54
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 18:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 09:04
T2X
No určitě je to emotivní a výrazný design. Nicméně jakákoliv identifikovatelnost jako Chevrolet nebo aspoň Daewoo mi chybí. Všechny linie jsou takové samoúčelné.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 09:38
Re: T2X
Ten design, sice Daewoo nepripomina, ale co pripomina Daewoo. Ma ta zancka nejake charakteristicke designove prvky? Nema a ani nemala. Takze, tam je to dalsi z radu konceptov. A Chevrolet? Pamatas ako som Ti hovoril, ze u Chevy vo Frankfurte predstavia novy design-direction? V Soeule ma toto auto na maske znak Daewoo, vo Frankfurte ho uvidime ako Chevrolet. Teraz je ale otazka, ci to je ten koncept pre Frankfurt, alebo nie ?! Aj ked to je zaujimavy koncept (ale pride mi trochu ustreleny - hlavne ta 4dv. coupe - SUV koncepcia, na moj vkus sa moc krizilo), nie su ani tu vidiet nejake jasne stylisticke prvky. Takze ja si myslim, ze vo Frankfurte toto bude skor v ulohe show-car-u. A bude tam este jeden, iny koncept, ktory bude hlavnym lakadlom na stanku Chevrolet.
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 09:18
Cadillac je zpátky
Několik minulých let byl nejprodávanějším luxusním vozem vyšší střední třídy v USA Mercedes-Benz E-class. 2004/2003/2002: 58 954 / 55 683 / 42 598 Cadillac, který po neúspěšném modelu Catera (Opel Omega) nasadil CTS, se každým rokem E-classu přibližoval. 2004/2003/2002: 57 211 / 49 392 / 37 976 V prodejních číslech za první kvartál roku 2005 se ale Cadillac ujímá po mnoha letech opět vlády, když vítězí s 13 402 prodanými kusy oproti 8 929 Mercedesům. V luxusní třídě dominoval mnoho let Lexus LS430. Limuzína, která svou neprůstřelnou spolehlivostí přiváděla konkurenty k šílenství. 2004/2003/2002: 32 272 / 23 895 / 26 261 Dosluhující Seville s předním náhonem stále více zaostával a kromě Lexusu ho předstihla i S-class a 7-series . Seville 2004/2003/2002: 12 870 / 18 747 / 21 494 Nová generace nazývaná už jen STS však během prvního čtvrtletí 2005 porazila nejen silnou německou dvojku (Audi se na americkém trhu teprve etabluje) ale nečekaně hned na startu prodeje mírně překonala i LS430, když zvítězila s 6 937 kusy oproti 6 682. Ovšem páteř prodejů Cadillacu tvoří ještě větší DeVille (DTS) a obrovitý Escalade (EXT, ESV), kteří se do žádné evropské třídy prostě nevejdou a oba se prodávají tempem zhruba 70 000 kusů ročně! Posílen dosavadními úspěchy doma, začíná budovat prodejní síť po celé Evropě a chystá rozšíření nabídky směrem nahoru i dolů. Jednou to přijít muselo. Dámy a pánové, Cadillac je zpět!
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "colin chapman"
2. 5. 2005 09:28
Re: Cadillac je zpátky
jediny cadillac ktory sa môže rovnať s europskymi autami je CTS
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 09:42
Re: Cadillac je zpátky
Docela rozumný názor dojista ovlivněný recenzema v jistých časopisech, které jsem taky četl. Ale od té doby vypustil Cadillac další modely jako jsou například STS a SRX, které mají stejné motory (nebo i lepší [4,6 Northstar], stejné převodovky a dokonce ještě lepší podvozky (navíc možnost magnetických tlumičů a náhonu 4x4). I interiéry mají podstatně hodnotnější než CTS, který je jednak levnější a taky se na něm mírně podepsal věk. I CTS ale od doby uvedení prošel změnama. Dostal lepší motory (původní pocházely ještě z Omegy) a standartně šestistupňový manuál.A ostatní modely jako DeVille a Escalade určitě nejsou dělané na evropský styl jízdy. Ale v rámci své filosofie patří k tomu nejlepšímu na trhu.
neregistrovaný "colin chapman"
2. 5. 2005 12:38
Re: Cadillac je zpátky
počkám si na nové testy, BTW časopisy , tu máš test CTS je to z anglického TOP GEAR
[odkaz]
neregistrovaný "colin chapman"
2. 5. 2005 12:52
Re: Cadillac je zpátky
CTS anglické EVO
[odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 13:03
Re: Cadillac je zpátky
To je dokonce test CTS-V. No recenze pěkná (i když jsem jí jen zběžně prolítnul), jen nechápu to "Mínus" v podobě "vypadá americky". Vždyť má úžasnej design.
neregistrovaný "Johny"
2. 5. 2005 13:32
Re: Cadillac je zpátky
Mimochodom, to co pises nesuhlasi celkom. CTS je oficalne stredna trieda, t.j. porovnavame s M-B C klasse, STS sa povazuje za konkurenta E-klase a ako to uvadzas ty je Caddy stale v zaostatku oprot mercedesu. Zaujimava situacia nastala v Eu, pretoze CTS je tu oficialne vyssia stredna trieda, teda tako ako BMW 5 a podstatne drahsi nez porovnatelne BMW 3-ky. Avsak sts STOJI ROVNAKO AKO KONKURENTNE BMW (530I a 545I) a lacnejsi je nez Mercedes E-klase a dkonca aj nez bol Seville! V USA je DTS(aspon zatial) uvedene ako large car, teda konkurentmi su Buick Park Avenue, Lincoln Town Car a pod., S-klase a BMW 7 nemaju konkurenta v tejto kategorii(+$70,000 a V12motor) u Cadillac-u. Co sa tyka techniky- Motory- V6 zatial OK, Northstar je uz davno na vysokej urovni a BLS bude mat slusny diesel(2,0l 180PS)! Mam vsak pocit ze BMW je na tom lepsie, vzhladom na to ze dosahuje podobne a vyssie vykony pri trocha nizsej spotrebe, Mercedes ma v sucastnosti dost zastarane motory a to hlavne V8 benzin kategoria a je teda velmi pozadu(vdaka tomu aj BMW predava ovela viac). Prevodovky- len zaujimava informacia, BMW kupuje 5-stupnove automaty od GM a montuje do X5 a novej 5-tky, zhodne s tymi v CTS a SRX! Ten 4-stupen(Seville, DeVille, Escalade) ma vsak problemi pri podradovani- cital som ze hlavne do kopca. A na zaver Mr.colin chapman- videli ste nahodou XLR? to je auto, ktore parti do kategorie v ktorej ani BMW ani Audi nemaju zastupenie!
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 13:57
Re: Třídy
Jen jsem čekal, kdo s tím vytasí jako první. S tou cenou máš naprostou pravdu. Jenže velikostí, výbavou a motorizací patří tam, kam jsem napsal já. Cenová politika je věc druhá a bylo snad Mondeo Mistral při výprodeji nižší střední třída? CTS=Catera=Omega=vyšší střední. Byla snad Omega střední třída? Lincoln LS mají tendenci někteří taky strkat pro nižší cenovku do střední třídy, jenže je to jen Jaguar S-type v jiném kabátě. A nikdo nepochybuje, že S-type je vyšší střední, zatímco X-type střední(platforma Mondeo). Pak už zbývá jen argument, že lidi nejsou ochotni zaplatit za Cadillac více peněz a tak je v jistém smyslu porážen evropskou konkurencí. Jenže zajímavě působí fakt, že většina STS se prodala v maximální palbě s náhonem 4x4 a motorem V8. Navíc lidi s americkým vkusem a větším balíkem peněz utrácí právě za Escalade a prodloužené verze DeVille, které svou cenou strčí většinu Mercedesů do kapsy. Jenže nemají přímé konkurenty v evropských a japonských modelech. A závěrem opakuji své hlavní východisko: nižší cena je výhoda, nikoliv důvod pro podceňování auta. ps: přicházející STS-V a XLR-V se bude dodávat s šestistupňovým automatem! Je vidět, že Cadillac se snaží držet krok i v takových kravinkách jako počet stupňů. CTS prostě střední třída není. Má standartně šestistupňový manuál a kotouče na všech kolech mají vnitřní chlazení. To pokud vím C-klasse ani A4 nemá (parametry nové trojky ještě nemám moc prostudované). Prostě není důvodu řadit ho níž. Vyrovná se E-klasse a spol. To, že za cenu C-klasse, je jen další výhoda.
neregistrovaný "Johny"
3. 5. 2005 13:46
Re: Třídy
CTS- no tak moment to som netvrdil ja, ale prave Bob Lutz to porovnaval s C-klase a BMW 3.A ak pojdes na www.cadillac.com tak si daj Competitive comparison- pre CTS dostanes BMW 325i! Oni si tu zariadili tak. Mne je to tiez blbe ze auto s 4,82dlzkou je v strednej triede. Mimochodom, Lincoln LS, ten by podla Eu standardov spadal uz do triedy luxusne auta. V Eu su priority- velkost, motorizacia, cena(kategorizovanie) v USA su tieto kat. rovnocenne, k tomu organizacia je lepsia lebo je ich viac.Dilema nastava pri nie prisposobenych vyrobcoch a modeloch(nemusia byt zle). Podobne problem so zaradovanim do 2 kategorii maju aj Skoda Octavia, Chrysler 300C(aj 300M), alebo M-B A-klase. Neni podstatne- tie auta su OK a sportove auta potrebuju viac stupnov, pre lenivych je tu automat, inak na vychutnanie takehoto auta potrebujes manual. V kazdom pripade si myslim ze od ofenzivy od 2002 Cadillac velmi pokrocil a GM bojuje hlavne na ziskanie europskeho premioveho segmentu, lebo sa ukazuje ako nieco kde boli predajne slaby doteraz. Co sa tyka predajov- Seville v EU je jediny co ma nastupcu a zaujem o Escalade je tiez velky- takze STS a Escalade, no potom ten BLS s diesel-om. TO moze byt trhak. Nebudem dalej blabolit. Suhlasim s tebou, sle ja udavam to co je oficialne a vyrobcom v technickych udajoch verim(aj Cadillac-u, aj BMW aj Mercedesu)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 16:05
Re: Třídy
Právě proto, že nejsem zaměstnanec ani placený propagátor Cadillacu, tak si můžu rozšiřovat svůj osobní názor a ten je, že CTS je ve všem rovnocenný soupeř E-class a 5-series. 300C/M má problém trošku jiný. Je to zástupce americké třídy full-size. Velkých ale laciných limuzín bez kdovíjak high-tech výbavy a v Evropě ho prostě není kam zařadit. V USA je to konkurent Buicku LeSabre, Pontiacu Bonneville, Fordu Crown Victoria a Mercury Grand Marquis. A mezitřídní hybridy od Volva a Škodovky to je námět na diplomovou práci
neregistrovaný "Johny"
3. 5. 2005 19:38
Re: Třídy
neregistrovaný "Johny"
3. 5. 2005 19:44
Re: Třídy
Celkom suhlasim s tebou. dalsi problem je STS. On neni fakt v kategorii luxusnych aut. Ma trochu menej nez 5 metrov(audi A8 5,10, t.j. +12cm) a nema v ponuke nic vacsie ako 4,6 V8.Pritom cena v Nemecku je cca.55 000 Eur, pre porovnanie BMW 760i 115000EUR. Ja mozno poviem odvazny nazor ale co sa tyka europy je STS konkurentom Mercedesu CLS. Inak vec vskutku sedi a este k tomu chystany ULS to potom robi vsetko logicke.
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 22:27
Re: Třídy
Zase máš pravdu a zase ti můžu nabídnout jen jiný pohled na věc. STS se zmenšil paradoxně právě hlavně kvůli evropským autům. Seville byl delší. Navíc třeba takový Lexus LS430 má jako vrchol nabídky ještě slabší motor než STS. ULS podle mě nic nerozřeší. Naopak. Cena bude jako S-class nebo 7-series či A8, jenže rozměry a motorizace na úrovni Rollsu a Bentley, Maybach. Takže klasický "caddy-problém" zůstává. IMHO to ale dělá z Cadillaců naopak velmi výhodné nabídky, i když nižší cena je deficit pro image ve snobském vidění světa (které je mi cizí).
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 09:52
Re: Vrati sa aj Lincoln?
( Som rad, ze debata na temu Passat uz skoncila. Sorry, ze som tam moc neprispieval - teda vobec - ale uz som sa k Passatu vyjadril predtym, a uz sa mi to nechcelo zas opakovat. Okrem toho sa nechat od GTI stale presvedcovat, ze to je uzasne aute Ale k veci...) Peter Horbury (Ford NA design-chief) vo stvrtok vyhlasil, ze napriek existencii noveho Zephyru, konceptu Aviator, noveho Mark LT, aj konceptu ako Mark IX (ktory vraj bol prijaty velmi rozporuplne) si uvedomuje, ze znacka Lincoln, je stale v krize identity. Napriek nedostatku penazi vraj ale pracuju na tom, aby sa znacka vratila naspat a prave tvoria novy elegantny designovy smer. Priklad si beru z vydareneho ozivenia znacky Cadillac. Ak sa teda na to uvolnia peniaze, mame naspat aj Lincoln v plnej krase. A budu prec tie reci sefov Fordu o tom, ze s Lincolnom zostupia o teriedu nizsie k Buicku. A ja dufam, ze sa to podari, pretoze Ford cez Jaguar, Land Rover, Aston dokazuje, ze vie stavat perfektne luxusne auta. A Lincoln patri proti Cadillacu. Takze, damy a pani, Lincoln moze by naspat!
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 09:58
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Kéž by to tak dopadlo. Design konceptů Aviator a Mark X (byl to už X ne?) mně oslovil "velmi mnoho hodně" Hlavně ty přední světla a maska. Asi by ale ten tvar vyžadoval zavedení světlometů z LED do série. Jinak Lincoln je na koni už teď, co se interiérů týče. Zephyr, Navigator a Aviator je mají mňam mňam.
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 10:23
Re: Vrati sa aj Lincoln?
On spominal Mk9 - to cierne coupe spred dvoch rokov (?) - k tomu cabriu Mark X sa nevyjadril. Aj ked neviem preco bol Mk IX prijaty rozporuplne (mozno maska a svetla?) - pretoze vypadal OK. A ci je na koni? Interiery moc nesledujem...ale teraz pozeram na Zephyr a fajn....ale exterier je nic moc. Chcelo by to fakt "zivu vodu". A tie peniaze...
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 12:53
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Souhlas.
neregistrovaný "Johny"
2. 5. 2005 13:40
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Co sa tyka Lincoln-u, velmi hadzali peniaze do blbosti ako LS a Aviator ktory vyzera rovnako ako Navigator(ten ale lepsi). Navigator ma lepsi interier, aspon to je moj nazor, na aj tak predajne bez sance oproti Cadillac-u Escalade. Plus model Town Car- v kratkej verzii ho kupuje len dochodcovia a dlhu(t.j. Limo) si moze len malo ludi dovolit. K tomu novy DTS! to nevyzera pre Lincoln dobre. Hlavny problem je v tom ze ma dvoch extremne silnych konkurentov vo svojom vlstnom dome- Volvo aj Jaguar. A k tomu mimo USA a Kanadu bez exportu. GM urobil dobre ze vsadil na Europu, lebo zaujmi Eu zakaznikov a Americanov sa podobaju viac(popularita SUV a kompaktov). Neviem, chcelo by to vela penazi a poriadne sefstvo, a k tomu vela stastia! No ja im to prajem
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 14:12
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Navigator se drží v prodejích docela dobře dobře, i když na Escalade nemá: 2004/2003 Escalade: 62 250 / 59 743 Navigator 36 398 / 38 742 Interiér má neoddiskutovatelně lepší. Exteriér zase osloví lidi, kteří nechtějí být tolik nápadní. Lincoln v současné nabídce už vlastně ponechal jen 4 řady, které se nejlépe prodávají. Chystá se nástupce Town Caru. Jsem zvědavý. Chtělo by to revoluční model, který by ale designem oslovil tradiční loyální zákazníky. Přesně jak to udělal Ford s Jaguarem XJ. Byl bych klidně pro, aby si vypůjčili jeho platformu. Snad by to nebylo z Matesova pohledu kacířství.
neregistrovaný "Jozef"
2. 5. 2005 15:10
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Som rád,že sa Cadillac vracia tam,kam patrí - ku špičke. Vyššie sa zase pretriasa Lincoln. Ale čo je s Buickom? Spadá síce do inej kategórie ako Cadillac a Lincoln,ale myslím,že by bola škoda,keby ho nechali len tak. Práve som si pozrel jeho oficiálnu stránku a všimol som si,že Park Avenue už nefiguruje v úvodnej ponuke modelov. Možno ho síce nájsť v podsekcii Build Your Buick,ale príde mi to ako výbehový typ. Chystajú zaň nástupcu,alebo ho vypustia bez náhrady? Minule sa tu objavilo,že Buick s Pontiacom to majú nahnuté z dlhodobého hľadiska,ale aj tak. Nechystá sa niečo nové?
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 15:40
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Buick nahradza Park Av ciastocne novym Lucernom, ciastocne mala prist nahrada v podobe velkeho luxuxneho sedanu Lausanne okolo 2007/08. To ale malo byt jedno z aut postavenych na platforme Zeta, ktoru cca. pred mesiacom v USA stopli (teda jej pouzitie). Nateraz nikto nevie, co bude s modelmi, ktore mali stat na Zete. Okrem Lausanne tam mal byt aj seriovy cabriolet z konceptu Velite, a aj nastupca divneho Randezvous. Tiez sa zatial nevie ci znacka Buick vobec prezije tazku krizu koncernu GM.
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 18:34
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Mně se Rendezvous náhodou líbí. A prodejně je to trhák. Ten název Lausanne byl prý jen novinářská spekulace. Protože Bob Lutz (šéf GM) je původem ze Švýcarska a Lucern se jmenuje podle švýcarského města, tak si novináři dělali legraci, že se další vlajková loď bude jmenovat Lausanne.
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 19:03
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Randezvous...eee, nemusim. Ten Lausanne...neviem ci to ma take pozadie, ale fakt je, ze GM si nechalo zaregistrovat aj toto meno. Ale bolo to este v baliku aj s Lucerne - takze boh vie, ci to je nazov dalsieho auta, alebo sa zvazovalo Lucerne vs. Lausanne.
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:14
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Asi spíš tak. Ten zeta-buick ještě rozhodnutý myslím nebyl, ale uvažovalo se prý spíš buď Velite (stejně jako kabriolet) nebo něco z historie (Electra, Roadmaster etc).
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 19:24
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Myslis to meno (realne)?
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:29
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Jojo. Mluvil jsem jen o názvech.
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 17:17
Re: Vrati sa aj Lincoln?
jj, Mark IX byl gut, Mark X nic-moc
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 17:35
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Vidim, ze si majster strucnosti: U mna bodoval aj Mk 9, hlavne zprofilu. Ten predok ale mohol byt iny, fakt. Bol taky trochu simplexny. Ked som na ZS v druzine "chytil slinu" nieco podobne som stvoril vo veku cca 8 rokov.
neregistrovaný "Marko"
2. 5. 2005 18:54
Re: Vrati sa aj Lincoln?
sakra, citam po sebe a...a chcel som napisat "IBA Mk 9". To mam z toho ze nieco pisem, vymazav, a do toho dopisujem. Takze ja vlastne suhlasim s Tebou..
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 18:43
Re: Vrati sa aj Lincoln?
Zase se neshodnem. Dám ti vědět až ta vzácná chvíle nastane.