a zo zrudicky je krasavec.. ten predok aj maska a predne svetla sa mi na traxe pacia ovela viac a viac mi tu sedi cely predok ako na mokke... aj interier mi pride akysi krajsi.... neviem... chcelo by to vidiet nazivo.... kazdopadne na slovensku mokka nema sancu.... predavat sa bude urcite lepsie trax vdaka normalnejsej cene ;-)
z tohto pohladu by som dokonca ani netipoval ze je to bracek mokky [odkaz] velmi pekne auto :yes: len skoda toho nizkeho plastu vpredu .. to budu mat servisy radost
PS: z hladiska dizajnu su tie lemy blatnikov zvladnute perfektne... sedia celkovo k hranatemu ponatiu auta aj predku.... je to o poznanie lepsie ako vajcoidna mokka :yes:
a pak se koncern GM diví, že je Opel ztrátový, když do evropy pošle stejný Chevy s o tolik nižší cenou, tak kdo si pak půjde koupit tu Mokku?? Já si myslím, že ten kdo dnes uvažuje o Opelu, už listuje na netu a hledá nejbližší showroom chevroletu
suhlas.. navyse mi pride trax aj krajsi.. tie hranate tvary mu sedia viac... ci uz sa pozeram na auto zboku alebo spredu tak trax je jasne krajsim autom teda aspon pre mna... nemam nic proti oplu .... ale trax by som rozhodne bral skor ako mokku a to sa nebavime este o cene :yes:
bude zaujimave teraz sledovat narast predaja chevroletu na slovensku aj v cechach ;-)
Pred pár dňami som bol s kamarátom pozrieť Moccu, interiér je rozhodne krajší u Oplu no za ten rozdiel by som si zvykol aj na ten z Traxu. Inak na Moccu majú kopec obejdávok, čakacia doba je 5 mesiacov, otázka je, čo spraví s počtom objednávok príchod Traxu hlavne keď Opel a Chevrolet sídlia v podstate všade v jednom showroome... ;-\ Nechcem byť zlým prorokom no skončí to asi podobne ako Captiva / Antara - debaklom pre Opel. :-O
doufejme že ne: ačkoli mám chevy rád, nerad bych aby Opel skončil špatně, tu značku mám docela rád a chevy neskončí protože je na rozdíl od opelu globální značkou...
lada niva je pracovny stroj.... na bezne rodinne jazdenie je to dost nepohodlne auto navyse neprakticke len s jednou dvojicou dveri..... niva je kokurent pre suzuki jimny ... trax je crossover a ma uplne inu cielovu skupinu zakaznikov ;-), tak ako s traxom je nezmysel jazdit v terene tak je s nivou nezmysel jazdit po dialnici.... kazde auto je uplne inak zamerane ;-) ... niva nie je konkrent traxa .... to vazne nie
Hele "troubo", opakuješ se, ale stále špatně. Trax (Moka) a Niva - to není stejná třída, ani omylem. Rozhodně Trax není určen pro tahání klád z lesa a naopak v Nivě těžko najdeš moderní a pohodlný interiér a vyspělé technologie.
Našel jsem pár odkazů, tak je sem dám. Design Traxu vznikal jednak ve Warren Studio GM v Michiganu, tým tam vedl Australan Mike Simcoe. Dokončovací práce na designu se dělaly v Soulu, tým vedl (původem Australan ;-) ) Američan Ken Parkinson (nyní už šéf globálního deisgnu Chevroletu) (další info tady: [odkaz] ) . Než doplul Trax do Evropy, proběhly už první jízdy v Kanadě a Austrálii (možná i jinde, nehledal jsem to nějak extra). Odkazy jsou tady: [odkaz] , [odkaz] (jsou tam nějaké další fotky naživo) .
Ve zkratce jsem si všiml: velikost hodnocená na úrovni Kia Soul, výtky vůči 1,4T (spotřeba, letargičnost), podvozek orientovaný na klidnou jízdu, žádné sportování, u 2WD verzí slabší brzdy, vágní řízení, sedadla vpředu velmi komfortní, ale málo místa ve druhé řadě. Celkově přijatý celkem se sympatiemi, ale bez nadšených výkřiků.
Za sebe řeknu, že mám docela rád design exteriérů Chevroletu, ale jeho "chlapáckost" někdy dopadne u malých modelů předimenzovaně (Aveo), uvidíme v reálu u Traxe. Pokud někomu stačí 2WD, nemá pupínky z neevropských značek a příliš nespěchá, měl by si asi ještě počkat na novou generaci Soulu, aby si mohl korejské produkty GM srovnat proti druhé korejské konkurenci. A kdo překousne i koncernové vozy, půjde se taky podívat kontrolně na frišného Yetiho. Pro mě by u těch alternativ možná hrál největší roli motor, jelikož chci mít svatý klid.
Dík za zajímavé odkazy. Pro mne SUV ve verzi 2WD příliš nedávají smysl. Snad jen pro ty, co potřebují zapůsobit na své sousedy, ale chybí jim dostatek peněz. Možná ještě pár staříků, co ocení lepší nastupovaní do vyššího auta, ale nikam na hory už stejně nejezdí. Prodává se jich stále dost (SUV ve verzi 2WD). Problém je skutečně v cenové politice výrobců. Když se podíváme na ceník Traxu, tak pro zájemce o 4WD jsou možné jen dvě motorizace. Nepříliš úsporný benzin 1,4 Turbo a nafta 1,7. Jenže diesel se nabízí jen v nejvyšší výbavě za 512 000.
V téhle ceně ale koupíte podstatně lepší nebo větší SUV. Např C4 AICROSS (1,6 HDI 115 k, 6kvalt 4WD) nebo po snížení cen u škody YETI Fresch (2,0 TDI/81 kW 4×4 za 450 000) - tedy s podstatně vyspělejším motorem 2.0 TDI. Yetina je tedy o 60 000 levnější. Ve vyšším stupni výbavy je pak jen o 20 000 dražší. Porovnávat motorizaci asi nemá cenu. Na porovnání jízdních vlastností si musíme počkat, ale pokud je podvozek traxu stejně tvrdý, jako u Mokky, vítěz testu je jistý. Stejně si myslám, že by prohrál ve srovníní s tím Aicrossem, a to jak v designu, velikosti i jízdních vlastnostech. Tady by bodaval snad jenom interiérem, ten u Citroenu nezvládli vůbec.
Tedy pokud někdo nepotřebuje předraženou nadstandardní a často zbytečnou výbavu, nemá v případě Traxu levnější alternativu a určitě půjde ke konkurenci, kde získá levnější a zřejmě i lepší auto, byť s nepatrně horší výbavou.
Trax může konkurenci porazit jen v nejlevnější kategorii. V té ale začíná být docela těsno - a přiznejme si, zase tak velký "kočkolap" to není, aby po něm mladá generace přímo šílelala. Že by tedy Trax trhla prodejní rekordy a nějak výrazně ohrozil Mokku nebo jinou konkurenci, to určitě nehrozí. Osobně jsem od chevroletu čekal lepší cenovou strategii.
Škeřík
U mne vede jasně OPEL Mokka!! :yes:
Design je u ní vyvážený a interier se sportovními budíky luxusní!
Chevrolet Trax je v interieru chudší, display rychloměru jak na digi hře.. :no::no:
Designově se karoserie až tak moc neliší..zezadu a z boku je Trax pěkný.
Předek je typický Chevrolet...neurazí ani nenadchne!
Jediná deviza je nižší cena , ale horší image Daewoo-Chevrolet výhodu devalvuje na nulu.
Rozhodně se bude hůř prodávat než Opel ! ;-)
Myslím , že se Mokka zatím prodává dobře..čeká se na ni půl roku.
A časem cena klesne...viz VW Tiguan před 5-6 lety...To byly ceny!!
s tym digitalnym rychlomerom to nemusi byt zle riesenie... je lepsie cumiet na otackomer ktory je klasicky rucickovy a pritom mat rychlost pod kontrolou a na ociach :yes: ..... podstatne je ze je dobre viditelny a prehladny ....
Tohle bude prostě oříšek pro koncové zákazníky - jak Traxx, tak Mocca mají něco do sebe - Traxx nepokladám za více hezčí auto, jen jde na to po svém - mě se moc nelíbí ten celkový styl, jakoby si hrál na něco, co není + interiér vypadá hlavně v oblasti budíků dost levně.
Opel zase prohrává překombinovaným středovým panelem v interiéru a možná přehnaným tvarováním zádě a ... cenovkou samozřejmě. Mno, kdo si bude chtít poříd vůz tohoto segmentu... nezávidím.
Zas takový oříšek to pro koncové zákazníky nebude. Trax má lacině působící interiér a nelze do něj objednat moderní bezpečnostní a prémiovou komfortní výbavu.
Takže zákazník, který preferuje nižší cenu a nevadí nehodnotně působící interiér zvolí Trax. Zákazník, který preferuje špičkovou bezpečnostní a komfortní výbavu zvolí Mokku.
Navíc cenový rozdíl bude menší než se čekalo, na stránkách Chevroletu je aktuálně cena Traxu od 379 900 Kč.