Alespoň odradí potencionální zájemce od koupě tohoto šlendriánu - jel jsem 1.4T LT+
Nevím kde se těch 103kW schovalo, ale nebyly tam ve 2, 3.. ani 5 tisících, koncernová 77kW 1.2TSI by to pojela s prstem v nose.
Sedělo se v tom jak na koze, ale tak nejistý podvozek a tak mizerné zpracování u auta za 490 tisíc nenabízí nikdo :no:
Mínusy -
- hluk a nekomfortní podvozek (16'' kola)
- líný motor (doba hájení skončila, měl již něco najeto)
- tak prťavé, že jsem se dozadu nebyl schopný poskládat (186cm)
- další perličky si bude muset každý objevit sám formou hry "najdi neexistující klady"
Plusy +
- zdražili to, takže to snad odradí lidi vůbec o tom uvažovat
ergo kladívko, laciné auto za těžké prachy
ASX, Yeti, Juke, C4 Aircross, 2008, Kiunday, S-Cross ti všichni nabídnou více.
A za cenu kde LT+ s novým ceníkem zdaleka nekončí, se dá sehnat Tiguan CE, CR-V nebo CX-5 :-)
Nesouvisí to s tím, že Chevy v Česku končí? Ale jinak s příspěvkem souhlas. Malé a současně neúsporné, drahé, nevýkonné, image 0. Za tu cenu to nedává žádný smysl.
Tak vám nevím ale z Traxe jsem měl úplně opačné pocity. do zatáček i na tak úzské a vysoké auto sedí a 1,4T jezdí dobře.
Doporučuji se podívat k jakémukoli dealerovi na ceny
Napřiklad jsem se byl podívat minulý týden u toho na Kladně, kde určitě takové ceny neměli.