Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet utápí stamilióny dolarů v anglickém fotbalu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
Chevrolet se snaží v rámci propagace spojit své jméno se slavnými fotbalovými kluby a projekty a stává se jejich oficiálním partnerem a sponzorem.

Nejnovější oficiální oznámení o spolupráci mezi výrobcem automobilů a fotbalovým klubem pochází z konce července. Podle materiálů automobilky vstoupil Chevrolet do čtyřletého smluvního vztahu s Liverpool Football Club jako jeho oficiální automobilový partner.

Partnerství potrvá do konce ročníku 2015/16 Barclays Premier League a evropských kampaní a zahrnuje zviditelnění značky na Anfield na domácím hřišti Liverpoolu, propagaci v rámci tiskovin klubu, digitálních publikací a fanouškovských stránek a komerčních vystoupení hráčů. Chevrolet je také oficiálním sponzorem předsezónního turné klubu.

Koncem května Chevrolet oznámil, že podepsal pětiletou smlouvu s Manchesterem United. Ta obsahuje také vytvoření poháru Chevrolet China Cup jako součásti Manchester United 2012 Tour.

Kromě sponzorství Manchester United oznámil Chevrolet v květnu také tříleté partnerství s One World Futbol Project, oceňovanou společností a tvůrcem míče One World Futbol. Jedním z výsledků bude 1,5 milionu prakticky nezničitelných fotbalových míčů dodaných mladým lidem ve válkou postižených oblastech, uprchlických táborech, oblastech postižených katastrofami a jiným znevýhodněným komunitám na celém světě.

Ani v jednom případě Chevrolet oficiálně nezveřejnil částky, které hodlá do fotbalu investovat. Podle serveru Automotive News uvedl fotbalový klub Manchester United, že sponzorská smlouva s Chevroletem mu přinese do roku 2021 celkem 559 milionů amerických dolarů.

V souvislosti se smlouvou mezi Chevroletem a fotbalovým klubem Manchester United se hovoří o odchodu marketingového ředitele GM Joela Ewanicka. Právě on měl stát za jejím podpisem. V oficiálním prohlášení pro tisk ale uvedl Greg Martin, mluvčí General Motors, že Joel Ewanick nesplnil očekávání společnosti.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (6)
Avatar - GM.rja
8. 8. 2012 07:28
Re: Lepší dojem
A která automobilka to nedělá? Spočítal někdo, kolik peněz narval do reklamy vw v USA, aby se tam prosadily jejich šroty? To půjde do miliard. Ale je to pochopitelné, Chevrolet je v Evropě slabší stejně jako vw v USA, tak moc nechápu tendenčně napsané články tohoto typu (tedy pokud to nebylo opět zaplaceno z Německa). :-(
7. 8. 2012 22:29
Re: Lepší dojem
Vyvoj probiha spise u opelu, takze je mozne, ze se chlapci trochu nudi.
Avatar - sargis
7. 8. 2012 20:02
Re: Lepší dojem
Skus Daciu alebo produkty čínskej provincie.
Avatar - PeterLuk
7. 8. 2012 18:42
Re: Lepší dojem
Chevrolet mám rád, ale myslím si, že mali investovať peniaze radšej do vývoja, aby posunuli úroveň svojich áut. ;-)
7. 8. 2012 16:53
Re: Lepší dojem
Přeji hodně štěstí s hledáním vysněné automobilky, která přesně tenhle typ marketingu nepoužívá ;-)