Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Volt vznikne v levnější verzi s menším jízdním dosahem

Chevrolet Volt a Opel Ampera jsou (zejména tam, kde neexistují programy vládní podpory) dost drahá auta. S jejich druhou generací by se to ale mělo (trošku) zlepšit, chystá se "low-cost" varianta.
Zpět na článek
13. 4. 2014 16:15
13. 4. 2014 16:15
HMM
Jako to nevypadá vůbec zle, myslím že do 5 let bude elektroaut 20%.
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2014 16:28
Tohle auto se možná hodí do ameriky,
ale u nás takovou mrchu tlustou do města? Navíc ta cena vzhledem k použitým technologiím je nic moc - za stejné peníze je BMW i3 s karoserií z karbonu, celkově technologicky i designem úplně jinde. Ty začerněné prahy a černý pruh pod oknem, to je opravdová zoufalost - designér asi nedokázal vymyslet nic lepšího na optické "rozbití" extrémně vysokého pontonu. To už snad i Leaf je míň odpudivý než tohle.
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2014 17:47
Za tu cenu... A ten dojezd???
Za tu cenu a s takovým dojezdem? Elektromobily jsou zajímavá věc, to bezesporu. Sám jsem jezdil týdny s C-Zero a s elektrickým Smartem ForTwo. Je to zvláštní pocit, člověk se cítí dobře. Zaparkuje na vyhrazeném místě pro elektromobily v moderních kancelářských budovách, nabije si jej. Při jízdě žádný hluk od motoru (ačkoliv u většiny aut už dnes stejně je slyšet jen aerodynamický svist a hluk od odvalujících se pneumatik), žádné emise (žádné emise v místě ježdění, tvorba emisí se přesunula do elektráren (samozřejmě, že záleží na vyspělosti země a můžeme diskutovat o ekologických následcích jaderných elektráren)). Nicméně s tak malým dojezdem a s takovou cenou se o takových automobilech snad ani nedá reálně uvažovat. A dotace - jen to prosím nezavádějme tady. Jako bychom toho z našich daní nedotovali už dost - solární elektrárny, pole plné řepky, tisíce zbytečných úředníků, zelenou úsporám atp atp atp. Prosím žádné dotační programy na elektromobily. Až skončí vlády automobilkám podporovat nastavené ceny elektromobilů a ceny tak klesnou k reálnějším hodnotám, pak věřím, že se na ježdění po městech budou hojně používat. Čtyřem kolům zdar! :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 4. 2014 23:47
Posledny mesiac som sa rozhodoval kupovat auto v US
rozmyslal som aj nad elektromobilom, presiel som si ponuku, Tesla, 70.000$ pre mna mimo misu, Fiat 500e, Chevrolet Volt, Hoda Fit EV velmi podobne auticka, dojazd do 130km, 20kWh baterky a spolocny menovatel cena okolo 35.000$. Ano je tam statna zlava vratenie z dani 7.500$. Cize odpocitat.
Odradila ma jedna vec momentalne 1kWh baterii vazi skoro 10kg, baterky v tesle vazia 850kg - 85kWh, v tychto mensich autach 20kWh do 200kg. Problem je, ze cena baterii je okolo 7000$ 20kWh. Ak beriem optimisticky zivotnost baterii 6 rokov, tak to mam 1130$ rocne stratu na bateriach. Potom je jedno, ze sa mi znizia naklady na benzin z 2000$ na 300$ rocne, ked usetrene prachy nakoniec zaplatim v baterke.
Elektricke auto moze byt momentalne pouzite len ako druhe auto v rodine a cisto na dochadzanie, nie ako primarne auto.
Takze nakoniec som kupil Mustanga V6 manual s 305 konovym motorom, zadnym nahonom a spotrebou 6,6l/100km pri 100km/h a 7,6l/100km pri 120km/h. Celkom fajn pocit mat s 220kW benzin autom spotrebu ako Fabia :-)
Rozbalit vlákno
0