Christopher Reitz o budoucnosti designu Alfy Romeo (rozhovor časopisu AutoDesign&Styling)

Christopher Reitz o budoucnosti designu Alfy Romeo (rozhovor časopisu AutoDesign&Styling)

 

Aktuální číslo časopisu AutoDesign&Styling přináší rozhovor s šéfem designu Alfy Romeo, Christopherem Reitzem.

Christopher Reitz, ředitel designu Alfy Romeo, se narodil 24. dubna 1968 v Salcburku. Po absolvování švýcarské pobočky Art Centre College ve Vevey začal v roce 1993 svou kariéru ve Volkswagenu a od roku 1995 pracoval u Audi. V koncernu VW vytvořil interiéry pro modely VW Lupo (1998), Audi A2 (1999) a minulé generace A4, A6 a pracoval na konceptech VW Noah, Audi AL2 a dalších. V roce 1999 přešel k Nissanu, kde se v rámci různých pozic podílel na modelu Micra C+C a konceptech Qashqai a Evalia. Od roku 2005 vedl stylistické středisko koncernu Fiat v Turíně. Šéfdesignérem Alfy Romeo je od dubna minulého roku.

Z celého rozhovoru pro vás vybíráme některé ze zajímavých otázek.

AutoDesign&Styling: Co by měla mít každá správná Alfa?
Reitz: "Právě se snažíme znovu definovat to, co pro nás znamená pravá Alfa. Cítili jsme, že se typická identita začala trochu vytrácet, a doufám, že ten správný esprit bude mít už nové MiTo GTA. Musíme mít odvahu dělat taková auta, která by jiní možná nedělali. Naše auta by také měla být lehká a hbitá. Vždyť přeci nepotřebujeme obří motory k tomu abychom si užili jízdu. V naší historii jsme postavili mnoho takových aut. Alfy byly vždy také velmi smyslná auta. V každé najdete hru světel, stínů a křivek a to je také to, co pro mě Alfa znamená. Další věcí jsou technologie. Například v MiTu je přepínač D.N.A., kterým můžete změnit režim jízdy během řízení podle aktuální situace, ve které se zrovna nacházíte. Oproti většině ostatních automobilek máme velkou výhodu v tom, že jsou nám k dispozici technologie Formule 1 od Ferrari, s úpravami motorů má velké zkušenosti naše značka Abarth a samozřejmě také Maserati. Máme širokou paletu možností využití technologických komponentů, na které můžeme být hrdí."

AutoDesign&Styling: Jaká je vaše vize designu Alfy pro několik příštích let?
Reitz: "Chceme jít více vlastní cestou a doufám, že až uvidíte nová auta, tak mi dáte za pravdu. Nechceme dělat věci ve stejném stylu, jaký můžete vidět u jiných značek. Nehodláme nikoho následovat a chceme vytvořit mnoho nových emocí."

Celý rozhovor najdete v aktuálním čísle časopisu AutoDesign&Styling, který je právě na stáncích. Více informací naleznete na stránkách časopisu www.auto-design.cz.

Spolupracujeme s TipCars.com
Evropští lídři debatovali o kvótách. Někteří byli dost agresivní, uvedl Babiš Evropští lídři debatovali o kvótách. Někteří byli dost agresivní, uvedl Babiš

Přibližně do půl jedné ráno diskutovali v noci na pátek…

Poslanci budou jednat o rozpočtu. Babiš chce přidat především v sociálních službách Poslanci budou jednat o rozpočtu. Babiš chce přidat především v sociálních službách

Poslanci dnes budou ve druhém čtení jednat o státním…

Zápisník Pavla Otta: Bezdůvěrka Zápisník Pavla Otta: Bezdůvěrka

Češi dostali pod stromeček novou vládu. Ale jen ti hodní,…

Pojistěte se navzájem a s důvěrou Pojistěte se navzájem a s důvěrou

Mít sjednané pojištění je dnes nezbytností. Musí ale…

 
Zdroj: AutoDesign&Styling

Štítky Alfa Romeo Rozhovor Design

 

Přidat názorDiskuse: Christopher Reitz o budoucnosti designu…







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody Scénáristé The Grand Tour jsou geniální. Takto využili Hammondovy těžké nehody

První díl nové série The Grand Tour nasadil laťku vysoko.…

Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S... Poprvé za volantem nového Mercedesu G. Další inspirace třídou S...

Od roku 1979 nabízí Mercedes-Benz svůj ultimativní…

 





 
Exkluzivní svezení s Alpine A110. Tenhle sporťák se povedl! Má vůbec nějakou chybu?

Exkluzivní svezení s Alpine A110. Tenhle sporťák se povedl! Má vůbec nějakou chybu?

Včera

Renault oživuje značku Alpine sporťákem pojmenovaným po jejím neznámějším modelu. Za tuhle reinkarnaci se však původní A110 stydět nemusí!




Blesk.cz

Vánoční zázrak: Mamince (35) řekli, že jí zbývají 4 roky života. Rakovina jí teď zmizela

Vánoční zázrak: Mamince (35) řekli, že jí zbývají 4…

Když mamince dvou dětí v těhotenství řekli, že má rakovinu prsu, byla na dně. Navzdory doporučení lékařů se…

Spratka Novotného rázně umlčeli! Má v tom prsty Kristelová s Řepkou?

Spratka Novotného rázně umlčeli! Má v tom prsty…

Internetová slovní přestřelka mezi Pavlem Novotným (36) a Kateřinou Kristelovou (38) skončila. Novotného…

 

iSport.cz

Schick: S Džekem se bavíme česky, můžeme být nejlepší útok v Itálii

Schick: S Džekem se bavíme česky, můžeme být…

Téměř půl roku. Tak dlouho trvalo, než si Patrik Schick od červnového EURO do 21 let zahrál celý zápas.…

Strůjce plzeňského úspěchu Straka: Nejtěžší bylo vyhodit bráchu

Strůjce plzeňského úspěchu Straka: Nejtěžší bylo…

Jako hráč vyhrál Nagano, mistrovství světa i extraligový titul. Dovede řídit klub z pozice majitele a…

 

Reflex.cz

Recenze nových Hvězdných válek. Star Wars: Poslední z Jediů je liberalistický sen o relativizaci hodnot

Recenze nových Hvězdných válek. Star Wars: Poslední…

Příšerky jsou tam super. Stejně jako vesmírné bitvy. Ale všechno ostatní v nových Hvězdných válkách bolí. Tohle…

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami stromů a indiáni na válečné stezce

Tipy na víkend: Adventní koncert na Stezce korunami…

Vánoční i nevánoční akce vás čekají tento víkend. Předvánoční stres z vás spadne natotata!