Christopher Reitz o budoucnosti designu Alfy Romeo (rozhovor časopisu AutoDesign&Styling)

Christopher Reitz o budoucnosti designu Alfy Romeo (rozhovor časopisu AutoDesign&Styling)

 

Aktuální číslo časopisu AutoDesign&Styling přináší rozhovor s šéfem designu Alfy Romeo, Christopherem Reitzem.

Christopher Reitz, ředitel designu Alfy Romeo, se narodil 24. dubna 1968 v Salcburku. Po absolvování švýcarské pobočky Art Centre College ve Vevey začal v roce 1993 svou kariéru ve Volkswagenu a od roku 1995 pracoval u Audi. V koncernu VW vytvořil interiéry pro modely VW Lupo (1998), Audi A2 (1999) a minulé generace A4, A6 a pracoval na konceptech VW Noah, Audi AL2 a dalších. V roce 1999 přešel k Nissanu, kde se v rámci různých pozic podílel na modelu Micra C+C a konceptech Qashqai a Evalia. Od roku 2005 vedl stylistické středisko koncernu Fiat v Turíně. Šéfdesignérem Alfy Romeo je od dubna minulého roku.

Z celého rozhovoru pro vás vybíráme některé ze zajímavých otázek.

AutoDesign&Styling: Co by měla mít každá správná Alfa?
Reitz: "Právě se snažíme znovu definovat to, co pro nás znamená pravá Alfa. Cítili jsme, že se typická identita začala trochu vytrácet, a doufám, že ten správný esprit bude mít už nové MiTo GTA. Musíme mít odvahu dělat taková auta, která by jiní možná nedělali. Naše auta by také měla být lehká a hbitá. Vždyť přeci nepotřebujeme obří motory k tomu abychom si užili jízdu. V naší historii jsme postavili mnoho takových aut. Alfy byly vždy také velmi smyslná auta. V každé najdete hru světel, stínů a křivek a to je také to, co pro mě Alfa znamená. Další věcí jsou technologie. Například v MiTu je přepínač D.N.A., kterým můžete změnit režim jízdy během řízení podle aktuální situace, ve které se zrovna nacházíte. Oproti většině ostatních automobilek máme velkou výhodu v tom, že jsou nám k dispozici technologie Formule 1 od Ferrari, s úpravami motorů má velké zkušenosti naše značka Abarth a samozřejmě také Maserati. Máme širokou paletu možností využití technologických komponentů, na které můžeme být hrdí."

AutoDesign&Styling: Jaká je vaše vize designu Alfy pro několik příštích let?
Reitz: "Chceme jít více vlastní cestou a doufám, že až uvidíte nová auta, tak mi dáte za pravdu. Nechceme dělat věci ve stejném stylu, jaký můžete vidět u jiných značek. Nehodláme nikoho následovat a chceme vytvořit mnoho nových emocí."

Celý rozhovor najdete v aktuálním čísle časopisu AutoDesign&Styling, který je právě na stáncích. Více informací naleznete na stránkách časopisu www.auto-design.cz.

Spolupracujeme s TipCars.com
Světová banka: Argentina nedovoleně znárodnila aerolinky, musí zaplatit vysoké odškodné Světová banka: Argentina nedovoleně znárodnila aerolinky, musí zaplatit vysoké odškodné

Arbitrážní tribunál Světové banky nařídil Argentině…

Ať se výrobci robotů inspirují v letectví a zavedou etické černé skříňky, nabádají vědci Ať se výrobci robotů inspirují v letectví a zavedou etické černé skříňky, nabádají vědci

Stejně jako každé letadlo nahrává letová data do černé…

V Česku jezdí stále starší ojetá auta, většina je turbodieselů V Česku jezdí stále starší ojetá auta, většina je turbodieselů

Společnost Cebia analyzovala současnou podobu trhu s…

Evropská komise začala vyšetřovat velký kartel evropských automobilek Evropská komise začala vyšetřovat velký kartel evropských automobilek

Antimonopolní orgány Evropské unie dostaly zprávy o…

 
Zdroj: AutoDesign&Styling

Štítky Alfa Romeo Rozhovor Design

 

Přidat názorDiskuse: Christopher Reitz o budoucnosti designu…







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku? Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh…

Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit

Desátá generace Hondy Civic je pořádný kus auta.…

 





 
Vozy Lada byly v 80. letech téměř nadpozemské. Létaly vzduchem a jezdily vodou!

Vozy Lada byly v 80. letech téměř nadpozemské. Létaly vzduchem a jezdily vodou!

Včera

Automobily ruské značky VAZ u nás dobře známe z let minulých. Rusové samozřejmě svá auta nabízeli také na západních trzích, o čemž mimo jiné svědčí dobová britská reklama na modelový rok 1980.




Blesk.cz

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Zvířata mají mnohem blíže k lidem, než si někteří myslí. Nejsou to sice žádní fotomodelové, i tak ale umí…

Prasečí mor má „vzít do kleští“ páchnoucí hranice z kelímků. Budují ji myslivci

Prasečí mor má „vzít do kleští“ páchnoucí hranice z…

Myslivci začali v sobotu ráno na Zlínsku budovat ochrannou linii složenou z 12.000 kelímků naplněných páchnoucí…

 

iSport.cz

TOP zajímavosti z NHL: Fleury si užíval Pohár, Malkin v kšiltovce Bostonu

TOP zajímavosti z NHL: Fleury si užíval Pohár,…

Góly, body, čísla. Zámořská NHL se přímo topí ve statistikách, experti tlačí informace ze všech stran a není…

Král Froome si pojistil triumf na Tour de France, o bronzu rozhodla vteřina

Král Froome si pojistil triumf na Tour de France, o…

Britský cyklista Chris Froome si v časovce prakticky pojistil čtvrtý triumf na Tour de France v kariéře, když…

 

Reflex.cz

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji zkopala a škrtila. Incident řeší policie

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji…

V úterý tu ještě nebyla ani noha, ve středu už bylo celkem plno. Řeč je o koupališti Divoká Šárka,v jehož…

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Uhlobaron Ptáček v Cimrmanově hře Vizionář přijímá informaci, že by mu někdo mohl vzít důl, s krajní nedůvěrou.…