Je škoda, že se nejedná o úplně nové auto, což je vzhledem k situaci Chrysleru celkem pochopitelné, ale 200 je určitě krokem k záchraně značky, jen je škoda, že zmizelo jméno Sebring (i když chápu, že bylo potřeba odříznout se od minulosti)
Evidente chce FIAT upratať v chaotickom označovaní modelov a zaviesť číselné rady... Technika od Mercedesu (aj keď nie najnovšia) + taliansky príťažlivý dizajn + náročný americký zákazníci = celkom slušné výhliadky... Dokonca aj v EU vidím jeho šance celkom dobre pokiaľ bude v ponuke kvalitný a konkurencie schopný diesel. :-)
prosím tě jaká Technika od Mercedesu? Pentastar V6 - vlastní vývoj; 4 a 6sti stupnové automaty - opět (to si pleteš s 5ti st. W5A580 - ta je od MB, žádná další). Motor 2,4 R4 GEMA byl společný vovoj s Hyundai a Mitsubishi.
Na tomhle autě není z Mercedesu šroubek a nikdy nebyl (Sebring).
Design bude taky těžko taliánksý, když koncept 200C byl představen před příchodem Fiatu :-)
A v EU to bude maximálně tak Lancia,a když milý Fiat chce Chrysler v EU coby zančku zrušit. dovoz z USA rulezz...
BTW kdyby chtěl někdo 2011 Jeep Grandcherokee, tak vím kde ho mají v čr - cena 1 446 tis s DPH (5,7 V8 HEMI - 364 HP)
Teda to je vrchol, uz i Amici kopiruji nase velkouzasne superb auto, ty zadni svetla snad slohli primo z Boleslavi a trochu prikroutili, ne? jo, vehlas krasneho zadku se siri i za oceanem >:-[]
Ano, je to tak, všichni touží kopírovat Škodovku, tohle má světla zkopírovaný od Superbu, novej Fiat Doblo je kopie Roomster konceptu a Mini a Swift si vzali inspiraci u Fabie, Škodovky jsou totiž nejkrásnější a nejnápaditější auta, proto je všichni chtěj kopírovat >:D >:D >:D
Díky odkazu jsem se vrátil o několik let zpátky: původní 200C EV byl prostě to pravé designové. Detailním porovnáním lze sice vystopovat použití prvků (maska chladiče určitě, ale také přední světla, byť na první pohled to není tak patrné). Ale autor má pravdu, předsedo! Zadní sloupek je ze současného Sebringu, a to je určitě hloupé a chybné. Tohle zákazníci nesežerou a model nezačnou více kupovat. Co to tam sakra ti Italové dělají?!
udělat za půl roku nový auto a dát ho do výroby.....hmm tak to aby byly kouzelníci.
Půlka amíků vůbec nepozná že je to faceliftovej Sebring, btw současný Sebring měl 3 problémy:
1) šílený design, kdo to dělal byl na carku
2) palstovej interiér
3) prehitorickej motor 3,5 V6
A ani jedno u 200C nebude, na podvozku nic špatnýho nebylo, na výbavě taky ne. takže já myslím že se to bude prodávat o poznání lépe.
Jo a facelift a nové motory dostal i Town and country (v EU známo jako GrandVoyager) a rovněž Jeep petriot. Více zde: [odkaz]
Takže těch faceliftovanejch modelů bude víc, celkem asi tka 15 :-)
+ nové jako dodge durango, dodge charger a 300C
Plus už je v prodeji výše zminovaný Jeep Grandcherokee a dorobné úpravy budou mít i vcelku aktuální pikapy RAM, poslední dobou pravidelně se umístující v TOP 20 modelů bez rozdíly zančky v rámci celkového prodeje aut za měsíc.
Nevidím to, jako pravděpodobné. Chrysler 200 je auto střední třídy, Thesis (a předchůdci) byly vždy vyšší střední. Nehledě na to, že pokud to bude jen faceliftovanej Sebring, tak prostorově to nebude nic moc, coř se taky pro nástupce Thesisky nehodí.
......nehledě na to, že ta fotka je jen úprava ve Photoshopu, kdy chtěl pouze někdo vyvolat spekulace...
Tak přesně takle jsem doufal, že to vypadat nebude. 300C je mi jedno, ale bojím se, aby úplně stejně nevypadal nástupce Thesisu, současná americká produkce se mi, co se týče designu (a interieru obzvlášť) hnusí.
Interiréry budou zcela jiné než u současné verze. Zatím byla v usa představena 300C novinářům a odborníkům a velmi, velmi pozitivní ohlasy byly.
Mě je zas jedno nějaká Lancia - která na řadě trhů prodá méně vozů, než chrysler a dodge (myslím evropské země, vč. té naší), každému je jedno něco jiného, jisté je, že 300 má co nabídnout a pokud bude za ceny jako dnes tak nemá v jistých parametrech konkurenci, za tu cenu :-)
Kdo ti dá 500 HP sedan vyšší středny za 1,4 milionu Kč, že