Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler 200 S: Více stylu pro střední třídu

Autosalon v New Yorku je místem světové premiéry nového provedení sedanu i kabrioletu Chrysler 200, které sází především na styl.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 10:45
Krok správným směrem
když to srovnám se Sebringem 2007-2010, je tohle úplně někde jinde, nejen díky přepracovanému podovzku, novému a kvalitnímu interiéru a novému motoru.
Tohle auto a zvlášt v této verzi S má styl a eleganci.

A to starý Sebring neměl.
Jistě není to dokonalá perla, ale je to správný krok kupředu. :yes:
Rozbalit vlákno
14
20. 4. 2011 11:00
Re: Krok správným směrem
No tady s tebou musím souhlasit.
Tohle se mi snad i líbí a myslím, že si to kupce najde. V Americe určitě a kdyby byla zajímavá cena, tak i tady. Nečekal bch, že to napíšu, ale tohle auto fakt nějaký styl má. Mě se tohle líbí..Je to první 200, která vypadá dobře a musím FIATu zatleskat, co dokázal udělat z totálně zmršeného auta. :yes:
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 12:23
Re: Krok správným směrem
Vidíš.
Myslím že se shoneme na tom, že na záladech nepovedeného Sebringu 07-10 ani nic lepšího postavit nešlo.
A 200S je oproti tomu o míle dál - v naproto všech oblastech.

P.S:

A kdy měla Lancie takhle krásný kabrilet naposledy?
A bez Chrysleru by ho neměla nikdy. :-!
20. 4. 2011 12:50
Re: Krok správným směrem
Myslím, že ten kabriolet s logem Lancie bude parádní, o tom není vůbec sporu :yes:

Jinak mě se fakt strašně líbí, jak nám tady furt cpeš, co by Fiat bez Chrysleru neměl atd.... Základní premisa ovšem zní, že Chrysler bez Fiatu by možná opravdu zkrachoval, pokud by se nenašel nikdo jiný, kdo by o něj měl zájem....

Takže jaksi si tady přestaňme trapně povídat "vy byste neměli šestiválec" a naopak "vy byste zkrachovali" a berme to tak, že ta fúze je zatím výhodná pro obě strany a modleme se, aby to vydrželo.... Jinak taky za 5 let můžeme všichni potupně jezdit ve folcvágnech.... :'-(
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 13:07
Re: Krok správným směrem
Zatím je nepochybně výhodnější pro jednu stranu.
Co se týče věcí které získala za tu dobu.

A Chrysler to není, ale to tu nebudem řešit.
20. 4. 2011 13:12
Re: Krok správným směrem
tak Fiat do toho nešel z charitativních důvodů, že.... Ovšem buď jak buď vše, co Chrysler po té fúzi představil, se povedlo. Neříkám, že to je zásluha Fiatu, ale aspoň jim to nezkazili
Jinak ta Flávie/200C bude hodně zajímavá.... Škoda, že nebude kombík, přecejen, v Evropě to v téhle třídě dělá snad víc než půlku prodejů.... ;
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 13:39
Re: Krok správným směrem
Jenže v americe kombík nikdo neche.
Se podívej jak dopadl Magnum.

Tak si každej radší koupí SUV nebo Crossover nebo MPV a dělat kombík jen pro EU se nevyplatí.
Stejně tak podle mě nebude ani kombík 300C (Thema).
20. 4. 2011 19:06
Re: Krok správným směrem
Ale hlavně pochopte, že Chrysler potřebuje pořád peníze a těch má Fiat opravdu na hotovosti dost. Ke konci roku měl na účtech 12 mld. euro.
Avatar - lada.m
20. 4. 2011 20:07
Re: Krok správným směrem
Jasně 12 mld. euro :-) A proto prodavá podíly ve ferrari...A kde by je vzal?Stačí se podívat na hospodářské výsledky za posledních pět let... >:D
Avatar - Barrichello
21. 4. 2011 09:18
Re: Krok správným směrem
12 mld euro, hihihi. To asi sotva, to by je do nečeho investoval, že.
Taková Alfa, Lancia a Maserati by potřebovali 3x tolik k plbnému rozvoji, nehledě že bude muset platit za podíl v chrysleru, pokud chce koupit těch dalších 21%.
Ty už jim zadarmo nikdo nedá.
Avatar - Ricardo
20. 4. 2011 11:21
Re: Krok správným směrem
Jooo pod Fiatem se nám to pěkně rozjíždí >:-[]
Doufám, že se tohoto paketu dočká i ta Lanci verze. nakonec možná je 200 S jen přípravou na Flavii a jen pro USA by ji nedělali (viz předchozí lowendověji orientovaný Sebring)
20. 4. 2011 12:00
Re: Krok správným směrem
Tak o tom nepochybuj, to tak je.

Ono třeba i Journey, alias Freemont je R/T verzí, běžného Journey... Už sem to chtěl dát sem dřív, ale tak nějak přes ty Barikovy vyjádření se mi sem ani nechtělo nic psát (chápu, že Journey v bazáru a nebo Impextě bude levnější), jen prostě nebude v naftě a v R/T verzi. ;-)
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 13:12
Re: Krok správným směrem
Sebring byl klasickej midsize, 200 je klasickej midsize a 200S je klasickej midsize.
Takže lownedový an tom bylo pouze to, že to designoval nějakej s promintuím pitomec asi sjetej po cracku (Sebring 07-10) a že MB na to ušetřil kde mohl, výsldekem byla ta zplácanina.

Ale když srovnám předchůdce 01-06 tak fakt nevím, co na tom bylo low-endovýho vůči konkurenci v USA.
O to víc, že sem v tom 3 roky jezdil takže mohu směle prohlásit, že to bylo vynikající auto.
Jedinej problém bylo přeposilovaný řízení.
Jinak vynikající spotřeba, solidní výkon a komfort a dobrá výbava (na rok 01).
Avatar - Ricardo
20. 4. 2011 13:28
Re: Krok správným směrem
Myslím toho posledního [odkaz] to byla lacinost nad lacinost. 300C jela na podobné vlně, ale ta měla aspoň "koule". Každopádně 200 je velký skok, i když mainstreamovouEvropu asi pořád nepřevyšuje.
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 13:45
Re: Krok správným směrem
Poslední byla tregédie, to ví každej.
Taky na tom chrysler ztratil reputaci.

S 300C bych nesrovnával, to má akorát nic moc interiér, jinak není nač si stěžovat.
Motor, převodovka a podvozek sou OK. On Mercedes v těch letech převodovky i podvozky a diesel uměl. A Chrysler zas uměl benzínáky motory.
Navíc to mělo na dobu vzniku hodně solidní výbavu.
A co tam není jde dodělat z velký části.

Takže akorát ten interiér, ty plasty no.
Se Mercedes nepředvedl no.

Nové 300(C) je v tomhle směru úplně někde jinde stejně jako další modely.
Vždyt Charger a Grandčíro získali i cenu za interiéry. To se nestalo už hodně dlouho.
První vlaštovkou už byl RAM 1500 Laramie v roce 2009, tím začal posun od šedejch plastů k lepší kvalitě.
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 12:17
OT: Chrysler 300C SRT8 - dravec přichází
Více zde - [odkaz]

Tohle auto nemá žádnou konkurenci.
Za stejné peníze nic takového (sedan s 5 metry V8 a takovými parametry nekoupíte). :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
20. 4. 2011 14:40
Re: OT: Chrysler 300C SRT8 - dravec přichází
V 300 C jsem jel a nechtěl bych ho. Špatný výhled jak z tanku a poloměr otáčení se do města zrovna nehodí. Ale jinak proč ne.
Avatar - Barrichello
20. 4. 2011 15:07
Re: OT: Chrysler 300C SRT8 - dravec přichází
Ale jo, dopředu je vidět normálně, teda pokud nezastavíš pod semafory.
Do stran je vidět taky fajn a dozadu není vidět dneska v ničem skoro, od toho to má parkovací senzory a kameru.

Poloměr oráčení, no tak je to pětimetrová kára, ale jako zatáčím s tím normálně ani na kruháčích atd žádný problém.
Navíc tohle už má modernější podvozek a sportovnějí laděný.

Ale na to autě je nejvíc zajímavej ten motor a výkonové parametry - když chceš jet slušně, je to pohodlnej velkej sedan.
Když na to šlápneš, je to monstrum řítící se kupředu kopec nekopec a když vezmeš ostře zátáčku a necháš zapnutý ESP, cítíš jak to chce jít do smyku než to ESP zkoriguje. To vše za doprovodu úzašného zvuku.

A to mluvím o staré HEMI co mam já.
Tohle bude ještě někde jinde. A jinde je to i interiérem atd.
20. 4. 2011 20:50
Zase Kia kopiruje dizajn :)
Nehovorte mi ,ze predna cast nie je podobna ako 1,5 rocny model Kia candeza

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0