Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler 300: Chystá se osmistupňová převodovka ZF

Podle neoficiálních informací chce Chrysler vyměnit stávající pětistupňovou převodovku v modelu 300 za nejmodernější německé ústrojí.
Zpět na článek
2. 2. 2011 08:19
2. 2. 2011 08:42
2. 2. 2011 09:54
2. 2. 2011 09:58
2. 2. 2011 09:59
2. 2. 2011 10:03
2. 2. 2011 10:28
2. 2. 2011 10:40
2. 2. 2011 10:51
2. 2. 2011 11:58
2. 2. 2011 16:00
2. 2. 2011 11:57
2. 2. 2011 10:41
2. 2. 2011 10:57
2. 2. 2011 10:47
2. 2. 2011 11:05
2. 2. 2011 11:06
2. 2. 2011 11:40
2. 2. 2011 11:59
2. 2. 2011 13:23
2. 2. 2011 13:55
2. 2. 2011 14:47
2. 2. 2011 12:44
2. 2. 2011 11:07
2. 2. 2011 10:22
2. 2. 2011 10:42
2. 2. 2011 10:57
2. 2. 2011 11:04
2. 2. 2011 11:10
2. 2. 2011 12:07
2. 2. 2011 12:30
2. 2. 2011 13:27
2. 2. 2011 13:28
2. 2. 2011 14:22
2. 2. 2011 13:50
2. 2. 2011 13:58
2. 2. 2011 14:16
2. 2. 2011 14:25
2. 2. 2011 14:20
2. 2. 2011 14:32
2. 2. 2011 15:08
2. 2. 2011 15:15
2. 2. 2011 15:19
2. 2. 2011 16:59
3. 2. 2011 07:24
3. 2. 2011 09:27
2. 2. 2011 14:11
neregistrovaný "saolin.kolin"
Avatar - euro89
2. 2. 2011 08:19
Thema
Tak doufám, že jí dostane i nová velká Lancia a nejlíp hned od začítku prodeje. :-) Prodávat dneska auto s ještě pětistupňovym automatem je jak kdyby v Datartu prodávali černobílý televize >:D
Rozbalit vlákno
30
2. 2. 2011 08:42
Re: Thema
čoveče nakonec by to nemuselo být tak zlý, že? Jeden z nejlepších šestiválů na trhu, stejná převodovka jakou používá Audi A8.... Třílitrové JTD.... to na Lancii není zas tak špatné, že?
Avatar - euro89
2. 2. 2011 09:54
Re: Thema
To jsem zase neřekl... ale je jasný, že když už bude Lancia prodávat přeznačený Chryslery, tak budu radši, když budou mít aspoň nějakou pořádnou převodovku. :-) To ovšem nijak zásadně nemění můj pohled na spolupráci Chrysleru a Lancie.
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 09:58
Re: Thema
Nemuselo by, ale marketing Fiatu je schopen to neprodat, jak jsme se již přesvědčili v minulosti...
2. 2. 2011 09:59
Re: Thema
vše záleží na tom, kolik to auto bude stát....
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:03
Re: Thema
Nezáleží... dokud bude marketing Fiatu ta uťáplá popelka vzadu, tak se prostě do podvědomí lidí nedostane. Ale čert vem Fiat, mě jde čistě o Lancii.... kolik lidí ví, že tváří Lancie se stal Richard Gere? NIKDO, pokud nezabrousí na web Lancie... a přitom je to potenciál jak kráva
Avatar - euro89
2. 2. 2011 10:28
Re: Thema
Já to třeba vim ;-) Lancia vždycky spolupracovala s nějakou filmovou hvězdou nebo celebritou a v minulosti i mnoho osobností Lancií jezdilo. Třeba na Lybru dělal reklamu Harrison Ford, na Musu Carla Bruni, na Ypsilonku Stefano Gabbana... pokud zabrousíme víc do minulosti, tak známý majitelé a fanoušci Lancie byl např. Alain Delon, J. P. Belmondo, Brigitte Bardot, Ernest Hamingway nebo Anthony Fokker. Prostě Lancia je už od založení spojena s velkými jmény. Několik posledních let je i partnerem filmovýho festivalu v Benátkách. :yes:
2. 2. 2011 10:40
Re: Thema
Pamatuju si na nějakej biják s Delonem, kde hrál policajta co vyšetřuje svoje zkorumpovaný kolegy a sedlal tam Deltu. Myslím, že se to jmenovalo Nebuďte policajta.
Avatar - euro89
2. 2. 2011 10:51
Re: Thema
Já vim, v jinym filmu zase jezdil Gammou. Delon je snad vůbec nejznámější příznivec Lancií :-) Měl je jako vlastní auta a i ve filmech si poručil, že chce jezdit v Lanciích :yes:
[odkaz]
2. 2. 2011 11:58
Re: Thema
2 týdny dozadu jsem znova viděl Themu (sice jen u baráku...), ale to je pořád snad nejhezší velkých sedan z 80tých let :yes: :yes: :yes:
Avatar - euro89
2. 2. 2011 16:00
Re: Thema
Zajeď se někdy podívat na Lancia sraz a uvidiíš jich několik ;-) Jinak souhlas. Themu už mám taky na seznamu aut, o který je třeba doplnit garáž. Až zrenovuju integralku, tak se poohlídnu po Themě 8.32 :-)
2. 2. 2011 11:57
Re: Thema
nekončilo to honičkou na nábřeží Sieny a on tam s ní pak vlítl? Jestli ano, tak to bula tuším Prisma (Delta s kufrem >:-[] )
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:41
Re: Thema
Jistě, tady je obrovský potenciál, chce to jen trochu schopné marketingové oddělení.... navíc i sama značka Lancia měla neskutečný zvuk, ve škole jsme všichni chtěli řídit Audi Quattro nebo Lanbcii Deltu Integrale, jiná auta pro nás na začátku 90. let neexistovala.... :-)
Avatar - euro89
2. 2. 2011 10:57
Re: Thema
V tom máš pravdu, marketing je zejména na českym trhu problém všech tří hlavních italských značek, ale u Lancie je to jednoznačně nejhorší.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 10:47
Re: Thema
Deltu jezdili taky v Andělech a Démonech :-)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 11:05
Re: Thema
Každý auto hrálo někde, 300C třeba ve Firewallu s H.Fordem a další filmy.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 11:40
Re: Thema
To bylo taky napředposled co jsem ji viděl. Pak jsem ji ještě nedávno potkal na pražské magistrále >:D >:D >:-[]
2. 2. 2011 11:59
Re: Thema
měl jí i policajt v Kriminálce Las Vegas třeba ;-)
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 13:23
Re: Thema
Ale já píšu stále o Deltě >:D
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 13:55
Re: Thema
Aha, no na tý magistrále stojí holka pořád. >:D
2. 2. 2011 14:47
Re: Thema
já po magistrále jezdím minimum, ale potkal jsem Deltu s ČR značkou na benzínce v Slovinsku cestou do Chorvatska loni v létě ;-)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 12:44
Re: Thema
Ale dyt je jich tu dost, hlavně kombíků, sedany jsou špíš z neofiko dovozu nebo z let 04-05.
I letos se jich tu ještě prodalo ofiko 17 ks, ostatně tady sou ofiko prodeje:

2004 - nelze identifikovat, SDA značil LX jak 300M, tak 300C, odhad tak 10-15 ks
2005 - 27 ks
2006 - 39 ks + 3 LUV
2007 - 21 ks + 12 LUV
2008 - 17 ks + 14 LUV
2009 - 20 ks + 1 LUV
2010 - 17 ks

+ neofiko dovoz nových + pak kolik se jich dotáhlo jako ojetin.A ještě je tu i pár novejch na doprodej, ty se doprodaj ještě letos.
Jezdí jich tu dost, vidím skoro denně aspon 1nu 300ku.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 11:07
Re: Thema
pro Chysler dělala reklamu Celine Dion, Halle Berry.
Tady v čr jí kdysi propagoval Korn.

Pro Buick třeba Tyger Woods dřív v dobách slávy.

Každá značka má svý osobnosti.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 10:22
Re: Thema
bohužel ten třílitrový V6 je CRDko od VM Motori. To nebude žádný motor Fiatu, ten žádný takový nemá. Sorry že vám kazím radost.
Ale aspon má stejný výkon, jako třílitr ve Phaetonu.

Benzíny maj dokonce výkony vyšší (u 300C).
2. 2. 2011 10:42
Re: Thema
pokud vím tak 1) Fiat koupil ve VM Motori podíl (tuším 25%) a 2) je celkem jedno, jestli je ten motor pod kapotou "made in Fiat" nebo "delivered by Fiat" - jde prostě o to jej zákazníkovi nabídnout (a samozřejmě taky o to, aby následně dobře fungoval).

Myslím, že až Chrysler začne v nějakém modelu nabízet třeba 1.8TBi od Alfy tak bude zcela OK říct, "Chrysler má motor 1.8T" bez dalších vysvětlovaček.....
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 10:57
Re: Thema
jo, Fiat má mít 50% - koupili to ted někdy tuším, zbytek má Penske, který mělo předtím 100%, ještě předtím tam měl podíl Daimler a původně to koupil Detroit Diesel.

Malý problém je, že VM nikdy žádnou V6ku nedělalo krom průmyslového použití do užitkáčů, a její R4 diesly 2,5 a 2,8 CRD znám - byly ve Voyagrech a Nitru, Cherokee...Mělo to hlavu od Mercedesu, na vlastní už si asi netroufli.

Ještě slavnější jsou 2,5 TD - nejvíc poruchový motor na světě, ze 150 aut, 88mi praskly hlavy. Motor profkláklej až na půdu. Osobně sem to zažil v Cherokee, když to ruplo - naštěstí nebyl muj - (cena opravy v ofiko servisu 110 tis - zato by ten R6 benzín jezdil 3 roky zadarmo), a rupalo to i v Alfách a jinde.
2. 2. 2011 13:34
Re: Thema
Ne ne, v Alfach to prave drzelo :-)
Vsude jinde to bylo peklo, ale zrovna u 155 byly pomerne spolehlive. Mel jsem ji ve svem prvnim aute se vstrikama z 3.1TD a velkym turbem (180ps) a najela skoro 290 tisic. Pak mi ji znicili v servisu.
Avatar - euro89
2. 2. 2011 11:04
Re: Thema
Tady se musim Barrichella zastat, protože když dáš na motor plastovej kryt s nápisem JTD, tak to z něho ještě fiaťáckej motor nedělá (viz. diesely od PSA v Ulysse, Zeta a Phedra).
2. 2. 2011 11:10
Re: Thema
já to samozřejmě beru, ale prostě kupující to neřeší. Řeší někdo, že v nových Alfách jsou motory Fiatu? Absolutně ne. A stejnětak to bude u tohodle 3.0 - prostě buď to bude dobrý motor nebo ne, o nic jiného nejde (však i MB si teď půjčuje motory od Rencka....)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 12:07
Re: Thema
No kupující to neřeší, akorát u tý generace 04-10 tady každej prodejce hlásal - tam je motor Mercedes, a jaký moderní - má to piezo atd.
A každej to vytruboval, pak vznikaly fámy, že motory Mercedes sou i ty R4 2,5 CRD a 2,8 a lidi se nás chodili ptát zda je to MB.
Když sme jim řekli že VM, většinou protáhli xichtík.

Tak nevím, zda to řeší nebo neřeší.
2. 2. 2011 09:12
Já se těším na den
, kdy si budu moct pod Golfem řady 7 přečíst:

"Automobilka z Wolfsburgu však ani u této novinky nemůže skrýt fakt, že tento automobil byl v italském studiu navržen před 30 lety. Technický základ se však němečtí konstruktéři snaží již více než 30 let úspěšně maskovat a modernizovat.

>:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
40
2. 2. 2011 09:29
Re: Já se těším na den
mluvis o ziguliku? A co to ma co delat s chryslerem?
2. 2. 2011 09:29
Re: Já se těším na den
jestli považuješ nové šestiválce, nový třílitrový turbodiesel, novou "prémiovou" převodovku, nový interiér a úpravy na podvozku za nějaké vylepšení, tak jsi zcela mimo. Dnes každý ví, že nová generace vozu se vyrábí pomocí změny umístění hodin v interiéru, přidáním LED světel, změnou systému sklápění zadních sedadel a zavedením parkovacího asistenta.... Kdo tohle nepochopí, nemůže se v autobranži nikdy zorientovat ;-)
2. 2. 2011 09:43
Re: Já se těším na den
Jo ten parkovací asistent z reklamy sem zapomněl... Omlouvám se... >:-[] :yes:

P.S. A nemluvil sem o vylepšení..., jen o skrývání skutečného data vzniku toho automobilu... ;-)
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:01
Re: Já se těším na den
Pěkně si tu notujete... to, že nová generace s výraznějšími změnami je u VW každá druhá, je fakt. To, že do diskuze o novém modelu Chrysl... ehm Lancie taháte VW, je smutný fakt. Kluci, dejte si místo té vášně ve sprše studený obklad...
2. 2. 2011 10:14
Re: Já se těším na den
No jaksi furt nechápeš ten smutný fakt, že nějaké lidové prdítko je nám u zadku... Možná..., kdyby sis někdy přečetl výborný internetový plátek s názvem autoweb, tak pochopíš, jakým směrem v poslední době směřuje auto.cz (čest výjimce autofun.cz)...a myslím, že by se ti to ani nelíbilo...

Ta poznámka na maskování doby vzniku Chrysleru 300 byla prostě zbytečná. To auto je víc novým modelem, než je 6kový Golf a nebo aktuální generace Passatu (s novým park systémem :-) ). A nikde ode mne nenajdeš byť jedinou poznámku, kde bych k tomu měl JÁ osobně připomínky. Doba je taková jaká je, jen ti pisálkové občas mají nemístné subjektivní komentáře.

Pokud to tobě neprásklo do očí, že zatímco jeden modernizuje, druhý maskuje, tak je to prostě v tomto ohledu smutné a já mohu jen konstatovat smutný fakt...nepouštěj se s náma do diskuze pod auty, které nás zajímají, tebe ne a na která nejsi schopen se dívat objektivně. Já do článků o německých krámech taky nelezu a nedávám tam hloupé komentáře, byť třeba v článku o Mercedesu třídy Bé by bylo pole neorané.... ;-) Ale jaksi nejsem zamindrákovaný mostecký, či teplický chudáček, tak to jaksi nemám zapotřebí. Zamysli se nad tím.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 10:28
Re: Já se těším na den
Chrysler 300C se dělá od roku 2004, Passat B6 začal v roce 2005 a Golf V v roce 2003 - takže napůl pravdu máš. Jenže zase ty Volkswageny tehdy vznikly jako nová auta a ne odkladiště nepotřebné techniky Mercedesu :-)
Ale asi se shodneme, že Passat B7 není nová generace, stejně jako tenhle Chrysler 300 s kulatějším čumákem
2. 2. 2011 10:34
Re: Já se těším na den
no však to právě píše - prostě u Chrysleru se píše, že:

"Chrysler chce touto cestou vylepšit spotřebu u svých největších modelů a zároveň zlepšit jejich image – navzdory aktuálnímu rozsáhlému faceliftu nemůže zastřít fakt, že od příchodu 300C na trh už uplynulo víc než 5 let."

zatímco u Passatu (v testu tady na ACZ):

"VW se drží staré dobré pravdy, že to co funguje se nemění. Passat nepřekvapuje novými kvalitami, nýbrž dotahuje vše o kousek blíže k dokonalosti. Nebo je to jinak?"

"Facelift nebo nová generace? Popravdě, je to vlastně úplně jedno."

Mě je to jedno, psát ombudsmanovi kvůli tomu nebudu, ale prostě snad ještě není známkou nějakého komplexu, že si do této pokřivené optiky člověk trošku ironicky rýpne

;-)
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:36
Re: Já se těším na den
Jistě, zato když si člověk rýpne do Fiatu tak se na něj sesypete :-) Vám vadí to, co děláte ostatním, to se mi na vás děsně líbí.... že je marketing Fiatu poměrně neschopný je fakt, ale vy si ho nepřiznáte. Že Lancia i Alfa byly značky s potenciálem, ze kterého šlo vytěžit MNOHEM více, je fakt, který si taky nepřiznáte. VW dokáže z minima vytřískat maximum a to Vám leží v žaludku... jenže chyba je na straně vedení Fiatu...
2. 2. 2011 12:19
Re: Já se těším na den
Presne, ak by Fiat, Lancia a AR zlepsili marketing, tak by mohli byt niekde inde.
Hlavne Alfa, s kvalitou je na tom uz dobre, dizajnovo vyborne, ale predat sa nevie. Vidim za tym ich vnutorny boj s premiou (aj ked ta s nimi vobec nesuperi) a k tomu nastavene cenniky.
2. 2. 2011 14:27
Re: Já se těším na den
Az na seat, tam je to moc okaty a nikdo to nechce.
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:34
Re: Já se těším na den
jistě, VW to tak dělá... a můžeme se hádat, jestli se ten facelift povedl nebo ne (podle mě moc ne)... ale že by Golf byl celých 30 let stále stejné auto? Kdybych nevěděl, že to Wolff myslí vážně, tak bych se i zasmál...
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:30
Re: Já se těším na den
No jaksi furt nechápeš fakt, že člověku, který zesměšnuje nějakou značku v KAŽDÉ diskusi a ještě není schopen ji nazvat normálně, asi ta značka nebude u zadku, ale má z ní velký komplex. Já nazývám Fiat Fiatem, Lanci Lacií a Alfu Alfou... prezentuješ se tady jako dítě z mateřské školky, stejně tak Murphy.

Ta poznámka byla stejně zbytečná jako vaše tahání VW do diskuse o Lancii.... přesně podle hesla "co nechceš, aby jiní činili tobě, nečiň ty jim"...

Normální člověk už po 20 letech stále stejné praxe pochopil, že každá lichá generace modelů VW je spíše facelift a dotažení detailů (někdy více, někdy méně úspěšné) a zásadnější změny přicházejí ob generaci. Ale ty jsi taková troska, že budeš mlít něco o maskování....

No a závěrem, tvoje osobní narážky a inektivy mě nepřekvapují, zvláště po tom, co jsi předvedl na jiném webu, kde si redaktoři dovolili zkritizovat Jůlinku. Tvůj problém je v tom, že jakoukoli kritiku podle tebe dokonalých Fiatů a Alf bereš osobně a hned po každým jdeš a nadáváš mu. Možná jsem teplický chudáček, ale nejsem rozmazlenej spratek, kterej všechny okolo uráží, protože mají jiný názor...

[odkaz]
2. 2. 2011 19:09
Re: Já se těším na den
To je síla, ten odkaz - jinak souhlas, myslel jsme, že diskuze bude o třístovce od Chrysleru, ale že i tady se bude řešit VW a Fiat, to je síla. Do diskuzí o vlastních VW se wolff bojí jít, tak si kopne aspoň tady. A Barichello? Ten je superexpert přes ameriky, vw je taky jeho komplex a o škodovce ani nemluvě, ale ten je tady aspoň doma....myslím, pod tímhle článkem. To, že Fiat CHCE mít do konce roku 51% akcií chrysleru se tady píše každý druhý den, otázka je, co to komu přinese, protže články, že Fiat se chystá, Fiat hodlá, Fiat do dvou, tří let apod...jsou tady dost časté, bohužel člověk je nesmí po těch dvou, tří a čtyřech letech konfrontovat s realitou. Když bude fandit (ale normálně) fiatu, bude mu smutno....
2. 2. 2011 10:27
Re: Já se těším na den
myslím, že je opravdu trapné, jak se poslední dobou pokoušíš rozjíždět flejmy pod autama koncernu Fiat..... Opravdu nic o tom nevíš a jen chytáš za slovíčka.... 8-s
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:31
Re: Já se těším na den
Jistě, takže tyhle vaše narážky na VW byly jen přátelské povídání dvou italofilů a vlastně vám o žádný flame ani nešlo... co na tom že článek je o Lancii?

edit: nečekám, že mi odpovíš :)
2. 2. 2011 10:50
Re: Já se těším na den
nebýt těch nejapných poznámek v článku nahoře, tak by sem nikdo žádné VW netahal....
Jinak ale narozdíl od tebe jsme tady aspoň schopní vypsat, jaké REÁLNÉ vylepšení ten faceliftovaný Chrysler/Lancia přináší. Ty ses sem přišel nakrucovat jako pan objektivní, s nadhledem, ale o tématu článku nevíš absolutně nic. Samozřejmě, napíšeš nám tady, že Fiat má špatný marketing, což je pravda, ale je to jenom obecná, nic neříkající fráze....

Nebo jestli jsi takový frajer, tak mi tady vysmahni, jaká by měla být reklamní kampaň na novou Themu, jak by jsi nastavil ceny atd. - ať jsme trochu konkrétní....
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:58
Re: Já se těším na den
V Článku nahoře je JEDINÁ zmínka o VW, cituji:

"Osmistupňová automatická převodovka ZF 8HP se rychle šíří napříč portfoliem BMW, má ji mimo jiné i Rolls-Royce Ghost i Bentley Mulsanne a verze upravená pro pohon všech kol zamířila také do Audi A8, Porsche Cayenne a VW Touareg."

Jestli toto považuješ za nejapnou poznámku, tak si nemáme co říct.Podle mě je to normální výčet modelů, kde se tato převodovka používá. Jenže je tam zmíněný Touareg, tak to je jak červený hadr a hrrrrrr na Volkswagen.... ale díky za nahrávku na smeč :)
2. 2. 2011 11:12
Re: Já se těším na den
ježišikriste ty jsi ještě větší prosťáček, než jsme si mysleli..... Nejapnou poznámkou samozřejmě myslím ty kecy o "maskování faktu, že CH300 je starý model".... hochu hochu..... :*)
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 11:17
Re: Já se těším na den
Chrysler 300C je opravdu na trhu již několik let a pořád se dělá jen facelift, nikoli nová generace.... bavíme se o americkém Chrysleru 300C, což nevylučuje fakt, že z něj odvozená Lancia může být klidně novou generací... prostor por úpravy tady je (viz převodovka). Ta poznámka není ani o Lancii ani o VW, takže pořád nechápu, proč do této diskuse taháte VW a hlavně, proč se Fiatisti rozčilují nad článkem o americkém Chrysleru :-) A hlavně, ta "nejapná" poznámka je pravdivá... přeber si to, jak chcš
2. 2. 2011 11:24
Re: Já se těším na den
víš co, zkus míň plácat a víc číst.... Už jinde jsem tady citoval, že prostě u některých aut (shodou okolností VW) se prostě překopávání stávající generace bere jako "vylepšení" a u jiných je to prostě "maskování"..... to je úplně celá pointa toho, co Wollf napsal dvěma větama a v čem ty se tady celé dopoledne plácáš....

Ale to je jedno, zas něco napiš, nechám ti ten luxus posledního slova.... to je vážně marnost.... 8-s
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 11:32
Re: Já se těším na den
Co čekat od člověka, který odpoví na jednu z 10 otázek a ještě tak, že to zahraje do autu? Ty jsi přesvědčen, že autor článku je nějaký fanatik do VW a že ta poznámka o maskování 7 let starého modelu je útokem na podstatu tvého cuore sportivo přesvědčení.... prostě cokoli si dokážeš představit jako rudý hadr a jdeš po tom.... ale neboj, i na to jsou prášky.

A ještě tě ocituji: "Samozřejmě, napíšeš nám tady, že Fiat má špatný marketing, což je pravda, ale je to jenom obecná, nic neříkající fráze...."

Ne, to není obecná fráze, marketing Fiatu je jeden z nejhorších a nejneviditelnějších. Je to konkrétní výtka, nikoli obecná fráze...
Avatar - Krispos
2. 2. 2011 10:46
Re: Já se těším na den
Jo, pod to se podepíšu :-)
2. 2. 2011 11:39
Re: Já se těším na den
já nepíšu, že je autor toho výroku fanatik do VW.... jen tady píšu (nejen já), že ten výrok je emocionálně zabarvený a není objektivní v kontextu toho, jak se píše o jiných značkách....

Ahoj.... :*)

edit: tohle měla být odpověď na jiný post, ale diskuse je už tak rozprasená, že nemá cenu to řešit....
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 10:19
Re: Já se těším na den
Myslíš parkovací asisent v současným Phaetonu?
Tak ten už byl v prvním 300C v roce 2004 >:D Stejně jako systém sklápění zrcátek při couvání atd.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 10:17
Re: Já se těším na den
Navíc maj soudruzi chybu - prodeje začly v červnu 2004, tedy bezmála 7 let od uvedení na trh.
Ale to redakci zřejmě uniklo :-)
Když už, akorát že tohle auto má ze starým společnýho tak 60% podvozku, motor HEMI a tu 5st. převodovku MB.

Až ta skončí, zbyde HEMI a podovozek, jinak je všechno nový či výrazně upravený.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 10:31
Re: Já se těším na den
No tím hůř, že se 7 let a historická převodovka z M-B... ale Chrysler se s tímto modelem snaží ujet hrobníkovi z lopaty, tak se mu to snad povede
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 11:03
Re: Já se těším na den
Ta historická převodovka je třeba v MB R320, 2009 SLR; ještě dneska je v AMG verzi Gka; a na stejném základě je převodvka v luxusním Maybachu, která miá dneska ještě taky 5 stupnů.

Že to tam MB dává, když je to taková vykopávka.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 11:17
Re: Já se těším na den
No nevím, jestli 300C V8 má úplně stejnou převodovku jako dvakrát silnější Maybach... Nicméně to že Mercedes zaspal ve velkých převodovkách, to je fakt. Psal jsem o tom už v diskusi o A8 W12
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 11:33
Re: Já se těším na den
No základ pro všechno je převodovka MB 5G Tronic. Samo budou tam odlišnosti, ale základ je stejnej.
Být to špatná skřín, MB by si jí tam dát nedovolil.
MB to pak ještě vylepšil a měl 7mi stupnovou verzi.

Mě to řadí výborně, naprosto hladce.
Musím říct, že proti americkým 4.st převodovkám je to velký prokrok, i oproti japonským 4st. automatům s kterýma sem taky jel.

Dokonce si dovolím říct, že to řadí stejně hladce jako převodvka v starším BMW 740, v kterém sem jel taky.
Na nové 8mi stupnové HDM to nemá, to je jasný.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 11:58
Re: Já se těším na den
Tak první osmikvalty ZF 8HP byly proti šestitupňovým 6HP v komfortu a rychlosti řazení krokem zpět nebo v nejlepším případě přešlápnutím na místě. Ale rychle to vylepšili.
Mercedes zatím dokáže sedmistupňovou převodovkou přenést už 900 Nm ve Speedshift MCT pro CL/CLS 63 AMG. Předpokládám, že pro V12 nasadí takto silnou převodovku asi až v novém S a Maybachu, třeba to bude už ten jejich připravovaný devítikvalt.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 12:03
Re: Já se těším na den
Uvidíme.

chrysler bude mít 9ti stupnovou taky - ale dvojspojku pro předohraby.
Má být v Avengeru, 200C, možná i v Journey a Voyagerech.
Takže to bude i tady v těch cháčkách ala Lancie/Fiat.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 11:38
Re: Já se těším na den
No Maybachy maj 550-600 HP ne?
Nová 6,4ka v SRT8 bude mít 470 HP, to zrovna není poloviční výkon. Když přidáš otevřený sání a sportovní lufy, tak klidně i 500.

Ale v té už asi bude tahle 8st. ZF.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 11:55
Re: Já se těším na den
Maybach má hlavně 1000 Nm
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 12:00
Re: Já se těším na den
No tohle bude mít přes 600.
Taky je to ale jen V8, Maybach je V12, to je dost rozdíl.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 2. 2011 15:21
Re: Já se těším na den
wolffe, wolffe... Nepoučíš se a nepoučíš. Stále jsi nenavštívil tu psychiatrickou léčebnu, jak jsem tobě a tvému příteli cosworthovi radil? A studený obklad na hlavu si dáváš? Ne, že? Jde to poznat. Jinak bys sem netlačil takové nesmysly. Jestli to nevíš, tak toto je diskuze k Chrysleru 300C, nějaké narážky na Golf jsou tedy absolutně nežádoucí. Ano, jsem si vědom, že je můj příspěvek nedůležitý, protože ty se stejně nepoučíš, ale alespoň jsem to zkusil. Já jen, že kvůli tobě a tobě podobným se stává z auto.cz spíš seskupení plkařů než znalců aut. Myslím, že konec téhle diskuze je adresován i tobě. [odkaz]
2. 2. 2011 16:11
Re: Já se těším na den
hele já se wollfa nemusím zastávat, někdy s jeho diskusním stylem taky nesouhlasím.... ale tady prostě jenom poukázal na to, že u některých je vozů je přepracování staršího modelu "maskováním stáří" a u některých to je "broušením diamantu"..... A tento přístup se jaksi liší dle značky.... ;-)

Jinak jsem zvědavý na ceny 300 (resp. Lancie Thema) v Evropě.... tam se bude lámat chleba.....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 2. 2011 16:51
Re: Já se těším na den
No jasně, ale přeci jen psát věcně k tématu se mi zdá lepší postup. Navíc sází cinty o Golfu, ale hned pár příspěvku níž dělá ramena jak ho to ,,lidové prdítko" nezajímá. Zoufalec.

Taky jsem na ty ceny zvědavý. Jak píši dole, design mě zaujal víc než dost, takže s dobrou cenou to bude velice zajímavá nabídka.
K té Themě. Ta, se mi zdá, že je takový místní diskuzní fantóm, nikdo ji nikdy neviděl, ale všichni o ni mluví >:D Jsem na ní sám zvědav. Premiéru má mít kdy, neví někdo?
2. 2. 2011 17:30
Re: Já se těším na den
premiéra asi letos v Ženevě (tuším), prodej asi rychle potom (netuším).
Jinak ať se o Themě klidně mluví, ale nechápu, proč předem hanlivě, když v ní (a ani ve facelift 300) ještě nikdo nejel.... A opravdu to nebude maskovaný 7 let starý model, jak se nám již článek nahoře snaží podsunout.....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 2. 2011 17:41
Re: Já se těším na den
Uvidíme, o důvod navíc těšit se na Ženevu ;-)
2. 2. 2011 12:30
jaj
Krispos mě potěšil. Jedna malá nevinná ponámka a taková reakce... Super.. Asi sem s Murphym udeřil na hlavičku. Víc k tomu nebudu dál psát. Každý si udělá obrázek sám.

Jinak ten krisposem zmíněný nesmyslný článek na autowebu o Giulliette dopuručuji všem přečíst. Autoweb je žumpa, což potrvdili i další čtenáři pod dalším článekm co vyšel o Fiatu. Auto.cz tímto směrem bohužel také směřuje.

Ale v jedné věci má Krispos pravdu. Není to můj a nebo Murphyho problém, ale problém Fiat marketingu a odpovědných lidí, jak si zvládnou zavázat místní zkorumpované pisálky (obecně), aby za reklamní prostor psali stejně subjektivně pozitivně, jako u jiných nejmenovaných zanček. Dokud to tak nebude, ani prodeje zančky se nezmění. Murphy zde citoval ten decentní jemnocit k přístupu k rozdílným výrobcům a to je přesně to, co v totmo článku tak koiplo asi nejen mě do očí a je to přesně to, o čem tady celou dobu píšu.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 13:27
Re: jaj
Můžeš dát odkaz? Dík
2. 2. 2011 14:22
Re: jaj
Ta diskuze je tak strašlivě ubohá, až se stydím za nicky (myšleno česky), které tam přispívají. Z celé diskuzní jímky je zajímavý pouze názor vlastníka Giulietty, jinak opravdu strašné. Jsem rád, že se tento způsob komunikace většinou na ACZ neprovozuje.

Už se mi několikrát stalo, že jsem se nedokázal ztotožnit s názorem testera webu ve srovnání se svými dojmy, ale vše se dá vyjádřit slušně a třeba formou blogu s vlastním testem. Štěkání vlků je ovšem zřejmě pohodlnější...
2. 2. 2011 13:58
Re: jaj
Punto jako "Sympatické supermini, které však od počátku ztrácelo na konkurenci kvalitou".

WTF????? :*)

Jinak se mi líbí, že Marchione řekne, že Bravo je "me too" auto, a překlad je, že je nezajímavé a neúspěšné....
2. 2. 2011 14:16
Re: jaj
Já už to ani nekomentuju, jen sem se slušně zeptal, kde vzali podklady na tato tvrzení a odpověď, zcela očekávaně, nula. Tenhle článek o Chrysleru mi přišel už z téměř podobného soudku. Byl bych opravdu nerad, kdyby se z auto.cz stala stejná žumpa jako je autoweb. Jenže o tom se to tak nějak obecně ví, auto.cz se stále ejště rel. na anše podmínky sem tam tváří jako seriózní int. magazín. To je celé.

P.S. Dopouručuju ještě článek z autowebu o Peugeotu RCZ... ten začíná obzvlášť výživně..., ve stylu.. peugeot..výrobce podprůměrných krabic...:-)), ať to jako envypadá, že se zastávám jen Fiatu (i když mě jde halvně o tu objektivitu)...
2. 2. 2011 14:25
Re: jaj
Wolffe četl jsi ten test, který skončil resumé 4,5 hvězdičky z 5-ti? Umíš česky??? ;-\ Nechceš si dát dovolenou?
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 14:20
Re: jaj
Spíš výkonem benzinových motorů, to je pro mě hlavní nedostatek od počátku GP až dodnes
2. 2. 2011 14:32
Re: jaj
mňo.... ten twin-air jako náhražka 1.2 8v asi bude zlepšení a T-jet 1.4 120k je podle mě do Punta úplně parádní.... Je ale pravda, že to jsou okrajové motorizace a chybí tam takový ten střed ve formě nějaké dobré 1.2 16v.... (ona ta 1.4 16v v GP má 95k, ale přišla mi taková mdlá.... nevím, jak jezdí podobné motory od konkurence....)

A hlavně to není supermini ;-)
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 15:08
Re: jaj
120k T-jet neznám, ale 135k MultiAir mě dvakrát nenadchl. Ten výkon bych mu nehádal a cena taky předčila moje očekáváním (v tom negativním). Nejraději bych 1,6 MultiJet, ale ten stojí taky bambilion a zbytek je škoda slov - 1,2 8v je potřeba do kopce snad tlačit, 1,4 8v by se dalo akceptovat tak na to městský popojíždění a připlácet za 1,4 MA 77 kW 90 tisíc proti 1,4 8V, to je dobrej pokus o vtip... 1,3 MultiJet mimochodem ta samá cena...
Takže já se upřímě divím lidem, co si Punto Evo koupí. Pěkná palubka a hezký zadní světla to nezachrání. Zvláš´t když Bravo je za podobný prachy a možná i pohlednější.
Pak je tady ještě Abarth Evo, ale bůh ví kolik bude stát to...
2. 2. 2011 15:15
Re: jaj
T-jet 120k se tam dával dřív před tím mulťákem 135....
A jsme u toho - problém ani tak není v nabídce motorů, jako v ceně....
Ty ceny jsou šílené, o tom vůbec není sporu.... Nevím, co od toho za ty prachy Fiat ČR čeká.... :*)
2. 2. 2011 15:19
Re: jaj
Že bude zařazen v tabulkách do kolonky exotické vozy.
Avatar - Ricardo
2. 2. 2011 16:59
Re: jaj
No prosím, od baworácké převodovky v Chrysleru dojdeme oklikou přes Punto až k Ferrari >:D
3. 2. 2011 07:24
Re: jaj
Ferrari prodává v ČR snad víc na Lancia
Avatar - Barrichello
3. 2. 2011 09:27
Re: jaj
on i chrysler prodal v čr víc jak Lnacia a spolu s dodge daleko víc.
A to nejsme jediná země, kde to tak je.

Z tohoto důvodu my unikl smysl, zrušit ofiko prodej těchto zanček v EU.
Měli to udělat jen v Itošce a zemích, kde se Lancia prodává hodně.
Jinde to měli nechat, stejně v GB taky Chrysler zůstává.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 14:03
První test 300C v USA: s HEMI
[odkaz]

Z nuly na sto za 5,6 s. WAUU :yes:
Sem zvědav kolik bude mít SRT8, to by mohlo být někde na 4,2-4,5 s
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "saolin.kolin"
2. 2. 2011 14:11
Re: Historie muscle cars
Pokud by vás zajímala historie amerických automobilů a hlavně muscle cars ( Mustang, Challenger, Camaro atd. ) tak se koukněte na www.musclecars.cz
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 2. 2011 15:28
Re: Historie muscle cars
Musím se přiznat, že po nějaké době se mi nový 300C začíná líbit. A to docela dost! Původní verze se mi zpočátku líbila moc, ale po chvilce nadšení opadlo do průměru, ale tato nová verze je úžasná. Zadek má až barokní tvary, úžasné. Připomíná mi tak trochu staré Rollsy. Výstřední předek se mi líbí taky. Přičtěme si k tomu kvalitní interiér + dobrou cenu a rázem je z 300C černý kůň třídy. Jasně, v Evropě asi nikdy neprorazí, tady hraje prim Německo, ale pro individuality, proč ne. Moc se mi líbí ;-) :yes:
Avatar - Barrichello
2. 2. 2011 15:36
Re: Historie muscle cars
Je tam patrný jasný krok kupředu a s 8ZF to bude ještě jinde.
Pořád to ale zůstávná zábavný auto, s kterým jdou dělat drifty, ale je uhlazenější a víc luxusní.

Generace co mam já je taková neotesaná, což má taky svý kouzlo, ale tady se reltivně podařilo skloubit eleganici i neotesanost v jedno.

Se svojí cenou je to hodně zajímavá alternativa.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 2. 2011 16:56
Re: Historie muscle cars
Jo jo, taková kára hodně navazující na historii. Což je asi jediný aspekt, který donutí američana koupit si americký sedan vedle zástupů japonců a korejců.
Každopádně tomuto autu moc fandím a těším se na český test.
Mimochodem, jak na tom byla s cenami původní 300C? Co si pamatuji, tak takový průměr, ale už je to dýl. Otázkou taky je, co s nimi provede české konkurenční prostředí.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2011 09:22
Re: Historie muscle cars
Český test nebude, teda pokud si někdo z našich kamarádů nedotáhne tu káru z usa/can a ten ten test neuděláme my :-)

Jinak si budeš muset počkat na test Lancie :-)

V roce 2004 a 2005 to stálo 1,6 mega - HEMI 5,7 zde ofiko prodávaná skrz DaimlerChrysler Bohemia.
Nejlevnější 2,7 V6 stávala tehdá 1,1 tuším.

Pak benzíny krom HEMI zrušili (prodej v čr) a přibyl diesel a ceny šly dolů, nakonec stála nafta asi 999 000 a HEMi 1,3 mega.
Ve slevách ale šel diesel koupit i za 800 000.

Šedej dovoz z USA vyšel u HEMI asi na 1 050 000-1 100 000.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 2. 2011 16:32
Re: Historie muscle cars
Moment, asi mi něco uteklo, ale nový 300C se do ČR nebude dovážet, resp. oficiálně prodávat? Je fakt, že Chryslery se v ČR už hodně dlouho netestujou, prodej postupně omezovali, ale doufal jsem aspon v Charouze. Myslím, že o takové auto s dobrou cenou by zájem byl.
Avatar - Barrichello
3. 2. 2011 16:41
Re: Historie muscle cars
Ne, Fiat ofiko zastoupení v čr zrušil a bude z toho Lancia Thema.

Only šedej dovoz jako Denker, Impexta, simix, Auto Outlet atd.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 2. 2011 19:43
Re: Historie muscle cars
Jsem zase o něco chytřejší. A na Themu jsem teda moc zvědav. Co ty, plánuješ dovoz nového 300C? :-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2011 08:53
Re: Historie muscle cars
Já zatím ne.
Počkám si tak 4 roky >:D
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 11:52
Re: Historie muscle cars
Nový auto sou zbytečně vyhozený prachy.