Newyorský autosalon bude poctěn prezentací světové premiéry prodlouženého Chrysleru 300C. Šest palců nebo chcete-li asi 15 centimetrů délky přibylo výhradně mezi nápravami...
Přiznám se, že tohle protahování nechápu. A8,7ka,eSko atd... Buď teda rovnou postavím auto, ve kterým ti břichatci budou mít vzadu dost místa, nebo je odkážu na nějaký Van. Co to má proboha za smysl vyrábět auto o 10 nebo 15cm delší :no: Tak ho teda udělám už při vývoji a mám o polovinu problémů míň... Je to móda: proč to udělat jednoduše, když to jde složitě. Klidně si půjdu vsadit k Horáčkovi, že tyhle série si na sebe vůbec nevydělají a je to jenom jakási rádoby prestižní záležitost. Jestli má někdo vodu v koleně a nemůže ohnout nohy, tak do Superbu si sedne a ten je o půl metru menší...
Proč má smysl vyrábět něco podobnýho? Nechci tady některým kazit iluze s těma bi-kočičkama vzadu, ale pro ně se to asi nedělá. Vyrobit něco takovýho asi spíš smysl jako takový nemá. Ale jde o prestižní záležitost která zvedne značku v očích těch pár vyvolených kteří případně o nějakém takovém velkém autě přemýšlí... exkluzivní detail, který dělá značku komplexnější. Nevim přesně jakými slovy to popsat, ale tuto úpravu nedělají aby na ní vydělali.
Jako obojí. Pokud narážíš na horší manévrovatelnost, není to taková tragédie. Je to jen o zvyk a naučit se najíždět si do zatáček, aby člověk nepřimáčknul bok třebas na sloup semaforu >:-[]
Lonesi, nebud paranoidni! Ctes mezi radky, mezi kterymi neni nic napsany ;-\ Ptal jsem se naprosto normalne. Na nic jsem nenarazel! Ja treba nerozumim lidem, kteri si koupi treba XJ LBW a jezdi v nem sami. Bylo by zajimavy vedet, kolik prodlouzenejch limosek prodanych v CZ ma taky sveho sofera a majitele jezdiciho vzadu.