spolu se špičkovým motorem 3,6 V6 Pentastar je to kombinace, která je na úrovni prémie.
Špičkový motor, špičková převodovka co víc si přát. :yes:
Jsem zvědav, jaké budou parametry zrychlení a spotřeby, se ZF musí být výrazně lepší, než se starou W5A580.
Je škoda, že ta ZF nebude i pro HEMI, ale snad časem.....
Tak ten Hyundai tady tak nějak máme už pár let..., těch Žužlejů se snad za svého života v nějakém masovějším měřítku nedočkám (a autosalon v Číně na tom snad nic nemění)...
P.S. Napsat správně hyundai od vys...y formátu Navtecha bych tak nějak považoval za běžné..., když už ho má teda potřebu rvát do článku o Chrysleru... ;-)
Ale jako je fakt, že taková značka je pod rozlišovací schopnosti jeho velkoosoby a každý se někdy utne.
A k čemu by proboha bylo 8 stupňů o obrovského osmiválce? Už na ten šestivál je to naprostá zbytečnost. Osobně fakt nemám rád, když auto v jednom kuse řadí, tak 5 stupňů je ideál, cokoliv navíc je jen marketing typu "Mám další stupeň, kdo dá víc?". To už tam můžou rovnou montovat CVTčko >:-[] Jinak tohle auto je fakt ultimátní kousek, ještě že amíci nepodléhají té módě downsizingu a prostě se s tím nese*ou :yes:
Ale no ták, snížení spotřeby? Pokud budu chtít jezdit levně, tak si nebudu kupovat takovýhle motor nebo jo, ale nechám ho překopat na LPG, nějakých půl litru fakt nikoho nevytrhne. Stejně tak to zrychlení, jestli na 100ku zrychlí za 6,4 nebo 6,2 je naprosto jedno... teda možná ne katalogovým honičům, ale v praxi jo. Navíc si spíš užiju, když mi to při zrychlení potáhne až do stovky na dvojku, než když to tam nahází za tu chvilku tři různé rychlosti.
Samozřejmě je to věc názoru, mně přijde u automatu 5 stupňů ideál a 6 jako maximum. U manuálu už bych 6 asi nepřežil, přitom většina kvedlačkářů by jich tam nejradši narvala třeba 8 >:D
Pánovi optimální režim motoru zjevně nic neříká. Držet se volantu a šlapat na pedály ještě neznamená chovat se k technice tak, aby se i technika chovala slušně k člověku. Já spíš vidím jistý problém v mechanickém limitu při zvyšování počtu řadicích stupňů u klasického manuálu, u automatu je to trochu složitější...
A proc ne. Kdyz muze mit CVT Lexus LS.
Stacilo by u toho CVT predvolit 8 pevnych stupnu a vyslo by to mozna lip. ;-)
Moderni CVT s retezem maji ztraty jak klasicky manualy, utahnou i velky tocivy moment a konstrukcne sou daleko jednodussi nez tradicni automaty nebo dvojspojky.
Navic by takhle chrysler usetril za vyvoj novych prevodovek. Bo komu by osm stupnu nevonelo, moh by si jich nechat nastavit softwarove 6, 7 nebo treba 9 (rovnou v konfiguratoru pri koupi auta). :-)
No a von má někdo z prémie u RWD sedanu s pětimetry dvojspojku jo?
Kdo prosímtě?
Nemaj náhodou všichni tu samou 8.st almaru od ZF?
A ostatní mimo prémii nějakých 6 stupnů?
Jinak Chrysler bude mít taky dvojspojky, resp. on už je i měl pro Exportní Dodge Journey a Chrysler Sebring (dvojspojka Getrag); nyní budou nové 9ti st. pro FWD modely.
Takže vývoj nespí....
Takže možná by to chtělo otázku v čem je 7st. dvojspojka horší než 9ti st dvojspojka :-)
Už mě to nebaví neustále oponovat tvrzení, že skoro dvoutunový sedan je sportovní vůz. Navíc tu u 300C nehraje ani převod řízení ani aerodynamika... Ale když si někteří pánové rádi hrají na to čím nejsou...