Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler Aspen: velká posila

Chrysler na autoshow v Detroitu představil velké SUV jménem Aspen s charakteristickým designem, velkým vnitřním prostorem a silnými motory.
Zpět na článek
10. 1. 2006 12:12
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:16
neregistrovaný "JP"
10. 1. 2006 12:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 12:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 12:41
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:42
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 13:10
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 13:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:54
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 14:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:03
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 14:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:52
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 14:53
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 15:12
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 15:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:38
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:31
neregistrovaný "ZZ"
11. 1. 2006 09:28
neregistrovaný "MadPete"
10. 1. 2006 12:41
neregistrovaný "JP"
10. 1. 2006 23:10
neregistrovaný "david"
10. 1. 2006 23:17
neregistrovaný "david"
10. 1. 2006 12:25
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:52
neregistrovaný "Karbonyl"
10. 1. 2006 18:26
neregistrovaný "soptik2"
10. 1. 2006 18:58
neregistrovaný "Petr"
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:12
Versus
Zadek se mi líbí víc než u Tahoe/Suburban, ale ten předek zas moc ne... Ach jo..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JP"
10. 1. 2006 12:16
Silnicni dan
Libi se mi, jak zapracoval Chrysler logo do celni masky. Jinak ale v souvislosti s poslednima clankama tady na auto.cz opravdu nechapu, proc v CR porad delime povinne ruceni a ostatni veci podle obsahu motoru do 1000, 1000 - 1350, 1351 - 1850, 1851 - 2500, a konci to 2501 a vic! Vzdyt ty motory 4.4, 6.0, 5.7 Hemi a jim podobne se dovazeji i k nam. Vzhledem k Evropskemu socialnimu systemu a snaze zdanit absolutne vsechno by dan objemu/vykonu/zroutstvi_benzinu prisla vhod, ne? 8-s A to navic jeste blbouni schvali system mitneho tak, ze nebude zrovna jednoduche do nej tyhle mastodondy zahrnout a zpoplatnit jim kazdy ujety km. No ale nase vlada se muze pochvalit za radu uspechu: 1. vybrali super mytne, 2. D1 je v cim dal lepsim stavu, 3. do Kolina se jezdi uz po nove dalnici, tak jak slibili, 4. pocet usmrcenych na silnici klesnul, 5. a hlavni v top five - pocet nehod taky SKORO klesa, hlavne, ze jste si vsichni koupili reflexni vestu
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 12:21
Re: Silnicni dan
Povinné ručení je zavedeno zejména kvůli škodám při havárii, ne? Jakou má logiku, diskriminovat řidiče aut s vyšším zdvihovým objemem? Obzvlášť když to mnohdy vůbec nesouvisí s výkonem, rychlostí či spotřebou (turbomotory). Strčte si ty daně někam, socani! Běžte vydělávat a nemusíte vymýšlet, kde komu co sebrat.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:28
Re: Silnicni dan
V tomhle musíme táhnout za jeden provaz i kdyby jsem se neshodli ani na jednom autě ;-) :-) :yes: PS. minule jsi mi nenapsal, jaký je rozdíl mezi Tahoe / Suburban. Na fotkách z LAAS mi přišli stejný... Jen abys věděl, kam jsem koukal [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 12:31
Re: Silnicni dan
Suburban je "dalobyseříci" kombi verze. Rozdíl poznáš jen při pohledu zboku. Taková americká zvyklost...nazvat jinou karosářskou variantu jiným názvem. Pro Evropany dost matoucí. Být to na mně, tak to taky radši sjednotím.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:41
Re: Silnicni dan
Aha! Dík ;-) Už to vidím, v té tmavě modré se mi to úplně ztratilo... Tak to bych bral Tahoe, přijde mi tvarově vyváženější ;-) >:D >:D >:D - to sem celej já, konzerva... Ale v tý tm. modrý jako má Suburban na fotce.. :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:42
Re: Silnicni dan
Ale zadní světla by se mi líbily ve stylu Aspenu >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 13:10
Re: Silnicni dan
Od té doby co jsem se nechal nachytat s rozdilem mezi Dodge Ram a Dakota se zásadně dívám na rozměry. Tahoe má cca 5 metrů a Suburban 5,5. Je pravda že některý auta amerických značek jsou si podobný víc než Peugeoty >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 13:46
Re: Silnicni dan
>:D No vždyť vysvětluju, že to právě ani nejsou dvě auta. Je to to samý jako kdyby Peugeot pojmenoval hatchback 307 a kombík 308. Stejné auto, jiná karoserie = v USA často jiný název. Ale Dakota a Ram jsou rozdílná auta. Jen je designově nyní víc unifikovali.
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 13:54
Re: Silnicni dan
Hmmm... Je to pro mě čím dál složitější. BTW nevíš něco o nástupci Chevroletu Equinox? Zachytil jsem informaci že by měl být možná už letos a že na něm Chevy spolupracuje se Suzuki (jako u Vitary/Trackeru).
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:01
Re: Silnicni dan
Koukal jsem na stránky ;-) - :yes: :yes: Dobrý, odpoledne zapracuju a zas něco pošlu ;-) :-)
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 14:03
Re: Silnicni dan
Měl jsem dopoledne čas tak jsem připsal (popřekládal) XJ6 S11 a S111 a XK120
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:08
Re: Silnicni dan
Jo jo, super ;-) :yes: PS. jen nechápu tuhle větu: "Po technické stránce je coupe naprosto shodné s kratším modelem saloon.." V druhém odstavci o XJ Coupé.. ;-) Co byl kratší model Saloon??
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 14:52
Re: Silnicni dan
XJ se vyráběla jako short wheelbase (rozvor 275 cm) a long wheelbase (285 cm). Původně bylo jenom SWB (1968-1975), LWB přišlo na konci série 1 a u XJ12 se vyrábělo až do 1992. Ty dva roky co se vyráběly oba rozvory současně bylo označení modelů XJ6/XJ12 a XJ6L/XJ12L. LWB (jenom S1 a S11) na fotce poznáš tak, že zadní dveře jsou delší než přední.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 14:53
Re: Silnicni dan
Aha. Tzn. Kratší (standartní) model se označoval Saloon. ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
10. 1. 2006 15:12
Re: Silnicni dan
Ne, saloon je britské označení pro sedan/limuzínu takže oba jsou saloon. Jaguar to slovo v praxi používá jen u X-Type kde je Saloon (sedan) a Estate (kombi) anebo v různých katalozích ([odkaz] [odkaz] Třeba cabrio je poanglicku Drop Head :-O to je prostě taková typicky anglická tradice. Pro američany se to musí samozřejmě změnit na sedan jinak by si mysleli že to má ve standartu barpult >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 15:14
Re: Silnicni dan
>:D >:D >:D a nahoře po schodech... >:-[] >:-[] Já jen, že u XJ jsem to už tolik neslýchal...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:38
Re: Silnicni dan
Napadla mě úplně taková modelová situace... Nedaleko od mýho bydliště je křižovatka, docela frekventovaná, jejíž součástí je vpodstě i kruháč, i když to tak není přímo značeno, spíš tvarově to tak odpovídá.. Plus výjez ze supermarketu. Směr JZ - V (celé je to totiž ještě navíc v oblouku) je ve sklonu, přičemž směr na východ má v takovém kopečku semafor... Pokud na něm zastaví plně naložený auto s nějakým slabým motorem a je náledí... Než se rozjede s nějakým lidovým 1.6 - 1.8 to je tragédie.. Zdržuje tím celý provoz, a navíc když je to ještě podprůměrný řidič, tak by se klidně mohlo stát, že by nedobrovolně zacouval do toho za ním... Tudíž daň za malý objem/výkon je nelogická. V tomto případě je určitě bezpečnější auto s pořádným zátahem a tudíž pravděpodobnost, že způsobí větší škody je menší.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:54
Re: Silnicni dan
[odkaz] - ona křižovatka z GoogleEarth
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 12:31
Re: Silnicni dan
Konec Ďáblický?
neregistrovaný "MadPete"
11. 1. 2006 09:28
Re: Silnicni dan
Zajímavá konstrukce. 1. na jedničku a dvojku na plnej kotel táhne všechno (určitě 1.6 a 1.8), chce to umět řadit a pracovat se spojkou
2. na náledí není pro vysoký výkon dostatečná trakce.
neregistrovaný "JP"
10. 1. 2006 12:41
Re: Silnicni dan
Ja nejsem socan ani zdaleka. Ale to je jedno. Pokud ale vsechno pujde v UE tim smerem jako do ted, tak se jednou dockame mytneho i pro osobni auta a jaky myslis, ze zvoli system? Ja hadam, ze to bude stejne, jako u povinneho ruceni (aby socialni vrstvy se slabsimi levnejsimi auty mely vyhodu). Na druhou stranu Zpoplatneni/zdaneni provozu by byl jeden z velmi mala rozumnych poplatku. Proste silnici si kazdy nemuzeme postavit vlastni a ani kamiony nam je nezaplati. Pisu, ze "by to byl" rozumny poplatek, protoze to ma hacek v tom, ze pulka tech penez se stejne rozkutali v byrokratiskem systemu a druha pulka podlehne prerozdelovani...
neregistrovaný "david"
10. 1. 2006 23:10
Re: Silnicni dan
neregistrovaný "david"
10. 1. 2006 23:17
Re: Silnicni dan
Koukám, že pro tebe je celý okolní svět "voni". Povinné ručení není daň, je to soukromé pojištění. Platíme ho soukromým pojišťovnám a když něco poděláme, škoda se z pojištění (jakžtakž) uhradí. Daně platíme státu a zrovna výnos silniční daně nestačí na nic pořádnýho, stejně jako dálniční známka. Jen ti, co používají víc, platí víc. Tím to nehodnotím.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 12:25
Re: Silnicni dan
Di se bodnout... Seš no... škoda mluvit.
neregistrovaný "Karbonyl"
10. 1. 2006 14:52
Ble
Další bezpohlavní nafouknutá amerika..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "soptik2"
10. 1. 2006 18:26
Chevy Aspen
Nevim o cem se tady diskutuje...:-) Vzdyt je to Dodge Durango, jen s predelanym cumakem... Jo a mezi Tahoe a Suburbanem neni zadny rozdil, az na delsi kufr. GM musi doufat, ze se to bude prodavat, jinak jde ke dnu. S benzinem za 3 Baky, no nevim...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
10. 1. 2006 18:58
Docela to jde :-)
Dal bych na to vetsi predni svetla a mozna vetsi kola. Ten zadek vypada divne. Mozna je to tim uhlem, ale ty kola vypadaji moc maly. Taky nemam rad tu saltr paku pod volantem, ale to je holt amerika. Obecne vzato to ale neni spatny. Rozhodne mi to sedne vic, nez bachrate Infinity.
Rozbalit vlákno
0