Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SUV Maserati bude vyrábět Chrysler v USA

Chystané SUV od Maserati bude vyrábět americká továrna Chrysleru Jefferson North.
Zpět na článek
19. 8. 2011 08:57
19. 8. 2011 10:59
19. 8. 2011 12:12
19. 8. 2011 12:14
19. 8. 2011 12:35
19. 8. 2011 13:11
19. 8. 2011 13:24
19. 8. 2011 13:40
19. 8. 2011 13:48
19. 8. 2011 13:56
19. 8. 2011 14:03
19. 8. 2011 14:07
19. 8. 2011 21:51
19. 8. 2011 12:36
19. 8. 2011 13:10
19. 8. 2011 14:23
19. 8. 2011 14:26
19. 8. 2011 21:48
19. 8. 2011 14:11
19. 8. 2011 14:22
19. 8. 2011 15:14
19. 8. 2011 12:50
19. 8. 2011 14:15
19. 8. 2011 21:05
20. 8. 2011 01:00
20. 8. 2011 10:04
21. 8. 2011 20:12
Avatar - Dinar
19. 8. 2011 08:57
Když zdůrazním
dýzlový p.růser (z hlediska image značky) pod kapotou cayenne, tak právě to, "powered by Porsche" dává této modelové řadě smysl mezi ostatními modely Porsche. Proto bych se přimlouval, aby motor a převodovka v SUV maserati šla spíše cestou V8 od ferrari s převodovkou ZF než Hemi, páč jinak značka nabere ještě větší švung na cestě k rozmělnění image maserati než jaký nabralo porsche strkáním audi dýzlů do svých aut. :-!
Rozbalit vlákno
1
19. 8. 2011 10:05
Re: Když zdůrazním
Tady mi nezbývá než souhlasit...
Tak furt nějak doufám, že to takový průser nebude. A když už HEMI, tak SRT..
Avatar - CHerokee
19. 8. 2011 08:57
Skvělý tah
Takže z vyjímečného Maserati (které využívalo vývoj Ferrari), udělají tuctovku (využívající zaostávající techniku Chrysleru). Tahle auta se mi vždycky moc líbila...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - KANKUNEN
19. 8. 2011 10:43
Re: Skvělý tah
Hlavně že tu bylo řečí, že Alfu by koncern zahubil a sami zanudlovanci nacpou kus Chrysleru do Maserati. To je jako, kdyby koncern použil kus Passatu 3,6 na nové Lambo. Všechno zničí.
Avatar - ethicon
19. 8. 2011 11:08
Re: Skvělý tah
ved nikto ešte nevie čo budú zdielať spoločné a tu už padajú závery, že nové maserati bude pomaly prekapotovaný Jeep či Chrysler... apropo nema náhodu aj Cayenne zrovna ten motor 3,6 z Passatu?
19. 8. 2011 12:48
Re: Skvělý tah
A ty si snad nemyslis, ze to bude jen prekabateny GC? Asi jako Fiat Freemont... Chudak Maserati. Kdy jen tem italum prestane hrabat?!
Avatar - ethicon
19. 8. 2011 15:33
Re: Skvělý tah
ty máš nejaké informácie s kuloárov Maserati resp. koncernu Fiat, ked to s takou istotou tvrdíš? ja nemám..ale predpokladám, že to bude maximálne zdielanie niektorých komponentov ...tieto články bez výpovednej hodnoty sa tu objavujú už niekoľko týždňov, treba si prečítať aj talianske servery napríklad autoblog.it
Avatar - del42sa
19. 8. 2011 16:03
Re: Skvělý tah
to samé se říkalo o "nové" Lancii Thema, že bude sice na bázi Chrysleru 300 ale všichni očekávali vlastní interiér ve stylu Lancia, kompletně přepracovanou přední a zadní část odpovídající designu Lancií a nakonec ?

všem spadla čelist, když Fiat představil Chrysler 300 s přelepenými znáčky bez jakýchkoliv dalších úprav.

Proč bysme se měli teď domnívat, že to bude u Maserati jinak ? ;-)
Avatar - ethicon
19. 8. 2011 18:10
Re: Skvělý tah
takže predpokladáš, že v maserati su taký tupci, že vlastne z JEEPu len odlepia znak a prilepia mu na kapotu trojzubec...zaujímavé...inak nič čo tu píšeš sa o lancii nepísalo, od začiatku bolo jasné, že sa stane to čo sa stalo...a vôbec to nikoho neprekvapilo a ani nepotešilo
Avatar - del42sa
19. 8. 2011 18:48
Re: Skvělý tah
tak to buddeš muset líp hledat v diskuzích ;-)
Avatar - ethicon
19. 8. 2011 19:50
Re: Skvělý tah
v akých ? tu na auto.cz ja som písal o reálnych informáciach a nie o ničím nepodložených dohadoch, ktorých je plná aj táto debata...
19. 8. 2011 20:38
Re: Skvělý tah
Hele, uz ti tu krome Freemontu pripomneli i Lancii. Co chces vic? Bude to JGC jen s prelepnymi znacky a mona (MOZNA) troskou te Conolly v interieru. A Maserati tim vykopou hrob. Maserati totiz neni a nikdy nebylo jako Porsche, kteremu se tah s Cayenne vydaril.
A jestli temi realnymi informacemi myslis sliby talianu, tak to jsi dost naivni...
Avatar - ethicon
20. 8. 2011 12:25
Re: Skvělý tah
takže JEEP s trojzubcom? >:D sám tomu neveríš...a nepleť sem lanciu či freemont..maserati je úplne iná liga..písal som sa o reálnych informáciach ohladom chrysleru a lancie, ktoré sa bohužial splnili tak neprekrúcaj...tvoje názory na talianské autá tu pozná každý takže sa asi zbytočne snažím o konštruktívnu diskusiu ..pekný deň želám :-)
21. 8. 2011 20:02
Re: Skvělý tah
Tomu Jeepu s trojzubcem verim, ale budu jedine rad, pokud to taliani udelaji lepe. Muzes mne nejak navest na ty realne informace?
19. 8. 2011 10:52
modena vs. usa
zajímavý že jinde sem dneska čet že právě se bude vyrábět v itálii v modeně,ale možná to neví ani samotný italoameričani >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 8. 2011 10:59
Proc ne
Porsche zachranil Cayenne kuzi, proc to nezkusit zopakovat? Maserati ma podle me porad dobry zvuk, takze muzou Cayennu ukousnout dost velky kolac trhu.

A male Maserati, na to jsem moc zvedavy, ani se mi moc neprici svatba s Chryslerem. Takova pekna 5m zadokolka s trojzubcem na kapote a Pentikem pod ni, uaaa, to bude zradlo!
Rozbalit vlákno
20
19. 8. 2011 12:12
Re: Proc ne
Maserati s Pentastarem?
Copak Maserati nemá dost výborných benzínových motorů? 8-s
19. 8. 2011 12:35
Re: Proc ne
Napríklad ten, co montují do Quattroporte.
S benzínovými motory opravdu Maserati problém nemá. Je nesmysl tam cpát něco od Chrysleru. To značce nepomůže, spíš ji zdiskredituje.
Avatar - jazva
19. 8. 2011 13:11
Re: Proc ne
A nie je napríklad ten od Ferrari? Nič v zlom, ale momentálne je to jedno či je to od Chrysleru, alebo od Ferrari - je to tiež už iba jeden koncern. ;-)

PS: Pre doslovacitovačov a nečítačovmedziriadkami - je veľký rozdiel medzi Chryslerom a Ferrari, ale v rámci financií koncernu je to zrejme jedno...
19. 8. 2011 13:24
Re: Proc ne
Motor od Ferrari (ano, vím že je má) má naprosto jinou charakteristiku a o zvuku ani nemluvě, než cokoli od Chrysleru. Změnilo by to naprosto vnímání a očekávání od Maserati.
Avatar - jazva
19. 8. 2011 13:40
Re: Proc ne
Ale to ja viem, ide mi len o to, že teraz je to vlastne jedno. Proste tam bude iný koncernový motor. Mase v túto dobu vlastné motory proste nemá...
19. 8. 2011 13:48
Re: Proc ne
Jenže jak píšu, motory Ferrari jsou tak specifické a zákazníci to o nich vědí a poznají je i po zvuku, že když pod kapotou najdou něco od Chrysleru, tak v jejich očích už nebude Maserati poloviční Ferrari, ale poloviční Chrysler. A to si tato značka prostě nezaslouží.
Avatar - jazva
19. 8. 2011 13:56
Re: Proc ne
Ak bude Mase s pentastarom o polovicu lacnejší, tak kašlať na motor z Ferrari a aj tých 2000 ľudí čo si ho kúpili. Za polovičnú cenu sa bude predávať rádovo lepšie. A o to predsa každému ide. Nehovorím, že je to dobré, ale je to proste fakt.
19. 8. 2011 14:03
Re: Proc ne
Pokud chce Maserati prodávat těch 50 tis kusů ročně, tak jiná cesta asi opravdu není.
Avatar - jazva
19. 8. 2011 14:07
Re: Proc ne
Neviem si predstaviť predať 50tis. kusov ročne AKÉHOKOĽVEK auta s Ferrari motorom pod kapotou. Takže tadiaľ cesta skutočne nevedie. ;-)
19. 8. 2011 21:51
Re: Proc ne
Člověk to může brát tak, že Maserati stejně nemá vlastní motor, ale rozdíl mezi americkou a italskou V8 je ohromný. Úplně jiný svět. Když si kupuji italské auto, chci italské chování. Motor od Ferrari je pro mě tisíckrát lepší možnost než motor od Chrysleru. Nejde mi o původce návrhu, ale o vyladění. Takže pokud bude točit 8, nebo lépe 9 tisíc, nabídne krásný ryk a požene se do otáček jako smyslů zbavený, tak ať je to klidně Američan v kořenech. Ale jinak ať mi to ani neleze na oči.

Podle mě je to v současné době právě motor, co Maserati prodává. Použitelnost interiéru QP mě vskutku neohromila. V podvozcích také najde konkurenci. Ale ten motor, ten ho dělal jedinečným.
Avatar - dicky
19. 8. 2011 12:36
Re: Proc ne
Tak maserati kdyby do nej nenacpali vybehove motory od ferrari by taky nebylo vubec nicim a nebo by uz ani neexistovalo jako znacka.
Zapomeli jste jake vyrabeli predtim modely??
To stare Quattroporte 1994-2001 napr. pocet vyrobenych kusu byl jen 2400......
A motory radeji nekomentovat...
Ne v evrope jsou prodeje podruzne tich par kusu co se tady proda nikoho nezajima ale v usa kdyz bude mit nase motory a ty jsou na spičce co do objemu tak do vykonu muze se hezky prodavat.
To same v rusku,cine jizni americe.
A proto vyroba u nas nase motory davam
:yes:
19. 8. 2011 13:10
Re: Proc ne
Jakýkoli motor od Ferrari bude lepší, než cokoli od Chrysleru.
Avatar - Dinar
19. 8. 2011 14:23
Re: Proc ne
Jen pro upřesnění, "...bude mit nase motory" tím NAŠE myslíš a) vaše, protože pracuješ pro Chrysler, tedy vaše chryslerovské, nebo b) vaše americké, protože´s Američanem. Docela by mě zajímalo jestli se tu biješ za Chrysler, protože ti dává chleba (tomu bych snad i rozuměl) nebo jsi čistě dement typu wolffa, jak se mi to dosud jeví. :-O
19. 8. 2011 21:48
Re: Proc ne
Smaz si z nicku "y" :yes:
19. 8. 2011 14:11
Re: Proc ne
No Pentastar je V6, coz by mi do "maleho" auta urcite stacilo. ten V6 je jeste rozumne optimum jako benzinovy motor pro bezneho cloveka, osmival uz je precejen dost.
Ja vim, kdyz uz budu kupovat Maserati, asi nebudu resit prijatelnejsi spotrebu u V6, ale i tak, do takoveho auta to bude bohate stacit
Avatar - jazva
19. 8. 2011 14:22
Re: Proc ne
Prečo by kupec Mase nemal riešiť spotrebu? Zvlášť pri Quattroporte...Teba by bavilo každých cca 400km tankovať? A to nehovorím o tom pocite tam vzadu v hlave, že to žerie aj malé deti okolo cesty... Podľa mňa je reálna spotreba cez 20l na 100 hlavným odpudzujúcim faktorom tohoto auta pre väčšinu ľudí čo o ňom premýšľajú.
19. 8. 2011 15:14
Re: Proc ne
Jo, je to pravda, kdyby tam jeste foukli diesel, prodavalo by se Quatroporte daleko lepe, to urcite. No, kdyby bylo nejake takove male sedanovite Maserati jako konkurent 3er, joj to bych zacal setrit! :-)
19. 8. 2011 12:50
Re: Proc ne
To zradlo si muzes koupit uz ted, akorat s jinym znakem. A proti odhadu ceny Maserati jiste i o dost levneji.
19. 8. 2011 14:15
jj
italsky a americky odpadky spolu,nadhera >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 8. 2011 21:05
ehm.....
.... mě se líbí, že zatímco pod článkem o reálných cenách reálného auta (Freemont) je naprosté ticho, tak tady, pod další recyklací všemožných plků, je náramně živo....

Ono totiž reálným faktem je, že fúze Fiat s Chryslerem je prozatím úspěšná. To se ovšem zdejším kritikům čehokoliv nehodí do krámu, takže namísto aby řešili reálné dopady té fúze (prodeje F500 v USA, Freemont v Evropě, ziskovost jak Chrysleru tak Fiatu atd.), tak tady generují nějaké bludy o trojzubci na chladiči Jeepu....

Já jsem v tomto ohledu zcela klidný. I tu blbou Giulii, která není zdaleka tak důležitá jako SUV od Masse, Marchione raději o rok a půl odloží, jen aby si byli jistí, že to auto bude dobré. Vážně si myslíte, že když se tak piplá s Alfou, že podělají něco u značky formátu Maserati? Až tady vyjde test Maserati Hemi, které nestačí ani na naftový Touareg, tak to sem pojďme Fiatu vytmavit, ale zatím je to opravdu jen mlácení prázdné slámy.... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - del42sa
20. 8. 2011 10:04
Re: ehm.....
vážně si myslíš , že když se tak "piplá" s Lancií, že nepodělá něco i u Maserati ? ;-)
21. 8. 2011 20:12
Re: ehm.....
Tady se nikdo nehada o ziskovosti Fiatu ci Chrysleru. Ja osobne tady spis brecim nad likvidaci image italskych aut. Mel jsem je vzdy rad, nebot byla takova...no - italska :-) . Misty odbyta, misty prihloupla, misty divna, misty krasna - ale vzdy dokazala chytnout za srdce. A ted? Chrysler s prelepenym znakem Fiat, dalsi se znakem Lancia a Maserati jako tuctove SUV. Je mozne, ze na tom Maserati vyvari neuveritelne prachy, kdyz si kdekdo bude moct priplatit par ojro a misto JGC si koupit "dovopravdicke" Maserati jako nejakej ropnej sejk... Ale pro mne uz nebude Maserati tou nedostizne vzdalenou modlou, ale jen dalsi mrtvou legendou. A navic se dost bojim, ze pres Maserati infiltruji SUV i do Ferrari, radeji nedomyslet...
Avatar - Ham.
19. 8. 2011 21:06
Americké čvachtáky do Maserati
jsou, zdá se, lepší než motory od Ferrari. Nu, kdo chce kam pomozme mu tam.
Rozbalit vlákno
0