že oni bude obrovský zájem protože to tyto vozy posouvá směrem kupředu a stávají se ještě víc ekonkurenceschonější, ač se to místnímu prémiovému osazenstvu nebude hodně líbit, s motorem 3,6 V6 + 8ZF má tento vůz plně srovnatelné pamarametry co se týče spotřeby, výkonu a zrychlení, jako většina německé konkurence.
Parametry si najdi a ceny taky, můžeš srovnávat. 300S s 8 ZF bude kolem 850-900 tis (počítám cenu když si to cen dotáhneš z USA se všemi polatky).
Kolik že stojí SupII s 3,6 V6?
A to nemá 8ZF, jasně má DSG. Ta je mu ale prd paltná, když má menší výkon a ve zrychlení a spotřebě nebude o nic lepší než to 300S. Navíc to je větší a není to okoukaná masovka.
Polovinu rodiny a několik známých mám v Bavorsku, ale neznám tam osobně nikoho, kdo by jezdil s ropákem. Bratranec, který tam dělá prodejce u BMW, sice řiká, že už dost lidí je tam postižených touhou mít diesel, ale pořád prodává auta tak 50 na 50 benzín vs. diesel.
Trochu nechápu, proč někdo, kdo má na auto za 2 milióny, si kupuje diesel. To už mu jako nezbude na benzín? Navíc co tak koukám do ceníku třeba A8, tak ten diesel je asi o 100 tisíc dražší, to se mu ani nevrátí. Ty lidi to nemaj v hlavě v pořádku.
To by jsi koukal jak nekteri bohati lide otaceji kazdou korunu nez ji opravdu utrati. Ta iluze, ze lide co jezdi autama 2+mil rozhazuji penize lopatou je zcestna.
Takovy clovek si treba koupi kosili za 5000Kc na jednani, ale neni ochoten treba platit za predrazene soukrome parkoviste 50 Kc na hodinu kdyz to prezenu.
Mám AR 159 JTDm s Q-Tronicom, túto kombináciu zatiaľ hodnotím na jednotku, ale.....ak by som nemal finančné obmedzenia, určite idem do benzínového motora. Úprimne nechápem ľudí, ktorí nemajú problém dať 30 000 € za auto strednej triedy a volia naftové turbomotory. Motor a prevádzka auta nie je len o spotrebe a tá je v podstate jedinou, aj keď výraznou výhodou voči benzínu. Ak niekto kupuje auto na viac ako 5 rokov, som si istý, že navýšené prevádzkové náklady na naftu sa v konečnom dôsledku vyrovnajú vyššej spotrebe benzínového motora. O podstatne vyššej cene za naftový motor ani nehovorím. Dnešné moderné benzínové 6-valce, alebo turbo 4-valce dokážu pri rozumnej jazde chodiť za 9 -10 litrov. Obdobne výkonný naftový turbomotor sa málokedy dostane pod 7. V prípade komentárov poprosím nebrať do úvahy normovanú spotrebu :-)
Ford a Chevy mají 8 st. automaty od ZF a k tomu v odpovídajících autech 300ce a chargeru?
To asi ne, ne? Nerýpu, jen se ptám...
Mimoto, ti lidi mohou objednávat ty auta bez této převodovky..., takže nikde není psané, že u Chrysleru či Dodge nakonec neskončí.
A poslední poznámka... Stále je lepší varianta nedodávat okamžitě auta díky nedostatku převodovek, než mít auta na skladě a neprodat je... To je myslím že docela zásadní rozdíl mezi obdobím před Fiatem a po Fiatu.
Taurus a Impala, to je co se tyka 300, Charger je prece jen tvrdak, na to Chevy ani Ford nic nema, pravda. Ford ma zas Lincoln a Chevy Caddilac, tady Dodge nema co nabidnout. Osobne nez ohledu na penize radeji Impalu, to je proste nefalsovany americky korab, ktery si na nic nehraje, proste poctiva kara :-)
o tom řeč nebyla co je co (mě osobně nejvíc z Amerik sedí Charger a musím říct, že si to auto - ještě nevím ve které generaci jednou pořídím), ale pokud se nemýlím, řeč byla o tom, jestli se třeba do té Impaly dává 8 - 9 st. automat?
P.S. Podíval sem se na současnou generaci Impali.. a to opravdu pro moderní 300 a nebo dokonce Charger není konkurence... Bavit se s tím autem v souvislosti s moderní převodovkou je asi úplně mimo mísu. Ad Taurus..., ten už vypadá přeci jen o chlup líp, ale furt je jaksi vidět, že je to už xtá varianta zvětšenýho Scorpia... ;-)
Mimoto, ve Fiatu nejsou blázni... a dělat konkurenci Lincolnu, který má svůj život před sebou tak na max 5 let by v současné době bylo čiré bláznovství... mimoto si stále myslím, že se vyplatí prodat místo 20 Lincolnů jedno Maserati Quattroporte... ;-) Takže z těch prémiových amerických zanček snad ještě ten Cadillac... a tam platí to samé s tím Maserati.. To má přeci jen VŠUDE trochu jiný zvuk..;-)
Tak jiny je pohled Evropana a jiny Amika, takze nerikal bych jasne, jak to je. Tezko rict, jak moc hledi amik na techniku, podle me bude jeste dlooouho trvat, nez se kvuli prevodovky rohodne pro to a to auto, ostatne ani u nas tomu jeste tak moc neni. Impala ma za sebou uz vice jak 4 roky a porad je v prodejich daleko daleko pred 300 a Chragerem, takze je jasne, ze Chrysler musis s necim prijit.
A podle me ma mit spravna amerika 4 st. automat, ktery si dava sakra na cas a auto musi po silnici plavat jak pri vichrici, jinak to neni poradna jizda :-)
Fiat nevyrábí tu převodovku amico, tu vyrábí ZF a se ZF se už jednalo před příchodem fiatu. Ono to netrvá 2 dny to zajistit, stejně tak nový Charger a 300C byly vyvinuty komplet před příchodem Fiatu..
Tak si odspust ty cinty, jak hodný Fiat pomohl k úspěchu. BTW - 300C se zatím prodává hůř jak loni starý model, takže žádné velké úspěchy. Charger je na to zatím za 5 měsíců taky hůře než loni....
Což vzhledem k oživení trhů oproti lonsku nejsou čísla k opíjení se.....