...američané dobře vědí, proč nedali foto z profilu ;-) Vidím to jako politicky řečeno nepříliš působivý mix Mazdy 3 zepředu a XF zezadu, to vše naroubováno na Sebring...a ta 4st převodovka...v tomhle věku? Hujere, styď se!
4 st. převodovka bude pro základní verzi, kdo jí chtít nebude, samozřejmě může mít 6ti stupnovou.
Za pár měsíců nejdou dělat zázraky a na starém Sebringu byly špatně pouze 2 věci - otřesný design zejména zádě a tragický interiér. Myslím že facelift tyto 2 vady na kráse odstraní, takže bude mít úspěch.
časem bude i 2spojková almara, takže neboj. Vybere si každej.
Budou i další fotky, vč. interiéru. Karty se odkrývaj postupně. BTW co máš proti bočnímu profilu Sebringu? Tam bylo špatně pouze předek a zadek, bok z toho vycházel nejlíp....
Je to typický midsize sedan, což Sebring vždycky byl. A předtím cirrus/Stratus a tyhle káry mívaly velký úspěch a nejen jako kabrio verze (to hlavně v EU)
NJn, pozůstatek původního Sebringu.S tím nic neudělaj, by musela být nová kastle. Ono 300C má ale taky krátkou zád... Jde o to jak ta zád vypadá...Tuhle přirovnávaj k jaguaru, což je dobré :yes:
Americkoasijský unisex design, co bys taky čekal?
Jinak k Fiatu, tomuhle autu stačí přehodit masku, nalepit logo Lancie, palubku obšít kůží
a hned mají "vstupenku do premiového segmetnu střední třídy". Jako větší brácha se 200ka svým designem ke Kečitce alias Deltě bude krásně hodit. :-);-)
Proti nové Jettě je tenhle desing naprostá nádhera.... >:-[]
No však to taky Fiat chce udělat :-) otázkou je kolik za to bude chtít v EU na na kolik přijde 200C z USA :-)
Technika bude u obého stejná, takže otázka ceny bude víc než zásadní.
Tak možná pro Barrichella a pár dalších amerikanofilů, evropskému oku zůstala krása tohoto skvostu utajena. Ale možná to obšití italskou kůží pomůže a tři čtyři kousky ročně prodají. ;-)
Z fotiek v galérii tomu možno vyčítať len príliš bezpohlavný predok, elegantné to ale je..dať tam to najlepšie z oblasti motorov ktoré má fiat k dispozícii, už spomínanú palubku v koži a lancia ako bič. Pre všetkých ľudí, ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za originálne auto :-!
říkáš:.. "ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za originálne auto". Takže teď by ta věta mohla znít..." ktorí passata s príplatkovými hlínami nepovažujú za za INÉ auto". Odhlédnu-li od toho, že originální a jiný nejsou synonyma, jsme tam kde jsme byli, co je to jiné? V čem je ta jinakost chrysleru, je jiný svými designovými řešeními nebo tu svou jinakost bude předvádět v tom smyslu, že je na silnici potkáš dva roka? Tohle bych rád abys mi vysvětlil, zvlášť pokud bys myslel tu první variantu, tu designovou jinakost, originalitu, na to jsem moc zvědav. ;-)
Ještě k tomu voku a prodejům, mě prodeje taky nijak netrápí, akcie žádné automobilky nemám, jen říkám, že evropské voko znamená líbit se evropanům, čehož důkaz nemůžeš dostat jinak než skrz čísla prodejů. Proto mě ta čísla zajímají, říkám, evropskému voku se tohle auto líbit nebude.
Prosím, hoď deku na to vosí hnízdo, nebo nás tady poštípou všechny. Jinak 100% souhlas.....nějak nám ten FIAT rusovatí - ten Sebring jsme někde viděl, sakra - nebylo to na nějakém ruském serveru?
Zbytočne veci komplikuješ..načo tie dlhé prázdne vety a filozofické úvahy..chceš pochopiť? Pochopíš.
Teraz nevysvetľujem slovo "originálny" podľa synonymického slovníka ako sa o to pokúšaš, ale podľa môjho "automobilového slovníka". A v ňom originálny znamená iný, odlišný od typickej šedi premávky..a nie v zmysle iný ako ssangyong ;-)
Na druhou stranu, když do toho dají moderní turbobenzín a naftu od Fiatu, tak by to ani v Evropě nemuselo být špatné auto orientované na komfort. Problém bude ale design, interiér a cena.
jenže Lancie není Chrysler, to je vcelku podstatnej problém. Rešit co by kdyby je sice zajímavý, nicméně bude to problém fiatu, že se to prodávat nebude. A já bych se osobně divil kdyby se to prodávalo, ovšem nikoliv kvůli designu - ale kvli faktu že fanda zančky popř. uscars si těžko půjde koupit Lancii a milovník italských vozů bude skřípat zuby, že mu nabízí překabátěný chrysler.
No a na některých trzích si myslí, že Lancia je italský parmazán, což se opakuju, že. Lancii už léta živí pouze Itálie a Fiat jí měl radši zrušit, By bylo úplně idální řešení.