To víš, nejsem kašpárek, který před rokem 2009 neměl o amerikách páru, ale po tom co Chrysler dostal fiat zadarmo, najednou začal americkou produkci mohutně adorovat >:D
Raději rovnou napiš, že nemůžeš překousnout nákup americké automobilky Fiatem.
K smíchu jsi akorát ty, s těmi soustavnými planými tlachy a posměšky. Například v tomto případě se jedná o vozy z let 2010 a 11, kdy v tom Fiat fakt prsty, až tak moc, mít nemohl.
Sorry, normálně takové výkřiky zpravidla vůbec nekomentuji, ale už je toho trochu moc.
Blahopřeji.
Už posledně sem ti psal, že ti to dá velkou fušku uhájit si po tom co to tady víceméně GTI opustil pozici obecního blba.
Dnes se ti to vskutku povedlo.
Můžeš být pyšný, dlouho zůstane nedostiženo. :yes:
Tak jiste, neni to otazka mesice, na druhou stranu na to prijmout lidi do vstupni a vystupni kontroly ( ktere za mercedesu vyhodili) a zavest nove predpisy kontroly jakosti netrva 5 let. To se da za rok v pohode zvladnout.
S ohledem na povahu zavady by to asi jina kontrola nevyresila. Jde o komponentu subdodavatele, to asi Fiat nemel sanci ...... . Nevim o zadne fabrice ktera by to byla schopna realne odhalit. Jen se to obcas dari dobre tutlat, evropu nevyjimaje.....z vlastni zkusenosti vim ze ford svolava kvuli horsim vecem taky klidne 4 roky stare mondea.......a to bude tak par set tisic aut v tom nasem malem rybnicku. U me to byly senzory airbagu a pyropatrony, pro kazde jiny recall. Toz tak. :-!
Jiste, svolavacky ma kazdy, to u se nevyhne nikdo. Pak se ale nevysmivam GM, ze meli problemy, kdy je sam mam taky, jednou airbagy u 500, podruhy Jeepy, potreti neco dalšího...
Ja se nevysmivam nicemu a nikomu. IMHO je dnes jedno kdo ma jake recally s ohledem na to ze dodavatele automotivu - coz uz je jen par velkych koncernu - s velkou pravdepodobnosti dodavaji vice koncernum ty stejne nebo podobne komponenty. Nedam za to zlomeny knoflik ze stejny rele pro fuel pumpu pouziva i GM........