Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínská značka Gonow vstupuje na český trh

Na český trh vstoupila čínská značka terénních automobilů Gonow. Oficiálním dovozcem je vyškovská Asia & Italy Motors, s.r.o.
Zpět na článek
20. 4. 2010 08:44
20. 4. 2010 09:47
20. 4. 2010 09:56
20. 4. 2010 12:00
20. 4. 2010 15:34
20. 4. 2010 17:42
neregistrovaný "JarinoRS"
21. 4. 2010 13:59
20. 4. 2010 16:04
20. 4. 2010 16:11
20. 4. 2010 17:52
20. 4. 2010 20:29
20. 4. 2010 20:59
20. 4. 2010 21:23
20. 4. 2010 18:35
20. 4. 2010 22:57
20. 4. 2010 23:24
21. 4. 2010 10:14
20. 4. 2010 08:44
Hm...
Tak na to, že sa idú tie autá u nás predávať, sú informácie viac ako kusé, čakal by som tiež fotky interiérov a viac technických údajov ako o pohone a jazdných výkonoch, tak o samotnej konštrukcii. Tiež by neškodilo rozpísať sa viac o automobilke samej, dovčera o nej málokto vôbec počul, a dnes je to akože hotová vec... nech pozerám ako pozerám, aj na tomto serveri je to prvý článok o značke, okrem toho bola iba raz spomenutá.
Ale to možno aj preto, že celá jej história trvá celých 7 rokov...
Niečo málo je tu: [odkaz] nájde sa tam aj nejaká fotka interiéru, dokonca video...
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2010 09:47
ti lesnici
co si teraz kupia ti horari, chatari a lesnici...dustera alebo tento "land cruiser"?
Rozbalit vlákno
1
20. 4. 2010 09:56
Re: ti lesnici
Kákra to je dilema :-)
20. 4. 2010 10:15
Příznačný název značky - GO NOW
Vás ujišťuje hned od začátku, jak to dopadne - půjdete po svých......
Aby nebyla mýlka - nepodceňuji čínskou automobilovou produkci - za pár let nás tady zválcují - vzpomeňme na Hyundai či Kiu před 15lety - to bylo posměchu..... a teď.... No vidíte....
Ale tyhle plagiáty - nááádherný LC s 80kW motorem? Hm... to bude něco - Asi takhle - za 150 tisíc - beru na blbnutí v lese..... Ale obávám se, že si svůj skvost budou cenit na víc.... A co servisní zázemí - jeden servis v republice? Nebo jako u čtyřkolek spousta doporučených "garáží" po republice?
Jenom marně tápu, co obšlehli s tím pickupem - zezadu mi to připomíná trošku Sangyong. Jo a ta vykutáleně umístěná rezerva je geniální - krom toho, že omezí výhled dozadu, tak bych tam fakt chtěl nasypat zeminu nebo písek a pak píchnout..... Možná odněkud z kastle pak vyskočí dvacet číňanů a pomůžou mi s hrabáním.......
Tak milá Číno - tudy cesta nevede....
Rozbalit vlákno
9
20. 4. 2010 10:23
Re: Příznačný název značky - GO NOW
Tady se trošku zastanu.
Mně to přijde trošku svébytné, použitá technika motorů je asi lepší i než u Dusteru. Převodovka německá snad taky něco vydrží. Auto vypadá celkem bytelně a interiér, alespoň podle fotek a videa nevypadá na číňana taky úplně zle (rozumněj nevkusně). Narozdíl od těch kopií Fronter to už trochu vypadá jako auto. Chyby tam jsou to je jasné...,a el už tam vidím i první zlepšení... ;-)
20. 4. 2010 13:02
Re: Příznačný název značky - GO NOW
Zájdi si na autosalón a obzri si tie vozy zblízka...
20. 4. 2010 13:09
Re: Příznačný název značky - GO NOW
to neudelam. Nevidel sem to zblizka... a nehodlam na tom nic menit...
20. 4. 2010 13:17
Re: Příznačný název značky - GO NOW
Tak nechváľ deň pred večerom, lepší vzhľad môže byť len pozlátko... ;-)
Avatar - Ronault.
20. 4. 2010 13:21
Re: Příznačný název značky - GO NOW
Wolf, jsi průhledný jak celkofán, citace z článku:

"V nabídce je i dieselová motorizace, konkrétně dvoulitr od Fiatu."

A proto čínský plagiát Toyoty bude kvalitní :yes: >:D
20. 4. 2010 19:41
Re: Příznačný název značky - GO NOW
wolffe, Ty si naozaj taký altruista? >:D
myslím, že Ronault Ťa už prekukol...
a keď už sa tejto neznámej čínskej značky tak zastávaš, verím, že figurínou v crashteste by si nechcel byť... >:-[]
Avatar - Ronault.
20. 4. 2010 19:51
Re: Příznačný název značky - GO NOW
Myslím si, že ano, s zemřít s Fiatovským motorem v klíně je jeho sen >:-[] >:D
20. 4. 2010 20:14
Re: Příznačný název značky - GO NOW
alebo "s Fiatom navždy v srdci"? >:-[]
Avatar - masO
21. 4. 2010 22:22
Re: Příznačný název značky - GO NOW
No musíš uznat, že s tou rezervou si už trošku přestřelil :-)
20. 4. 2010 11:49
Už jsem si říkal
kdyže tento slovutný producent hi-tech offroadů přistane na evropském trhu. Huráá!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
20. 4. 2010 12:30
Re: Už jsem si říkal
jdeš do něj? ;-)
20. 4. 2010 13:37
Re: Už jsem si říkal
Že se ptáš? To snad každej rozumnej člověk!!!
Avatar - rohYpnol
20. 4. 2010 17:45
Re: Už jsem si říkal
Konečně má Fabia Scout konkurenci >:D >:D >:D
20. 4. 2010 12:00
delo
Prednedavnom som videl tieto auta na autosalone v Bratislave. Uprimne,mi to auto prislo trochu smiesne. Cupliky na uzamikanie dveri boli z materialu z akeho sa robia lietadielka pre modelarov. Vnutorne vyhotovenie tiez hroza. Zaujala ma nalepka vo dverach ktora znela" Nasi cteny klienti,pre vasu bezpecnost vam odporucame kontrolovat dotiahnutie srobov na kolesach po 500km"
Rozbalit vlákno
3
20. 4. 2010 15:34
Re: delo
Aj ja som ich pozeral na autosalone. Pôvodne som si myslel že nekvalitnejšie "SUV" ako Dacia Duster, ktora bola par desiatok metrov od nich už neexistuje, ale to som sa poriadne mýlil. Sedí úplne všetko čo si napísal. Jediné, čo na tom aute má zrejme akú takú kvalitu je motor od Mitsu, ináč je to na zaplakanie. S týmto autom by som sa bál ísť aj po 100 percent rovnej ceste a nie ešte na poľnú cestu, nedajbože tak do terénu. No trapas.
neregistrovaný "JarinoRS"
20. 4. 2010 17:42
Re: delo
doslovne tam bolo napisane na velkej zltej nalepke anglicky a nasledne na druhej slovensky:
Upozornenie: pre vasu bezpecnost prosim skontrolujte utiahnutie matic na kolesach po prejdeni 200km a znovu po prejdeni 500km
No nekupte to...Cinsky zazrak GONOW...musel som si to odfotit >:-[]
21. 4. 2010 13:59
Re: delo
Barum servisy, nebo jak se to teď jmenuje, mají v servisním manuálu pro zaměstnance, že nesmějí zapomenout svým zákazníkům BEZ OHLEDU na auto připomenout, aby si po 50 km po výměně kol zkontrolovali a případně dotáhli šrouby na kolech. Když jsem měnil kola u svýho garážovýho gumaře, taky říkal, ať to po 100 km zkontroluju. Takže zrovna kritizovat tohle svědčí spíš o neznalosti automobilový problematiky jedince, než nekvalitě čínských aut.
20. 4. 2010 14:24
pick-up na offroad akcii v Tisovci
som to zahliadol v Tisovci tento vikend na offroad vikende. Take Ssangyong-oidne. Zakaznikov si to iste najde co su pripraveni do takejto techniky "rozumne investovat"
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Righ
20. 4. 2010 16:04
Plagiatorstvi
Nechapu, ze Toyota vuci tyhle cinsky spolecnosti nepodnika prislusny pravni kroky. Evropa neni Cina a na rozdil od nich zde mame (ve vetsine pripadu) fungujici pravni prostredi, ktery ucinne chrani i pravo dusevniho vlastnictvi (vcetne prava prumyslovych vzoru apod.). Kazda druha velka pravnicka kancelar ma tuhle agendu v portfoliu a Toyota by v pripadnym sporu nemohla prohrat. Za pravniky by sice utratila hromadu penez, ale skoda na renome, kterou ji muze zpusobit pohyb podobnych kreatur po evropskych silnicich, bude nepochybne mnohonasobne vyssi.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
20. 4. 2010 18:50
Re: Plagiatorstvi
Toyota se tím asi nechce obtěžovat, stačí to dát do testu v AutoBildu - jako tehdy, když testovali ojetou třídveřovou RAV4 a její novou čínskou kopii. Čína neobstála v ničem, navíc ani neměla 4x4 a pokud se nepletu tak to byl žebřiňák. Trh rozhodl i bez soudu a to auto jsem pak už nikde neviděl
20. 4. 2010 16:11
hmmmm
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - rohYpnol
20. 4. 2010 17:52
Re: hmmmm
Z toho ta kvalita přímo čiší >:-[]
No myslím, že Dacia je podle toho úplný řemeslný skvost s těmi nejvytříbenějšími materiály 8-s
Ale aspoň asi víme, jak se zbohaltíci musí cítit, když nakouknou oknem ze svého Astona do vedle stojícího Volkswágnu :-!
Avatar - VelkejChytrák
20. 4. 2010 19:40
Re: hmmmm
Tohle je, řek bych, zajímavej postřeh. Já jsem nikdy nechápal, proč se tak všichni pachtěj za těma bavorákama, proč potřebujou mít lepší auto než soused, proč si zakládaj na tom, že maj o trochu silnější motor než někdo jinej. Mně satčí obyčejný auto, který mám dost rád, a je mi úplně jedno, co si o něm myslí týpek v Astonu. Hádám, že ho totiž nenapadne nad mym autem ani ztrácet myšlenku. Ale možná o to fakt jde - cejtit se víc nebo líp než ten druhej. No, na Astona nikdy mít nebudu, tim jsem si jistej jako málo čim na světě, a asijský auto si taky nikdy nekoupim, ať je "v kůži" nebo v šusťáku. Čínský bych teda nechtěl ani zadarmo. Každopádně díky za postřeh. Až v zácpě uvidim týpka v řekněme Panameře, jak znuděně čumí doblba směrem k mýmu autu, hned budu vědět, že to mnou právě pohrdá.
Avatar - Falco
20. 4. 2010 20:29
Re: hmmmm
Slovo "obyčejný " je v poslední době velmi často skloňované klišé. Co ale znamená? Co je to obyčejné auto, kdo je to ten obyčejný člověk? Děkuji za odpověď!
Avatar - VelkejChytrák
20. 4. 2010 20:36
Re: hmmmm
Často skloňovaný klišé je v poslední době předevšim slovní spojení "často skloňovaný klišé". Zvlášť na tomhle serveru, kde maj všichni pocit, že se musej aspoň větnou skladbou přiblížit jistýmu GTI, když mentálně za nim trochu pokulhávaj. Jakkoli teda on taky dost často střílí nad. Ale abych ti odpověděl: Obyčejný auto je třeba dvanáct let stará neprémiová šlupka střední třídy s motorem o obsahu 1.8 ccm (pokud správně chápu velkej techničák) a - považ - předníma oknama v elektrice. O "obyčejnym člověku" jsem nepsal nic.
Avatar - rohYpnol
20. 4. 2010 20:59
Re: hmmmm
Já bych ti částečně odpověděl - obyčejný lze podle mě zaměnit za nejčastější. Obyčejné je to, co běžně střetáváme. Ve Francii je Renault nebo Peugeot obyčejný, u nás méně častý, v Austrálii třeba raritní.
V Monacu je vcelku obyčejný Mercedes, BMW...
U nás jsou obyčejné Škodovky.
V Číně bude obyčejný Gonow.
Co ale nejde zaměňovat, je obyčejný x průměrný. Průměrná hodnota je často velmi zavádějící. Např. průměrný plat/mzda je u nás sice hezká. Problém je v tom, že většina se na průměrnou mzdu/plat nedostane. Jinými slovy obyčejný člověk má podprůměrnou mzdu/plat.
Avatar - VelkejChytrák
20. 4. 2010 21:11
Re: hmmmm
To úplně nevim, jestli je věc týhle diskuse. Sám jsem lehce slabomyslnej, takže šermovat tady slovama se trochu bojim. Ale průměr těžko může být zavádějící, když to je prostě hodnota, kterou lze přesně spočítat. Pokud jde o význam slova obyčejný... chápu ho jako běžný, nezajímavý, obvyklý, takže v tom bych s tebou souhlasil víc. Svojí poznámku k tvýmu textu tady jsem spíš myslel skutečně jako poděkování. Protože jsem si po jeho přečetení musel přiznat, že nakonec i já ve svym hrdě evropsykm a nejspíš i hrdě obyčejnym autě v skrytu duše trochu pohrdám třeba majitelema aut asijskejch, a to klidně i desetkrát dražších než je to moje. A na svoje pohrdání hrdej teda fakt nejsem.
Avatar - rohYpnol
20. 4. 2010 21:23
Re: hmmmm
Čínskými auty (zatím) obecně taky pohrdám. Důvod mám zcela prostý - kvalita výroby. Auto nemusí být výkřikem poslední techniky, to je mi fuk. Co ale nesnesu, je nekvalitní materiály a nekvalitní zpracování. Zcela si dokáži představit jízdu v jihoamerických modelech VW (Gol...), ale v této rejži teda ne.
I když pro vyváženost musím uvést, že motor Gonow zněl vcelku tiše a vozy pro evropský trh vypadají přeci jen lépe. Nicméně ten technický odfláknutý základ tam bude stále :-(
Avatar - VelkejChytrák
20. 4. 2010 21:33
Re: hmmmm
No, mně celkem nejde o jejich kvalitu, to je věc dočasná. Je víc než jistý, že do dvaceti let se k nějakýmu gonow budou některý evropani modlit, jako se dneska modlej k lexusu. Vadí mi to celkově z hlediska mnohem širšího. Ale to už je úplně jiná diskuse. Shrnul bych to tak: Zpronevěřili jsme svoje hodnoty, prodali jsme svou duši. Auta jsou toho zatim nejvýraznější symbol.
Avatar - PlumJelinek
20. 4. 2010 18:35
WTF
Tuhle hrůzu jsem včera viděl, když je vezli kamionem do Prahy, trochu jsem se při cestě nudil tak jsem různě pokukoval, před sebou vidím tahač, že veze Land Cruisery, nic zvláštního, ale když jsem ten tahač dojel, úplně jsem se lekl když jsem si všiml že to vlastně žádnej Land Cruiser není, lekl jsem se tak, že jsem až trhnul volantem a téměř vletěl do svodidel...... kdoví jestli něco podobnýho tehdy nezahlídl ten řidič černýho Superba na D1, že tak strhnul volant >:-[] ... (míněno samozřejmě s nadsázkou)
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2010 22:57
Go now, go!
"""""""Auto vypadá na pohled moc pěkně, když bude dosahovat alespoň standartní kvality a spolehlivosti, pak si myslím, že se stane bestsellerem... Je fajn, že v dnešní době automobilky myslí i na méně majetné lidi a dovolí jim splnit si sen o pěkném SUV za dostupnou cenu. """"""""
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pierro
20. 4. 2010 23:24
Re: Go now, go!
no potěš.... >:D >:D
20. 4. 2010 23:42
Re: Go now, go!
Nebo potěž... ;-)
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2010 22:50
Re: Go now, go!
otazka je, co si predstavujes pod slovem standartní >:-[]
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2010 10:14
....
hmm, originalni cinsky design, jako vzdy...kdyby to aspon hezky bylo...opravdu by me zajimalo jak je na tom s bezpecnosti...mimochodem - pokud vim, tak snad pred 2 lety (?) sliboval brilliance a pozdeji BYD vstup do CR, od te doby jsme o tom nic neslysel, nevi o tom nekdo neco?
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2010 14:19
Schopnost inovace
Zatím se těmto čínským autům smějeme, ale on nás ten smích přejde. Kvalita je hrozná, ale všímejte si jak jsou číňané schopní z "ničeho" postavit věc která vypadá jako celkem solidní auto. Dokázala by něco takového kterákoliv podobně mladá firma v Evropě, za podobnou cenu?
V mnoha oborech je čína dnes daleko před zbytkem světa (baterie, LED, plošné spoje, osazování automaty) nejen kvalitativně ale i cenově. Ještě pár let, světové automobilky s pobočkami v číně je naučí vyrábět pořádná auta a to bude poslední hřebík do rakve dnešních "kvalitních" automobilek.
Rozbalit vlákno
0