rozhodující bude, jestli kroky čínské vlády jsou oprávněny nebo ne. Někde jsem četl, že odbyt čínských vozů jde dolů a zahraniční jdou nahoru. A nebo je jejich akce v souladu s ochranou trhu. Kdo ví. Ovšem jsou takové země (čr ), kterým je docela fuk, jak dopadnou, rozprodat co se prodat dá, hlavně, že to sype. Ono už to v budoucnu nějak dopadne.
Jenže všichni zmínění jso společné podniky s čínou.
Pro neznalé:
Všechny automobilky, které v číně vyrábějí tak jsou ve společném podnikus čínou (např. Geely). Tak se např. stane, že z jedný továrny vyjíždí bmw x1 jednou branou a plagiát druhou.
Teď podle mě přichází druhá fáze: západní firmy poslušně odevzdaly know-how, tak už nejsou potřeba.
To poslušne ako píšeš by som dal do úvodzoviek. Viac by sa mali čínske úrady trápiť plagiátorstvom domácich firiem a nie zabavovaniu počítačov a dokumentov a získavaním toho know how nasilu.