Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čistý zisk Fiatu klesl, provozní výsledky ale předčily očekávání

Čistý zisk italsko-americké automobilky Fiat Chrysler Automobiles (FCA) se ve třetím čtvrtletí propadl téměř o 40 procent na 564 milionů eur (14,6 miliardy Kč), zejména kvůli jednorázovým nákladům.
Zpět na článek
1. 11. 2018 09:36
1. 11. 2018 13:26
1. 11. 2018 15:24
1. 11. 2018 15:48
Avatar - speedfred
1. 11. 2018 09:36
Toť otázka
Provozní zisk se zvýšil o 13 procent na 1,1995 miliardy eur, zatímco analytici jej podle průzkumu agentury Reuters odhadovali pouze na 1,87 miliardy eur.

Ktoré číslo je väčšie ? 1,1995 vs 1,87 ?
Rozbalit vlákno
1
1. 11. 2018 12:11
Re: Toť otázka
Jsem vždycky přemýšlel, co to je to "kouzlení s účetnictvím". Tak asi tohle. >:D
1. 11. 2018 12:25
Otázka je...
...jak smerodatný je čistý zisk? Môžeš mať čistý zisk 2 miliardy, ak ich investuješ do novej výroby, zrazu je nulový. Číslo o ničom.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
1. 11. 2018 12:43
Re: Otázka je...
To tady říkám už x let. Je to fiktivní zisk vytvořený tím, že bouchaj auta vyvinutá někým jiným (Dodge, RAM, částečně Jeep i Chrysler) a investují do výzkumu a vývoje minimum. Jinak by byli už několik let po sobě ve ztrátě.

otázka je, jak dlouho je to udržitelný stav.

Chrysler, Alfa, Dodge, Lancia proti 90 letům doslova zkomíraj, celé to drží užitkáče Fiat a Jeep a trošku ještě RAMky.
Avatar - Ham.
1. 11. 2018 13:26
Re: Otázka je...
Ale houby fiktivní, jsou to reálné chechtáky, které tečou do kapes akcionářů. A na úkor nějakého rozvoje to také není, protože kdyby bylo, tak už dávno klesá hodnota akcií na burze. A je tomu přesně naopak. FCA za posledních 5 let zvedlo cenu akcií z 4 usd/akcie na dnešních cca 13 usd/akcie. Naproti tomu třeba Fordu klesla za stejnou dobu cena akcie z 15 usd na dnešní 9,55 usd a GM z 39 usd na dnešní 36,5 usd. A věčně třetí z americké trojky začíná válcovat Ford i v počtu prodaných aut.
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
1. 11. 2018 14:39
Re: Otázka je...
Neměl jsem rád účetního, že potápěl Fiat, Punto, Bravo odepsal. On pochopil, že Fiat má tak špatné jméno, že je to beznadějná značka a rozvíjel 500.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2018 15:06
Re: Otázka je...
To máš márne. Ja som mu to vysvetľoval už viac ako pred rokom. Očividne je ako zaseknutá platňa. :-)
Avatar - Emel
1. 11. 2018 15:24
Re: Otázka je...
Na úkor rozvoje to je. Vem si, že třeba Fiat nemá auto v B segmentu... v segmentu, kde kdysi patřil k nejsilnějším hráčům.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2018 16:53
Re: Otázka je...
Otázka ale je prečo ho tam nemá? Zrejme si spočítal Sergio že na drahších modeloch koncernu je vyššia marža a dostali prednosť. To že nemá model B segmentu v Európe je vec jedna, to že Argo už nejaký ten rok jazdí a zarába v Južnej Amerike je vec druhá. :-)
Avatar - del42sa
1. 11. 2018 16:54
Re: Otázka je...
jasně že je to na úkor něčeho.

-Lancia je mrtvá,
-Portfolio Fiatu mizerné (a to ještě před svým skonem SM uvažoval že Fiat odřízne úplně)
-Alfa ani zdaleka nemá vyhráno

jak si stojí Americké značky nevím, ale také to není žádná hitparáda

a ted prodávají Magneti Marelli...
Avatar - Barrichello
2. 11. 2018 11:18
Re: Otázka je...
z americckých značek si vede dobře jen Jeep a RAM, chrysler prodává zhruba asi 35% toho co v 90. letech a Dodge tak 60%....
Takže asi tak....
Avatar - wakantanka
3. 11. 2018 10:56
Re: Otázka je...
Hej. Predávajú menej ale zarábajú viac. To sú hňupi čo?
1. 11. 2018 15:48
No....
.... spíš než obligátní Barikovi elegie na téma "už to brzo celé krachne".... mě zaujala informace o tom, že část peněz z prodeje Magneti Marelli se vyplatí na dividendách.... to mi přijde jako takový sociálně-demokratický.... nebo taky italský.... přístup k firmě.... 8-s

jinak samozřejmě přeju ať se FCA dál daří..... auta mají teď dobrý, tak snad si ještě chvilku těma Alfama zajezdíme, než všichni přesedneme do krabiček na baterky..... ;-\
Rozbalit vlákno
0