Pojišťovna to zaplatí (pojištěno ze zákona v EU) a prodají je znovu.
Jsou prodaný dvě místo jednoho.
Strašná rána.
Anebo, že by to taková rána nebyla, jenom trapnej bulvární nadpis? ;-)
jo, jestli to bylo pojištěné (jakože když už to bylo svěřeno logistické firmě tak asi muselo být), tak o nic nejde, Asijci si na svá auta chvíli počkají a Maserati holt prodá 2x tolik.... ;-)
To se takhle neda bez blizsich informaci o situaci u zakaznika, v tovarne a vztahu mezi nimi rici. Muze to byt v pohode, muze to byt opravdu velmi zasadni prusvih. Zazil jsem kdysi neco podobneho (v mnohem mensim meritku) a nikdo radosti netancil kvuli tomu, ze se ta zakazka udela dvakrat, naopak vsichni byli hodne vystresovani z toho, ze zakaznik nedostane vcas svoji objednavku a nakonec ten zisk byl zaporny, protoze o co vice se vydelalo na prodeji o to jeste vice se zaplatilo na "chlacholeni" nastvaneho zakaznika.
Musí je vyrobit znovu, což znamená časovou ztrátu. Zákazníci kvůli tomu klidně mohou objednávky zrušit, takže "dvě místo jednoho" určitě prodaná nejsou.