Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën Aircross má 313 koní, stovku zvládne pod 5 sekund a umí fotit okolí

Čekání je u konce. Citroën oficiálně ukázal zcela nový koncept Aircross, který má přes 300 koní a stovku zvládne pod 5 sekund.
Zpět na článek
8. 4. 2015 11:23
8. 4. 2015 11:34
8. 4. 2015 11:48
8. 4. 2015 11:50
8. 4. 2015 12:09
8. 4. 2015 12:16
8. 4. 2015 12:23
8. 4. 2015 12:36
8. 4. 2015 13:05
8. 4. 2015 13:16
8. 4. 2015 13:30
8. 4. 2015 13:37
8. 4. 2015 13:39
8. 4. 2015 13:55
8. 4. 2015 15:14
8. 4. 2015 18:12
8. 4. 2015 13:20
8. 4. 2015 13:35
8. 4. 2015 13:57
8. 4. 2015 11:23
citrodrive
Už vidím ty lichoběžníky vytlačené do dveří sousedních aut na parkovišti...snad zůstane jen u konceptu a čísla jen na papíře :-) P.S.: připomíná mi to "obrněný" vůz, který si vytvořil jeden drogový dealer...taky měl vzadu okénko pro výdej ala mcdonald´s :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 12:09
Re: citrodrive
Ty vytlačený lichoběžníky to má bejt co? >:D
Avatar - Ghostyx
8. 4. 2015 11:34
Tak tohle...
je hodně dobré! :yes: :yes: :yes: Citrouš příjemně překvapil a pokud to budou vyrábět v nezměněné podobě, tak to bude naprostá pecka... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
8. 4. 2015 11:48
low cost
Jakožto levná Dacie to nevypadá zle >:D hlavně ty parametry jsou vyloženě jako z levného auta :-!
Rozbalit vlákno
35
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2015 11:50
Re: low cost
JJ, Kylina nám ještě dnes mohla vyhrožovat kladivem na RS3 dokonalou DS4 RS. Prostě PSA nemá žádnou koncepci co se značkama udělat.
8. 4. 2015 12:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 12:11
Re: low cost
Další co jí ani po letech nepustil z paměti? Ta zanechala hodně silnej dojem >:D
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 12:16
Re: low cost
No... po přečtení diskuze tvého tlachání o C4 pod duelem C4 vs Focus nabývám i já dojmu, že jste jedna osoba >:D
8. 4. 2015 12:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 12:26
Re: low cost
Jj tlachalo se tam fakt neskutečně. Zdá se že jen já a lukas13 sme ten test četli. Navíc webpaja se ten den asi fakt hodně blbě vyspal. Jinak to byly takový klišé až to hlava nebrala. Myslim že všechny testy sou zbytečný všechno je dopředu jasný >:D
Myslim že tohle téma sem uzavřel svym dnešnim příspěvkem v 9:28 >:-[]
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 12:36
Re: low cost
No, já myslim, že Webpaja zas od věci nemluvil a ty vozy jel (ja taky), ale pak už to nebylo o autech... :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 12:44
Re: low cost
No já mluvim vo tý části vo autech a ne vo pokusu vobnovit hony na Kylii. A tam souhlasim s názorem že sou to 2 popelnice a překvapivě kdyby se s každý vzala půlka tak dohromady by to nebylo špatný auto >:-[]
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 13:05
Re: low cost
Pro mne to popelnice nejsou, bohužel narozdíl od tebe a Kylie nemohu sedlat prémii >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:08
Re: low cost
To máš blbý ale to nic nemění na tom že tyhle 2 auta v těhle verzích sou popelnice :-)
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 13:16
Re: low cost
Já si nestěžuji, Fokus je velmi dobrým vozem za svou cenu ;)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:27
Re: low cost
No tohle paušalizování že to platí pro všechny motory von nejslabšího po nejsilnějšího na mě zkoušel už jossalito ;-)
Jakou máš verzi jakej ročník?
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 13:30
Re: low cost
Nemam Fokuse, ale jezdil jsem 1.0EB, 1.6TDCI a 1.5EB. Komplexně vše dobrá auta, na Golf ztrácí prostorem, ale zase vyniká podvozkem i v té nejsociálnější verzi :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:32
Re: low cost
A to sem snad někdy nějak já nebo ten test popíral? :-)
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 13:37
Re: low cost
Ne, ja ti nic takového netvrdím přeci >:D Řekls, že Jossalito na tebe zkoušel paušalizování a jakou mám verzi, odpověděl jsem ti, že znám více verzí a všechny se mi líbí, ale každá jinak.
8. 4. 2015 13:39
Re: low cost
Nepopíral, jen jsi z něj vyvodil naprosto mylnej závěr o dvou popelnicích, ze kterých je ta s oválem horší ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:52
Re: low cost
V naprostym omylu si koukám vod začátku do teď. Ta s oválem je celou dobu ta vo fous lepší :-)
8. 4. 2015 13:55
Re: low cost
Nebudu se hrabat v tý diskuzi...nemá to smysl. Pokud někdo na základě špatně pochopenýho článku následně hlásá bez špetky zkušenosti něco o komfortu podvozku a srovnává vrcholnou motorizaci, vs. základní motor ve vyšším výkonovým stupni... ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:57
Re: low cost
To souhlasim nemá. Bez urážky viz ten minulej příspěvek vod začátku s bojoval s hlavně s vlastní představou. Vo tom co píšu :-)
Eště chvíli pokračuj a začnu věřit že zatim sem jel leda v kočárku a auta mám leda na plakátu na stěně >:-[]
Jestli máš problém že měli proti sobě vzít jiný motory tak to si nestěžuj mě. S tim fakt nemám co dělat. U těhle to je tak jak to je a i když se to zdá se hodně lidem nelíbí. 1,0 EcoBoost rozhodně neni tragedie ale to zdaleka neni jediná věc kde Focus nestíhal žejo
8. 4. 2015 15:14
Re: low cost
Vzhledem k tomu, že hodnocení auta netvoří jednotlivosti, ale souhra celku, pak znovu opakuju jen co jsem napsal jako první příspěvek. Focus je lepší auto než C4...ne o kousek ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 18:04
Re: low cost
Tak jinak: Dělat ten test ty napíšeš to úplně jinak a z těhle 2 Focus nevyhraje vo jednu desetinu ale vo parník?
8. 4. 2015 18:12
Re: low cost
To těžko můžu napsat, neboť jsem danou motorizaci C4 nejel. Vůbec nezpochybňuju, že se o 20% větší objem motoru neprojevil, stejně tak, že brzdy dokážou zastavit citrona dřív. Mluvím o celkovým vyznění auta, jeho nastavení a pocitu na brzdách, který jsem z obou aut měl. Odhlídnu-li od pohonný jednotky, kterou můžu v rámci benzinu u Fordu alternovat a dám dohromady kompletní vyznění auta, pak bych C4 dal přednost za podmínky, že...a teď mě krucifix nic nenapadá. Prostě nedal ;-)
8. 4. 2015 13:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:25
Re: low cost
Naopak myslim že se relativně vyzná a má praxi kterou jí většina z nás může leda závidět. Když už vo ní máš potřebu mluvit ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:53
Re: low cost
To dělám většinou, ty za někoho mluvíš? ;-)
8. 4. 2015 13:57
Re: low cost
"Naopak myslim že se relativně vyzná a má praxi kterou jí většina z nás může leda závidět. Když už vo ní máš potřebu mluvit "

Za sebe příteli...za sebe :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:59
Re: low cost
Dík za přítele a já se v autech vyznám doufám víc ale tolik praxe bohužel nemám ;-)
8. 4. 2015 13:34
Re: Zavírám, zavírám les...
...aby sem nikdo nevlez, ani Hammunasakra ani pes!

Klišé...podívej se do slovníku. Jedinej kdo zapadl do klišé jsi byl ty. Doufám, že už jsi vyjma prolistování SM udělal ten správnej krok a obě auta projel ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:55
Re: Zavírám, zavírám les...
Dobrej případ klišé je třeba i tohle. Něco ti vopakovaně řeknu a ty zatvrzele tvrdíš přesnej opak ;-)
8. 4. 2015 14:04
Re: Zavírám, zavírám les...
Třeba jsi opakovaně tvrdil, že je C4 pohodlnější, když jsme si vysvětlili co znamená pohodlí, už to byla plechovka č.1, která byla pohodlnější :-)

Nech to být, měl jsi špatnej den... :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 14:12
Re: Zavírám, zavírám les...
Jo jak sem už předtim napsal já tobě měls fakt hodně špatnej den a bohužel to i dnešníma textama potvrzuješ
Mám návrh: Přečti si v klídku ten test a třeba dojdeš k tomu samýmu co já a lukas13. A když ne tak se taky nic neděje jen mi nevnucuj věci co sem neřek nebo dokonce pravý vopaky ;-)
8. 4. 2015 15:12
Re: Zavírám, zavírám les...
Budu tím moudřejším ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:28
Re: Zavírám, zavírám les...
To neni vo ústupu ty pako :-)
8. 4. 2015 17:35
Re: Zavírám, zavírám les...
Píše se Paco, pokud to má být oslovení jménem a není. Když mám pravdu nemusím mít poslední slovo ;-)
8. 4. 2015 11:53
narušování konvencí pokračuje
Citroen vzal na sebe roli (minimálně) designového revolucionáře automobilového průmyslu a tenhle koncept je prostě úchvatný. Auto mající styl, to není dneska zrovna frekventované slovní spojení, z tohodle ale styl doslova srší a to všemi směry pod každým úhlem. Nádherné originální detaily se skládají do skvěle působícího celku. Teď už jen aby sériovka pobrala aspoň 90% charismatu konceptu a bude to dobrý :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - maros
8. 4. 2015 11:55
.. no tak to je fakt hnus
8-s
Rozbalit vlákno
3
8. 4. 2015 12:11
Re: .. no tak to je fakt hnus
Překvapil by jsi mě, pokud by jsi se vyjádřil inteligentněji...snad příště ;-)
Avatar - woody-alien
8. 4. 2015 13:27
Re: .. no tak to je fakt hnus
Apríl už byl, takže příjemné čekání přeju. ;-)
8. 4. 2015 13:37
Re: .. no tak to je fakt hnus
Budou "čáry" :-)
Avatar - salamoon
8. 4. 2015 11:58
tak to som vazne zvedavy
ako bude vyzerat seriovka (ak bude), lebo toto az na par drobnych napadov v interiery je neuveritelny cirkus co sa snazi byt cool. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
8. 4. 2015 12:13
Spotřeba 1.7...
Aneb nové kolo soutěže ve spořebě "Papír snese vše."

Koncept vypadá parádně. Na tom autě je nápadů, které ostatní automobilky nevyprodukují na svých návrzích za celé desetiletí. >:D Interiér výborný a to nemám rád ušmudlané tablety místo tlačítek a ovladačů. Pásy, pásky, jekor místo koberce, posuvný středový tunel. Exteriér zdatně sekunduje, detail uchycení vnějšího zpětného zrcátka mohou směle vystavit v galerii moderního umění. Civilní verzi si raději ani nepředstavuji, líbí se mi to jak to stojí.
Rozbalit vlákno
1
8. 4. 2015 13:25
Re: Spotřeba 1.7...
a proc ne??
manželka ma naprostou většinu jizd do 30km denne, takze by jezdila za nulu. ted jezdi za 8 litru benzinu.
jako druhy auto idealni a stacil by i polovicni vykon
8. 4. 2015 13:05
Vedle stávající C4?
Proč ne?! Pokud si odmyslíme fičury nalepený na konceptu, postavíme na normální kola...tak bych to jako prodejce Citroenu nabízel radši než aktuální C4!
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 13:06
Re: Vedle stávající C4?
Bacha na pusu u Citroenu! >:D >:-[]
8. 4. 2015 13:32
Re: Vedle stávající C4?
Už jsem pochopil... :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:07
Re: Vedle stávající C4?
No C4 je klasickej hatchback. Tohle snad má bejt čtyřkolka SUV ne? Navíc tak minimálně za 2násobek ceny C4 tipuju :-)
8. 4. 2015 13:32
Re: Vedle stávající C4?
Bavím se o konceptu karoserie a směřování. Že to jde i jinak ukázal Kvašák. Citroen se až na městský auta a Cactus plácá pořád na místě. Tohle by mohl být zajímavej krok.
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 13:39
Re: Vedle stávající C4?
A přitom třeba ta C5tka pořád vypadá dobře, škoda, že na ni zatim kašlou a s faceliftem ji nedali normální volant, holt musí mít něco extra >:-[]
8. 4. 2015 13:41
Re: Vedle stávající C4?
C5 má kamarád a já se přiznám, že pocitová křehkost interiéru, stejně jako občasně stávkující elektrika mě až děsí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:50
Re: Vedle stávající C4?
Tipuju na rok výroby 2001? ;-)
8. 4. 2015 14:05
Re: Vedle stávající C4?
Ne, 2011 ;-) 2,0HDI MT, kombík na vzduchu ;-)
Avatar - Dinar
8. 4. 2015 13:59
Re: Vedle stávající C4?
Mě C5 vždycky vyděsila při nájezdu do první zatáčky, pro jízdy rovně to byla s dýzlovou V6 zajímavá alternativa, pokud by tedy člověk byl ochoten žít s některými citroen specialitkami typu volantu, tlačíteček rádia, červenými displeji z roku nula, super tvarovanými sedačkami bohužel s rozměry pro francouzská chlapiska apod. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 14:03
Re: Vedle stávající C4?
Tohle mě docela zajímá, protože se mnou na místě spolujezdce projížděla nejen zatáčky Kylie přesně s touhle verzí docela rychle. A to naprosto beze srandy. Takže co tě vyděsilo?
A k tomu doplňující otázka: Čet si v poslednim SM Diesel Vaculíkův test A8 4,2 TDI?
Avatar - Dinar
8. 4. 2015 14:06
Re: Vedle stávající C4?
Rychle tě svezu v čemkoliv, to je debata o prdu, projeď si v té třídě něco, co má alespoň trochu agilní podvozek, pak sedni do C5 a uvidíš, o čem je řeč.
Časopisy nečtu, sorry.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 14:10
Re: Vedle stávající C4?
Tim nečtenim vo nic nepřicházíš. Teda většinou. Vaculík je taková výjímka potvrzující pravidlo :-)
Rychle rovně po dálnici umí jet každej blb a dneska skoro každá popelnice. Ve stejný době sem jel třeba s BMW 330xd. Vynechal si to jediný důležitý: Co tě tak vyděsilo?
A toho Vaculíka si přečti: Píše výborně a věci fakt rozumí
Avatar - Dinar
8. 4. 2015 14:19
Re: Vedle stávající C4?
Tak pokud nevidíš rozdíl v tom jak se v zatáčkách chová 330d a C5, pak si můžem povídat možná o počasí. Zbytek viz. webpaja. ;-)

Vaculík, asi vím, ten technik, co rozebírá auta? Něco tu od něj na webu bylo. Nejspíš své věci rozumí, mně ale na autech baví řízení, rád si počtu, co jak jezdí, jestli má to auto na zadní nápravě silentbloky, které se časem opotřebovávají a je vhodně je po sto tisících vyměnit, to mě jako čtenáře moc nebere.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:32
Re: Vedle stávající C4?
Zajímavý tohle chápání něčeho co člověk ani vzdáleně nenapíše. Zrovna webpaja mi dneska tvrdil že u mě ve srovnávačce Focus vs C4 modrej ovál dostal na *. Tak sem se na tu diskuzi eště jednou kouk a to se nedá vyčíst ani s hodně velkou fantazií. Dokonce tam několikrát řikám přesnej opak :-)
8. 4. 2015 17:49
Re: Vedle stávající C4?
Ale KPB...celej flame vznikl z toho, že jsi se snažil na základě vyčtenýho a možná i špatně pochopenýho namlouvat všem, že má C4 komfortnější podvozek. Klídek už... Budeš se v životě mýlit ještě mnohokrát :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:58
Re: Vedle stávající C4?
Dík za svěření se s vlastníma zkušenostma ale podle sebe nemůžeš soudit celej svět ;-)
Teď už je to vyhozený v kontejneru a tam teda fakt nejdu :-)
A nechtěj ten flame rozbírat, sem docela tvrdohlavej a klidně to příspěvek po příspěvku můžem projít >:-[]
Avatar - AUDIRS6
8. 4. 2015 18:01
Re: Vedle stávající C4?
a tymto si sa postrelila do nohy znova >:-[]
Chlap taky tvrdohlavy byt nedokaze. Ak chybu urobi, tak si ju prizna. :-!
to ty ale nikdy, mila "hraběnko" ... :-)
8. 4. 2015 15:06
Re: Vedle stávající C4?
Někteří sem chodí komentovat design, jiní techniku, další se pak jen prostě rádi povozí a na prvních dvou bodech se spíš diskuzně podílí. Když jsi ve třetí skupině a rád řídíš, pak vyjma věcí typu komfort, sezení, ovládání apod zjišťuješ kde má daný auto hranice. Jsou kousky u kterých je dosažení nádherně jednoduchý a čitelný a hrana je téměř hmatatelná. Tohle s C5 nejde ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:59
Re: Vedle stávající C4?
To ne. Vod toho máš doma jiný auto. Teda aspoň Kylie jo
Když jezdíš denně do práce nějakejch 30 km tak seš možná rád za auto co: "jezdí samo" jak tomu řikala :-)
8. 4. 2015 18:09
Re: Vedle stávající C4?
Takových je spousta...a když zatlačíš, tak fungují ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 18:48
Re: Vedle stávající C4?
To si nemyslim že by takovejch byla spousta ;-)
Avatar - petrumr
8. 4. 2015 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2015 14:07
Re: Vedle stávající C4?
Víš co tě vyděsí? Absolutní nevědomí co se děje s předními koly, důvěru máš hlavně v pneu. Způsob jakým se C5 do zatáčky skládá je jinej než u ostatních aut. Nemám nic proti něčí volbě hydropneumatickýho pérování za každou cenu, ale z hlediska jakýkoliv jiný než rovný jízdy je to špatně.
Na všechno bych si zvyknul, ale na způsob jakým C5 zatáčí ne.
Avatar - Dinar
8. 4. 2015 14:08
Re: Vedle stávající C4?
Howg! :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 14:14
Re: Vedle stávající C4?
Jo jinej asi fakt je. Nevim čim jezdíš a ani Kylie už ho nemá ale docela by mě zajímalo jestli ty a další byste v zatáčkách fakt byli rychlejší. Nemyslim to jako nějakej diskuzní souboj, fakt by mě to zajímalo :-)
Avatar - Dinar
8. 4. 2015 14:26
Re: Vedle stávající C4?
Občas uděláme setkání pár zdejších "memberů", auta tam bývají zajímavá, projet se můžeš ledasčím, svézt tě taky může víc lidí. Vezmi auto, přijeď, pak můžeš zhodnotit, pokud je pro tebe C5 jízdně nějaká meta, myslím, že nebude těžké tě "uspokojit". ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:33
Re: Vedle stávající C4?
Vtipný jinak viz já 17:32 :-)
8. 4. 2015 15:03
Re: Vedle stávající C4?
https://www.youtube.com/watch?…… Je to sice hodně stará záležitost, ale hydropneumatické pérování funguje doteď víceméně stejně (respektive lépe díky přidané elektronice). To že se podle tebe C5 "skládá" do zatáčky jinak než ostatní auta je sice možné, ale neznamená to, že je to apriori špatné. A vzhledem ke kvalitě českých silnic jsem za hydractive jen rád.....
8. 4. 2015 15:09
Re: Vedle stávající C4?
Nikde nepíšu, že když pohneš volantem u C5 doprava, auto se stáčí doleva. Jde o to, že nemáš přes volant absolutně důvěru v phyb předních kol a jejich fungování na povrchu, odizolovanost a pocit, že nejdřív zatočí předek, následně zadek je pro mě osobně nepřijatelnej. Neříkám, že jiní to neocení, nebo se na hranu nechtějí dostat a přizpůsobí tomu jízdu.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:36
Re: Vedle stávající C4?
No Jungmann s tim volantem skoro něco takovýho napsal >:-[]
8. 4. 2015 17:39
Re: Vedle stávající C4?
Co napsal Aleš nevím, co napíšu já, když si vzpomenu na jízdu v C5 však vím naprosto přesně...to co teď ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:34
Re: Vedle stávající C4?
Mě jedna skoroodbornice na tyhle auta co měla dvě V6 po sobě řikala že paradoxně nejvíc si hydrauliky člověk užije na kvalitní vozovce
8. 4. 2015 17:38
Re: Vedle stávající C4?
Mohla si říkat co chtěla, chvála vlastní garáže je z nouze ctnost. Objektivně tomu tak není. Nemám jedinej důvod něco nesmyslně plkat jen proto, abych očernil koncepci podvozku C5. Prostě mi naprosto nevyhovuje a vím, že nejen mě. Zároveň dokážu exaktně říct proč tomu tak je a přesto třeba vím, že u dotyčnýho kamaráda bude dalším autem opět C5. Jednoduše je to povoz, jakej naopak jemu vyhovuje. Nic víc, nic míň. ;-)
Avatar - Ozzman
8. 4. 2015 14:01
Re: Vedle stávající C4?
Přiznám se, že jsem se nikdy nedostal dál, než za sklo v bazaru, ale celkem se mi to auto líbí až na ty detaily. Bohužel s ním tedy nemam žádnou zkušenost
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:56
Re: Vedle stávající C4?
No výkon rozhodně zajímavě vypadá ale fakt nevim co to má společnýho s plečkou C4
8. 4. 2015 15:11
Re: Vedle stávající C4?
Možná právě to, že jsou z jedný stáje a tenhle koncept by nemusel být nutně plečkou ;-)
Avatar - Dinar
8. 4. 2015 14:03
Re: Vedle stávající C4?
Tohle je příliš konceptózní, to se nedá vyrábět, hlavním efektem jsou obrovská kola, sundej je, plus to gumové obložení a efekt je pryč. Chápu to jako takový pokus, když se vám líbil kaktus, tady máte další pokus, ale nemyslím, že je to reálný směr citroenu. ;-)
8. 4. 2015 14:09
Re: Vedle stávající C4?
Já bych větší model á la Kvaška pojal právě takto, sundal kioskový okno zezadu, kola max 18", pohodlný pérování a šup s tím na trh.
Avatar - Dinar
8. 4. 2015 14:12
Re: Vedle stávající C4?
Jo, jenže když sundáš právě ty prvky, které jsou použitelné jen u konceptu, zůstane obyčejná krabička, proto říkám, že je to příliš konceptózní, vizuelně to funguje, ale vyrábět to tak, aby zůstal alespoň nějaký efekt konceptu, není reálné. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:38
Re: Vedle stávající C4?
Tak jako u všech žejo ;-)
A jestli tahle plečka bude mít fakt 313 koní za rozumnej peníze tak by to mohlo bejt použitelný :-)
8. 4. 2015 17:41
Re: Vedle stávající C4?
Když tomu bude odpovídat podvozek, tak proč ne, ale bohatě by stačilo, kdyby to zvládlo v pohodě 200koní a přineslo to komfort, kterej od Citroenu očekáváš.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:45
Re: Vedle stávající C4?
No to byly ty 2 cé pětky Kylie. Komfort a šestiválec 240 koní. Za pár šupů
Dneska nic takovýho nemaj
Avatar - Stewee
8. 4. 2015 14:10
to snad je len oneskoreny prvy april
Tak toto nemoze byt pravda, pretoze inak by dost smiesne vyznela snaha Hondy ktora tu pripravuje Civic Type R a musi nan nalepit kadejake (dizajnersky tazko stravitelne) konstrukcne riesenia, aby to auto bolo naozaj funkcne dobre a zrazu tu pride neohrabane SUV, ktore vykonom motora a zrychlenim dosahuje na zmieneny CTR... To auto nemoze pri takom vykone byt stabilne... silne pochybujem... a chcem verit, ze Honda co tu predvadzala s pripravou hot hatch nebola len hrane divadlo, ked tu zrazu Citroen dokaze to iste v nejajek terenne ladenej rarohe smahnutim ruky...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
8. 4. 2015 14:35
Re: to snad je len oneskoreny prvy april
Myslím, že bylo načase, aby jsme se posunuli do 21 století. Díky Citroen! :-!
Avatar - AUDIRS6
8. 4. 2015 14:38
0-100...za 4,5 sekundy ???
>:D >:D >:D >:D
Tak bud su tie Fr. kone nejako nadopovane, alebo maju Fr. trochu dlhsie sekundy... >:-[]
A vzhladom na to, ako sa tak divam na produkciu celeho Fr. autopriemyslu, tak s vynimkou P 508 by som tipoval na tie dlhsie sekundy... :-!
Pre porovnanie: GR 300 PS, 0-100 = 4,9s. ( hmotnost cca 1,5 t )
Takze bud je tato plechovica este o dobrych 200kg lahsia, alebo to merali nejakymi presypacimi hodinami >:-[]
Ale kaslem na to, lebu ma tu Hamunalie ukamenuje >:D
Rozbalit vlákno
6
8. 4. 2015 14:43
Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???
Třeba seděl za volantem Seb Loeb ;)
8. 4. 2015 15:07
Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???
No, tak vzhledem k tomu, že Cactus je pod tunu a že tady tomu konceptu silně pomáhá elektromotor, neviděl bych to až tak nereálně. Spíš se divím té spotřebě - reálně po městě s hojným využitím elektriky bych to viděl tak na 3/100....
8. 4. 2015 15:10
Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???
Já bych to nezpochybňoval, pětkrát vzápětí po sobě to asi nedáš, ale proč ne?
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 17:41
Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???
Tahle plečka zrychluje pod 6 s [odkaz] tak proč by vo 7 let novější nezrychlovala pod 5 sekund. To by snad moh zvládnout i Francouz :-)
Bacha Kylie neni žádná fanynka Citroenu ve tvym stylu! Nedá dopustit na svý dvě C5 V6 a kdysi trochu zvažovala C6 V6 ale to typický dělení: Tahle značka jo a tahle ne jí vždycky přišlo na hlavu ;-)
Avatar - AUDIRS6
8. 4. 2015 17:54
Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???
RCZ R...hmmm... :-)
ved ale: RCZ R ma nevyhodu v trakcii - iba predok, a hmotbost cca 1,3-1,4t, tohoto hmotnost nepoznam. Ak by to malo mat cca 1,3 prip. o cosi menej, nemam dovod neverit. Pokial nepokazili co sa da na prevodovke, tak 4x4 a zvysok fyziky hovori za... ;-)
Len taaaaa hmotnost...ty nevies kolko to vazi ?
8. 4. 2015 17:54
Re: 0-100...za 4,5 sekundy ???
Pomalu tu svatořečit její obhajobu vlastního auta snad nemá smysl rozebírat. Pokud to zůstane v subjektivní rovině, nemám s tím problém, to je věc každýho, ale vypisovat to tu jako obecný fakta je úplně mimo ;-) . A to byl jedinej problém.