Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
4
/
18
Prohlédnout znovu
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
|
acz
Po ujetí 92 km jsme měli dojezd ještě 47 km. Při posledních deseti procentech využitelné energie vůz přechází do nouzového režimu s omezeným výkonem.
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Přístrojová deska neprozrazuje elektrické provedení
|
acz
Otočné kolečko v poloze N jsme také používali při jízdě v mírném klesání
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Tepelná izolace přepážky snižuje nároky na topení
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Elektromotor se na rozdíl od C-Zera nachází nad přední nápravou
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Dobíjení osmi ampéry z běžné zásuvky bylo pomalé
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Akumulátory v podlaze jsou výborně kryté, což způsobuje lepší aerodynamiku vozu
|
acz
Před startem Safari rallye 2024: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali