Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
6
/
18
Prohlédnout znovu
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
|
acz
Po ujetí 92 km jsme měli dojezd ještě 47 km. Při posledních deseti procentech využitelné energie vůz přechází do nouzového režimu s omezeným výkonem.
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Přístrojová deska neprozrazuje elektrické provedení
|
acz
Otočné kolečko v poloze N jsme také používali při jízdě v mírném klesání
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Tepelná izolace přepážky snižuje nároky na topení
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Elektromotor se na rozdíl od C-Zera nachází nad přední nápravou
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Dobíjení osmi ampéry z běžné zásuvky bylo pomalé
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Akumulátory v podlaze jsou výborně kryté, což způsobuje lepší aerodynamiku vozu
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?