Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C-Aircross: Francouzská představa o SUV budoucnosti

Francouzská automobilka představuje koncept vozu SUV pro blížící se ženevský autosalon. Tvarově i ideově má novinka navazovat na obdobně pojatý vůz, ukázaný na stejném místě před dvěma lety. Zůstalo i jméno, pouze do názvu přibylo písmenko „C“.
Zpět na článek
7. 2. 2017 14:36
7. 2. 2017 16:46
7. 2. 2017 17:40
7. 2. 2017 20:14
7. 2. 2017 21:12
7. 2. 2017 21:14
7. 2. 2017 16:45
7. 2. 2017 17:15
8. 2. 2017 11:26
7. 2. 2017 13:08
A prej že japonci sou nejošklivější
Spolu s Multipou (ale ta byla aspoň praktická) asi nejošklivější auto co sem kdy viděl, od čumáku přes kola až po záď. Fakt to někdo kupuje?

Vypadá to jak nafukovací skákací hrad na nafukovacích kolech a to Citroen měl dříve tak nádherný auta :-(
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2017 13:51
Re: A prej že japonci sou nejošklivější
No jo no, kdyz CEO je nejaka Linda ...

Treba to v produkci bude trochu jine.
7. 2. 2017 13:29
Udelat to jeste trochu vyssi...
Udelat to jeste trochu vyssi, SUVcka budou v budoucnu vypadat nejak takhle:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
7. 2. 2017 21:38
Re: Udelat to jeste trochu vyssi...
Nebude tomu trosicku odskakovat zadna naprava ? A vlastne aj predna ? :-)
Avatar - Bubáq
7. 2. 2017 14:02
Proč proboha Citroën věnuje tolik energie na koncepty?!
To je automobilka s pravděpodobně nejvyšším koeficientem počet konceptů/počet sériových modelů. Možná, že tento koeficient bude v posledních letech vyšší, než 1! Navíc není vidět žádný rozdíl mezi C4 Cactus a C-Aircross. Je dobře, že ukazují, kolik mají peněz (pravděpodobně od čínského spolumajitele), ale jejich sériové modely se prodávají hůře a hůře. Pro Citroën tak platí: stop konceptům!!!
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2017 14:06
Re: Proč proboha Citroën věnuje tolik energie na koncepty?!
Hehe to mas pravdu.
Ale prvenstvi ma myslim zaslouzene Alfa Romeo ... :-)
7. 2. 2017 14:36
Re:
Ja sa stále sám seba pýtam, kedy automobilky prestanú riešiť nápor SUVčiek a začnú sa orientovať späť na užitočnejšie autá... MPVčka ako keby zmizli z povrchu zemského, ešteže som stihol Carensa kúpiť minulý rok :-) Nech mi nikto netvrdí, že SUVčko je pre rodinu lepšie, ako MPVčko... V tomto prípade mi je relatívne jedno, že MPVčka majú z princípu využitia v podstate daný krabicovejší tvar, dnes ide aj tak skôr o výbavu vozidla a nad "krásou" a "ladnosťou" na tretí deň ohrneniem nos, keď sa mi do auta dobre nastupuje a hlavne - keď je v ňom dosť priestoru a dostatočne veľký kufor. Ach jaj...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bubáq
7. 2. 2017 16:46
Re: Re:
Je to záhada, proč se zákazníci chovají neracionálně zrovna při výběru auta. Faktem je, že tahle SUV móda je právě velice podporována automobilkami, které samy (pravděpodobně na základě dostatečně hlubokých průzkumů spotřebitelských preferencí) nabízejí neuvěřitelně vysoký počet SUVs. Způsob, jakým jsou automobilky schopny reagovat na měnící se preference zákazníků, mi při bližším prozkoumání bere dech: jsou schopné připravit nový model prakticky od nuly za tři roky, čtvrtým rokem se už vyrábí a za další dva roky podstupuje facelift. Kdyby zákazníci museli čekat na cenově dostupné SUV v sedmdesátých nebo osmdesátých letech, čekali by 7-8 let. A tak by raději koupili kombíka. To dnes nemusí, tak kupují. Líbí se jim. Že víc žere, že víc stojí (aniž by výrobní náklady byla adekvátně vyšší), to jsou posledních 4 roky podružné věci, co nerozhodují. Proč? Nevím.... Já se vrátil z výšky kozlíku zpět do úrovně silnice už před skoro 5 lety. A jsem spokojený.
7. 2. 2017 17:40
Re: Re:
K te rychlosti zavadeni novych modelu mne napada:
- Pro navrh, vyvoj a konstrukci, i pro pripravu a rizeni vyroby, se masove vyuzivaji IT, ktere dost podstatne zrychluji uvadeni novych modelu do vyroby. Napr. auta se dnes uz nemusi jen rozbijet o zdi, vetrne tunly nejsou nezbytne atd., ale similuje se to na HPC.
- Vyvojove tymy mohou pracovat virtualne na ruznych modelech i znackach paralelne, sdilet zdroje na nadnarodni urovni.
- Vyuzivaji se soucastky, dily, komponenty pro vice ruznych modelu i znacek v ramci koncernu, napr. podvozky, motory atd., pri vyvoji a vyrobe se vlastne saha do "supliku".
- Diverzifikace napr. motoru je dana modifikaci SW, ne vyrobku.
- Hodne prace odvedou i dodavatele.
Jen by se teoreticky jeste daly zkratit vyrobni lhuty, to ale narazi napr. na efektivitu, optimalizaci, vyrobni naklady - zatim.
7. 2. 2017 20:14
Re: Re:
Možná se zákazníci dle svého názoru chovají racionálně. Výhody SUV u nich převažují nad nějakou tou nevýhodou. Ať už často zmiňované nastupování a vystupování, snažší vyndavání nákladu z kufru, přehled na silnici (tuto zimu neocenitelné, je vidět přes mantinely sněhu). Rozdíl ve spotřebě u stejných koncepcí pohonu je relativně malý. Mám osobně ověřeno. A pořizovací cena? Dacia, Renaulty, Mitsubischi, atd. zhruba odpovídají "placatým" vozům ve stejné výbavě a velikosti. Zkusil jsem porovnat dražší SUV Tiguan 2 za cenu 790 tis. se Škodovkama. Octávka srovnatelně vybavená cca 730 tis., Superb 850 tis. Šířkou, vnitřním prostorem a materiály bych ho řadil spíše k Superbu, až na velikost kufru. Nakonec u VW jej řadí k Passatu. SUV je tak trochu návrat k původní velikosti automobilu.
Avatar - Insolito
7. 2. 2017 21:12
Re: Re:
Mě SUV připomínají toto: [odkaz] ...
7. 2. 2017 21:14
Re: Re:
Přesně. Co jsem napsal na konci.
Avatar - MANDALORIAN 66
7. 2. 2017 14:43
citroen c aircross
Super auto lepší cactus :-)
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2017 16:45
budoucnost
Jestli Citroeny půjdou v budoucnu tímto směrem, tak se tato automobilka proslulá extravagancí, ale zároveň taky šarmem, což se o těhle nafouknutých bublinách říct nedá, odrovná sama...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Twingo
7. 2. 2017 17:15
Re: budoucnost
Nemyslím si že by se tato značka odrovnala. Pouze pokračuje v designovém směru který nastavil cactus. Je dobře že je stále dost extravagantí, kdyby byly na trhu pouze Škodovky, Hyundaie nebo Toyoty tak by byla docela nuda. Každé trochu jiné auto je dle mého vítáno (rozbije fádnost cest).
Extravagance k Citroenu patří a co vím z vlastní zkušenosti nové vozy se lidem docela líbí hlavně mladým. Jestli si Citroen koupí, ti co se jim líbí, toť věc druhá.

Každopádně je dle mého špatně že Citroen má v nabídce hlavně (pouze) extravagantní vozy a ne i ty elegantní a reprezentativní. Myslím že DS měla tedy zůstat pod Citroenem

PS: Tento koncept se mi dost líbí.
7. 2. 2017 17:50
Re: budoucnost
DS - ta je soucasti Citroenu, jen se z ni pokusili designem udelat exkluzivitu / vyssi cenu / profit. DS je podle mne ale znacka nejen designu, ale take technologie, a to Citroen zlehka opustil - prodavat DS bez Hydractivu je zlocin.

Citroen mel pripravenou napr. novou C6 - zcela super auto - ale nejak ztratil odvahu s ni jit na trh a naslednik C5 take neni. Rozviji jen malou a nizsi stredni tridu - ze by vliv majitele? Ja osobne bych Citroen vnimal v pozici stredni a vyssi tridy, pripadne exkluzivni, a Peugeot mala a nizsi stredni trida, ale je tomu obracene.
7. 2. 2017 18:43
Re: budoucnost
to je právě to, možná je té extravagance až příliš a smysluplnější auta jim chybí. to ovšem neznamená, že by měli být nudní. Projekt DS má za cíl jediné: Pod iluzí luxusu maximalizovat profit na běžné technice koncernu PSA.
Avatar - del42sa
8. 2. 2017 14:04
Re: budoucnost
ano jsou to přímo kouzelníci/iluzionisti >:D otázkou je jen jestli jim to zákaznící budou žrát ;-)
Avatar - Ada je zase tady
8. 2. 2017 00:01
To, že je ten vehikl francouzský, v tom nadpisu být nemuselo
Je to totiž vidět na první pohled! >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
8. 2. 2017 11:26
Super
To video je krásne a koncept sa mi tiež páči. Citroen pomaly opäť nachádza svoju identitu, tak mu držím palce. :yes:
Rozbalit vlákno
0