Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C-Elysée a Peugeot 301 nově i s robotizovaným ústrojím pro 1.2 VTi

Dvojice levných sedanů zatím nabízela jen klasický automat pro čtyřválec 1,6 l. Nyní se nabídka rozšiřuje o levnější provedení samočinného řazení.
Zpět na článek
19. 10. 2013 22:10
Avatar - Ja Prvni 123
18. 10. 2013 19:44
DRobot misto spojky je strasny zverstvo...
ale ten Citron s 1.6 a klasickym automatem se mi nejak lidi cim dal tim vic!
Teda "libi"... ne, neni vylozene hezkej... ale tzv mi dava smysl - a za tu cenu mi prijde neodolatelnej!
Za slusne vybavenj sedan s 1.6 a klasickym automatem dat stejn ejako za holyho Rapida.. tak to je asi jasna volba, ne?
Ne proto, aby delal paradu... ale aby dost dlouho pohodlne vozil.
:-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stejsn
18. 10. 2013 20:40
Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...
no ono jde o to slovo "pohodlne". Protoze jak jsem se vozil v 301, pohodlnym svezenim bych to rozhodne nenazval. Vadilo mi tam toho spousta, od palubnich pristroju, pres sedacky s kratkymi sedaky, straslivy tvrdy plast uplne vsude (vcetne duteho volantu) az po desny zvukovy projev motoru. Ale jezdil jsem tim trivalcem. Treba je ta sestnactka citrous lepsi, nevim, ale ten zakladni pezot moc pekne svezeni fakt neni.
19. 10. 2013 01:06
Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...
No jízdní pohodlí P301je na docela jiné úrovni než například u Rapida . Taky mě zajímalo jak se s úkolem zkonstruvat levné auto pro masy vypořádají Peugeot a Škodovka a takjsem si v jeden den , na stejné trase oba vozy vyzkoušel . P 301 1.6 a Rapid 1.2 77kw na typické české silnici na trase Klatovy - Nýrsko . Papírově silnice první rřídy , v praxi silnice na kterou silničáři už dlouho nesáhli , takže záplaty , díry , propadliny , boule ... Výsledek ? Rapid se prakticky celou cestu tvrdě natřásal a ty otřesy se přes tvrdé čalounění hezky přenášely do těla , cítíte každou bouli na cestě a každou záplatu . Peugeot se přes všechny tyhle nerovnosti přenese s naprostým přehledem , interiér Peugeotu ve verzi se kterou jsem jel nemusí vůbec za nic stydět , naopak v něm máte proti Rapidu pocit že jedete v o třídu větším a luxusnějším voze . No a srovnávat krásně lineárně táhnoucí pružnou atmosférickou 1.6 s nadopovanou 1.2 která je nejdřív jak chcíplotina , pak v ní chytnou saze a chvíli táhne jak zběsilá aby jí zase za chvíli došel dech ... to snad ani nemá cenu komentovat . No ale k tématu , ten robot od PSA je fakt zvěrstvo !!! Zlatej klasickej automat , taky by se i líp hodil k uvolněnýmu charakteru tech aut .
Avatar - DawQa
29. 1. 2014 10:22
Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...
ahoj a ten peugeot byl v automatu? docela by mě zajímali postřehy z jízdy, ale nikde jsem je nenašl, za ty prachy je to celkem zajímavý jus auta.. :-)
19. 10. 2013 17:37
Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...
Nabídka automatických převodovek u citroenu/peugeotu je nic moc. Cca před rokem jsem měl půjčenou novou C4 s 1.6 eHDI s robotem. Stručně řečeno, nejhorší převodovka s jakou jsem kdy jezdil. Podařilo se jim zkombinovat nevýhody manuálu s nevýhodami automatu. A klasický automat v dnešní době jen 4 stupeň? Taky nic moc.
S tím robotem jsem si za volantem připadal jako spolujezdec u někoho, kdo moc neumí řadit. Prodlevy dost velké, po puštění brzdy auto nepopojíždí, takže se hůř parkuje. Reakce na kickdown katastrofální - v momentě, kdy auto podřezuje je dost velká prodleva a vůbec to nejede. Jediný použitelný režim je řadit si sám pádly. A dost mě zarazilo, když jsem viděl, že ten robot nabízeli i do peugeotu 508...
19. 10. 2013 18:17
Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...
Podle všeho ten zákl. motor moc nejede, navíc ta robotizovaná převodovka.. Nechápu proč to auto takhle "pohřbili." Tahle konfigurace je podle mně naprostá blbost. Když už chtěli nabízet něco levnějšího, měli tam dát CVT, ta sice taky není ideál, ale lepší než robot je.
19. 10. 2013 22:10
Má to smysl
je spousta lidí, sám znám 3 pro které byl automat podmínko vstupu za volant.Např ženy,starší které jsou donuceny řídít okolnostmi nikoliv osobním zajmem.Chtějí co nejmíň pedálů,páček a nízké náklady..Pobot to splňuje.Co na tom že kultůra jízdy je horší,ony sami by líp nejeli.Co na tom že dynamika je prýč,nepředjíždělo by se i bez robota. :-)
Rozbalit vlákno
0