Diskuse

Citroën C-Elysée a Peugeot 301 nově i s robotizovaným ústrojím pro 1.2 VTi

18.10.2013

Dvojice levných sedanů zatím nabízela jen klasický automat pro čtyřválec 1,6 l. Nyní se nabídka rozšiřuje o levnější provedení samočinného řazení.

 

  • 11 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 18.10.2013  19:44

    DRobot misto spojky je strasny zverstvo...

    ale ten Citron s 1.6 a klasickym automatem se mi nejak lidi cim dal tim vic!
    Teda "libi"... ne, neni vylozene hezkej... ale tzv mi dava smysl - a za tu cenu mi prijde neodolatelnej!
    Za slusne vybavenj sedan s 1.6 a klasickym automatem dat stejn ejako za holyho Rapida.. tak to je asi jasna volba, ne?
    Ne proto, aby delal paradu... ale aby dost dlouho pohodlne vozil.
    :-!
    • 13 Reagovat !

      foto Stejsn

      Stejsn 18.10.2013  20:40

      « Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...

      no ono jde o to slovo "pohodlne". Protoze jak jsem se vozil v 301, pohodlnym svezenim bych to rozhodne nenazval. Vadilo mi tam toho spousta, od palubnich pristroju, pres sedacky s kratkymi sedaky, straslivy tvrdy plast uplne vsude (vcetne duteho volantu) az po desny zvukovy projev motoru. Ale jezdil jsem tim trivalcem. Treba je ta sestnactka citrous lepsi, nevim, ale ten zakladni pezot moc pekne svezeni fakt neni.
      • 21 Reagovat !

        foto Karel6

        Karel6 19.10.2013  01:06

        « Re: Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...

        No jízdní pohodlí P301je na docela jiné úrovni než například u Rapida . Taky mě zajímalo jak se s úkolem zkonstruvat levné auto pro masy vypořádají Peugeot a Škodovka a takjsem si v jeden den , na stejné trase oba vozy vyzkoušel . P 301 1.6 a Rapid 1.2 77kw na typické české silnici na trase Klatovy - Nýrsko . Papírově silnice první rřídy , v praxi silnice na kterou silničáři už dlouho nesáhli , takže záplaty , díry , propadliny , boule ... Výsledek ? Rapid se prakticky celou cestu tvrdě natřásal a ty otřesy se přes tvrdé čalounění hezky přenášely do těla , cítíte každou bouli na cestě a každou záplatu . Peugeot se přes všechny tyhle nerovnosti přenese s naprostým přehledem , interiér Peugeotu ve verzi se kterou jsem jel nemusí vůbec za nic stydět , naopak v něm máte proti Rapidu pocit že jedete v o třídu větším a luxusnějším voze . No a srovnávat krásně lineárně táhnoucí pružnou atmosférickou 1.6 s nadopovanou 1.2 která je nejdřív jak chcíplotina , pak v ní chytnou saze a chvíli táhne jak zběsilá aby jí zase za chvíli došel dech ... to snad ani nemá cenu komentovat . No ale k tématu , ten robot od PSA je fakt zvěrstvo !!! Zlatej klasickej automat , taky by se i líp hodil k uvolněnýmu charakteru tech aut .
        • 00 Reagovat !

          foto DawQa

          DawQa 29.01.2014  10:22

          « Re: Re: Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...

          ahoj a ten peugeot byl v automatu? docela by mě zajímali postřehy z jízdy, ale nikde jsem je nenašl, za ty prachy je to celkem zajímavý jus auta.. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto honzamo

      honzamo 19.10.2013  17:37

      « Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...

      Nabídka automatických převodovek u citroenu/peugeotu je nic moc. Cca před rokem jsem měl půjčenou novou C4 s 1.6 eHDI s robotem. Stručně řečeno, nejhorší převodovka s jakou jsem kdy jezdil. Podařilo se jim zkombinovat nevýhody manuálu s nevýhodami automatu. A klasický automat v dnešní době jen 4 stupeň? Taky nic moc.
      S tím robotem jsem si za volantem připadal jako spolujezdec u někoho, kdo moc neumí řadit. Prodlevy dost velké, po puštění brzdy auto nepopojíždí, takže se hůř parkuje. Reakce na kickdown katastrofální - v momentě, kdy auto podřezuje je dost velká prodleva a vůbec to nejede. Jediný použitelný režim je řadit si sám pádly. A dost mě zarazilo, když jsem viděl, že ten robot nabízeli i do peugeotu 508...
      • 00 Reagovat !

        foto FINLAND

        FINLAND 19.10.2013  18:17

        « Re: Re: DRobot misto spojky je strasny zverstvo...

        Podle všeho ten zákl. motor moc nejede, navíc ta robotizovaná převodovka.. Nechápu proč to auto takhle "pohřbili." Tahle konfigurace je podle mně naprostá blbost. Když už chtěli nabízet něco levnějšího, měli tam dát CVT, ta sice taky není ideál, ale lepší než robot je.
  • 00 Reagovat !

    foto Breaky74

    Breaky74 19.10.2013  22:10

    Má to smysl

    je spousta lidí, sám znám 3 pro které byl automat podmínko vstupu za volant.Např ženy,starší které jsou donuceny řídít okolnostmi nikoliv osobním zajmem.Chtějí co nejmíň pedálů,páček a nízké náklady..Pobot to splňuje.Co na tom že kultůra jízdy je horší,ony sami by líp nejeli.Co na tom že dynamika je prýč,nepředjíždělo by se i bez robota. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Holešovicích hořela v noci chatka. Naštěstí v ní nikdo nebyl

V Holešovicích hořela v noci chatka. Naštěstí v ní…

Pražští hasiči zasahovali v noci na dnešek u požáru chatky v Argentinské ulici. Na místě byli potřeba také…

Osud malého Adámka (10) rozplakal i Krainovou! Noční můra každého rodiče, vzlyká modelka

Osud malého Adámka (10) rozplakal i Krainovou! Noční…

Případ malého Adámka (10), kterého nechali dlouhých 13 minut krvácejícího a bez pomoci v pardubické nemocnici,…

 

iSport.cz

Skvělý Březina! V Grand Prix se po čtyřech letech vrátil na stupně vítězů

Skvělý Březina! V Grand Prix se po čtyřech letech…

Krasobruslař Michal Březina se po čtyřech letech vrátil na stupně vítězů v závodě Grand Prix. Na Americké brusli…

Real opět padl, kouč Lopetegui v ohrožení. Přijde na lavičku Conte?

Real opět padl, kouč Lopetegui v ohrožení. Přijde na…

„Bílý balet“ v černém. Real Madrid podlehl doma Levante 1:2 a drží se ho bída. Tři prohry v řadě, páté soutěžní…

 

Reflex.cz

Očima libertariána: Plasty v oceánu

Očima libertariána: Plasty v oceánu

Jsem bytost. Bytost obklopená ostatními bytostmi. A stejně jako ony chci žít. Nejlépe, jak jen to bude možné.…

Stuchlík neměl být lídr. Babiš si ho prosadil přes můj nesouhlas, říká šéf pražské organizace ANO

Stuchlík neměl být lídr. Babiš si ho prosadil přes…

Byl hlavní příčinou neúspěchu Babišovy strany ANO v Praze její lídr Petr Stuchlík? „Byl jsem rád za to, že…