Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C3: Nové informace a nové fotografie, český zákazník se dočká na jaře 2010

V době, kdy se zdaleka nejvíce prodávají malá auta, přichází Citroën se svým konkurentem 207, Pola a Fiesty. Novodobá kachna bude více chic a bude mít největší přední sklo ve třídě. Na méně než 4 m je pro cestující více místa a 300 l pro zavazadla.
Zpět na článek
4. 9. 2009 13:07
neregistrovaný "RIO2"
4. 9. 2009 13:32
4. 9. 2009 16:59
7. 9. 2009 14:51
4. 9. 2009 16:06
4. 9. 2009 16:11
4. 9. 2009 16:37
7. 9. 2009 09:09
4. 9. 2009 17:06
neregistrovaný "frenkyGo"
neregistrovaný "RIO2"
4. 9. 2009 13:07
pekné
Pekné auto. Len tie fotokoláže s modelkou a záhradou sú dosť amatérske >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
4. 9. 2009 13:32
DS inside?
"Už to nebude jednoduchý vůz, který má nabízet především nízkou cenu": Mozno preto donho ako základ stále dávajú 1,1ku.
>:-[] Tá sa inak so základnými 15 palcovými kolesami (odhadom 195 mm) dost natrápi. Kazdopádne trh rozhodne, ci sa i s avizovanou vyssou cenou nebude nakoniec predávat s brutálnymi zlavami, ako teraz.
Inak potesujúci je návrat k normálnym budíkom, kvalitnejsie vyzerajúci interiér i niektoré dizajnové prvky DS.
Rozbalit vlákno
2
4. 9. 2009 16:59
Re: DS inside?
Je třeba si počkat jak ten interiér bude vypadat v základu. Často je pak člověk přrkvapen, když vidí na živo interiér vozu. V nejvyšší výbavě umí udělatkvalitní interiér kdekdo. Chléb se láme u prvních dvou výbav.
Avatar - R32
7. 9. 2009 14:51
Re: DS inside?
Čo máš proti digi budíkom? Otec má aktuálnu C3 a je spokojný. Je to už starší človek a tie veľké čísla sa mu dobre čítajú. Nechápem prečo by mali mať všetky autá podvozok ako Porsche, motory ako BMW a sterilný interiér ako Audi...
4. 9. 2009 14:20
Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
Nas zakaznik, nas pan. Kdyz chce zakaznik ptakovinu, dostane ji. Pomineme praktickou stranku takoveho "skleniku". Ale bezpecnost takoveho reseni je miziva. Nehody s divokou zveri jsou pomerne caste. Jelena nebo kance, ktereho pred totalni devastaci sedacky ridice zastavila az stropni pricka jsem videl uz mnohokrat. Nebo zrovna nedavno na dalnici vbehla splasena pneumatika protijedouci Fabii do kabiny. Nebyt stropni pricky, uz by z toho auta ridic nevystoupil. Kdyz uz to nekdo mermomoci chce, pak je konvencni reseni celni okno - ocelova pricka - stresni okno, po vsech strankach chytrejsi konstrukce. Ale, to vite, dela to tak kdekdo. My to musime udelat jinak nez ostatni. Marketing je proste mocna sila, ktera mrsi auta napric celym trhem.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
4. 9. 2009 14:51
Re: Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
Tiez neviem príst na chut predným sklám siahajúcim az za hlavu a predným svetlám siahajúcim az k predným dverám... 8-s
Avatar - Plautus
4. 9. 2009 15:22
Re: Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
mne prekážajú aj zadné takmer až k zadným dverám 8-s nie som zase zástanca svetiel, ktoré nevyčnievajú do bokov ani milimeter (príkladom boli "donedávna" niektoré autá z "koncernu") a víťazí na nich "prílišná plecharina", ale vždy ma trochu napne, keď vidím zo zadobočného pohľadu P207SW, ten je asi kráľom veľkosti svetlometov v triede malých áut...
Avatar - woody-alien
4. 9. 2009 19:27
Re: Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
Stačí jeden malej facelift a zadní světla se spojí s předními přes oboje boční dveře v jeden nekonečný světelný tok...

Bože, to bude nádhera ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 9. 2009 16:32
Re: Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
Bezpečnost - v NCAP , takže :no: :yes: (je ale důležité si uvědomit, proč). Pro mě je hlavně důležité, že Citroen má se svými vozy evidentně POTÍŽE při nárazu zezadu, a to je pro mě jasné :no: :no: :no: Nicméně při NCAP testu NEMÁ PANORAMATICKKOU střechu, takže snad bude JEN za příplatek :-) :yes: :yes: :yes: Začínám šetřit :-!
4. 9. 2009 16:45
Re: Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
No jo. Protoze stret se zviretem nebo prevraceni na strechu neni v ENCAP zkouskach (v USA se myslim prevraceni na strechu testuje). Az bude, takovat konstrukce neprojde.
4. 9. 2009 19:04
Re: Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
Před mnoha lety jsem viděl nějakou studii Mercedesu třídy E, která neměla klasickou střechu na kterou jsme zvyklí my dnes, ale celá horní část byla jako jednolitá skleněná kopule, tudiž žádné A, B, C, D sloupky, prostě jen sklo :-) Z venku to vypadalo příšerně,ale byla tam fotka i zevnitř a musím uznat, že mě to dost zaujalo a říkal jsem si, že to musí být super pocit, když tě ve výhledu nic neomezuje.
Takže chtěl jsem dojít k tomu, že jsem fandou velkých prosklených ploch. Jestli už ale v dnešní době je sklo (nebo jiný průhledný materiál) na takové urovní aby dokázalo zabránit při nárazu vniknutí divočáka dovnitř auta, to nevím, ale v budoucnu takové materiály určitě budou a pak bych se od koupě takového vozu vůbec nerozmýšlel.
4. 9. 2009 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 9. 2009 22:15
Re: Dlouhe sklo - a co bezpecnost ??
Je třeba si uvědomit, k čemu je tohle autíčko určené. Pokud chceš jít lovit divočáky do královské obory, vem si flintu. C3 je určen do džungle velkoměsta.

Strávím dost času v městském provozu a abych viděl na semafor, musím si pomalu lehnout na volant nebo zastavit 50m před ním.
Avatar - Litrico
4. 9. 2009 14:45
Slnečné clony
A co zabrani oslneniu vodica ked bude napr. slnko dost nizko pri zapade alebo vychode? Nezda sa to byt velmi bezpecne riesenie ;-\ ale inac dizajn pekny a klasicke budiky supeeer.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
4. 9. 2009 15:13
Re: Slnečné clony
kúpiš si na strechu markízu alebo žalúzie od K-system >:D
ale teraz vážne, pozri ešte raz dôkladnejšie obrázky a určite si všimneš z vnútornej strany sú v čelnom (A) stĺpiku drážky, ktoré tam určite nebudú preto, aby sa podaktorí nemuseli špárať len v nose (pár takých prípadov som si už na križovatkách všimol 8-s ), takže z tohto riešenia až také obavy nemám, i keď vieme ako je to s clonami v mnohých autách, popod (alebo pomedzi) ktoré Ťa aj tak niekedy oslní... Skôr prikladám vážnosť tomu, čo tu rozobral ZocelenyDrapalik (hold, hoch má "na pleciach" i skúsenosti s kombajnom >:D ), ale niečo na tom určite bude...a tak ako napísal, pre zatraktívnenie je výrobca schopný vyrobiť i menší, či väčší nezmysel (z pohľadu praktickosti a bezpečnosti)...som zvedavý na živé stretnutie... ;-)
i keď u nás doma už niekto volá po DS3 ako doslova vzatom nástupcovi po C2VTR :-)
Avatar - rohYpnol
4. 9. 2009 15:36
Re: Slnečné clony
Plná pevná střecha bude za příplatek >:D >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 9. 2009 15:32
Když ptáčka chytají,...
... hezky mu zpívají.
Stále se mi nechce věřit, že takovéto panoramatické sklo bude součástí standardu. Když si za to někdo chce meromocí připlatit, prosím. Ale standardně??? Už to by pro mě byl důvod tento vůz nekoupit. Kdo jezdí i v zimě a setkal se někdy s "kamínkem", asi tuší, o čem mluvím. Jsem zvědavý, jak se by se pak postavily pojišťovny k výměně v rámci připojištění >:-[]
Navíc stěrače setřou marast jen v přední části a nad hlavou budu koukat na bordel, který bude mít navíc tendenci sjíždět. No prostě samá pozitiva. Mě by to tedy za ten "výhled" nestálo...
Navíc jako základ 1.1l? Kdo někdy kritizoval Fabii HTP, pak by měl přehodnotit svá měřítka...
Nevím, proč se Citroen snaží začínat hru "prémiovky". Tam možná kdysi patřil, ale dnes tam jeho místo není. Obvzláště když C6 by neměl mít nástupce. Nic proti Citrónu, ale v jeho cílení na zákazníka se "přestávám orientovat". Co má znamenat ona řada DS? Prémii či luxus? Na tu tu jsou Němci a Japonci. Styl? Snad. Sportovního ducha? Zcela jistě ne. Podle mě snahy nabízet jak "mainstream" tak "prémii" vedou vždy k fiasku. Už z podsaty to nejde. I Škoda si uvědomila, že Sup1 jako luxusní vůz nikdy neuspěje. VW a jeho luxusní Phaeton také není slavná sága. C6 i P607 by měly skončit...
Místo pro C3 je na trhu tam, kde nyní. Tzn. obyč. 2. vůz do rodiny, v ČR rodinný vůz 8-s . Tam může uspět. Ale ať se vyvaruje jakékoliv "prémiovosti" či "luxusu". To od něj snad ani nikdo nežádá :-!
Rozbalit vlákno
22
4. 9. 2009 16:06
Re: Když ptáčka chytají,...
emuzu si pomoct, ale Sup I a Sup II jsou zhruba stejne velke, to jen meritko stredni tridy je dnes nekde jinde.
Avatar - Plautus
4. 9. 2009 16:14
Re: Když ptáčka chytají,...
na Teba ten rohypnol nejako zapôsobil, lebo Tvoju reakciu vzhľadom na to, čo píše, som nie celkom pochopil...
4. 9. 2009 17:15
Re: Když ptáčka chytají,...
Pise o Supu I. jako o luxusnim voze, tedy zrejme zarazeni do vyssi stredni a nasledne prohlaseni Supu II. coby konkurenta Mondea (obe od automobilky).
Avatar - rohYpnol
4. 9. 2009 16:23
Re: Když ptáčka chytají,...
Na velikosti nezáleží. To přeci ví každý :-) Tady nejde o velikost. Tady jde o to, koho má vůz podle výrobce oslovit. Superb1 byl automobilkou prezentován jako luxusní vůz, ktedý (snad) měl konkurovat Ečkovému medvědovi, 5kovému baworu či A6ce, což bylo evidentně NAD jeho síly. Dnes je Sup2 prezentován jako konkurent C5ky, Mondea, Pašíka a dalších. A tam je jeho místo.
Zcela obecně řečeno - i pokud bude vůz kvalitní, ale budu se jím snažit oslovit zákazníky, na které nemá, pak vůz neuspěje. C3 je mainstream, který má konkurovat Corse, Fiestě, Polu, Ibize, Fabii... Jakékoliv povyšování se nad tuto kategorii nikam nepovede. Za Citrón doufám, že si to uvědomují a cenová politika zůstane +-stejná, jak byla i dříve. A panoramatická střecha bude DOUFÁM (i dle EuroNCAP testu) za příplatek.
4. 9. 2009 17:18
Re: Když ptáčka chytají,...
Jakasi "citroenovska premie" budou pouze modely DS3, DS4 a DS5. Tusim, ze pri predstaveni byla prezentovano toto sklo jako option. Ceny vzhledem k image Citroenu zustanou nejspis na urovni 250k za zaklad.

...a na velikosti zalezi ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2009 17:50
Re: Když ptáčka chytají,...
1) S tou velikostí to NENí (až tak) ZCELA "jednoznačné" (a předpokládám že o tom vím VÍCE než vy, pánové ;-)
2) "prémie" budou opravdu JEN a pouze DS3/4/5 (a jeden z NEJ/sofistikovanějších/ podvozků vůbec C6 nás opustí ,-(
a tohle je NORMÁLNí nástupce Citroën C3 v +/- stejných cenách (tedy NE stejných jako teď na sklonku života /po 8mi letech/, ale NIJAK NEvybočující ze "standardů" třídy)
3) To sklo (říkají mu Zenith) je od počátku presentováno jako PŘÍPLATKOVÁ výbava a proč to zrovna zde v textu "vynechali", to opravdu TĚŽKO říci..
4) Tento vůz na obrázku je opravdu (CITROËNní) Fabie (nic více .. i když trochu "více", tedy LÉPE vypadá.. :-)
.. a má asi i lepší MOTORy ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 9. 2009 19:05
Re: Když ptáčka chytají,...
Co se motorizací týká, pak podle mě zařazení 1.1l hraničí s použitelností. C3ka je poměrně široká a vysoká (a těžká), navíc přísné emise "dusí" motor. Takže nevím. Jestli 1.2htp byla kritizována, pak u této 1.1 fakt nevím. Ale třeba budu mile překvapen :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2009 21:09
Re: Když ptáčka chytají,...
Nu zrovna u TOHOTO motoru věru NEvím. Ten motor sice JE (byl) "příjemnější" než tři válce HTP, ale býval "to ono" kdysi v minulém tisíciletí ještě v Saxo - dnes NEvím/NEvím - nějaké nové maloOBJEMové motory mají dorazit příští rok (bohužel také jen s 3válci :-| ), to by mi přišlo "smysluplnější" ...
PS: Výborný je 1.6 benzín bmw/psa a "lahodné" jsou diesly (znám současnou/minulou verzi tohoto autíčka ve verzi 1.4 HDi a ten si s autem relativně "pohrává")
PPS: Když motor od Citroën, tak diesel a nebo ten (povedený - skoro jedno v jaké výkonové verzi) 1.6 (nebo alespoň 1.4 70 kW - to je na vůz typu C3 vcelku "postačující") ...
... a i když to "teoreticky" NEvypadá - po zkušenosti s tím 1.4 HDi bych i do malého vozu volila diesel, jezdí se s tím ... "až překvapivě" (pravda - to v případě že vybíráte motor dle toho jak "pasuje" a NE JEN dle "peněz" - což je vcelku rozšířená praxe.. ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 9. 2009 22:01
Re: Když ptáčka chytají,...
No neříkám, ostatní motory jsou ok, ale ta 1.1l mi přijde fakt málo. Jak jsem psal, tak uvidíme, zkušenosti ukáží.
Ono Fabia měla a má stále podle mě potíž právě v motorizacích. Ne že by koncern motory neuměl... Ale pro Fabii zrovna nějak nebyly z koncernových důvodů k dispozici :-O
5. 9. 2009 18:19
Re: Když ptáčka chytají,...
Prarodiče mají předešlý citroen c3 s tímto motorem, motor je do města ideální.Jde s ním jezdit za 4 litry na 100 km ve měste a je v rámci možností celkem i svižný.Dokonce to utáhne i naložený příveš, ale motor se vytočí do vysokých otáček při sebemenším náznaku stoupání 8-s

Pokud je to auto pro unuděné paničky, důchodce, nebo na popojiždení je tenhle motor ideální.
Ale pokud to má být auto pro manželé, kteří chtějí aby to něco umělo, tak 1.1 je špatná volba.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2009 18:27
Re: Když ptáčka chytají,...
V česku je určitě 1.1 nejROZŠÍŘENĚJŠí motorizací, ale "to pravé" pro C3 je nenápadný ale málem "skvostný" 1.4 HDi - a do té nové slabší verze 1.6 HDi, auto je tak "nízkospotřebové" ve městě a přitom zvládne JAKÉKOLIV naložení i výrazně(ji) NEpředpisovou dálniční rychlost při stále "rozumné" spotřebě (navíc konstrukce motoru je doslova MŃAMková a "vzorně" PŘEdymenzovaná a rozvody se mění až po 240.000 km ... do té doby jen stačí jen dodržovat 20ti tisícový interval výměny oleje.. :yes: :-)
5. 9. 2009 18:48
Re: Když ptáčka chytají,...
No ten motor je bezpochyby ideální pro tu druhou skupinu, ale c3 si spíš kupuje ta první.

Podle mně je pro tu první diesel zbytečný, je drahý, rozdíly ve spotřebě tam nejsou markantní.A nevím proč já osobně mám averzi vůči dieselu, u malých motorů bych ho nechtěl ani zadarmo a u silných motorů to při svižnější jízdě žere jak jak naloženej kamion při stoupání.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2009 19:00
Re: Když ptáčka chytají,...
Já mám ("obecně") také RADĚJi BENZíNové motory a "přepočítávání" zda se diesel vyplatí/NEvyplatí sice CHÁPU, ale NADřazuji tomu zda je motor POVEDENÝ (k/do vozu se "hodí") ... a zde se do/pro C3 tento motor HODí (a že to je zrovna diesel ...)
... myslím že cenový rozdíl mezi 1.4 benzín/diesel NEní/NEbýval zas tak "dramatický"
PS: Pro tento nový model jsou asi "rozumnou" volbou i oba nové(-ější) benzíny 1.4/1.6
PPS: Čistě TEORETICKY, pro "charakter" C3 mi "charakter" toho HDi příjde "to pravé" (do C2, resp. DS3 mi naopak "pasuje" vysokootáčkový 1.6 - dnes 1.6 turbo)
Osobní ZKUŠENOSTi s diesly mám zatím jen s 2.2 HDi (na "silný" V6 3.0 HDi Biturbo se teprve "chystám/připravuji" :-) ) a i při ... řekněme občas DŮRAZNÉM využívání možností motoru (i v 200 km/h byl naprosto "pohodový" VELMi příjemný společník a spotřeba nijak "dramatická" NEbyla..
.. a záběr "v dlouhém táhlém" byl "jedna radost" :yes: :-)
5. 9. 2009 19:12
Re: Když ptáčka chytají,...
Tak povedenější nepovedenější...Tohle málokdo při koupi vozu řeší, spíš se kouká na cenu motorizace a to jakou má spotřebu a jak je silný.

A jinak-
Myslím si že se v dnešní době nedá říct o nějakém motoru že je špatný, každý má své pro a proti.Jestli si někdo koupí htp a pak nadává že mu to nechce moc jet s naloženou fabií combi, tak to je chyba pouze toho kupujícího ne motoru.Musí si ujasnit na co to auto vlastně chce.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2009 19:50
Re: Když ptáčka chytají,...
Máte PRAVDU (bohužel ;-\ )
Já jsme "naučena" hledat pro ten danný vůz "optimální" MOTORizaci (nemusí to být zrovna ta nejsilnější nebo ta s nejnižsí spotřebou) a TATO cesta umožní si ten/onen vůz "užít" (a domnívám se že ROZDÍLy z jízd s takovým vozem/motorem jsou MNOHEM větší než si kdo připouští..)
PS: K tomu "špatný" - máte PRAVDU, že asi JAKÝKOLIV nový motor/vůz vás "no problem" převeze z A do B, nicméně JAK vás poveze a JAK se vy budete cítit, to je VELKÝ (možná i OBROVSKÝ) rozdíl.
PPS: A dobře jste zmínil HTP, to prostě NENí dobrý motor (asi do ŽÁDNÉHO auta - a NENí to o tom že má na dálnici spotřebu jak třílitr a MNOHEM raději "z kopce" než "do kopce" ;-)
NEní to OBJEMem, myslím že MNOHEM lepší je třeba také 3válec "jen" litrového objemu Toyota (o jeho "větším" bráškovi 1.3 raději NEmluvě, ten už je "z jiné galaxie"). Prostě JÁ si myslím že motory i dnes JSOU povedené a NEpovedené a navíc "do toho" či "onoho" vozu "vhodné/pasující"..
(a je příjde mi ŠKODA/je mi líto, že asi až VĚTŠINA lidí tohle "nebere v potaz" a dívá se jen na "číslíčka" - která toho NEřeknou tolik, kolik by člověk myslel = zůstanu-li u toho dnes již opravdu "slabého" 1.1 v C3, tak je "chodem/chováním" lepší/příjemnější společník než to zde TOLIK prodávané HTP)
Ano - i "jen" to "na co" člověk vůz chce by leckdy stačilo/pomohlo (od případných budoucích zklamání/překvapení) ;-)
4. 9. 2009 23:21
Re: Když ptáčka chytají,...
No a co tedy? Čím větší šiška salámu, tím lepší? Já si taky myslím, že turisťák tě víc nasytí, než kuřecí točeňák. Třeba Logan, je takovej gothaj, velká šiška za málo peněz, ale žrát se to nedá.
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2009 23:46
Re: Když ptáčka chytají,...
Vždyť já ŘÍKÁM, že s tou VELIKOSTí je to
"NE zcela JEDNOZNAČNÉ" :-)
4. 9. 2009 23:47
Re: Když ptáčka chytají,...
Jasně, já volím uherák ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 9. 2009 23:52
Re: Když ptáčka chytají,...
Ano, od UHERÁKu "nahoru" mne to ZAJÍMÁ ;-)
PS: TOTALní většina trhu bude ale asi DO toho uheráku..
NIC proti uheráku, ale já mám např. (moc) ráda Carpaccio :-)
5. 9. 2009 00:42
Re: Když ptáčka chytají,...
Jo, to je vynikající...salám >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2009 00:45
Re: Když ptáčka chytají,...
To NENí - jak jsem NAPSALA, že já nemám NIC proti (přiměřeně velkému) SALÁMu, ale jsou i jiné (řekněme "příbuzné") pamlsky :-)
PS: A ano - VYNIKAJíCí opravdu JE ;-)
Dle mne/pro mne LEPŠí než "sebelepší" salám :-)
5. 9. 2009 01:02
Re: Když ptáčka chytají,...
Biftek je taky knedlík
Avatar - VDC
4. 9. 2009 16:06
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Plautus
4. 9. 2009 16:11
Re: ..
Jakeš, Jakeš, snáď nechceš za volantom vyčesávať hrivu...
4. 9. 2009 16:37
Re: ..
Tak toto by mě taky zajímalo, mám totiž pocit že tady zvítězil design nad praktičností na plné čáře. Celkově těmto panoramatickým střechám moc nefandím, je to sice dobrá machrovinka, ale způsobují hlavně v létě prohřívání interiéru a slunko přes ně praží cestujícím na hlavu. Pak stačí kamínek a výměna takového monstrózního skla asi taky pořádně provětrá peněženku. Kdyby raději konečně zaintegrovali do střechy pár fotovoltaických článků, stálo by to stejně a užitek by byl nesrovnatelně větší...
7. 9. 2009 09:09
Re: ..
Samozrejme, že sú tam "megaclony", všetko to presklenie navyše sa dá zatieniť. Ale aj tak považujem tieto dohora sa naťahujúce sklá za nezmysel, využiť to môžeš, len ak je pod mrakom, páliace slnko nie je v tomto prípade nič príjemné. Navyše to napriek clonám prispieva k väčšiemu zohrievaniu interiéru, takže klíma dostane viac zabrať - a viac si aj potiahne z nádrže. Takže sklo natiahnuté až na strechu mi príde hodne nelgické - skôr by mali uvažovať, ako znížiť jeho spodnú hranu - je dosť vysoko a ďaleko od vodiča, tesne pred auto nevidíš nič, čo je menšie ako meter a štvrť a bližšie ako jeden-dva metre. Pri výjazde z parkoviska hravo prehliadneš aj veľkého psa, alebo dokonca dieťa - ale nad tým sa nikto nezamýšľa, hlavne že máme sklenú strechu, aby sme mohli počítať vrany...
neregistrovaný "frenkyGo"
4. 9. 2009 17:06
strecha
ty brdo to sa zase neda citat co tu pisete vsetci, sakra, asi by som to nemal citat.. ta sklenena strecha nebude seriovo, ale iba vo vyssich vybavach asi, a bude tam roleta, ktora to zacloni, ale iste to nebude riesit bezpecnost, to je pravda, ale tolko zbytocnych reci to nechapem, to sa nusite v praci, ci ako?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
4. 9. 2009 20:24
Re: strecha
no to je asi pravda ale hlavni je co ta bezpecnost, ale s tim prece museli pocitat...taky si myslim ze lepsi reseni je sklo-pricka-okno
Avatar - pumpkin
4. 9. 2009 20:41
Zaujímavé...
..ako vás tu trápi to čelné sklo zachádzajúce do strechy.
Po prvé - nie je to žiadna prevratná novinka, podobné sklo môže mať aj Opel Corsa a neviem prečo by to malo ovplyvniť bezpečnosť. A po druhé - kto aspoň sedel v C4 Picasso, tak vie že čelné sklo sa dá zacloniť posuvnými roletkami plus klasickými clonidlami, ktoré bude mať zjavne aj nová C3ka.
Inak kamarát nedávno pred Tescom odfotil trocha chudobnejšiu výbavu. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0