Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C3: První cena klesla na 209.900,-Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (18)
Citroën pokračuje v agresivní cenové politice. Ceny nové generace C3 se propadly na historicky nejnižší úroveň.

Citroën v září nabídl výraznou slevu 50 tisíc Kč na novou generaci řady C3. I v říjnu pokračuje ceník této modelové řady s akčními cenami, které z ní dělají jednu z nejlepších nabídek v segmentu. V případě základní výbavy X došlo na snížení ceny oproti září o 25 tisíc Kč.

Startovací výbavový stupeň X je dostupný jen s motory 1,1i (44 kW) a 1,4i (54 kW). Momentálně se nabízí za 209.900,- Kč, resp. 224.900,- Kč. Ačkoliv se jedná o základ, obsahuje čtyři airbagy, palubní počítač, centrální zamykání a dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná zrcátka, elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách, dělená zadní sedadla a 15palcová kola.

Příplatková výbava je nabízena formou zvýhodněných paketů. Na výběr je paket Plus (klimatizace a rádio) za 32.000,- Kč nebo paket Bezpečnost (velurové čalounění, okenní airbagy, tempomat, rádio) za 16.000,- Kč.

Všechny tyto položky jsou již obsaženy ve výbavě SX. Ta dále přidává přední mlhovky, kůží potažený volant a kliky dveří v barvě karoserie, to vše za 249.900,- Kč. Může také nabídnout další prvky příplatkové výbavy.

Citroën C3 - akční ceny benzinových motorů (říjen 2010)
Motor1,1i 8V1,4i 8V1,4 VTi1,6 VTi
Převodovka5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]1124136013971598
Válce/ventily4/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]44/550054/520070/600088/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]94/3300118/3000136/4000160/4250
Max. rychlost [km/h]155163184190
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,514,210,68,9
Komb. spotř. [l/100 km]6,06,15,85,9
Cena X [Kč]209.900,-224.900,---
Cena SX [Kč]-249.900,-277.900,--
Cena Exclusive [Kč]--312.900,-342.900,-

Konkrétně se jedná o paket City: zadní parkovací senzory, elektrické stahování zadních oken a elektricky vyhřívaná a sklopná zpětná zrcátka. Další možností je paket Zénith – prodloužené čelní okno Zénith a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. Oba pakety vyjdou shodně na 10.900,- Kč.

Paket Komfort za 18.500,- Kč přidává automatickou klimatizaci, litá 16palcová kola, dojezdové kolo místo plnohodnotné rezervy a středovou loketní opěrku vpředu.

V paketu MyWay je obsažen jak paket Komfort, tak navigace MyWay s mapami na SD kartě, dotykovým displejem, Bluetooth a HiFi systémem. Cena tohoto paketu je 42.000,-Kč.

V nejvyšší výbavě Exclusive jsou obsaženy pakety City, Zénith a Komfort. Dále má zatmavená zadní okna, více odkládacích přihrádek v interiéru, čalounění kombinací látka/Alcantara a chromované doplňky exteriéru. Tato verze se pohybuje v ceně od 312.900,- Kč.

Zde je navigace MyWay dostupná samostatně za 29.900,- Kč, dešťový a světelný senzor a elektochromatické zrcátko doplňuje paket Viditelnost za 5.900,- Kč. Za stejnou cenu je možno k nejvyšší výbavě dostat speciální barvu Modrá Botticelli.

ESP je ve všech výbavách za příplatek 12.000,- Kč.

Citroën C3 - akční ceny dieselových motorů (říjen 2010)
Motor1,4 HDi1,6 HDi 16V1,6 HDi FAP 99g
Převodovka5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]139815601560
Válce/ventily4/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]50/400066/400068/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/2000215/1750230/1750
Max. rychlost [km/h]163180182
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,711,011,5
Komb. spotř. [l/100 km]4,34,33,8
Cena SX [Kč]274.900,--325.900,-
Cena Exclusive [Kč]324.900,-354.900,--

Filtr pevných částic se dodává pouze k motoru 1,6 HDi ve verzi 99g.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (18)
20. 10. 2010 20:31
Re: ANTIGARÁŽ
Dej mi čas :-)
20. 10. 2010 12:21
Re: ANTIGARÁŽ
Toz abych se tez vyjadril:

Ta predni otevrena huba je mi odporna. Myslel jsem, ze kdyz ty drzky uz odpiskal Peugeot, tak snad bude klid, ale Ford a ted i Citron je nejak ozivili. Predni svetla pusobi dojmem, ze do celku nesedi jak tvarove, tak zpracovanim.
Linka pod okny je mi sympaticka, to je neco, co od frantiku ocekavam.
Zadni svetla - jakoby se designeri nemohli shodnout, jestli je umistit vertikalne ci horizontalne a tak smichali oboji. Osobne bych ponechal tu horizontalni cast.
Co je mi hodne sympaticke je interier - palubni deska, volant, vyplne dveri a sedadla - na ty si asi citroni najali specialne nekoho, kdo ma na ne specializaci a neni to frantik :-)

Z tech alternativ co nejsou kopiemi Pola bych jeste vyzvedl Swifta.

Ale pokud mate zajem o levne projimadlo, mrknete na prvni fotky noveho Yarise:

[odkaz]

Apropo - co to nabizeji za motory? Neujel jim vlak? :-O
20. 10. 2010 12:01
Re: Citroen C3
Ford Focus v nejnovejsi podobe muze zavidet i Ceedu a to je dost smutne.
Avatar - iudex
20. 10. 2010 11:18
Re: ANTIGARÁŽ
:yes:
Ja tých alternatív vidím viac, každopádne i u mňa sa radí C3 na pódium vedľa Pola, a to plnohodnotne.
Avatar - Dinar
20. 10. 2010 10:39
Re: ANTIGARÁŽ
No, tak se časem omluvíš ještě jednou, citroenu. :-) ;-) Já to vidím tak, že není moc cest jak udělat malý hatchback jinak, myšleno tak, aby to nevypadalo buď jako kopie pola (designové definice malého hatchbacku) nebo jako nepodařená parodie, kynetika, kizaši, kazaši či cokoliv dalšího. A tohle se daří jen citroenu, je to pořád hatchback s patřičnou proporcí skla a plechu, má to kufr, ale je to jiné než polo, je to svoje... má to styl. Je zdobnější než prostá čistota pola, ale to je právě ono, je to Francouz ze své podstaty, je to designová alternativa, pro mě jediná, kterou tu mezi současnými hb v této třídě vidím.