Citroën C4 1,4 VTi s klimatizací nyní za 289.900,-Kč

Citroën C4 1,4 VTi s klimatizací nyní za 289.900,-Kč

 
 

Citroën pro druhou polovinu léta upravil ceny modelu C4. Vybrané verze s motorem 1,4 VTi jsou nyní o dalších 15.000,- Kč levnější.

Od 1. srpna 2011 platí nový ceník Citroënu C4, který přináší snižování cen u nižších verzí výbavy a zvyšování u dvojice motorů ve spojení s nejvyšším stupněm výbavy Exclusive.

Nejatraktivnější úpravou ceníku je sleva 15.000,- Kč na motor 1,4 VTi ve spojení s druhým stupněm výbavy Attraction Pack. Díky této úpravě je tak tato verze za 289.900,- Kč nejdostupnějším provedením Citroënu C4 a základní verze Attraction v současnosti ztrácí smysl.

Tato sleva označená jako „letní prémie“ se ale vztahuje pouze na skladové vozy a týká se i výbavy Tendance s motorem 1,4 VTi. Toto provedení je nyní k dispozici za 314.900,- Kč.

K atraktivním nabídkám i nadále patří motorizace 1,6 VTi s výbavou Tendance za 329.900,- Kč. Za stejnou částku bylo až do srpna nabízen 1,4 VTi se shodnou výbavou.

Nepříliš atraktivní je zvýšení cen o 30.000,- Kč u motorů 1,6 VTi 120 a 1,6 e-HDI 110 v kombinaci s nejvyšším stupněm výbavy Exclusive.

Citroën C4 1,4 VTi (70 kW) - Pohodlí nade vše

Základní Attraction je vyhrazen nejslabší zážehové i vznětové motorizaci a nabízí manuální klimatizaci, 6 airbagů, tempomat, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Vozy s výbavou Attraction jezdí na patnáctipalcových kolech s pneumatikami 195/65 R15.

Z podstatných položek výbavy chybí rádio, za které je potřeba připlatit 9.900,-Kč (rádio, CD/MP3 přehrávání, ovládání na volantu) a ESP, které vyjde na 9.000,-Kč (včetně asistenta pro rozjezd do kopce).

Druhý stupeň Attraction Pack přímo vychází ze základní verze a je určen pro stejné motorizace. Navíc nabízí palubní počítač s ukazatelem vnější teploty, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček a rádio s přehrávačem CD i MP3, šesti reproduktory a ovládáním na volantu.

Citroën C4 – benzinové motorizace - ceny na českém trhu (srpen 2011)
Motor1,4 VTi 951,6 VTi 1201,6 VTi 120 AT1,6 THP 155
Převodovka5M5M4A6A
Zdvihový objem [cm3]1397159815981598
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/600088/600088/6000115/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]135/4000160/4250160/4250240/1400-4000
Max. rychlost [km/h]182193188214
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,910,812,58,7
Komb. spotř. [l/100 km]6,16,26,96,3
Cena Attraction [Kč]294.900,----
Cena Attraction Pack [Kč]289.900,----
Cena Tendance [Kč]314.900,-329.900,-389.900,--
Cena Exclusive [Kč]-429.900,--469.900,-

Třetí stupeň výbavy Tendance standardně nabízí ESP, ASR, Hill Start Assist, autorádio s CD a MP3 přehráváním, elektrické ovládání zadních oken, kůží obšitý věnec volantu, zatmavení skel od B-sloupku dozadu, mlhovky s přisvěcováním do zatáček, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, bederní opěrky v obou předních sedadlech nebo loketní opěrka vpředu.

Citroën C4 1,6 THP BMP6 - Jako Jin a Jang

Vestavěná navigace se 7palcovým displejem přijde na 23.900,-Kč (vč. Bluetooth), vyhřívaná sedadla vpředu stojí 6.900,-Kč, zadní parkovací asistent v sadě s další výbavou pořídíte za 9.900,-Kč.

Vozy s výbavou Tendance jezdí na šestnáctipalcových kolech s pneumatikami 205/55 R16.

Citroën C4 – vznětové motorizace - ceny na českém trhu (srpen 2011)
Motor1,6 HDi 901,6 HDi 1101,6 e-HDI 1102,0 HDI 150
Převodovka5M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1560156015601997
Válce/ventily4/24/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1 ]68/400082/360082/3600110/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1750270(285)/2000270(285)/2000340/2000-2750
Max. rychlost [km/h]180190190207
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,311,28,6
Komb. spotř. [l/100 km]4,24,64,24,9
Cena Attraction [Kč]334.900,----
Cena Attraction Pack [Kč]344.900,----
Cena Tendance [Kč]389.900,-409.900,-429.900,--
Cena Exclusive [Kč]-474.900,-497.900,-519.900,-

Nejvyšší výbava Exclusive standardně nabízí přední i zadní parkovací asistent (s funkcí zaměření parkovacího místa), automatická dvouzónová klimatizace, programovatelný tempomat (lze nastavit do paměti několik rychlostí a pak jen přepínat mezi nimi), Bluetooth s ovládáním na volantu, USB konektor, masážní funkce předních sedadel, čalounění v kombinaci látka-kůže nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

Pouze do Exclusive lze za 24.900,-Kč objednat Paket Bezpečnost, obsahující bi-xenonové natáčecí světlomety, systém sledování mrtvého úhlu a tlaku v pneumatikách.

Za metalický lak se připlácí 14.400,-Kč.

Citroën C4 1,6 VTi - Francouz z Mülhausenu

Kromě slev ve výší 19.000,- Kč až 59.000,- Kč zahrnutých již do cen uvedených v tabulkách nabízí Citroën prémii 15.000,- Kč při koupi vozu na protiúčet a Citroën Bonus leasing 15.000,- Kč na všechny verze.

Jake.auto.cz: Citroën C4 – všechny články a testy

Spolupracujeme s TipCars.com
Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu

Nový ministr průmyslu se musí rychle zorientovat…

 
 

Přidat názorDiskuse: Citroën C4 1,4 VTi s klimatizací nyní za…







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 




Citroën C4 2015: Na českém trhu od 349.900 korun Citroën C4 2015: Na českém trhu od 349.900 korun

Citroën uvádí na český trh faceliftovaný model C4…

Citroën C4: Nenápadný facelift vzhledu i techniky Citroën C4: Nenápadný facelift vzhledu i techniky

Francouzská automobilka jen velmi zlehka omladila…

 



 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Dnes 18:59

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Den Velké Británie v Praze: Co o útoku v Londýně řekla velvyslankyně a britský reportér?

Den Velké Británie v Praze: Co o útoku v Londýně…

Pouhý den po teroristickém útoku v Londýně se na Malostranském náměstí ve čtvrtek pod taktovkou britského…

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

I letos se na konci března ručičky hodinek posunou o hodinu vpřed z 2:00 na 3:00 a Česko ze zimního času přejde…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…