Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C4 1,4 VTi s klimatizací nyní za 289.900,-Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (87)
Citroën pro druhou polovinu léta upravil ceny modelu C4. Vybrané verze s motorem 1,4 VTi jsou nyní o dalších 15.000,- Kč levnější.

Od 1. srpna 2011 platí nový ceník Citroënu C4, který přináší snižování cen u nižších verzí výbavy a zvyšování u dvojice motorů ve spojení s nejvyšším stupněm výbavy Exclusive.

Nejatraktivnější úpravou ceníku je sleva 15.000,- Kč na motor 1,4 VTi ve spojení s druhým stupněm výbavy Attraction Pack. Díky této úpravě je tak tato verze za 289.900,- Kč nejdostupnějším provedením Citroënu C4 a základní verze Attraction v současnosti ztrácí smysl.

Tato sleva označená jako „letní prémie“ se ale vztahuje pouze na skladové vozy a týká se i výbavy Tendance s motorem 1,4 VTi. Toto provedení je nyní k dispozici za 314.900,- Kč.

K atraktivním nabídkám i nadále patří motorizace 1,6 VTi s výbavou Tendance za 329.900,- Kč. Za stejnou částku bylo až do srpna nabízen 1,4 VTi se shodnou výbavou.

Nepříliš atraktivní je zvýšení cen o 30.000,- Kč u motorů 1,6 VTi 120 a 1,6 e-HDI 110 v kombinaci s nejvyšším stupněm výbavy Exclusive.

Základní Attraction je vyhrazen nejslabší zážehové i vznětové motorizaci a nabízí manuální klimatizaci, 6 airbagů, tempomat, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Vozy s výbavou Attraction jezdí na patnáctipalcových kolech s pneumatikami 195/65 R15.

Z podstatných položek výbavy chybí rádio, za které je potřeba připlatit 9.900,-Kč (rádio, CD/MP3 přehrávání, ovládání na volantu) a ESP, které vyjde na 9.000,-Kč (včetně asistenta pro rozjezd do kopce).

Druhý stupeň Attraction Pack přímo vychází ze základní verze a je určen pro stejné motorizace. Navíc nabízí palubní počítač s ukazatelem vnější teploty, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček a rádio s přehrávačem CD i MP3, šesti reproduktory a ovládáním na volantu.

Citroën C4 – benzinové motorizace - ceny na českém trhu (srpen 2011)
Motor1,4 VTi 951,6 VTi 1201,6 VTi 120 AT1,6 THP 155
Převodovka5M5M4A6A
Zdvihový objem [cm3]1397159815981598
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/600088/600088/6000115/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]135/4000160/4250160/4250240/1400-4000
Max. rychlost [km/h]182193188214
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,910,812,58,7
Komb. spotř. [l/100 km]6,16,26,96,3
Cena Attraction [Kč]294.900,----
Cena Attraction Pack [Kč]289.900,----
Cena Tendance [Kč]314.900,-329.900,-389.900,--
Cena Exclusive [Kč]-429.900,--469.900,-

Třetí stupeň výbavy Tendance standardně nabízí ESP, ASR, Hill Start Assist, autorádio s CD a MP3 přehráváním, elektrické ovládání zadních oken, kůží obšitý věnec volantu, zatmavení skel od B-sloupku dozadu, mlhovky s přisvěcováním do zatáček, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, bederní opěrky v obou předních sedadlech nebo loketní opěrka vpředu.

Vestavěná navigace se 7palcovým displejem přijde na 23.900,-Kč (vč. Bluetooth), vyhřívaná sedadla vpředu stojí 6.900,-Kč, zadní parkovací asistent v sadě s další výbavou pořídíte za 9.900,-Kč.

Vozy s výbavou Tendance jezdí na šestnáctipalcových kolech s pneumatikami 205/55 R16.

Citroën C4 – vznětové motorizace - ceny na českém trhu (srpen 2011)
Motor1,6 HDi 901,6 HDi 1101,6 e-HDI 1102,0 HDI 150
Převodovka5M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1560156015601997
Válce/ventily4/24/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1 ]68/400082/360082/3600110/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1750270(285)/2000270(285)/2000340/2000-2750
Max. rychlost [km/h]180190190207
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,311,28,6
Komb. spotř. [l/100 km]4,24,64,24,9
Cena Attraction [Kč]334.900,----
Cena Attraction Pack [Kč]344.900,----
Cena Tendance [Kč]389.900,-409.900,-429.900,--
Cena Exclusive [Kč]-474.900,-497.900,-519.900,-

Nejvyšší výbava Exclusive standardně nabízí přední i zadní parkovací asistent (s funkcí zaměření parkovacího místa), automatická dvouzónová klimatizace, programovatelný tempomat (lze nastavit do paměti několik rychlostí a pak jen přepínat mezi nimi), Bluetooth s ovládáním na volantu, USB konektor, masážní funkce předních sedadel, čalounění v kombinaci látka-kůže nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

Pouze do Exclusive lze za 24.900,-Kč objednat Paket Bezpečnost, obsahující bi-xenonové natáčecí světlomety, systém sledování mrtvého úhlu a tlaku v pneumatikách.

Za metalický lak se připlácí 14.400,-Kč.

Kromě slev ve výší 19.000,- Kč až 59.000,- Kč zahrnutých již do cen uvedených v tabulkách nabízí Citroën prémii 15.000,- Kč při koupi vozu na protiúčet a Citroën Bonus leasing 15.000,- Kč na všechny verze.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (87)
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2011 01:31
Re: Nebyla ..
Nemám potřebu "dokladovat" (to co je celkem jasné), věřete si čemu (vy) chcete ;-)
PS: Já (alespoň v oblasti aut) na "víru" moc NEdám (dávám spíš přednost FAKTům
:-)
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2011 01:27
Re: Nebyla ..
1) dost "smutná" reakce ... poté co já napsala "BEZ URÁŽEK" :-|
budiž:
a) pochopitelně i "chlapečci" ;-)
b) to přece NEmá (žádnou!) souvislost s cenou vozu! :-)
c) bubé auto (či motor) se dá koupit v (téměř) KAŽDÉ (cenové) kategorii ;-)
d) a ještě nedávno bylo jednou z NEJhorších voleb pořízení třívwálcového odřezku z původního R4 1.6
e) za stejné/podobné peníze jako stá(va)l R3 1.2 se dal pořídit LEPŠí motor (vlastně VŠECHNY byly lepší) - BEZ legrace
f) vzhledem k cenové katagorii R3 1.2 lze /myslím že šlo/ použít formulaci (celkově) NEJHORŠí (v absolutním měřítku)
2)
a) zhruba to co ostatní ;-)
b) co byste o tom tak VY mohl vědět? Nic! (takže "chabý/slabý" pokus o urážku? Smutné...
3) další pokus...? ;-)
Zkuste si přečíst třeba jen JEDEN "Gebrauchwagenkatalog" a PAK vám dojde že na "stovky" info které tam najdete prostě NEjsou "jednoduché" odkazy na webu (resp. NEbude se vám je chtít hledat ... ale když takové podobné materiály budete číst/sledovat ROKY a ROKY ... tak určitý "přehled" pak (také ;-) ) budete mít
Pěkný den (a TOhle by vám mohlo udělat radost (citát z jednoho z katalogů ojetin: "Skoro tak jako byl starý R3 1.2 HTP špatný, je současný 1.2 TSi povedený.." :-)
8. 8. 2011 21:02
Re: Nebyla ..
1) Aha, takze paničky placaji o necem o cem nemaji paru >:D Na rozdil od vas me ale lide kteri maji na auto jen 10tis. EUR neurazeji.
2) Nevim co jste v te skole delala ale vas vzorek reprezentativni fakt neni.
3) Takze opet (a tradicne) nevite, konecne jsme se dobrali zaveru >:D
8. 8. 2011 20:55
Re: Nebyla ..
Tak se porad nevytacejte a dolozte svoje tvrzeni >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2011 00:02
Re: Nebyla ..
:yes: :-)