Celkově naštěstí ne, ale je fakt že česko je tříválce 1.2 opravdu "ráj" ;-)
PS: S tou kvalitou ale máte PRAVDU - Citroën C4 "není žádný zázrak" (je "jen o polovinu" lepší než vw Golf :-)
Dejte sem statistiku jaký je podíl HTP v cesku a v zahranici, zatim tady sirite jen udaje kvality JPP.
S tou parodii na statistiku spolehlivosti jste to doufam nemyslela vazne :-) (i kdyz na druhou stranu kdyz se podivam na modely Citroenu je to celkem zabavne). BTW, vsimnula jste si ze ma Golf o 30% vyssi najezd? Jen takovy "detail", tech nesmyslu co se tyka srovnani tam je habadej.
Víte co je SKUTEČNÁ pravda - že Golf i C4 jsou srovnatelné (oba mají do OPRAVDOVÉHO auta dááááleko ;-)
PS: OPRAVDU si myslíte že třeba v Rakousku (nebo Německu, nebo Švýcarsku, nebo ...) se prodalo (byť jen vzdááááleně) tolik motorů R3 1.2 HTP? :-)
Nemám potřebu "dokladovat" (to co je celkem jasné), věřete si čemu (vy) chcete ;-)
PS: Já (alespoň v oblasti aut) na "víru" moc NEdám (dávám spíš přednost FAKTům :-)
Asi ano (to bylo čistě k té ceně, ne k VAŠEMU názoru/komentáři k/na ní ;-)
[odkaz]
[odkaz]
PS: Jaké označení byste použil (pro vztah cena/velikost/výkon/kvalita, prostě "vůz" vesrus jeho cena) pro onu tříválcovou Fabii (s tehdejším zřejmě NEJhorším motorem na trhu)? :-)
Říkám to protože to BYL (ve své době) NEJhorší motor na trhu (proč bych to jinak říkala, že :-)
PS: Vy víte o nějakém JEŠTĚ horším...? ;-)
PPS: Ten "můj" by nejel ani se dvěma tříválci najednou - když už ho do toho máte potřebu tahat.. :-)
Nevím přesně KOLIK (si představujete že to je) to znamená ono vaše "IQ tykve" ale jestli "nad 130", tak ANO, děkuji, "trefil jste se" :-)
PS: A jinak doporučuji KLID, odpočinek, hodně tekutin, procházky .... a až neb to asi NEpomůže, tak návštěvu "odborného" (nechci to říkat "natvrdo") lékaře ;-)
HTP se vyrábělo po generacích. Mam tušení , že poslední prodávané jsou už čtvrtá generace a většina lidí o tom neví. A ano, neprodává se jen v česku, ale věř, že jen u nás má takové zastoupení v prodejích. Nikde jinde takhle na odbyt nejde.
Pochop ze to jestli se neco prodava nebo ne nema nic spolecneho s tim jestli to nejakym jedincum pripada k smichu. Me pripada k smichu spousta veci a lidi to kupujou. Jinak viz nize, jaci lide to byli? Kupuji auto velikosti fabie za 10tis. EUR? Pokud ne, je jejich nazor naprosto nepodstatny protoze nejsou potencialni kupci.
Věř, že to s tím sakra společného. Jen česká mentalita je trochu jinde. A tím, že v republice všichni věří, že malý motor = malá spotřeba, motor od koncernu = bezporuchový motor je to tady trochu jinde a prodeje tomu odpovídají. Mě osobně to je jedno a nikomu kdo HTP má se nesměju, ale jelikož znám problémovost motorů, tak nemám důvod něco takového podporovat. Němec když si něco koupí, tak si koupí kvalitní věc za slušné peníze, ale do této "třídy" HTP nespadá a oni to ví.
Nevím co znamená "vzorek němky" ;-)
PS: Podstatným se mi jeví že (němci i němky :-) ) NE"musí" třívwálec 1.2 HTP (tehdy i dnes jeden z nejhorších motorů na trhu - v česku bohužel přesto docela "rozšířený" :-|
Netusite co to je statisticky vzorek? A to tady predkladate vysledky vyzkumu >:-[]
Napisu vam to polopate, to jestli vas znamy ma nema nema rad HTP je naprosto jedno a vubec nic to nerika o tom jaky je jejich podil v nemecku. Jen tak pro zajimavost, kolik tech vasich zenskych jste zpovidala a kolik z nich ma nove auto velikosti fabie za nejakych 10tis. EUR? Pochopila?
Jeste jiny priklad - ja HTP nemam, moji znami ho taky nemaji, ale taky z toho neusuzuju ze ho nikdo v cesku nebude kupovat :-)
Vzhledem ke svému vzdělání VÍM co to je STATISTICKÝ vzorek (něco ZCELA jiného, než "vzorek" němky >:-[]
PS: CO myslíte tím "pochopila"? (neb čtu v automagazínech STATISTIKY prodejů a v katalozích ojetin STATISTIKY poruchovosti, tak MÁM "určitou představu" o prodejích i o "spolehlivosti" modelů/motorů apod. ;-)
NEjde (přece - vůbec) o to jestli někdo má či nemá "rád" onen motor, ale jaký je (byl) - no a byl prostě "špatný"
PPS: Kdyby si lidé v česku kupovali motory jaké mají naši známí, bylo by to :yes::-)
OMG, o jakem vzorku asi tak mohla byt rec kdyz mluvite o pruzkumu v okruhu svych znamych? "Zapomnela" jste odpovedet na otazku kolik jich kupovalo auto v dane cene a tride.
Kdyz to mate tak uzasne nactene tak se ta cisla dejte.
1) Nula (to je snad JASNÉ - bez ironie narážek či urážek ;-)
2) "Reprezentativním vzorku" a bylo by to (opravdu) :yes::-)
3) "Čtěte si sám" - je to opravdu "úžasná" činnost.. ;-)
1) Aha, takze paničky placaji o necem o cem nemaji paru >:D Na rozdil od vas me ale lide kteri maji na auto jen 10tis. EUR neurazeji.
2) Nevim co jste v te skole delala ale vas vzorek reprezentativni fakt neni.
3) Takze opet (a tradicne) nevite, konecne jsme se dobrali zaveru >:D
1) dost "smutná" reakce ... poté co já napsala "BEZ URÁŽEK" :-|
budiž:
a) pochopitelně i "chlapečci" ;-)
b) to přece NEmá (žádnou!) souvislost s cenou vozu! :-)
c) bubé auto (či motor) se dá koupit v (téměř) KAŽDÉ (cenové) kategorii ;-)
d) a ještě nedávno bylo jednou z NEJhorších voleb pořízení třívwálcového odřezku z původního R4 1.6
e) za stejné/podobné peníze jako stá(va)l R3 1.2 se dal pořídit LEPŠí motor (vlastně VŠECHNY byly lepší) - BEZ legrace
f) vzhledem k cenové katagorii R3 1.2 lze /myslím že šlo/ použít formulaci (celkově) NEJHORŠí (v absolutním měřítku)
2)
a) zhruba to co ostatní ;-)
b) co byste o tom tak VY mohl vědět? Nic! (takže "chabý/slabý" pokus o urážku? Smutné...
3) další pokus...? ;-)
Zkuste si přečíst třeba jen JEDEN "Gebrauchwagenkatalog" a PAK vám dojde že na "stovky" info které tam najdete prostě NEjsou "jednoduché" odkazy na webu (resp. NEbude se vám je chtít hledat ... ale když takové podobné materiály budete číst/sledovat ROKY a ROKY ... tak určitý "přehled" pak (také ;-) ) budete mít
Pěkný den (a TOhle by vám mohlo udělat radost (citát z jednoho z katalogů ojetin: "Skoro tak jako byl starý R3 1.2 HTP špatný, je současný 1.2 TSi povedený.." :-)
MOTOR jako takový byl stále týž (nemýlím-li se), ale samozřejmě byl průběžně "modifikován/vylepšován" (a časem se tak dostal z fáze "skoro NEpoužitelný" do "v nouzi nejvyšší použitelný" :-)
HTP 1,2 tříválec myslím JE jenom jeden - navíc jsem napsala "ve Fabii" - to je pak docela "dřina" to NEpochopit :-)
(že v se v průběhu času - mirně - zlepšil je asi pravda, nicméně i ta poslední "mutace" stále stála za.. (slušně jsem se ZEPTALA, jestli znáte z té doby HORŠí motor .. nějak jste NEodpověděl.. - NEdivím se, také o žádném nevím.. ;-)
PS: A to co tu předvádíte je ... :no: ;-\ :no:8-s
Kylie, všetci predsa vieme, že najlepšie auto na svete a priľahlom vesmíre, je predsa Fabia 1,2 HTP Combi. Výkon na bežné jazdenie stačí(všetko nad je pre blbých, čo nevedia jazdiť), zmestí sa do nej bez problémov 200l sud(čo je u každého auta TO podstatné!!!) a v neposlednom rade má v kufri samonavíjaciu roletku a nie trápne plato. >:D
Já NErada takhle "konkrétně, ale: Jste '(už - celkem) trapný... :-|
PS: To "sbo-hem" znamenalo že se s vámi NEchci bavit (a jak vidno ani ostatní moc ne) ... to kdybyste byl až TAK "natvrdlý" a ani tohle NE-chápal ;-)
Ze o nem nebyla ani zprava? Vzdyt HTP je outloukanek, terc posmechu a zaroven garazova realita spousty lidi od te doby, co ho zacali montovat. A ktery motor od BMW byl prevalcovan HTPckem?
My za to nemůžem, že sis koupil vysněný motor a teď se ti lidi smějou.. si s tim měl počítat.. to chce klid ;-) >:D
Ale ok, omlouvám se.. to byl příliš tvrdý vtip. Ale musíš brát to, že to je realita.. ten motor je zkrátka nepovedený, jeho první verze byla totální katastrofa. Uznávám, do města stačí, ale i tak se vždy najde konkurenční motor, který je daleko lepší.. ;-)
Jestli tobě stačí a si s ním spokojený, tak prosim.. ale mě by za vrata nesměl.
2 diskutující: docela by mne zajímalo (jako NEmajitele škody),proč pod jakýmkoliv článkem na libovolné téma na tomto webu se okamžitě rozjede diskuse o HTP a Škodě? Diskutujte o CItroEnu,ať se my, NE majitelé této skvělé značky něco dozvíme a přiučíme konstrukcím, třeba proč nemají benzíny líp odstupňované převodovky (pětka šílený rychloběh...já vím, CO2, nebo proč není ve standardu 6.kvalt, já vím, náklady...) jinak mrháte energií.Já se k C4 nebudu dál vyjadřovat,neb Citroena nechci....Tečka. Takže fakta o C4, abyste převědčili i NEfrancouze k jeho zakoupení. :-! Mně zatím stačí mazda a tojota
Protože ještě nedávno OPRAVDU za tuto cenu byl onen (hrozný - a v česku VELMI rozšířený, nejspíš dokonce jeden z nejrozšířenějších motorů vůbec) tříválec...
Stará pětistupňová převodovka Citroën myslím NEstojí za komentář (když u "levný" Citroën, tak nějaký model "se šesti" - nová patentovaná dvoukuličková 6ti stupňová převodovka je naopak "fajn" a "prima"
PS: Také bych v kategorii spíše preferovala Mazdu 3 (i když možná s motorem 1.6 HDi) - v této třídě od Citroën snad jen "vyšší" verze DS4 - a MOC jsem zvědavá na verzi DS4Racing s 295 koníky... :-)
PPS: Nu a tato verze C4? Mne NEpřitahuje, nicméně v kontextu s cenou to myslím JE docela (možná i velmi) "zajímavá" verze ;-)
Tak tohle byl dost "ZOUFALÝ" příspěveček i na člověka s OPRAVDOVÝM "IQ tykve" :-)
PS: Zdá se že mezi mozečkem vysílajícím info a klávesnicí panuje jakýsi "nesoulad" (až chaos ;-)
PPS: ZVLÁDNETE "normálně" k věci/o věci (autech, motorech, převodovkách) diskutovat, argumentovat - nebo je TOHLE "váš standard"? :-)
Proč (si) myslíte že nevím? :-)
Doslova "masově" se tahle tříválcová hrůza prodávala JEN v čr ;-)
(Již) CHÁPU, že váš standart (s "t") je dost jiný než můj standard (s "d")a jsem RÁDA že jsme si "vzdáleni", jak ta dvě písmena v abecedě.. :-)
Ja teda nepoznám českú gramatiku, ale čo ty tu (teraz aby som požil tvoje slová), "provádíš, je tvůj důkaz, že jsi hodně nevzdělaný". K obsahu sa už radšej ani nevyjadrím, lebo by som musel byť vulgárny. 8-s
Ale že tě tu pěkně vydusili >:-[] Věřím, že jsi byl vzteky rudý až na pr***i. Holt bezpředmětná obhajoba něčeho (HTPčka), co v historii českého motorismu chválil pouze GTI a Ty, musí být setsakramentsky frustrující :-)
Bože, takhle jsem se dlouho nepobavil - speciálně s tím tvým dovětkem o blbých a blbějších >:D:yes:
(aneb - největší katastrofa je, když si blbec myslí, že je chytřejší než všichni ostatní - tvoje gramatika, tvůj rodný jazyk, taková hanba...)
Pani Kylii, Umrly Petr je zde takova trigikomicka figurka! Takhle nejak se projevuji nasledky delepusobiciho vlivu HTP na mozkove bunky! ;-)
On je typicky priklad cloveka ktery vyhodi spoustu penez za imitaci auta s imitaci motoru no a toto jsou dusledky! Jinak se omlouvam ale osobne nejsem zastance citroenu, v okoli mam nekolik znamych kteri si C4 poridilo ( a take Berlingo) a musim osobne priznat je to dost kvalitativni prusvih.
Děkuji (za upozornění.. ;-)
PS: Přiznávám že můj (reálný) zájem o Citroën začíná tak u DS4 (a to ve verzi Hybrid4 s 295 koníky) .. no možná u DS3 Racing..
Jinak "má" kategorie je "top" verze C5 (možná snad i 2.2 HDi 150 kW) .. a MOC se mi líbí odpružení v C6 (a to je "reálně" vše .. jinak CITROËNem spíš "trápím" fandy vwěrné jedné "populární" značce/koncernu.. :-)
Mám M6 a žena Aurise.K C4: cena je sice fajn, auto jsem jezdil-kamarádka jej chtěla,byl jsem jí "radit" a protože byla tak jako tak rozhodlá,pak jsem nekomentoval,jsou to její peníze ;-)
Osobně koupím na téže ulici,ale naproti u VW. Když se mrknu např. na cenu G6, pak s 1.4 TSI a ekvival. výbavě u C4 s 1,6 VTi 120 jsou +/- identická auta, design neřešme, cenou bych byl u G6 Highline na stejné, resp. nižší ceně, než C4 s 1,6 benzín. U C4 mi vadila ani ne tak méně přesná převodovka, ale ekolog. šílensví s CO2-tabulkové spotřeby se počítají přes emise na zkušebně a potom je úžasně nízká spotřeba.
[odkaz]
Jenže v reálu, aby auto mělo v provozu dynamiku, musí se víc podřazovat a spotřeba letí nahoru.Proto mohli udělat zcela "obyčejnou" šestikvaltovou a pohoda. :-! Ještě bych vytkl podvozek-tlumení rázů. Ve F je to vcelku jedno,u nás...známe silnice.U G6, když jsem s tím dceři asi měsíc jezdil, rozumně utlumeno, zde byly slyšet rázy, u Aurise jsou trochu menší, ale také jsou. K HTP- kamarádku naštval,po záruce opravili s 50% slevou na Polu,proto se rozhodla pro konkurenci.Osobně nevím, jestli si polepšila, má sice víc auta za dobré prachy, jenže znám onen Citroen servis-extrémní hrůza. Zkusím najít odkaz. Obecně bych neviděl jako tragédii to či ono.V práci je 5 Fabií s HTP pro Autoškolu, motory bez poruch najeto 100-180 tkm, vím o dalších deseti z Autoškol a rovněž v poho. Kamarádce s HTP ve VW nastal problém, v 60 tkm...těžko soudit. Přitom s tím zacházela slušně,což u Autoškoly nehrozí...
DS4 nekoupila, je mimo její fin. možnosti.Ženám se DS4 líbí,nebýt dvouletého Aurise, asi si to žena koupila, byť bych ji spíš tlačil do G6. Mně se líbí rovněž.
[odkaz]
k videu: podobná arogance panuje aktuálně u Subaru s reklamacemi spojek u 2 litrové nafty(rekord je spojka out po 5 tkm!!!), nebo u MItsubishi.
Hezkou neděli. ;-)
Co prosim? Chcete tady namluvit, ze Golf VI v 1,4 TSI ve stejne vybave jako je C4 s 1,6 stoji stejne? To +- je kolik? 50 000? Delate si srandu? 1,6 v Tendance je za 329 000,- koupim kola, dvojzonovku + metalizu a cenikova cena je cca 369 000,- 1,4 TSI v Trendlinu (!) (bez metalizy, bez dvojzonovky, bez mlhovek(!!!) bez destoveho sensoru a bez dalsich asi tisic veci zacina nekde na cene 416 000,-........................
Jsem uživatel C4 1.6VTi. Tady řeči nepomůžou, musíš se projet. Jinak bys nemohl napsat, že 5.rychlost je "šílený rychloběh". Šestka by se někdy hodila, ale mých 160Nm nějaký extra těžký převod stejně nezvládne - o tom se rozepisuji v novinkách v recenzi.
Ale přesvědčovat tě asi nemá moc smysl, sám předem píšeš, že Citroena nechceš a evidentně nemáš zájem o osvětu. :-)
Tak hodně štěstí s "Tojotou". (to je nějaký čínský fake na Toyotu?) >:D
Pokud to máš v benzínu, pak 1.6 THP 155 BMP6, a to se ptám, kolik se jich tu prodá? Potom se ale nebavme o nadpisu článečku,že "již od 289.900"...Já reagoval na cenu již od a 1,4 benzín...tam se 6.kvalt nedává a dávat nebude. :-!
Nějak jsem nepochopil poznámku o Číně, stejně jako nechápu zaselpenost některých majitelů aut.My doma nemáme oblíbenou značku, střídáme je, jen vím, že jakýkoliv Citroen ne,neb v místním servise jsou paka a jezdit 80 km daleko se mi nechce,protože rozdíl je ve vzdálenosti.Osobně je mi fuk,co si kdo koupí, ale u 1,4 v C4 je převodovka prostě mizerná,ale asi mám jiné představy o převodovkách,což je můj názor.Tak ať ti to jezdí,nám Auris absol.bez problémů, nj, tojota :-!
BTW. vidím, že stačí málo a někteří se hned vášní,je to množina součástek, splácaná kde se dá.
To s tou "Tojotou" neřeš, to bylo takové rýpnutí a pokus o vtip ;-)
Jinak s tebou naprosto souhlasím, že člověk by se neměl upnout na jednu značku. Prostě když se řeší nákup auta, je třeba vybrat, co je zrovna pro mě ta nejlepší volba...za půl roku už to může být zase úplně jinak. Já měl výběr auta trošku omezený (Škoda, Citroen, Seat) a momentálně mi příjde C4 jako nejlepší (i nejnovější) nabídka, i přes jisté chyby (popisuji v recenzi). Za 3-4 roky po leasingu si troufnu tvrdit, že v mém případě to bude asi OIII..
Celkem slušné auto v dané relaci.Výkon zcela postačující pro klidnou a pohodovou jízdu.Pokud bych potřeboval vůz na běžné ježdění asi bych volil mezi C4 a Bravem. :yes:
Bravo je kvalitativne nekde jinde, narozdil od C4 nebudes ve 30 tis. mnenit zkrouceny brzdovy kotouce, cepy, tlumice atd. V tomhle jsou levny citroeny bohuzel velmi spatni. :-(
O C4 mluvit NEmohu (nemám zkušenosti), ale u C5 (mám 3tí) destičky měním po 60ti a kotouče po 120ti t. km.. (rozvody po 240ti ;-) - to tedy už také NEvím, ale MĚLO by to tak být.. :-)
C5 povazuji za velmi solidni vuz s nadstandartnim komfortem! Co se tyce opotrebeni u Fiata, Stilo Multiwagon ma brzdove kotouce ve 120 tis na 80% procentech puv. stavu, Firemni Doblo vymena ve 200Tis., Marea ve 180 tis.
Na stilu jsem za 120 tis.km menil pouze 2x predni zarovku a +1x desticky tod vse. ;-) No rozvody mne cekaji jiz hoodne brzy. >:D No a nove Bravo je ve 30tis. porad jak funglovka.
Stillo? Znám náhodou jedno(ho majitele - člen České filharmonie) a přesně! Oč "nenápadnější" vůz, o to větší spokojenost - spolehlivý, i na dlouhé cesty pohodlný ... NEčekané (ale asi to tak opravdu bude :-)
Stillo má taky jeden známý-sice nehraje ve Filmošce,ale dovede dobře zahrát na nervy >:D Má na něm dost přes 200 tis. a nedá na to dopustit. Řiká ,že ty nové tenké konzervy by nikdy nevydržely to co Fiaty. Jezdí na LPG a taky velká spokojenost :yes:
Ten "můj" NEhraje na nervy ale na basu (a výborně - SNADNO ho "poznáte", je to asi JEDINÝ člen České filharmonie, co nosí culík - případně vlasy na ramena ;-)
PS: Nicméně Stillo (má také již přes 200 t. km - myslím 1.9 diesel) je zdá se "tajný favorit" své třídy (ale tak to bývá, tedy že často to je "přesně obráceně" - než by člověk čekal/myslel.. :-)