Citroën uvádí na český trh faceliftovaný model C4 modelového roku 2015. Kromě decentních změn zevnějšku a interiéru přináší i nové benzinové a naftové motory.
Mám v živé paměti, když jsem C4 kupoval já v roce 2011, že ceny byly daleko vyšší. Konkrétně u mého kusu za něj v ceníku chtěli 410tis. kč. Já ho ovšem koupil za 360. Navíc nesouhlasím s tím, že auto dnes již nemá co nabídnout. Jde jen o to co člověk považuje za to, co mu má vůz přinést. Já preferuji komfort. A tolik za podobné peníze mi ho nenabídne prakticky nikdo. :-!
Čert ví, jak to bude s životností a poruchovostí, to ukáže až čas. Hádéíčka jsou v C4 perfektně odhlučněný, takže bych šel asi opravdu do nich. Jenom ta močovina, to bude opruz...
Konečně, snad už tě debilní bílé odzvonilo. Bylo krásně vidět jaké jsme (lidi) stádečko. Nepopírám, na některých modelech je fajn 911,F type ale třeba jakékoliv kombi střední třídy je odporné popř. Mpv.
autam z krajin galskeho kohuta vinove farby pasuju to bez debaty.... tak ako napriklad volvu zase pasuje hnedo-seda alebo tmavomodra .... ferrari je hadam najkrajsie v cervenej ... corvette v zltej.... a podobne... bielu C4 som hadam ani nevidel... ale napriklad bielych ceedov jazdi hodne.... takisto biele focusy su rozsirene ... kazda znacka ma "svoju dominantnu farbu" .... strieborna octavia s tdi je tiez legendarna kombinacia aka nema obdobu....
C4 vo vinovej farbe je skutocne pekna...... tato farba jej sedi dokonale :yes:
Loni kolem srpna bratr řešil nákup nového vozu. Tehdy byla i nějaká akce na C4 a dala se sehnat nová ( ne předváděcí) od cca 285 tis. Nakonec pořídil Hyundai i30 kombi ( dostal slevu 90 tis a za 335t měl auto se vším,co chtěl - dualní automatická klima, tempomat, PC, parkovací kamera a senzory, vyhřívaný volant a sedačky, led svícení, vše el atd), takže nechápu cenu od 350 tis, když kolem 300 jsou už Opel Astra, Cee d, i30, Megane, Leon a kolem 350 tis už jsme u Octavie 3, ale i Yety, Auris a skoro i Golf 7 a také Japonci.
Je to skoro nejstarší auto v segmentu s mizerným podvozkem ( osobně vyzkoušeno s modelem 2013), které nemá aktuálně co nabídnout, krom nízké ceny, kterou ale nemá. Realita za pár měsíců bude opět kolem 300 a méně, ale toto hraní si na něco, co to není, rozhodně prodejům neprospěje.
Možná si v PSA řekli, že když na každém autě něco tratí, tak je lepší jich prodávat méně a snížit tak ztrátu >:D
No tak tomu tedy říkám odvaha, nabízet v benzínu jen tříválcové motory! :'-( Vzhledem k výrazně přestřelené ceně tento model podle mého názoru nemá moc co nabídnout :-!
V aktuální nabídce jsou i benzinové čtyřválce 1,4 a 1,6 VTI, takže se nic nemění.
Nevím proč redakce tyto motory pro kompletnost nedala do tabulky.
U škodovky by se jim to určitě nestalo, tím jsem si tak nějak jistý.. ;-)
Opravdu by mě zajímalo kolik je ti let. občas čtu tvoje příspěvky a případá mě že seš mentálně postižený. Co tak nějaký argument? Nemyslím tam ten ho má a tam ten říkal a ten časopis co ho vlastní němci psal. My měly C4 ve firmě. Co máš za auto ty respektive ,které jsi vlastnil a najel s ním např. jako já 140000km za 3 roky . Aktuálně Focus od nova při 120000 odešla převodovka a v 145 oprava spojky jinak nic. Citroen až na vyklechtanou řadičku měl 100 a kraviny typu žárovka. Manželka má Punto 90000km a lije benzín. já soukr.BMW má 150 a vrže jak stará 120ca motor 3l benzín výměna separátoru jinak ok.
ja som mal c4 minulej generacie 1.6 VTI a nikdy viac:
- trhavy chod motora za studena - vraj problem s rozvodmi
- v zime sa zasekla radiaca paka - dala sa zaradit iba 2- a 4-ka, museli ho odtiahnut na vlastne naklady
- v nadrzi sa uvolnil plavak a hrkalo to, kym sa na to prislo, co to je...
- saskovalo otvaranie laveho okna
- predne ziarovky odchadzali raz prava, raz lava...
- vrzgalo to, naklanalo sa to.
Pritom bolo auto v zaruke, pristup servisu katastrofalny - nevyreklamujes..., za mna citroen nikdy viac...
Ano to se dá brát jako relevantní názor. my jsme měly 1,4 16v a jak říkam v podstatě bez problému. Přístup servisu ...to je o lidech. Záleží taky asi pořád na kusu.
Mám C4 1.6 e-Hdi BMP Exclusive. Teď končím 4 roky. Mám najeto 203tis km. Zrovna dnes jsem na servise i na STK.
Závady za tu dobu: 1x v zimě mi pípla převodovka, tedy po nastartování a zařazení A (auomat drive) mi auto nechtělo řadit a musel jsem řadit ručně i nahoru i dolu. Po 5min jízdy, až jsem mohl zastavit a zjistit, co se stalo, tak se to automaticky opravilo.
Teď při 203tis mi mění první destičky a kotouče v předu a destičky vzadu. Myslím, že je to slušné, jak na to, že na služební Audi S8 (nesrovnávám nesrovnatelné) jsme desky měnili při 25tis a do té doby bylo auto a poté rovněž v průměru co 5tis km v servise. To byl křáp.
Zpět k mému. Při 180tis výměna předních tlumičů a rozvodů (výměna dle zátěže 180-240tis km). Teď při 203tis mi mění filtr pevných částic za repasovaný. Jinak jsem neměnil kromě těch tlumičů a teď brzd ani ramínka stěračů.
Kolega s Ostavii II 2.0TDI měnil už turbo, vstřiky, EGR 2x, opravovali mu převodovku DSG. Kromě toho rozvody, tlumiče, brzdy komplétní. á nějakých 160tis km.
Je to můj druhý Citroen C4 a ve srovnání s BMW M3 a Audi S8, co jsem měl jako služebáky, mohu bez nadsázky říct, že je to nejspolehlivější auto, které jsem řídil. Líbí se mi třeba Octavie III, ale když poslouchám lidí, co to mají, tak jsem celkem zklamaný. Stále problémy s DSG, EGR. Další kolega má při 30tis měněnou převodovku. Něco na tom bude.
Proč něco měnit, když to není potřeba, to říkám já.
To je nějaká norma na to, kdy a jak provést facelift, podle které Fokt určuje co je málo,či hodně ? Kolikrát ty takzvané facelifty (proč se tohle vůbec používá, není lepší pojem modernizace ?) jsou jenom vypocená nutnost, kdy dřív to bylo opravdu lepší.
dpc, a ja pozeram ze ta biela tomu auta perfektne sedi. a ono to je nakoniec ds4 >:D
neviem kto je vacsi kkt? autor, ze tam tie fotky hodil, alebo ja, ze som si nevsimol rozdiel...
Hm, ked sa nad tym tak zamyslym, tak urcite redaktor...
Udělalo mi radost když sem si předchozí model pořídil, ale teď mě trochu štve (hodně.... :-( ) že tam strčili ty nové světla - já říkám od začátku, že jediné co mi vadí na mém autě jsou ty světla >:D jinak opravdu žádné změny vidět moc nebudou, ale s autem naprostá spokojenost s nafťáčkem 1,6 - pravda je že mě naprosto baví ten houpavý jízdní projev, který spousta lidí vytahuje jako negativum pro mě naopak velké pozitivum - jako v bavlnce ;-)
Druhá věc je pak ta cena - oproti mé koupi podražení o 80-100 tisíc je na modernizaci světel a euro 6 docela odvážné, ale budiž
Jinak za C4 :yes::yes::yes: a poserte se všichni hateři citroenu - ono to i umí fungovat bezproblémově >:-[]