Jojo, tak je jasné, že když to šoupnou do metly, dají tomu 19" kola, k tomu interiér obšijou v kůži a řeknou, že je to předobraz levného auta..., že se na to někdo chytne...
No podstata nejspíš bude asi v tom, že přijdu-li se studií na levné auto, nebudu ji prezentovat s výše uvedenýma luxusníma prvkama, protože právě tyto prvky dělají z toho auta úplně něco jiného (viz. Vision D a Rapid - tam se taky vědělo, že z toho bude Rapid a pak když Rapid vylezl, tak se hledalo, co je na těch autech vlastně podobné a zjistilo se, že max. přední maska, nakonec to musela škodovka zachraňovat aspoň s tím Sportbackem)... Netvrdím, že musí být studie úplné holátko, ale řekněme nějaký střízlivější přístup by byl asi krapánek férovější.. To je celé...
Prostě auto s kůží obšitým interiérem není studie levného auta...(teda ona může být, ale pak to skoro hraničí s podvodem, protože takto provedené auto je opravdu o něčem jiném)
A ještě jinak.. to co e tady prezentované se mi líbí a klidně bych si to koupil, ale pak podle těch testovacích fotek z toho vyleze kříženec C-Ellyse s 2008 a už se to auto i vzhledem k ceně (2008) změní v nezajímavý produkt.. To je celé..
Frantíci zase poroučí větru, dešti - další propadák na obzoru. Když se řekne "levné auto" představím si cenu od cca 150.000,- Kč, tohle bude začínat od 359.000,- a to možná.
Prosím tě kde jsi na to přišel že by ten Cactus měl začínat na 359 000, když Peugeot začíná na 300 000. Citroen bude určitě levnější už podle toho že Peugeot má být to dražší a luxusnější.