Citroën C4 Furio 1,4 VTi (70 kW) s dobrou výbavou pod 300 tisíc Kč

Citroën C4 Furio 1,4 VTi (70 kW) s dobrou výbavou pod 300 tisíc Kč

 
 

Citroën opustil označení Attraction Pack pro druhý stupeň výbavy modelu C4 a na jeho místo dosadil speciální sérii Furio.

České zastoupení automobilky Citroën po měsíci opět upravilo ceník svého zástupce nižší střední třídy. Hlavní změnou je proměna provedení Attraction Pack na speciální sérii Furio. Ta nabízí stejnou výbavu, ale s motorem 1,4 VTi je s cenou 299.900,- Kč o 10.000,- Kč dražší, zatímco s turbodieselem 1,6 HDi je s cenou 339.900,- Kč o 5.000,- Kč levnější než v srpnu.

U vyšších výbav Tendance a Exclusive rovněž došlo k lehkým úpravám cen. Vznětové motory jsou u těchto verzí o 10.000,- Kč levnější s výjimkou 1,6 e-HDi, který je s výbavou Exclusive levnější o 13.000,- Kč. O 10.000,- Kč se snížily i ceny zážehových motorizací ve spojení s výbavou Exclusive a motoru 1,6 VTi s automatickou převodovkou u výbavy Tendance.

Motory 1,4 VTi a 1,6 VTi s výbavou Tendance jsou nyní naopak o 15.000,- Kč, resp. 20.000,- Kč dražší než v ceníku platné od 1. srpna letošního roku.

S přibližujícím se podzimem a zimou navíc Citroën láká zákazníky na sadu zimních pneumatik v hodnotě 14.200,- Kč zdarma pro skladové vozy.

TEST Citroën C4 1,4 VTi (70 kW) - Pohodlí nade vše

Základní Attraction je i nadále vyhrazen nejslabší zážehové i vznětové motorizaci a nabízí manuální klimatizaci, 6 airbagů, tempomat, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Vozy s výbavou Attraction jezdí na patnáctipalcových kolech s pneumatikami 195/65 R15.

Z podstatných položek výbavy chybí rádio, za které je potřeba připlatit 9.900,-Kč (rádio, CD/MP3 přehrávání, ovládání na volantu) a ESP, které vyjde na 9.000,-Kč (včetně asistenta pro rozjezd do kopce).

Speciální série Furio v nabídce nahrazuje druhý stupeň výbavy Atraction Pack. Stejně jako on vychází ze základní verze a je určen pro stejné motorizace. Navíc nabízí palubní počítač s ukazatelem vnější teploty, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček a rádio s přehrávačem CD i MP3, šesti reproduktory a ovládáním na volantu.

Citroën C4 – benzinové motorizace - ceny na českém trhu (září 2011)
Motor1,4 VTi 951,6 VTi 1201,6 VTi 120 AT1,6 THP 155
Převodovka5M5M4A6A
Zdvihový objem [cm3]1397159815981598
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/600088/600088/6000115/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]135/4000160/4250160/4250240/1400-4000
Max. rychlost [km/h]182193188214
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,910,812,58,7
Komb. spotř. [l/100 km]6,16,26,96,3
Cena Attraction [Kč]294.900,----
Cena Furio [Kč]299.900,----
Cena Tendance [Kč]329.900,-349.900,-379.900,--
Cena Exclusive [Kč]-419.900,--459.900,-

Třetí stupeň výbavy Tendance standardně nabízí ESP, ASR, Hill Start Assist, autorádio s CD a MP3 přehráváním, elektrické ovládání zadních oken, kůží obšitý věnec volantu, zatmavení skel od B-sloupku dozadu, mlhovky s přisvěcováním do zatáček, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, bederní opěrky v obou předních sedadlech nebo loketní opěrka vpředu.

Citroën C4 1,6 THP BMP6 - Jako Jin a Jang

Vestavěná navigace se 7palcovým displejem přijde na 23.900,-Kč (vč. Bluetooth), vyhřívaná sedadla vpředu stojí 6.900,-Kč, zadní parkovací asistent v sadě s další výbavou pořídíte za 9.900,-Kč.

Vozy s výbavou Tendance jezdí na šestnáctipalcových kolech s pneumatikami 205/55 R16.

Citroën C4 – vznětové motorizace - ceny na českém trhu (září 2011)
Motor1,6 HDi 901,6 HDi 1101,6 e-HDI 1102,0 HDI 150
Převodovka5M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1560156015601997
Válce/ventily4/24/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1 ]68/400082/360082/3600110/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1750270(285)/2000270(285)/2000340/2000-2750
Max. rychlost [km/h]180190190207
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,311,28,6
Komb. spotř. [l/100 km]4,24,64,24,9
Cena Attraction [Kč]334.900,----
Cena Furio [Kč]339.900,----
Cena Tendance [Kč]379.900,-399.900,-419.900,--
Cena Exclusive [Kč]-464.900,-484.900,-509.900,-

Nejvyšší výbava Exclusive standardně nabízí přední i zadní parkovací asistent (s funkcí zaměření parkovacího místa), automatická dvouzónová klimatizace, programovatelný tempomat (lze nastavit do paměti několik rychlostí a pak jen přepínat mezi nimi), Bluetooth s ovládáním na volantu, USB konektor, masážní funkce předních sedadel, čalounění v kombinaci látka-kůže nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

Pouze do Exclusive lze za 24.900,-Kč objednat Paket Bezpečnost, obsahující bi-xenonové natáčecí světlomety, systém sledování mrtvého úhlu a tlaku v pneumatikách.

Za metalický lak se připlácí 14.400,-Kč.

TEST Citroën C4 1,6 VTi - Francouz z Mülhausenu

Jake.auto.cz: Citroën C4 – všechny články a testy

Spolupracujeme s TipCars.com
Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii

Po dubnovém referendu o posílení prezidentských pravomocí…

Teplárenská skupina MVV Energie chystá investice za půl miliardy korun Teplárenská skupina MVV Energie chystá investice za půl miliardy korun

Od loňského října do letošního února zvedly teplárny,…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Co o nás prozrazují barvy aut? Přátelští řidiči volí žlutou, sebevědomí modrou.. Co o nás prozrazují barvy aut? Přátelští řidiči volí žlutou, sebevědomí modrou..

Volba barvy laku našeho vozu prý do jisté míry souvisí s…

SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších! SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších!

Kategorie SUV zažívá celosvětově obrovský boom, takže…

 




Citroën C4 2015: Na českém trhu od 349.900 korun Citroën C4 2015: Na českém trhu od 349.900 korun

Citroën uvádí na český trh faceliftovaný model C4…

Citroën C4: Nenápadný facelift vzhledu i techniky Citroën C4: Nenápadný facelift vzhledu i techniky

Francouzská automobilka jen velmi zlehka omladila…

 



 
Audi nezajímají driftovací režimy

Audi nezajímají driftovací režimy

Včera

Audi Sport odmítá "driftovací" módy svých sportovních modelů. Považuje je za naprosto zbytečné.




Blesk.cz

Odklepnuto. STAN do voleb půjdou s lidovci. Potřebují získat 10 procent

Odklepnuto. STAN do voleb půjdou s lidovci.…

Hnutí Starostů a nezávislých se sešlo v sobotu už na 9. volebním sněmu. Necelé dvě stovky delegátů si zde volily…

Tělo kardinála Vlka bylo uloženo do hrobky. Loučit se přišly davy lidí i cizinci

Tělo kardinála Vlka bylo uloženo do hrobky. Loučit…

Sobotní dopoledne bylo zasvěcené poslednímu rozloučení s kardinálem Miloslavem Vlkem, jenž skonal před týdnem na…

 

iSport.cz

Tenisový génius letí žebříčkem: Od narození je hluchý, porazil už i Rosola

Tenisový génius letí žebříčkem: Od narození je…

Nikdy neuslyší potlesk fanoušků, jejich povzbuzování ani uznalá slova po vyhraném zápase. Jihokorejský mladík…

Jarolím varuje: Nepodceňujte San Marino. I trpaslíci vás mohou zaskočit!

Jarolím varuje: Nepodceňujte San Marino. I trpaslíci…

PŘÍMO ZE SAN MARINA | Jednu ostudu už si Karel Jarolím v roli trenéra uřízl. Slávisté pamatují, na podzim 2007…

 

Reflex.cz

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Soud rozhodl zcela bizarní spor, který byl podle zdravého rozumu řešitelný za dvě vteřiny. Rozumnou myšlenku…

Trump utrpěl brutální debakl v boji u zrušení Obamacare

Trump utrpěl brutální debakl v boji u zrušení Obamacare

Tábor republikánů v americkém Kongresu se dnes vzpamatovává z šoku po páteční prohře ve Sněmovně reprezentantů,…