Citroën C4 Furio 1,4 VTi (70 kW) s dobrou výbavou pod 300 tisíc Kč

Citroën C4 Furio 1,4 VTi (70 kW) s dobrou výbavou pod 300 tisíc Kč

 
 

Citroën opustil označení Attraction Pack pro druhý stupeň výbavy modelu C4 a na jeho místo dosadil speciální sérii Furio.

České zastoupení automobilky Citroën po měsíci opět upravilo ceník svého zástupce nižší střední třídy. Hlavní změnou je proměna provedení Attraction Pack na speciální sérii Furio. Ta nabízí stejnou výbavu, ale s motorem 1,4 VTi je s cenou 299.900,- Kč o 10.000,- Kč dražší, zatímco s turbodieselem 1,6 HDi je s cenou 339.900,- Kč o 5.000,- Kč levnější než v srpnu.

U vyšších výbav Tendance a Exclusive rovněž došlo k lehkým úpravám cen. Vznětové motory jsou u těchto verzí o 10.000,- Kč levnější s výjimkou 1,6 e-HDi, který je s výbavou Exclusive levnější o 13.000,- Kč. O 10.000,- Kč se snížily i ceny zážehových motorizací ve spojení s výbavou Exclusive a motoru 1,6 VTi s automatickou převodovkou u výbavy Tendance.

Motory 1,4 VTi a 1,6 VTi s výbavou Tendance jsou nyní naopak o 15.000,- Kč, resp. 20.000,- Kč dražší než v ceníku platné od 1. srpna letošního roku.

S přibližujícím se podzimem a zimou navíc Citroën láká zákazníky na sadu zimních pneumatik v hodnotě 14.200,- Kč zdarma pro skladové vozy.

TEST Citroën C4 1,4 VTi (70 kW) - Pohodlí nade vše

Základní Attraction je i nadále vyhrazen nejslabší zážehové i vznětové motorizaci a nabízí manuální klimatizaci, 6 airbagů, tempomat, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Vozy s výbavou Attraction jezdí na patnáctipalcových kolech s pneumatikami 195/65 R15.

Z podstatných položek výbavy chybí rádio, za které je potřeba připlatit 9.900,-Kč (rádio, CD/MP3 přehrávání, ovládání na volantu) a ESP, které vyjde na 9.000,-Kč (včetně asistenta pro rozjezd do kopce).

Speciální série Furio v nabídce nahrazuje druhý stupeň výbavy Atraction Pack. Stejně jako on vychází ze základní verze a je určen pro stejné motorizace. Navíc nabízí palubní počítač s ukazatelem vnější teploty, přední mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáček a rádio s přehrávačem CD i MP3, šesti reproduktory a ovládáním na volantu.

Citroën C4 – benzinové motorizace - ceny na českém trhu (září 2011)
Motor1,4 VTi 951,6 VTi 1201,6 VTi 120 AT1,6 THP 155
Převodovka5M5M4A6A
Zdvihový objem [cm3]1397159815981598
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/600088/600088/6000115/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]135/4000160/4250160/4250240/1400-4000
Max. rychlost [km/h]182193188214
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,910,812,58,7
Komb. spotř. [l/100 km]6,16,26,96,3
Cena Attraction [Kč]294.900,----
Cena Furio [Kč]299.900,----
Cena Tendance [Kč]329.900,-349.900,-379.900,--
Cena Exclusive [Kč]-419.900,--459.900,-

Třetí stupeň výbavy Tendance standardně nabízí ESP, ASR, Hill Start Assist, autorádio s CD a MP3 přehráváním, elektrické ovládání zadních oken, kůží obšitý věnec volantu, zatmavení skel od B-sloupku dozadu, mlhovky s přisvěcováním do zatáček, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, bederní opěrky v obou předních sedadlech nebo loketní opěrka vpředu.

Citroën C4 1,6 THP BMP6 - Jako Jin a Jang

Vestavěná navigace se 7palcovým displejem přijde na 23.900,-Kč (vč. Bluetooth), vyhřívaná sedadla vpředu stojí 6.900,-Kč, zadní parkovací asistent v sadě s další výbavou pořídíte za 9.900,-Kč.

Vozy s výbavou Tendance jezdí na šestnáctipalcových kolech s pneumatikami 205/55 R16.

Citroën C4 – vznětové motorizace - ceny na českém trhu (září 2011)
Motor1,6 HDi 901,6 HDi 1101,6 e-HDI 1102,0 HDI 150
Převodovka5M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]1560156015601997
Válce/ventily4/24/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1 ]68/400082/360082/3600110/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1750270(285)/2000270(285)/2000340/2000-2750
Max. rychlost [km/h]180190190207
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,311,28,6
Komb. spotř. [l/100 km]4,24,64,24,9
Cena Attraction [Kč]334.900,----
Cena Furio [Kč]339.900,----
Cena Tendance [Kč]379.900,-399.900,-419.900,--
Cena Exclusive [Kč]-464.900,-484.900,-509.900,-

Nejvyšší výbava Exclusive standardně nabízí přední i zadní parkovací asistent (s funkcí zaměření parkovacího místa), automatická dvouzónová klimatizace, programovatelný tempomat (lze nastavit do paměti několik rychlostí a pak jen přepínat mezi nimi), Bluetooth s ovládáním na volantu, USB konektor, masážní funkce předních sedadel, čalounění v kombinaci látka-kůže nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

Pouze do Exclusive lze za 24.900,-Kč objednat Paket Bezpečnost, obsahující bi-xenonové natáčecí světlomety, systém sledování mrtvého úhlu a tlaku v pneumatikách.

Za metalický lak se připlácí 14.400,-Kč.

TEST Citroën C4 1,6 VTi - Francouz z Mülhausenu

Jake.auto.cz: Citroën C4 – všechny články a testy

Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Lukáše Kovandy: Stomiliardový dluh bez důvěry Komentář Lukáše Kovandy: Stomiliardový dluh bez důvěry

Sto a dvě miliardy korun. O tolik od říjnových voleb…

Ministr Vojtěch dosadil dalšího šéfa fakultní nemocnice Ministr Vojtěch dosadil dalšího šéfa fakultní nemocnice

Ředitelem Fakultní nemocnice Ostrava (FNO) je Evžen…

Japonská Takeda je na prahu největší akvizice v historii země Japonská Takeda je na prahu největší akvizice v historii země

Irská farmaceutická firma Shire je ochotna doporučit svým…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Technická data VW Touareg 3.0 TDI: Jak si stojí proti Q7? Technická data VW Touareg 3.0 TDI: Jak si stojí proti Q7?

Nový Touareg se svými technickými údaji přichází až nyní.

 



Citroën C4 2015: Na českém trhu od 349.900 korun Citroën C4 2015: Na českém trhu od 349.900 korun

Citroën uvádí na český trh faceliftovaný model C4…

Citroën C4: Nenápadný facelift vzhledu i techniky Citroën C4: Nenápadný facelift vzhledu i techniky

Francouzská automobilka jen velmi zlehka omladila…

 



 
GTI párty: Jak jsem na okruhu okusil ostré volkswageny, ale auto snů projel až na přilehlé okresce

GTI párty: Jak jsem na okruhu okusil ostré volkswageny, ale auto snů projel až na přilehlé okresce

Dnes 08:00

Jak to vypadá, když se na závodním okruhu sejdou všichni současní členové klanu GTI? Volkswagen nám dal odpověď na jihu Španělska.




Blesk.cz

Eva Decastelo řádila ve svatebním! Chci se znovu vdávat, prohlásila

Eva Decastelo řádila ve svatebním! Chci se znovu…

Sice je už skoro devět let vdanou paní, přesto by chtěla mít ještě alespoň jednu veselku. Herečka a moderátorka…

Diana Kobzanová porodila! Dcera přišla na svět tisíce kilometrů od domova

Diana Kobzanová porodila! Dcera přišla na svět…

Diana Kobzanová (36) přivedla na svět utajovanou dceru! Modelka, která ukázala těhotenské bříško až v 38. týdnu,…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a výsledky zápasů

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a…

Na olympiádě to nakonec těsně nevyšlo, další cíl české hokejové reprezentace je tak jasný: medaile z MS v hokeji…

Bratři Musilové poprvé spolu za Čechy. Děda se bude koukat, věří Adam

Bratři Musilové poprvé spolu za Čechy. Děda se bude…

Pod národními barvami se uskuteční bratrské setkání. Hokejový útočník Adam Musil, který od začátku dubna…

 

Reflex.cz

Generál NATO Pavel: Spojenci nevědí, co si o nás myslet. Češi jsou vlastenci, jen když vyhráváme ve sportu

Generál NATO Pavel: Spojenci nevědí, co si o nás…

Jsme spojenec, který si plní své povinnosti na zahraničních misích, ale není konzistentní v názorech. Tak nás ve…

Babiš žaluje slovenský list a bývalého příslušníka StB, chce milion eur

Babiš žaluje slovenský list a bývalého příslušníka…

Český premiér Andrej Babiš podal žalobu na vydavatele nejčtenějšího slovenského listu Nový Čas za článek z…