První snímky nového SUV od citroënu jsme zveřejnili již minulý týden, v rámci představení vozu na šanghajském autosalonu však značka uvolnila i první pořádné informace.
Mě se ten vůz neskutečně líbí. Kdo nezažil cestování v Citroenu s hydropneumatickým pružením/tlumením, nepochopí. A jestli C5 Aircross přinese s novým sytémem to , co slibuje, není co řešit. Mám jasno v tom, že si ho určitě vyzkouším a s největší pravděpodobností i koupím.
Vypadá moc pěkně...ale pořád je to Citroen. Z dlouhodobé zkušenosti (naštěstí ne mojí,ale kolegovo se kterým jezdím Berlingem již 6 let do práce...) spolehlivost (tedy nespolehlivost), celkem dost závad, přístup servisu... bych já osobně do Citroenu v dnešní době nešel...
Hmm, manželky Berlingo 2011, u nás od nova do nyní s nájezdem 125 tis. km bez zásadních vad, 2 drobnosti na prodlouženou záruku v 5. roce. Přístup servisu 100%, PSA po celkem pěti zkušenostech a v součtu více než 600 tis. km bez jakékoli závady na některém z motorů jen doporučuju, zbytek vždy v záruce do druhého dne, pro nás bez doplatků.
No, já mám stejnou zkušenost. Několik modelů od PSA jsem už vystřídal, aktuálně jezdím C5 a nemůžu si v žádném případě stěžovat.
Typickým čecháčským historkám o nespolehlivosti francouzů se jen směju. V práci jezdím Ford a Škodovku a závad je tam víc (nejsou to auta co se střídají mezi lidma)......
Pepo, já bych dal tak 1-, celkově interiér je neotřelý a originální. Bočnímu profilu a zádi se nedá nic vytknout. U té přídi měli ty světla spojit, jinak zakomponování znaku do stříbrných lišt funguje velmi dobře, jenom ty černé linie nejsou dobré.
Jako vždy, dizajn je individuální záležitost - co člověk, to jiný vkus. Když se ale zamyslím, tak tenhle Aircross jde na věc zcela mimo současný mainstream, což je jedině dobře. Spolehlivosti se nebojím. Je rok 2017 a věci, o kterých kolují v souvislost s francozskou produkcií z let minulých celé legendy, už neplatí. Dnes si už v silné konkurenci nikdo nedovolí vystřelit na trh totální nedodělek, nebo tak něco. Toto esúvéčko se bude prodávat jak housky na krámě. V porovnání s uniformní a bezpohlavní-bezduchou DE produkcí je to oživení jak *** :-)
trochu přepáleně působí ty výduchy v prazích. Vypadá to divně a bude se tam akorát chytat bordel. No přední mlhovky budou mít životnost do prvního vyššího obrubníku. Jinak super kára.
Co na to říct. Francouzi opět postavili auto, které se vzhledem úplně všemu vymyká. A tak to má být. Je to Citroen a avantgardní vzhled k této značce prostě patří. Já osobně držím Citroenu palce, aby platformu EMP2 vyladili tak, aby i s novým systémem pružení neudělalo ostudu "velkým" Citroušům. A hlavně se modlím, aby svůj palubní systém dotáhli aspoň na úroveň dnešních soupeřů. Aby se to zkrátka dalo pohodlně ovládat a ne to co PSA předvádí v aktuálních modelech. :yes::-!
Design je zajímavý..
Pokud toto SUV nebude mít 4*4 jde jen o Crossover..a to už tedy tak zajímavé není.
Jen pro image ve městě...
Navíc kufr tedy na 4.5 m auto je bídný..
Povedená Mazda CX5 má o 50 l více !
Všimni si na C5 Aircross jednu podstatnú vec: úplne plochá podlaha pred zadnými sedačkami.
Keď si kúpiš napr. Hyundai SantaFe, s pohonom 4x2, tak či tak ti zostane vzadu tunel - úplne zbytočný, pretože tam kardan nie je.
O užitočnosti pohonu 4x4 v ťažších jazdných podmienkach nepolemizujem, ale koľko tých SUV-čiek do takých podmienok vôbec jazdí?
Za mě design teda na 1* prostě skvělý. K Citroenu se perfektně hodí.
Hodně se na něj těším až se dostane k nám (i když si počkám) a určitě ho vyzkouším.
To že nemá 4x4 zas tak nevadí v dnešní době ho mnoho aut už nenabízí a většina řidičů stejně jezdí jen na cestách.
Hodně jsem zvědavý na progresivní tlumiče, reference značky jsou jedna věc ale osobní zkušenosti druhá. :-)
bude? ta sucasna uz totiz hodne nadsluhuje... a aj ked to nie je zle auto roky uz proste neskryje...
tento C5 aircross iste uspech mat bude.. crossy su v kurze aj ked mne osobne sa to zda uz kusok vyumelkovane az barokove tie tvary ... pritom XM bolo tak ciste.. aj xantia ci saxo ... tak kde je problem...
citroenu od příchodu kaktusu vyloženě sedí, možná bych malinko ubral pár serepetiček, ale i s nimi hodně dobrý, je to svěží, moderní a přitom se o to člověk ani "nepořeže" o hrany ani neuzívá nad obloučky a vlnkami. Velmi dobré. :yes:
Otázkou je samozřejmě technika, suv/crossover bez čtyřkolky, vzadu torzka?, vrcholné odpružení s tlumiči (patentovanými >:D ), které už víc než dekádu dělá Koni jako řadu FSD, motory max. 1,6 atp., bude to stačit na tiguana, atecu? Uvidíme...