Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën chce nabízet C4 Cactus za měsíční paušál

Citroën hodlá nabídnout malý crossover C4 Cactus klientům neotřelou formou, která se k originálnímu autu docela hodí.
Zpět na článek
9. 3. 2014 18:56
9. 3. 2014 19:33
9. 3. 2014 19:58
9. 3. 2014 21:07
10. 3. 2014 12:16
9. 3. 2014 20:16
9. 3. 2014 21:06
9. 3. 2014 21:44
9. 3. 2014 21:49
10. 3. 2014 11:48
10. 3. 2014 18:39
10. 3. 2014 13:29
10. 3. 2014 20:32
Avatar - petrumr
9. 3. 2014 18:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - grifith
9. 3. 2014 19:33
Re: prr
A pro někoho to může být investiční strategie, ne vždy musí být úvěr cestou do pekla... ;-)
Avatar - Emel
9. 3. 2014 19:58
Re: prr
Jasně, vlastní bydlení v 60... ;-)
Avatar - petrumr
9. 3. 2014 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
9. 3. 2014 20:16
Re: prr
Jako obvykle tomu rozumíš, jak porodní bába turbíně...
Pro lidi, kterým život na autě nestojí, to může být ideální.
Avatar - petrumr
9. 3. 2014 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 3. 2014 21:44
Re: prr
Možná je to jinak - třeba zjistili, že je to neprodejný, tak to zkusí aspoň půjčovat :-)
9. 3. 2014 21:49
Re: prr
Myslím, že 95% populace by tak neměla na nové auto či na vlastní bydlení. Rozhodně lepší vzít si úvěr či leasing na vlastní dům a nebo nové auto, než 40 let platit někde nájem a nebo jezdit starou kraksnou. Jen je u toho třeba myslet a všechno si dobře spočítat. Což tobě evidentně nejde. Hypotéky a leasingy jsou nejmenší problém. Největší zlo je půjčka 30 000 na dovolenou, 15 000 na televizi, 50 000 na kreditce, 150 000 úvěr na svatbu atd. Prostě na blbosti. Na věci jako je auto, podnikání a nebo dům je půjčka normální a v druhém případě i věc velmi prospěšná. Většinou bez rizika.
Avatar - Ji/Ri
10. 3. 2014 11:48
Re: prr
Nadpis prr je to nejchytřejší cos tu kdy napsal... :-! :yes: ....ten zbytek opět dno septiku.... :-(
Avatar - petrumr
10. 3. 2014 18:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 3. 2014 13:29
služby
Záleží kolik to bude stát, paušál plus kilometrovné, a pak jestli v tom bude i předepsaný pravidelný servis. Každopádně mně to zajímá a počkám si.
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2014 20:32
Cena
No jestli bude paušál "pár set euro" (tj. minimálně 5600) a navíc k tomu se bude platit za každý kilometr, tak to si můžou nechat. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - martas2005
10. 3. 2014 23:30
Posedlost vlastnictvim
Super napad Citroenu. Jsem zvedav, jaky bude rozdil proti operativnimu leasingu. Financne smysl vlastnictvi domu/auta atp. Vetsinou moc nedava, je to jen emotivni zalezitost. Najem muze byt mnohem lepsi - pronajmu si vzdy to, co zrovna potrebuju a mam na to. V zivote se meni otreby bydleni i auta. Ti co odsuzuji: zkus si spocitat naklady na koupi noveho auta a jeho provoz. Ja se pod 400E/mesic tedy tezko dostavam...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
11. 3. 2014 10:47
Re: Posedlost vlastnictvim
Někdo žije konzumním životem bez dluhů a jiný raději něco vlastní. Každého svobodná vůle. Někdo si po dvaceti letech pronájmu může říct, že sice někde bydlel, ale i po dvaceti letech má "holou *" a druhý si při podobných výdajích zajistí věc s hodnotou v řádu milionů...
U auta je to jiná, zde jde vyloženě o spotřební zboží a jeho koupě není téměř nikdy výdělečnou záležitostí. Jednoduché, logické a platící již mnoho desetiletí. Jenom netuším, jak počítáš náklady na koupi a provoz. Jaký máš horizont vlastnictví auta? Rok, pět nebo dvacet let?
Avatar - martas2005
11. 3. 2014 16:40
Re: Posedlost vlastnictvim
Hm, tohle je na delsi vysvetlovani, takze jen kratce a drsne... :-)
Nevim, proc bych mel bydlet 20 let na 1 miste, nikdo nema 20 let stejne naroky na bydleni, rekl bych, ze se meni po ca 5-10 letech. Vydaje na vlastni bydleni jsou srovnatelne s najmem a iluze o tom, ze po 20 letech splaceni mas vic je jen iluze, kterou ti prodavaji banky nebo prodejci hypotek. Nejlepsi je pak argument "nebudu vyhazovat penize z okna a platit majiteli najem". Je asi lepsi to zaplatit bance, ze? Ja muzu najmout byt a stranou davat penize usetrene za hypoteku (a akontaci) a budu na tom po 20 letech podobne.
Jedine riziko pro me je, ze ceny nemovitosti poleti nahoru, ale to dlouhodobe neplati - ceny nemovitosti v USA rostly za poslednich ca 100 let realne asi o 6-8%. U nas se to srovna podobne.
S autem je to tezky, vetsinou je mam 3-4 roky, ale uz jsem taky menil po 1.5 roce a ted to asi udelam zase. Taky se neda moc naplanovat jak a kam budes jezdit s kolika lidma. A jak rychle te to auto prestane bavit ;-).
Avatar - grifith
11. 3. 2014 17:12
Re: Posedlost vlastnictvim
V pořádku, jak už jsem ti psal, někdo chce mít po dvaceti letech houby a druhý nemovitost. Pokud mi chceš tvrdit, že ten kdo po splacení hypotéky je na tom stejně jako jiný, co celých dvacet let bydlet v podnájmu, tak nejspíš žiješ na jiné planetě >:D To, že něco máš není iluze, stačí se podívat na katastr a mohlo by ti být vše jasnější... Pokud opravdu nechápeš rozdíl mezi platbou cizímu člověku a platbou do vlastního, pak je to diskuze velmi těžká. Cena nájmu se mnohdy bez větších problémů vyrovná splátce hypotéky, dle tvého závěru tedy mohu šetřit stejně bokem a pak budu mít kromě vlastní nemovitosti i prostředky navíc. Pokud se ti mění nároky na bydlení neustále mění, rekonstruuj a upravuj dle svého. Dobrovolnosti se meze nekladou.
S autem to máš podobné, asi jako bys chtěl srovnávat půjčovnu aut proti úvěru.
Avatar - martas2005
11. 3. 2014 19:31
Re: Posedlost vlastnictvim
Splatka se vyrovna najmu v pripadech zaplaceni 50 a vice % ze sveho predem. A to, ze ti 20 let lezi penize v cihle taky neco stoji. Naroky se meni treba i vzhledem k lokalite, to neurekonstruujes :). Proc myslis, ze trhy bydleni v Evrope se lisi a treba vetsina Nemcu je v najmu? Neni to jednoducha otazka, jestli koupit nebo najmout (ciste financne vzato).
Avatar - grifith
11. 3. 2014 19:54
Re: Posedlost vlastnictvim
No když myslíš, brát ti to nebudu, záleží asi na lokalitě. Pokud se ti změní nároky vzhledem k lokalitě, není problém dům prodat a pořídit jiný. Proč jsou Němci v nájmu je mi v podstatě jedno. Pro někoho není otázka jednoduchá pro druhého jednoznačná. Každý máme svůj pohled, protichůdný.
Avatar - martas2005
11. 3. 2014 19:33
Re: Posedlost vlastnictvim
Jo a co nechapu, je rozdil v platbe 'cizimu cloveku' a platbe bance. O kolik asi tak tu hypo preplatis, co myslis? ;)
Avatar - grifith
11. 3. 2014 19:48
Re: Posedlost vlastnictvim
Dle svých možností, když máš pěkný příjem, dáš si kratší dobu splácení a zaplatíš míň. Máš-li málo, jdeš do dlouhé doby a přeplatíš víc. Při cca 3% úroku si ty přeplatky spočítá každý nemehlo. Stále však máš na konci věc, jenž sis za své peníze pořídil, co máš po té samé době v nájmu? To by mě vcelku zajímalo...
Avatar - martas2005
11. 3. 2014 23:09
Re: Posedlost vlastnictvim
Ja mam na konci usetrene penize, nebo radost z toho, co jsem za ne poridil a uzil ja nebo nekdo kolem. Ja tvemu pristupu rozumim, jen nemuzu prijmout, ze je jednoznacne nejlepsi.
Tam kde ziju ja ted, je koupe dost nevyhodna i kvuli danim atp.
Avatar - grifith
12. 3. 2014 09:10
Re: Posedlost vlastnictvim
Ano, i já dokážu pochopit, že někdo chce bydlet celý život v podnájmu. O ušetřených penězích by se dalo polemizovat, ale budiž ;-) Každý máme pohled na danou věc odlišnou. ;-) Žiješ-li v jném státe, může být situace jiná. Já to beru z pohledu Čecha, žijícího v Česku.
11. 3. 2014 22:52
Problém operativního leasingu je to, že ukáže reálné náklady
...tj člověk přesně vidí, kolik stojí KM. Na takové kalkulace jsou zvyklé firmy, ale běžní občané ne. Polovina populace bude raději splácet leasing z AAA s RPSN 19% s vidinou, že již ojetý vůz bude za 4 roky placení jejich - hlavně když je to "prémie"!

Takže jde o dobrý nápad, zejména pokud se propojí další služby - ve velkém získané pojistky, smluvní servis za zvýhodněné podnínky atd. Ale uplatnění to v našich krajích najde spíše u firem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - martas2005
11. 3. 2014 23:11
Re: Problém operativního leasingu je to, že ukáže reálné nák
Presne tak. Malokdo chce zjistit, ze by ho vyslo levneji jezdit taxikem a na dovolenou si najmout auto mozna s ridicem :).