To mas pravdu, ale predpokladam, ze toto je hlavne mireno na Evropsky trh v prvo pocatku... ne USA takze ma to svou logiku ... ikdyz je to jen otazka casu kdy nikdo nebude ani premyslet zda Petrol Hybrid ci Diesel Hybrid protoze to bude proste normalni sertiment.
Tak jako Japonci udelali diru do sveta s Petrol Hybrid tak ted je rada na Francouzich s Diesel Hybrid.
Maska me tak nevadi spise ten 1,5 predniho dloupku na mne psobi dost zvlastne, to je dost odvazny pocin jelikoz v jasnych barvach to bude pusobit dost na OKO. Jinak krasa!
Jedinecnost a hlavne tvarova jednoduchost studie C-SPORTlounge je bohuzel ta tam :-( ( [odkaz] ). Vuci konceptu je tam az zbytecne moc prolisu.
Ale i tak je tento "hybrid" SUV a MPV se sportovnim nadechem velmi povedeny pocin a vysledna podoba je nad ocekavani. Rozhodne jedno z nejhezcich aut soucasnosti. :yes:
dizajner sa trochu vyblaznil s prelismi na prednej maske. napriklad to spojenie hmloviek s LED dennymi svetlami [odkaz]
Ale moze to dobre vyzerat napr. so sytou modrou metalizou.
Velmi podařené autíčko, není to úzkostlivá klasika, ale je to oproštěno od bizardností. Příslušnost ke značce je jasná, ale auta jsou rozeznatelné. Tak a teď budovat roky image.
Ta stredni konzole mezi sedackama by byla zavideni hodna v kdejakem sportovnim aute ... ne kazdeho salek kavy ale velmi ciste provedeny design. Dost nadsasovy!
ta absence hydropneumatickeho odpruzeni je velka chyba. levnejsi varianta C5 to nabizi a luxusni derivat DS5 ne. 8-s
Zvlast kdyz se to auto tvari jako crossover mezi SUV, MPV a dost mozna i necim sportovnim. U tohoto auta by byla hydraulika na miste. :no:
ty sisate stribrne bryle po stranach rychlomeru si taky mohli dopustit, ale chapu ze to je poplatne dnesni mode.
nejde o místo, jde o typ platformy a použití hydropneumatické odpružení umožňuje pouze platforma PF3 z továrny v Rennes , DS5 je na platformě C4/P308 z továrny v Sochaux .
Jediná možnost je, že se tam objeví (za příplatek) vzduchové odpružení na zadní nápravě, které bylo použito už na C4 Picasso ve verzi Exclusive ;-)
PS: to označení DS5 je takové matoucí, není to varianta C5, ale jakási nádstavba Citroenu C4/DS4 ve variantě "sport tourer". Přesto je chybou, že se toto auto nenabízí (byť za příplatek) také s hydropneumatickým podvozkem.
Toto zklame mnoho pravověrných příznivců značky Citroen, kteří si tyto automobily pořizují právě pro tuto charakteristiku. A takový DS5 s hydractive 3 + aktivní regulací náklonu, to by bylo přesně to, co by takový automobil učinilo vyjímečným oproti konkurenci...
ten volant ma dost zplostely ten spodek. coz mi prijde dost uhozene, o nejakem strmem rizeni jiste nebude ani rec a bude se s tim muset tocit jak s kormidelnim kolem na zaoceanske lodi. takze kulaty tvar by se hodil vic.
tady to celkem dost vynikne:
[odkaz]
[odkaz]
po prestudovani novych fotiek z odkazov z diskusie suhlasim.
hlavne predna cast (led+hmlovky) a vo vnutri stredovy panel radio+klima-nevyzra to prave ergonomicky najvhodnejsie.prtave gombiky na striedacku s otocnymi kolesami.
rovnako aj volic jazdneho rezimu mohol byt lepsie umiestneny,nie schovany za pakou prevodovky...
naopak paci sa mi vnutorna strana dveri, "budiky"a prepinac rezimu svetlometov vlavo od volantu...
Tohle je crossover/MPV, kde se zejména ve zdejších končinách na cenu docela hledí. DS3 jsem všeho všudy viděl tak jedno, přitom kde jinde, než v Praze by mělo být ideální místem je potkat.