Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën Grand C4 Picasso: Extravagantní umělec se sedmi sedadly oficiálně

Nové sedmimístné MPV od Citroënu používá extravagantní křivky jako menší sourozenec. Shodná je i platforma.
Zpět na článek
27. 6. 2013 11:07
27. 6. 2013 11:11
28. 6. 2013 11:29
27. 6. 2013 13:32
27. 6. 2013 13:33
27. 6. 2013 13:40
27. 6. 2013 15:08
27. 6. 2013 16:31
27. 6. 2013 13:57
27. 6. 2013 15:10
27. 6. 2013 17:47
27. 6. 2013 16:33
27. 6. 2013 17:47
27. 6. 2013 19:17
27. 6. 2013 13:42
27. 6. 2013 19:59
27. 6. 2013 20:15
28. 6. 2013 11:49
29. 6. 2013 00:17
29. 6. 2013 08:47
27. 6. 2013 13:53
27. 6. 2013 13:56
27. 6. 2013 14:06
27. 6. 2013 14:13
27. 6. 2013 15:00
27. 6. 2013 15:10
27. 6. 2013 15:11
27. 6. 2013 17:46
27. 6. 2013 20:02
27. 6. 2013 21:58
27. 6. 2013 17:45
27. 6. 2013 18:12
27. 6. 2013 18:17
27. 6. 2013 19:50
27. 6. 2013 19:50
27. 6. 2013 19:51
28. 6. 2013 07:41
28. 6. 2013 11:11
28. 6. 2013 11:27
27. 6. 2013 21:23
28. 6. 2013 07:42
Avatar - Misanick
27. 6. 2013 11:07
Krasavec
:yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2013 11:29
Re: Krasavec
:no: za tvuj smysl pro krasu, holt to ma (pro tebe) na kapote spatny znak. >:-[]
27. 6. 2013 11:11
Citroenovské...
...harakiri! :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
27. 6. 2013 11:13
Grandhotel Hyde
Je škoda, že čumák je opět neuchopitelně dvojaký, protože zadní část už svoji "tvář" dostala.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
27. 6. 2013 11:27
Designéři ničitelé
Desítky let je ověřené, že lidi nemají rádi zvrácenosti, ale někteří šefdesignéři doufají, že jednou se to povede. Renault jakoby to pochopil a nové modely jsou hezké a zaroveň je rád za tuto zrůdu, protože se jim zvětší podíl. Tuto generaci je třeba přeskočit, protože tento koncept má v sobě velký potenciál [odkaz]
Rozbalit vlákno
21
27. 6. 2013 12:11
Re: Designéři ničitelé
Myslíš Renault s novým Capture...no to je dílo :no:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
27. 6. 2013 12:30
Re: Designéři ničitelé
Tvůj názor není důležitý, ale převážné většině se líbí. Z pár jednotlivců se moc kupujících nevyklube. Jde o masy.
27. 6. 2013 13:35
Re: Designéři ničitelé
No prodejce Renaultu by zajímal určitě...bohužel on nezajímá mě.
27. 6. 2013 13:26
Re: Designéři ničitelé
Captur sa da opticky uplne sprasit zlym vyberom farebnej kombinacie a naopak, v niektorych farbach/kombinaciach vyzera velmi dobre ;-)
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2013 13:27
Re: Designéři ničitelé
Tyto pohledy mu moc nelichotí...Ale Captura bych jako příklad designového průs-švihu nevolil.
27. 6. 2013 13:33
Re: Designéři ničitelé
Neříkám, že je to průšvih, ale nese nový designový směr Renaultu, kterým se tu nahoře ohání. A zrovna jako dobrý příklad mi značka Renault nepřijde. U malých aut jako je Clio či Capture si řeknu...no dejme tomu. Ale počkáme si co předvedou u Laguny či nástupce Scenicu. Tam dle mě ty křivky fungovat prostě nemůžou, tam už ta pouťovost bude na hraně kýče.
27. 6. 2013 13:38
Re: Designéři ničitelé
On Renault už nejaké tie nové línie zavádza, viď Fluence alebo Kangoo po facelifte.
27. 6. 2013 15:58
Re: Designéři ničitelé
Můžeš se rozepsat o tom, kde tu pouťovost u Clia a Capturu vidíš? A co ty křivky, ty jsou kde? Clio a Captur mají naopak čisty, jednoduchý design bez cingrlátek, Jednoduchý a čistý design nemusí být hranatý, jak si tady pár lidí myslí.
Avatar - Ji/Ri
27. 6. 2013 17:50
Re: Designéři ničitelé
je parádní, viď? ...dobřes vybral fotky... :yes: :yes: :yes:
27. 6. 2013 21:33
Re: Designéři ničitelé
Dnes som to videl nazivo v modrej a rozhodne to nie je zle. Zaujme. Viac ako na foto.
28. 6. 2013 11:30
Re: Designéři ničitelé
Dost podarene dilo :yes:
Avatar - nalimer
27. 6. 2013 12:27
Re: Designéři ničitelé
Dizajnové štúdie vždy v sebe skrývajú náznak línií, aké bude presadzovať ten či onen (šéf)dizajner do budúcnosti.
Pri tvojom odkaze c-airlongue ukázal tzv. bumerangové predné reflektory, dvojtu linku nasávania vzduchu, lomené zadné okno po C stĺpiku či uplatnenie lomeného zadného skla na C4 coupé.
To isté bolo aj so škodováckimi prototypmi - uplatnila sa predná maska, prelys zadných dverí k oknu či celkový "hranatý" tvar.
Čo sa napríklad implementovalo z Citroen DS Wild Rubis Conceptu v C4 Picasso je zadná strieborná línia vedúca ponad bočných skiel. [odkaz]
Na druhú stranu, podobne riešené LED denné svetlá sa asi uplatnia na DS modeloch (ležaté U, mal ho aj koncept DS9)
A čo sa komu páči... ...niekto má rád blond, iný brunety. Niekto je dolniak, iný horniak...
27. 6. 2013 13:00
Re: Designéři ničitelé
Ano, většina lidí nemá ráda zvrácenosti, a tak se dobře prodávají konzervativní auta jako Golf.
Jenže výrobců je moc - a musí se něčím odlišovat, aby prodávali.
Avatar - Flai
27. 6. 2013 13:10
Re: Designéři ničitelé
Ty přední světla nejsou přes "půlku auta" takových aut už moc není >:D Za ten předek Takové malé světla už se moc nevidí,třeba Fabia2 má mlhovky velikosti předních světel ... :yes:
Avatar - Dinar
27. 6. 2013 14:06
Re: Designéři ničitelé
Co je na tom designu zvráceného??? Je to klasicky pojaté MPV, krabicovitý profil, a k němu klasicky přihozená citroenovská "jinakost", tj. pár cingrlátek, která jsou, na Citroen, až překvapivě střízlivě pojatá, protože se omezující prakticky jen na optiku. Celkově to nevypadá vůbec zle, troufám si tipnout, že tohle auto Renaultu podíl prodeje nezvýší.
27. 6. 2013 14:54
Re: Designéři ničitelé
Příjemný "protiklad" a nadstavba nad DS. Ve finále uhlazenější a serióznější. Za tohle se na Citroen opravdu nezlobím. Naopak.
Avatar - Ji/Ri
27. 6. 2013 17:48
Re: Designéři ničitelé
:yes:
Avatar - Ji/Ri
27. 6. 2013 17:50
Re: Designéři ničitelé
:yes: jak vlahý větřík na Sahaře působí rozumný pohled.... díky Dinare.... jsem téhož názoru... jinakost citronů je bez kolotočového pozlátka...
Avatar - Emel
28. 6. 2013 12:47
Re: Designéři ničitelé
Mně se to vcelku líbí... asi ne tolik jako Tourer od Opelu, ale jinak proč ne.
27. 6. 2013 14:52
Re: Designéři ničitelé
Nesouhlasím. Naopak.
27. 6. 2013 19:15
Re: Designéři ničitelé
podle mě je to jedno z mála hezkých mpv, zrůda určitě ne
27. 6. 2013 13:04
přerod na Grand
se celkem povedl, nové C4 Picasso je zajímavé a ani grand jeho linie nekazí. Předek je věc vkusu a obliby, jak mě vyděsil, tak mi teď nevadí. Uvnitř povedené, jen jsem koukal že tam zůstalo to dementní audio/video pro zadní sedadla bez vlastního zdroje se sadou přípojných cinchů. Tedy v dnešní době - který běžný multimediální přehrávač má na sobě nějaký cinche? Výsledek - hromada přístrojů, drátů, redukcí a podobných krámů
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2013 13:06
asi som v mensine
ale mne sa ten citroen paci.... a dokonca este viac ako kratsia verzia... tie zadne partie su teraz akesi osobitejsie a citroenovskejsie.... celkovo je to solidna porcia technodizajnu a hranate tvary kabiny slubuju velku priestrannost..... paci sa mi to auto.... citroen bol vzdy citroenom prave vdaka takymto dizajnovo zaujimavym autam .. len modely ako saxo, xsara a par dalsich z nich spravili nevkusne konzervativne sede mysky.... ale citroen sa uz prebera a opat sa jeho vynimocny dizajn dostava do beznych aut... :yes:
Rozbalit vlákno
5
27. 6. 2013 13:43
Re: asi som v mensine
:yes: :yes: :yes:
27. 6. 2013 13:44
Re: asi som v mensine
me se to auto napred vubec nelibilo ale uz jsem si na nej nejak zvyknul - zas tak hrozne to neni a je to celkem originalni - myslim ze se mi libi vic nez soucasny Renault design ala "roztekly bonbon"
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2013 14:01
Re: asi som v mensine
s tym bonbonom v renaulte mas pravdu... a mozno aj preto 2008micka sa zacina chytat vo francuzsku lepsie ako captur....

no a citroen bol vzdy vynimocny prave kvoli dizajnu.... a toto MPV sa podal mna jednoznacne vydarilo a vyzera to ze to bude aj kral praktickosti :yes:
27. 6. 2013 16:01
Re: asi som v mensine
Nechci ti do toho moc kecat, ale Capturů se zatím ve Francii prodalo víc.
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2013 20:52
Re: asi som v mensine
predaj capturu asi zacal skor ako 2008micky .... neviem... musim to omrknut ;-)
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2013 13:32
Pikaso
Picasso jsem letmo viděl i na živo a již to taková rána pro můj zrak, jako první spy photos, nebyla. Snad až na golf-zadek...Tohle na mě zezadu působí paradoxně jako taková nudná krabice, ale mohlo být i hůř...Nicméně, na končící generaci (Grand) Picassa to dle mě nemá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
27. 6. 2013 13:33
dost...
slaba ponuka motorov, najsilnejsi diesel 85 kW? Bez ohladu na dietu, ked sa to nalozi ludmi a bagazou, je to minimum z minima...
Rozbalit vlákno
9
27. 6. 2013 13:40
Re: dost...
Ty máš nejaké divné minimá... ;-) MPV nie je športové náčinie, nemusí oplývať konskou rezervou.
27. 6. 2013 15:08
Re: dost...
85kW??? Děláš si srandu??? Jako základ dobry...
27. 6. 2013 16:31
Re: dost...
Stačí si přečíst, že "Grand C4 Picasso bude prvním modelem značky, který použije nový motor 2.0 BlueHDi o výkonu 110 kW".

Ještě nějaký další problém?
Avatar - 1975ak
27. 6. 2013 13:57
Re: dost...
Svého času měl Renaut Trafic 75 koní a jak to jezdilo, Dnes jak auto nemá 100 kW, tak jako by nemohlo jezdit.
27. 6. 2013 15:10
Re: dost...
Svého času auta vážila polovinu,nebyla přidušená emisnímy předpisy a provoz na silnici,ať už do hustoty,nebo dynamiky také vypadal jinak...

Tenhle argument nemá šanci obstát.
Avatar - Ji/Ri
27. 6. 2013 17:47
Re: dost...
ty už tu neobstáváš dávno a hle...jak se ti rejdí.... 8-s
27. 6. 2013 16:33
Re: dost...
Co třeba si článek přečíst? 2.0 BlueHDi se 110kW nestačí?
Avatar - Ji/Ri
27. 6. 2013 17:47
Re: dost...
....jaký máš motor ve svém voze teď ty? ....
Avatar - Blue Sun
27. 6. 2013 19:17
Re: dost...
Žádný, však je to klasický papírář...
85 kW dieselové síly je pohoda pro MPV.
27. 6. 2013 13:42
Studie
Mě se na francouzích líbí to, že pustí do výroby auto, které vypadá jako studie z nějakého světového autosalonu. Líbí se mi ta odvaha pustit na trh auto, které vypadá jako by se mělo vyrábět za 20 let. Samozřejmě je problém, pokud to auto tak i jezdí, jak se ve všech testech zmiňují u DS5. To samé bylo i Audi A2, to taky předběhlo dobu.

Citroen se mi jako auto líbí, hlavně předek a interiér. Moc nefandím zadku ve stilu audi Q7 a Insignie, kdy se otevírá víko kufru i s celými světly.
Rozbalit vlákno
5
27. 6. 2013 19:59
Re: Studie
Já naopak takové provedení víka rád mám. Světla jsou pak nedělená a není žádný důvod zužovat vstup do zavazadelníku.
27. 6. 2013 20:15
Re: Studie
V tomhle máš asi pravdu, ale nějak tomu nemůžu přijít na chuť. Určitě to ale není důvod, který by u mě rozhodoval jestli koupit nebo ne. Navíc mi přijde, pokud jso světla dělená, že ten prostor se o moc nezůží, protože stejně pod tím víkem je plocha, kam sednou světla. Určitě víš co myslím
28. 6. 2013 11:49
Re: Studie
Je pravda, že i pro mé oko to vypadá zvláštně, nebo nezvykle, ale je to podle mne chytré řešení. A ty obnažené boky mají něco do sebe. Podobně jako třeba kapota Mini, kdy jsi odhalil i podběhy. Trochu mě mrzí, že to u Audi nezavedli u všech aut se zadními dveřmi. A1 byla v tomhle příslibem, ale bohužel.

Nemyslím si, že vím. Dělená světla ti také mohou umožnit nezúžený vstup do zavazadelníku. Jen při podélné optice dělená vypadají hůř než jednolitá, protože ti rozdělí všechny linky, obdélníky, nebo co tam zrovna je. Tedy místo souvislé linky třeba blinkru máš dvě krátké čáry. Místo obdélníku pak dvě "C".
29. 6. 2013 00:17
Re: Studie
Jo tak kapota u MINI mi přijde jako vtipný nápad. Zajímavě to vyřešili, popravdě jak často člověk ale otevírá kapotu... takže tam by mi to určitě nevadilo

Myslel jsem to tak, že určitě víš jak to myslím, s tou plochou pod víkem kufru kam dolehnou světla. Já osobně bych radši světla přerušená spárou víka kufru, ale je to věc názoru.
29. 6. 2013 08:47
Re: Studie
Pokud myslíš světla ala Q7, tak tam není žádný vyhrazený prostor, kam světla dolehnou při zavření. Ano, vstupní otvor není vykrojený do boků, kde jsou nějaké kapsy, ale je pravidelný a sleduje hlavní prostor zavazadelníku. Takže ti na krajích zůstane kus plechu, právě ty "obnažené boky", jak jsem to označil v minulém příspěvku. Světla samotná však mohou být větší a u Q7 i jsou - sahají pomalu až k registrační značce. [odkaz]

Jak jsem napsal, nedělená komplet ve víku a dělená ti dají stejnou praktičnost. Ale podle mne nedělená lépe vypadají, protože ti nic neruší jejich optiku. Kdybychom se vrátili o nějaké desetiletí zpět k obdélníkové optice, tak si dělení ani nevšimneš. Ale u souvislých linek, které dnes často používáme, to ruší.
Avatar - 1975ak
27. 6. 2013 13:53
Pikaso
Jedinou slabinu vidím v absenci bočních zášupek. Tohle by již snad mělo být standardem v této třídě. Sám jsem vybíral i podle tohoto požadavku auto a C3 díky tomu vypadlo.
Rozbalit vlákno
9
27. 6. 2013 13:56
Re: Pikaso
co je to boční zášupka?? ;-\
Avatar - Katikakus
27. 6. 2013 14:06
Re: Pikaso
Soupaci/posuvne dvere.
27. 6. 2013 14:13
Re: Pikaso
Aha, to mě nenapadlo v kontextu C3 v příspěvku na který jsem reagoval - které auto velikosti C3 má posuvné boční dveře (s vyjímkou B-maxe?)?
Avatar - 1975ak
27. 6. 2013 15:00
Re: Pikaso
Zášupky mají veškeré malé dodávečky Fiorino, Berlingo, Caddy a výše až třeba pod C8 . myslím, že je to funkčnější a praktičtější než klasické dveře na pant
27. 6. 2013 15:10
Re: Pikaso
OK, ale to hodně motáš hrušky s jabkama - v prvním příspěvku jsi psal o C3 - v této třídě má posuvné dveře jen B-max.
Pokud se podívám výš, tak jen mazda5 a nový grand C-max (možná ještě něco).
C8 je velké MPV, která mají posuvné dveře snad všechna.
Malé dodávky (Berlingo, Caddy) jsou pořád jen dodávky - pouze levnější varianta k MPV se všemi kompromisy, které to přináší.......
27. 6. 2013 15:11
Re: Pikaso
C3 je male auto, ostatne su dodavky. V segmente kam patri aj C4P ma posuvne dvere len C-max.
Avatar - Ji/Ri
27. 6. 2013 17:45
Krásná doba
...jsem rád, že žiju v téhle krásné automobilové době. Vývoj techniky, cizelace nejlepších, vývoj designu.....

Každý si může vybrat a nikdy neudělá špatně.... chceš klasiku, legendu - ber Golfa. Chceš pohodlí, extravaganzu? --- Citroen... chceš .... cokoliv si dneska vymyslíš, to máš. Hodně lidí zapomnělo na dobu, kdy se stály fronty na stodvacky a dávaly úplatky za barvu sahara nebo apolo.... /béž nebo červená/ .... nic nebylo... dneska - jedno dělo vedle druhého.

Krásná doba... :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 6. 2013 18:12
EXTRAHNUS
Jedno z nejhnusnějších aut historie - PSA v současnosti vyrábí ty nejhnusnější vozy na světě - třídní 7-místná elegance vypadá jinak [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
27. 6. 2013 18:17
Re: EXTRAHNUS
a ještě podpoříte španělskou ekonomiku :yes: :yes: :yes: jsi zapomněl dodat
27. 6. 2013 18:22
Re: EXTRAHNUS
Me se tento vetrelec libi, asi je to tim ze vsude kolem jezdi auta podle vinklu :no:
Avatar - PeterLuk
27. 6. 2013 19:50
Re: EXTRAHNUS
Keby si v tom sedel, tak vieš aká je to trieda 7-miestna elegancia. Vzadu v 3. rade nieje žpod sedadlami 2. radu žiadne miesto na nohy.
BRAVO CITROEN! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

ALhambra je pekné, ale nie 7-miestne auto.
27. 6. 2013 19:50
Re: EXTRAHNUS
Jasně jste jednička, vás tady žeru. Šel by jste na rande ? Hlavně přijeďte Fabii nebo něčím podobným. :yes:
Avatar - PeterLuk
27. 6. 2013 19:51
Re: EXTRAHNUS
Ešte nevie čo to je. ;-)
28. 6. 2013 07:41
Re: EXTRAHNUS
Alhambra je větší - tedy konkurence pro zastaralou C8 a ne C4P.
Uvidíme, s čím PSA přijde v této velikosti ( jestli teda s něčím přijde, ale Citroen Tubik něco naznačil [odkaz] )
Avatar - PeterLuk
28. 6. 2013 11:11
Re: EXTRAHNUS
Konkjurencia so zastaralou, ala LEPŠOU C8. (brané ako sedemmiestne auto, nie ako auto pri vodiča, tu je na tom C8 samozrejme horšie)
28. 6. 2013 11:27
Re: EXTRAHNUS
Souhlas. Krabicoidní Alhambra je navíc úplně nudná, ale to je subjektivní věc ...
Fakt jsem zvědavej s čím PSA přijde v této třídě. Bohužel jsem někde četl, že je ve hře i varianta, že nástupce euroVanu vůbec nebude (a nešlo jen o konec spolupráce s Fiatem).....
Avatar - rohYpnol
27. 6. 2013 21:23
Kreativní
Citroen dostává svému sloganu, kreativní technologie. Není co vytýkat. Design posunulo opět o pořádný kus dál než je stávající Grand C4 Picasso. Přitom ty stávající tvořily designovou perlu MPV. Odvaha opustit tento podařený styl podle mě vyšla :yes:

Zatímco koncern VW předkládá stále varianty na to samé, Citoren zkrátka vsadil na inovaci. Přitom dokonale originální pojetí.

Výborně Citroen :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PeterLuk
27. 6. 2013 21:58
Re: Kreativní
:yes: :yes: :yes:
28. 6. 2013 07:42
Re: Kreativní
:yes: :yes: :yes: