Malá dodávka od Citroënu bude nově nabízena s dieselovým motorem 1,3 HDi o výkonu 55 kW z dílen Fiatu. Tato jednotka nahradí stávající 1,4 HDi s 50 kW.
Diky hromade nesmyslnych predpisu, cen nafty a daneni kazdyho kubiku obsahu + emisi(asi recept, jak ven z krize), bude tahle 1,3 pro maly dodavky trumfem.
Dodavkovi stihaci a rekordmani to asi ponesou nelibe, ale co se da delat. Doba je takova.
spotreba na papiery vyzera super, ale ked s tym vylezies na dialnicu, tak zerie ako vyrazne objemnejsie a vykonnejsie naftaky :-! . Je to dan za mizernu aerodynamiku. V meste sa da drzat pod papierovymi 6 l/100 km. V momente ako sa rychlost prehupne cez 100km/h, zacne palivo z nadrze rychlo ubudat
Neni to stvoreny na dalnici, spis na lokalni rozvoz. Na dalnici zere kazdy auto. Uvidi se, jestli tam bude vubec pouzitelna a udrzi rychlost. Kdybych jezdil dalnice, automaticky 2 liter ;-) 1,3 je kazdopadne velmi dobra nabidka tem, kdo nepotrebuji 130 koni a nechteji utratit moc penez za pracovni pomucku. Jakasi nahrada za 1,9 bez turba to vidim.