Ač by se Jumperu daly některé věci vyčítat (vrzání interiéru, posuvných dveří apod.) tak pohonná jednotka je povedená. Dlouhý převod je fajn, ale nevím proč je tak do rychla i zpátečka. Couvání s naloženým vlekem do kopečka, je s ohledem na život spojky, lepší z repertoáru vyřadit...
Redaktor autoblesku opět perlí, na fotkách mají nejmenší provedení L1H1 s třílitrem a v mínusech je, že třílitr je jen pro větší provedení L2H2 - jak si to tedy máme představit. To jste jako testovali "prototyp" co se prodávat nebude? >:-[]
Měl jsem Boxera ( jen jiná maska) a když píšete o delším cestování ( sám jsem s ním projel Balkán i Skandinávii), tak určitě nebrat do první řady dvousedák, ale samostatné sedadlo. Vejde se pak sice jen 8 lidí místo 9, ale na dlouhé cesty ta přední dvousedačka není a i když je tam člověk sám, tak nemožnost regulace sklonu opěradla nepotěší, stejně jako být nalepený na bočním okénku.
třílitr umí až 175 km/h, na které se dostane na poměry běžných dodávek poměrně rychle. Kolega ze Světa motorů však přišel ještě na jedno poznávací znamení - už okolo 170 km/h se mu totiž sklopila vnější zpětná zrcátka... >:D
Jezdil jsem před FL takovéto Ducato i Boxera a u obou bylo z továrny samostatné sedadlo s loketní opěrkou. Otázka je, zda to český importer umožnuje objednat, zda to nebude stejně jako s tou L1H1 s třilitrem...
Tady je i na auto.cz test Ducata, které ty sedačky má samostatně, pro auto zaměřené na cestování ( což tato verze se samostatně sklopnými a nastavitelnými opěráky ve 2. a 3. řadě je):
Chtěl bych se zeptat redakce, proč je tu po půl roce test totožného vozu ( ne jako u VW, kde je třeba aspoň jiná barva ( test VW Caddy/Amarok)), protože dle SPZ se jedná o naprosto totožné auto, které jste testovali již 10/2014 viz:
[odkaz]