Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
16
/
17
Prohlédnout znovu
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Silnější šestnáctistovka již má šestistupňovou převodovku
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Polstrované opěrky hlavy se nám zamlouvaly
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Hranatý nákladový prostor dokázal u 4,6 dlouhého furgonu nabídnout 4,6 m3 prostoru
|
acz
Šestnáctistovka nás překvapila skromnou žízní 5,8 l/100 l
|
acz
Vinuté pružiny a adaptivní tlumiče tvoří standard i pro furgon
|
acz
Průchod přepážkou je na bocích šikovně chráněn, aby převážené předměty nepoškodily vůz
|
acz
Doplňování Adblue je oddělené, aby nedošlo k záměně s naftou
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz