Zejména ten boční profil... Na rozdíl od bratrů Peugeotů se v případě Citroënu sem tam daří leccos z konceptů protlačit do výroby. V civilnější podobě by taková nová C6 mohla být (konečně) opravdu zajímavou alternativou.. :yes:
Šestiválcový dvoulitr s turbínou.. Uniklo mi něco? To by byla pecka ;-):yes:
Já bych volil označení C8. Nebo třeba DS GT. Záleželo by, jak moc zajímavý by výsledný model byl. C6 by měl být model na úrovni středních modelů prémiových značek (5er, E...), C5 bych si představoval jako levné velké auto. Označení C7 se nehodí. Číslovka 7 se k Citroenu vůbec nehodí, je moc veselá, jednoduchá, málo avantgardní a dekadentní. 6 a 8 padnou skvěle. 9 bych ponechal jako číslovku pro nějakou superlimuzínu, která by snad jednou mohla přijít.
To aby se člověk podíval do křišťálový (hydropneumatický) koule :-)
Zajímavá myšlenka s tou Sedmičkou.. mě by tam docela sedla.. Jestli pak už ji mají patentovanou? ;-)
ano, citroen patří mezi dnešní designerskou špičku co se týče konceptů. Mazda z těchto pozic trochu ustoupila, peugeot je vždy v závěsu, bohužel většina těchto konceptů ale nespatří světlo reality ani v odvozeninách... ...krom citroenu, který má trošku koule a opravdu tento design je vidět i na silnicích v C5 a tohle by byla ještě větší lahůdka
Sam bych nebyl proti aby na silnici bylo vice takovych vystrednich kousku, jenze je to zase ta otazka;
Byl bych ochoten platit 2mil a vyse za 5 metrove auto se znackou na kapote Citroen Metropolis ci VW Phaeton?
a) pokud by auto bylo v teste 100% konkurentem nemeckych lidru a drzelo si stejnou uzitnou hodnotu i po 3 letech tak ANO. Jinak NE.
Pravda je takova, ze maloktera automobilka je schopna ci zda je to mozna nemozne, vstoupit do segmentu vuzu s "0" zkusenosti a najednou se rovnat spicce konkurentu jez pracuje na svych modelech 3-4 generaci.
jestli chtějí navázat na DS tak by měli začít a tohle je velice dobrý krok vpřed. C6 je momentálně zajímavý auto ale zajímavý neznamená úplně krásný a přitažliví, ale přesto si několik zákazníků našlo a podle mě tohle má šanci přitáhnou ještě více zákazníků obzvláště v číně >:D
Frantíci riskují, nechat do půlroku ležet někde na výstavě v Číně znamená jen to, že příští rok to přivezou šikovný kluci z Číny do Ženevy a citrón může začít znovu.
Ne, není.. DS5 bude trochu výraznější crossover. Něco jako X6. A PSA je v černých číslech, jestli má nebo nebo nemá dost síly na nástupce C6, to je spíš otázka politická, než ekonomická.. Nehledě na uvedení v Číně, která je největším automobilovým trhem na světě a konkrétně pro Citroën druhým největším. Meziroční nárůst prodejů o cca 55% je jako kopanec zlatou botou do zadku :-)
tady je více fotek z "výroby" [odkaz] Ty uváděné údaje budou zřejmě jenom papírové, tento prototyp nejen že nemá výše uváděné ústrojí , ale je také vybaven pouze vinutými pružinami. Na fotkách to je dobře vidět.
Těm kteří by namítali že na fotkách je jen "mula" prototypu, tak například takový Citroën C-Métisse měl do detailů propracovaný interiér a na podvozku je jasně vidět použití kulových pružících jednotek,včetně plně funkčního hybridného ústrojí.( [odkaz] ) Tohle to bude jen další narychlo splácaný koncept (jako GQ by Citroen) bez hotového interiéru, který zatím existuje pouze na rýsovacích prknech a bez pohonného ústrojí, které si narychlo vymysleli :'-( ( zřejmě čerpali inspiraci odsud: [odkaz] ) ;-)
A tak i když auto vypadá dobře, tak ve skutečnosti to není pojízdný prototyp, má to pouze na rámu namontovaná kola s klasickými vinutým pružinami, aby mohli auto ručně přemísťovat :no::'-(