Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën Metropolis: 5,3 m francouzského luxusu

Velkou podívanou sliboval v Ženevě stánek Citroënu. Autosalonovou premiéru si zde odbyl velký sedan Metropolis.
Zpět na článek
7. 3. 2011 11:01
7. 3. 2011 16:34
7. 3. 2011 18:11
7. 3. 2011 20:08
7. 3. 2011 11:24
7. 3. 2011 12:49
7. 3. 2011 11:48
7. 3. 2011 18:28
8. 3. 2011 00:07
7. 3. 2011 13:24
7. 3. 2011 13:29
7. 3. 2011 17:23
7. 3. 2011 23:03
7. 3. 2011 23:43
7. 3. 2011 23:54
7. 3. 2011 23:57
10. 3. 2011 22:29
neregistrovaný "metropolis"
7. 3. 2011 15:52
7. 3. 2011 19:22
10. 3. 2011 22:24
neregistrovaný "metropolis"
7. 3. 2011 19:27
7. 3. 2011 23:18
7. 3. 2011 23:22
7. 3. 2011 23:31
7. 3. 2011 23:54
Avatar - maxi!
7. 3. 2011 11:01
citroen
posledne roky sa Citroen velmi zlepsil! :-) a to nie len studie, ale aj serii - len tak dalej!!! :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
7. 3. 2011 16:34
Re: citroen
Souhlasím, Citroen opravdu jede. Z ošklivých káčátek velmi zajímavá auta. A tento koncept je ukázka pro Ford, že i velká " rozšklebená pusina" může být vkusná.
7. 3. 2011 18:11
Re: citroen
Je to tak, citroen robi nadherne koncepty survolt, GT a taktiez aj metropolis su nadherne auta. Ani si neviem predstavit ako musi metropolis vyzerat nazivo, impozantne,velkolepo....
Mal som moznost vidiet suzuki kizashi I nazivo a pozeral som na to auto s otvorenymi ustami.
Avatar - Rojin
7. 3. 2011 20:08
Re: citroen
To naprosto souhlasím. Citroen začal dělat auta podle mého gusta.. Ale opravdu má na to vytvořit takové auto? ;-\ No nevím nevím, upřímně, musel by těžce zamakat aby prorazil. Každopádně vizuálně nemá chybu.
Držím pěsti.
Avatar - euro89
7. 3. 2011 11:08
První od dob Excellence
Nádhera!!! :yes: To je snad první opravdová francouzká limuzína od dob Facel Vega Excellence. :-) Doufám, že se dostane do výroby a bude se prodávat i v Evropě. Jen škoda, že jde v duchu dnešní "zelený" módy. Pořádnej benzínovej V12 by mu slušel víc.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - gld
7. 3. 2011 11:52
Re: První od dob Excellence
Čo chýbalo modelom DS, CX, XM aby naplnili tvoju predstavu o francúzskej limuzíne? :-O

btw, konečne vzišlo niečo pekné z iniciatívy pre čínsky trh. Na predchádzajúce počiny (C4 sedan) bolo treba pevný žalúdok.
Avatar - euro89
7. 3. 2011 17:17
Re: První od dob Excellence
Rozdíl mezi vyšší střední třídou a luxusní limuzínou znáš?
Avatar - gld
7. 3. 2011 17:21
Re: První od dob Excellence
Jazdili tým prezidenti, predstavovali vrchol francúzskeho automobilizmu v danej dobe, nevidím dôvod sa tu "škatuľkovať"

nehovoriac, že pojmy ako "vyššia stredná" v tej dobe boli úplne inde ako dnes :-!

znáš?
Avatar - euro89
7. 3. 2011 18:07
Re: První od dob Excellence
Super, takže když Klaus jezdil chvíli Superbem (nakonec usoudil, že A8 je přece jen lepší a důstojnější), tak to hned dělá z tohodle social auta luxusní limuzínu? >:D Ani si nechci představovat, co všechno považuješ za luxusní limuzínu, když si představim třeba vrchol automobilismu v Rusku, Indii nebo Číně >:-[]
7. 3. 2011 18:18
Re: První od dob Excellence
Vrchol automobilismu v Rusku nebo v Číně by tě možná pžekvapil. Před krizí (tou takzvanou...) se v Rusku prodalo víc pětkových bavoráků, neý v samotném Německu. Ulice Moskvy jsou pozoruhodné tím, že se tam prohání nejdražší a nejluxusnější auta z celého světa mězi masou žigulíků a obskurních vpzů z "dílen" bývalého Daewoo a jejich modifikací, "originálních" čínských produktů a částečně i vozů vyráběných celou řadou světových automobilek v Rusku. V Číně (tedy v oné bohaté oblasti zahrnující tak desetinu čínské populace a dvacetinu plochy země) je autopark modernější, než ve většině evropských zemí a třeba nějaké to Ferrari tam uvidíš spíš, než u nás nebo v Německu. Indii neznám.
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2011 18:28
Re: První od dob Excellence
Myslím, že euro měl spíš na mysli vrcholy jejich vlastní produkce, než to, co čínští zbohatlíci nakoupí z té světové. Což v Číně a Indii skutečně není žádná sláva.
Avatar - gld
7. 3. 2011 18:25
Re: První od dob Excellence
Nuž, superb predstavoval vrchol českého automobilového priemyslu...od vášho prezidenta bolo teda politicky korektné, že ho využíval ako "limuzínu"..bang, a je to tam, slovíčko čo ťa tak dráždi.

Ale celkom očividne odbočuješ od hlavného bodu a to:

Pred 50 (40, 30, 20) rokmi bola klasifikácia vozidiel do tried úplne odlišná od tej dnešnej. Takže vyradiť z kolónky "limuzíny" veľké citroeny, lebo podľa dnešných mierok spadajú o triedu nižšie je humpoláctvo najvyššieho kalibru.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 14:59
Re: První od dob Excellence
:yes: :yes:
7. 3. 2011 19:30
Re: První od dob Excellence
Ešte si sa v C6 asi neviezol...? Ja áno a musím potvrdiť: JE to francúzska limuzína. ;-)
Avatar - Tomas_2002
7. 3. 2011 11:24
Výška;
Krásný auto, ale s výškou 140 cm naprosto bez šance... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2011 12:49
Re: Výška;
A proč bez šance? Pokud bude dobře zpracovaný vnitřní prostor, bude i tak nad hlavou dost místa. Tohle není MPV.
Avatar - Mirunek.cz
7. 3. 2011 11:48
Ufff
To zas bude doma bitva, ach jo :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
7. 3. 2011 14:24
Re: Ufff
Tak si postavte ještě jednu koupelnu! >:D
7. 3. 2011 12:05
Dokonalost
Za mě je to auto bezchybné.
Neskutečně "badass" (sorry, český ekvivalent nemůžu vylovit z paměti) vzhled prostý jediné špatné linky. A že v něm nemůžu nosit cylindr? Hahaha.
Tak, jako mám u Quattroporte pocit, že z něj pokaždé vystoupí mafián ve stylu Berlusconiho, tady podvědomě čekám, že se pomalu otevřou dveře, vystoupí Fantomas a s velkým stylem ukradne půl autosalonu.

:yes:
Rozbalit vlákno
4
7. 3. 2011 18:28
Re: Dokonalost
Fantomas ani ne, já mám ono auto spojené s de Gaullem a atentáty na něj. Ale jinak, nádhera - PSA zjevně zvládli situaci z minulých let líp, co vyjelo v posledních dvou třech letech, tak představuje neoddiskutovatelně obrovský technický i designový posun. Hodně se mi líbí C5 (hlavně kombík) a měl jsem možnost ho vyzkoušet, krásný je nový P408, krásná jsou DSka, ale i trojka a čtyřka, povedlo se malé Picasso - je to prostě na dlouhý seznam, řekl bych, že Renault je na tom prostě nějak tak hůř a zachraňuje ho aliance s Nissanem.

Tady ale palec nahoru a BRAVO Citroen....jako by to byla výzva Jaguáru, ten mi něčím připadá podobnej. Uvidíme, jak to dopadne v produkční verzi.

Po té záplavě "nových" velkých Lancií z minulého týdne si neodpustím poznámku, že až tohle uvidí "účetní" od FIATu, tak se z toho po..re, po....je a po...je.

Holt asi ten PSA nějak líp hospodaří, či co a má koncepci....nebo pánbůh ví, v čem to je.
7. 3. 2011 18:42
Re: Dokonalost
No jo, teď jsi mi připoměl Šakala. :-)

PSA je na koni, modelová ofenzíva poslední doby by mohla brzo přinést ovoce. Ony i starší modely nebyly nijak zlé, pro kamarádku jsem byl obhlídnout tříletý 407 SW 2.7HDi a to auto se mi opravdu líbilo. Vzhledově ani ne, ale jinak vše na jedničku s hvězdou.

Renault je na tom dobře, možná ještě trochu lépe než PSA. Teď si dovolím citovat Tvůj příspěvek z loňského roku, kterým jsi podle mě dokonale vystihnul situaci.
"Za co je renault ovšem možné chválit je rozhodně šíře portfolia jak typů tak motorizací (kam se naj proboha hrabe celý fiat i se svými značkami AR a Lancia dohromady) a pak jeden pozoruhodný fakt a to ten, že je to dneska asi nejglobálnější značka na světě. VW sice bude mít Suzuki, ale pouze Renault vlastní (nebo alespoň kontroluje) jak značku v Koreji (Samsung) tak značku v Japonsku (Nissan) a jejím prostřednictvím i její luxusní derivát v USA (Infiniti). Vlastní Dacii, ale kontroluje i část VAZu. A to skutečně nemá nikdo a je to docela unikátní."

Možná se nám to z postavení na východě Evropy nezdá, ale Renault je na špici první ligy jak v technologiích, tak v ostatních měřitelných kategoriích. Vzhled je sporný, ale tak to se dá od Tvůrce automobilů čekat...

Lancia, to je už jen smutný. Grand Voyager, jeden by blil. To to nemohli pojmenovat třeba Grande Viaggiatore?
8. 3. 2011 00:07
Re: Dokonalost
No mně trochu u Renaultu mate třeba určitá naschopnost přijít s reprezentativním sedanem a zdá se mi, že třeba Laguna na C5 ani na 408 nemá - pravda je, že dobře znám Laguny předchozích generací a v porovnání s tou již zmiňovanou C5 bych jednoznačně volil C5. Současnou Lagunu jsme nejel. Navíc loni jsem třeba neznal 5008 a z těchto aut (nejsem sice velkej příznivec, ale místo a důležitost na trhu jim neupírám - jedna cesta na hory a člověk to zatraceně ocení) bych v případě potřeby sahl radši po tomhle Francouzovi, nadchla mně nová C4, i když třeba poslední Megane je konečně podle mého gusta. No, nevím, oproti loňsku mně mate, že to PSA chrlí jeden model za druhým a všechny vypadají zatraceně dobře. V každém případě jsou to obě komplexní automobilky, to co jsem psal loni o Renaultu samozřejmně platí, na rozdíl od některých bych ho pochválil za Dacii (kdekdo se teď bude snažit tohle napodobovat), nicméně ve většině případů (s vyjímkou Scéniku - srdeční záležitost) bych volil modely od PSA.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2011 00:16
Re: Dokonalost
To je těžké, co volit, ačkoliv všichni tři francouzi, tak se dokáží dost lišit a bylo by to na delší rozebíraní.
Avatar - Ji/Ri
7. 3. 2011 13:24
METROPOLIS
.....jak krásně to i zní..... tohle se může bez problémů postavit A8, 7er, S-class... Je prostě úžasné.
Délka 5,3 metrů nepatří sice do zcela praktické kategorie, výška bude taky mírné kupátko, ale ruku na srdce..... je to krása.
;-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2011 15:21
Re: METROPOLIS
Hm, že je možno si z A8, 7er či S-class přesednout do Metropolis a porovnat je.....
Avatar - Ji/Ri
7. 3. 2011 13:29
Nová šelma
..... Peugeot chce tento rok představit trhu a začít i prodávat nový model. Spekuluje se o tom, jestli to nebude 808čka..... výše zmíněná info spíše nasvědčuje tomu, že bude nová krásná šelma ..... no to by bylo skvělé. Krásně se nám ten trh rozrůstá..... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - GeorgeTT
7. 3. 2011 15:22
Re: Nová šelma
808? 80x patří u Peugeotu pro MPV. Čekal bych tedy spíš označení 708. Jinak design se opravdu povedl kam se na tohle hrabe A8, BMW 7 a eSkovej Méďa
Avatar - Pekelná Micinka
7. 3. 2011 15:30
Re: Nová šelma
No jo, jenže A8, BMW 7 a eSkovej Méďa se vyrábí. ;-)
Avatar - CHerokee
7. 3. 2011 16:35
Re: Nová šelma
Tak mezi prémiovky to by mělo moooc těžké a na to značka nemá jméno. Těžko se nacpe mezi MB, BMW a Audi, kterým ještě sekunduje Lexus a Jaguar.
Avatar - gld
7. 3. 2011 17:23
Re: Nová šelma
ale latitude zmetie z trhu >:-[]
7. 3. 2011 23:03
Re: Nová šelma
Za tohle bys měl održet nikoliv zlatej ventilek za blábol století, ale... Zlatou bábovičku 8-s Za blábol vaší mateřský školky...
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:06
Re: Nová šelma
No, že by třeba S-classe nebo minulá 7-er byly nějací krasavci proti tomuhle? Nebo dokonce A8...? Neřeknu v porovnání s QP nebo AM Rapide, těm je tenhle koncept bližší, ale velké limuzíny D3 svými proporcemi téhle nízké střele v eleganci prostě nestačí.
7. 3. 2011 23:43
Re: Nová šelma
Přece nemůžeme porovnávat produkční verze k pohádkovému autu, které by na silnici neujelo ani metr... Zajeď se podívat do Stuttgartu, Mercedes tam vystavuje studie tak, že si je můžeš osahat...
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:49
Re: Nová šelma
Ale tady tohle můžeš taky osahat, píše se tu i o motoru, které dané auto má mít ;-) A hlavně jsme principálně začali mluvit o designu
7. 3. 2011 23:54
Re: Nová šelma
Klid Ronaulte, pokud bys chtěl porovnávat realisticky, musel by sis k tomu přibrat místo vagónu z Metra jednu cešestku, v tomto modelu totiž 0(před pár lety) vyjádřl Citroen své představy o tom, jak má ve skutečnosti vypadat "prémiová" francouzská limuzína... Byl to výbuch desetiletí.

Už dnes ti mohu napsat jak to dopadne s horním autem. A ty to víš též. Přesně jako s C6...
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:56
Re: Nová šelma
No jak, budou ho bouchat Číňani pod značkou Great Wall, už si ho jistě obkreslili jako třeba Pandu nebo Rolls-Royce >:D
neregistrovaný "metropolis"
10. 3. 2011 22:29
Re: Nová šelma
Jedno nezabúdaj C6 nikdy nechcela lámať rekordné predaje. C6-u si kupujú ľudia čo sa chcú odlišovať od bežných konzumentov. Citroen vždy vyrábal takýto druh vozidiel a ja som len rád,že sa k tomu vracia! Ať to houpe! :-) :yes:
Avatar - Amerika
7. 3. 2011 15:52
Jedno slovo
Na toto auto se dá říct jen jedno slovo: Impozantní! no a vlastně ještě jedno: Wow!
Tohle je úžasné auto...... >:D Rychle s ním do výroby......
Btw: expozice Citroenu v Ženevě byla, co se skladby modelů týče jedna z nejlepších... DS4, DS3 Racing, Metropolis, C6, C5 v matné barvě..... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2011 17:12
Úžasný design.
Německá prémie proti tomu vypadá jako auta na odvoz řepy z pole.Ale ty rozměry....šířka 2m,délka hodně přes 5...mysím že garáž standardních rozměrů je jaksi k nepotřebě.
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2011 23:04
Re: Úžasný design.
Nesmíš každou garáž hodnotit podle vaší budky na králíky...
7. 3. 2011 19:22
nadhera
Tento Citroen ma uzasny a originalny dizajn, ktory je svojsky a na nic sa nepodoba.
Uz som dlho nevidel nieco take nadherne.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "metropolis"
10. 3. 2011 22:24
Re: nadhera
Podľa mňa ide Citroen tou najsprávnejšou cestou! DS3 najlepší mini voz za rok v top gear 2010 ,DS4 auto mobil roka 2010 vo svete (obdoba europskeho auta roku). Takže aj keď je tu hodne neprajníkov, Citroen má dobre našliapnuté a nové štúdie to len dokazujú. Metropolis je dokonalosť sama o sebe!!! :yes: :yes: :yes:
7. 3. 2011 19:27
Vrrrrr
Hustokára :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
7. 3. 2011 21:51
Designová Metropole
Dívám se na ty fotky a doslova se mi tají dech.... Země se stále otáčí, ale čas se zastavil.. Tohle dokáže jen Citroën, značka excentriků a fajnšmekrů.

Sakra, kdo tohle má? I když je to jen koncept, tak s přivřenýma očima vidím budoucí DS9.. mírně zjemněná příď, trochu decentnější podvozek, klasické otevírání dveří... Jakýkoliv zadní pohled je mimo mé vyjadřovací možnosti.. vše naprosto dokonalé.

Metropolis je zhmotněním touhy a funkční extravagance, příslibem špičkových technologií, rytířem dálnic a strážcem velkoměst.. Metropolis je jednadvacáté století, tak se nadechněte, protože vítr změn vane z východu a voní benzínem a jemnou kůží :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ji/Ri
7. 3. 2011 22:41
Re: Designová Metropole
.....kterak se dá vystihnout vůz ve třech odstavcích a není nutno vše rozmílat. Ano, už to jméno: METROPOLIS..... výborně napsáno Perune! ;-) :yes:
Avatar - Perun
7. 3. 2011 22:47
Re: Designová Metropole
To se píše samo ;-) :yes:
Avatar - Andromeda
7. 3. 2011 22:48
Re: Designová Metropole
Hezky vystřiženo ;-)
Avatar - Perun
7. 3. 2011 22:54
Re: Designová Metropole
Ahoj :-) :yes:
Avatar - Andromeda
7. 3. 2011 23:06
Re: Designová Metropole
Rád Tě "vidím" :-) .Ba že,tenhle koncept je ukázkou designové sakra potence Frantíků.Je to vše jiné,jen ne sázka na jistotu -> však víš,jak to myslím.Tajně doufám,že změn na finálové výrobní verzi nebude až tak mnoho(pokud se do výroby pustí) a už jen za ten úchvatný tvarový koncert jim právem patří :yes:
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:07
Re: Designová Metropole
ÁÁÁÁmen :yes:
Avatar - Perun
7. 3. 2011 23:42
Re: Designová Metropole
AAA men? To musíš ještě trochu počkat :-)

;-) :yes:
7. 3. 2011 23:20
Re: Designová Metropole
Kup si kompas...
8. 3. 2011 01:00
Re: Designová Metropole
Jo, je to tam. Tihle kluci ještě nezapomněli, co to je Citroën, co to je invence. Ostatně, jako už 90 let.

Už jsem vykolíkoval metr za garáží. Bude se prodlužovat.

Jsem moc rád, že ještě existují lidé, značky pro které je auto víc než účetní položka.

C-AIRDREAM, C-SPORTLOUNGE, C-MÉTISSE, GTbyCITROËN, SURVOLT, METROPOLIS, ...
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2011 22:42
5,3 metru hlouposti kupujicich
Nikdo soudny, ktery ma ty penize, si francouzsky krap nekoupi. Jeste mozna tak ta parta okolo toho maleho egyptsko-madarsko-francouzskeho exhibicionisty... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:08
Re: 5,3 metru hlouposti kupujicich
Ty máš tak různorodé předky, Ádo? A já myslel, že jsi Arijec vychovaný hitlerjugend
7. 3. 2011 23:18
METRONOM
Klasická plakátová masturbační kára. Nikdo se nemůže ptát, když se ti tolik líbí, že proč si jí tedy nepořídíš... Asi nejvěrnější úvahovou rovinu tu vyjádřili ti dva hošíci, podle kterých Citroen smetl rovnou komplet luxusní německou prémii do přihrádky před spolujezdce. Pozor pozor, hochu, koukáš než na... sochu.

Co se týká Citroenu, koncept velmi velmi stylový. Hlavně si ovšem všichni schovejte jeho snímek. Za tři roky ho tu zkonfrontujeme s produkční verzí.

A otázka na závěr - kdybys měl tři milióny na auto, co myslíš, že by sis v lux třídě koupil? Citroena nebo Mercedes-Benz? :-)

P.S. Francie je stejně v jistém smyslu podivná země, ty nesmysly v podobě volnosti, rovnosti a bratrství tam mají neuvěřitelně tuhej kořen - tři domácí automobilky se tlučou čepicema v totožných velikostních i kvalitativních třídách a ani jedna nenajde odvahu k tomu se trhnout a zásobovat francouze francouzskou prémií. A víš proč? protože vedle na hranicích cení zuby Mercedes-Benz, BMW, AUDI, shora pak Jaguar... Frantíci nemají šanci. Ti umí jenom prémiové studie.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:22
Re: METRONOM
Které? To lepší, tedy pro mne lepší, to dává přece smysl, ne? ;-)

Citroen se ale pomalu a jistě do prémie a nebo ještě decentněji řečeno, supermainstreamu, tlačí. DS3, DS4, teď tenhle koncept, který mnoho naznačuje... možná za pár let, správný směr už mají ;-)
7. 3. 2011 23:31
Re: METRONOM
Oba víme, že bys pořídil vždy a zásadně Mercedes, tak si tu nemažme olej po tvářích :-)

Ano, na decentní supermainstrem to časem může Citroen dotáhnout, potenci má z národní konkurence nejzřetelnější. Jenomže když jdeš na dřeň, je to jen bublina - Porovnej si naživo C3 a POLO. Udělej si pěkný odpoledne - vlez do Citroenu, prolez C3, svez se, vem katalog a to samé udělej u VW a Pola. Já to absolvoval. Možná tomu nebudeš věřit, můj závěr - doslovný souboj vrcholné mainstreamové techniky s dětskou hračkou. O tom nesmyslu s velkým oknem (není podmínkou) snad ani nebudu psát.

A takhle je to plus mínus se vším. Mimochodem, všiml sis, jak se tu vytratila C5? Doslovnmej designovej důchod, zejménaq kombík. A C4? Jak já ji tu vychválil, ovšem před měsícem. Podíváš se na ni třikrát dnes, a bojíš se toho, jak ti na monitoru doslova stárne pod očima.

Tedy můj dílčí poznatek o aktuálním designu Citroenu - nafouklá bublina.
Avatar - Ronault.
7. 3. 2011 23:54
Re: METRONOM
Olej patří na stěnu válce, ale o tom to není...

Mít 2M, tak bych volil to lepší z těch dvou a jelikož tohle je koncept, tak máš prozatím ještě stále pravdu a nějakou dobu, patrně delší, ji mít budeš. Ale neříkejme hop dokud jsme nepřeskočili. Příšti M-B A-classe pojede na základech Renaultu, Renaulty pojedou s motory M-B, PSA už dneska jezdí na motorech BMW a BMW do svého mini ještě před pár týdny cpalo PSA diesely, Volvo to dělá stále :-) Takže abychom se tady nebili do prsou nad převlečeným Cliem jaká je to prémie od M-B ;-)

Ad C3 a Polo. Ono i to Polo v základním interiéru, který jsem si já prolezl (tedy i GTI, ale to je jiný vrchol) mne moc nenadchlo, odmyslím-li si DSG, tak o mnoho více nenabídlo. A design je jasně orientovaný na ženy, Polo je více unisex.
C4 tady kritizuju už déle, vlastně od první fotky, společně s C5, která až elegantní i dnes, tak prostě musela zestárnout rychleji.
8. 3. 2011 07:57
nadhera, ale ....
Kocept je to naprosto uzasnej, ma ale jednu podstatnou vadu. Se seriovou DS9 to nebude mit moc spolecneho. Staci se podivat na DS4, je to jen zvednuta C4 s par detaily navic. Nakonec je mozna i ta C4 hezci.
A kdyz porovname tuto nádheru, ktera mela byt predobrazem DS5 : [odkaz] se spy photos: [odkaz] , tak je rozdil jeste vetsi.
Kdyby pustili do serie C-Sportlounge bez exterierovych zmen, jiste by se o prodeje bat nemuseli, vysledek bude nejspis bohuzel podobny jako u DS4. Tedy zvednuta C5 s castecnou zmenou designu a malym posunem k MPV. Dost mozna tedy dopadne designove hur nez soucasna C5.
Kdyz stavajici postup citroenu od studie k produkcni verzi aplikujeme na DS9, tak s Metropolisem nebude mit mnoho spolecneho a bude vypadat o hodne hur. :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hamunasakra
8. 3. 2011 09:54
Re: nadhera, ale ....
Vim že tady na tom webu DS4 nefrčí, ale jinak podle celosvětovýho hlasování (teda "jen" 62 států) je to nejhezčí vůz a od odborný poroty má pro změnu cenu za nejhezčí interiér.
Takže je spíš otázka proč se nelíbí zrovna na auto.cz ;-)
8. 3. 2011 11:23
Re: nadhera, ale ....
Tak zrovna interier je az na logo na volantu shodny s C4. ;-)
Me osobne se ds4 nelibi bo je to takova C4 ve verzi tank. a na modu pseudo SUV si zrovna nepotrpim. Proti C4 je akorat vyssi a ma par designovych vystrelku navic (diody, singleframe ala audi, hezci zad vcetne svetel a skryte kliky zadnich dveri).
Ale treba prave to C-Sportlounge mi prijde naprosto dokonale, ale bojim se ze to co pusti do vyrobi bude neco mezi C5 a C4 picasso se zvysenou svetlou vyskou ve verzi tank. :-(
Avatar - Hamunasakra
8. 3. 2011 14:03
Re: nadhera, ale ....
No základ samozřejmě jo, ale detaily a sedačky jsou úplně jiný - no rozhodně to nej ocenění dostala DS4 ;-)
A co se týče srovnání C4 x DS4 to se díval dost špatně. Tam je jinej každej díl karoserie, jiná je i dýlka - na první pohled sou podobný ale až je uvidíš na vlastní oči vedle sebe, myslim že se nestačíš divit :-)
Souhlasim s tebou že C-Sportlounge vypadá docela chic, zatimco zveřejněný snímky testovacích vozů DS5 působily docela divně 8-s - tak holt uvidíme, na podzim ve Frankfurtu ;-)
Prej by tam mohla bejt už i DS2 ..