Hydropneumatické odpružení se s námi rozloučí zároveň se současnou generací Citroënu C5, což je poslední automobil, který tuto technologii používá. Automobilka však již nyní vyvíjí revoluční náhradu.
Tak, další z posledních dobrých a zajímavých věcí jde do kopru. Nahrazeno to bude jistě elektronickou sračkou, která nebude fungovat, ale poruchovost bude velká. Celý to je proto, aby uškudlili. Nebude to revoluční, ani lepší, ani stejně dobré, bude to jen levnější. Doteď byl aspoň jeden důvod koupit C5. Od 2017 už nebude.
Souhlas. Je to obvyklý postup. Chcete sportovní auto se samosvorným diferenciálem? = máme pro vás něco stejně dobrého, jenom tam není samosvor. Ale naše týmy odborníku se můžou zaručit, že tohle elektronické řešení funguje stejně. Bohužel nefunguje. ... Nebo chcete kvalitní jízdu v zatáčkách a klidné chování při vysokých rychlostech? Ano existuje víceprvková zadní náprava, ale naši inženýři ji v novém modelu nahradili obyčejnou jednoduchou, která slibuje stejné vlastnosti... Jenom slibuje. ... Nebo chcete silný motor. Ano znamená to velký objem. Ale my teď pro vás máme extra malý motor s turbem, který má v otáčkách 2200 stejný kroutící moment jako by byl velký. Blbě se s tím jezdí, víc to žere, životnost nízká, ale když přidáme šidítko, tak umíme na měřícím cyklu emisí dosáhnout takové číslo, které vyhovuje v Bruselu... Chcete opravdový zvuk silného motoru? No to je problém... To co dáváme pod kapotu jenom bzučí. Tak vám to pustíme do repráků. To přece nikdo nepozná...
marne sa snazim prist na to kam to chce citroen dotiahnut ( ak k lowendu na urovni dacie tak vcelku ide spravnym smerom ) .... pritom este nedavno mala tato znacka docela fajn meno a imidz a vcelku ozaj schopne auta.... nerozumiem fakt co sa deje.... pride mi to nieco podobne ako s alfou.... proste dalsia nepochopitelna mizeria od legendy ktora miesto toho aby urcovala celosvetovy trend tak musi bojovat o prezitie .... to je skratka nepochopitelne ako toto mohli europske legendy pripustit ...
Nejen účetní ale dokonce žena. Nic proti dámám, určitě mají řadu schopností a dokážou hodně věcí a možná i líp než my... ale řídit a rozhodovat o budoucnosti automobilky... na to prostě ženy nejsou přírodou vybavený. Tady tohle rozhodnutí zlikvidovat hydropneumatiku je totálně mimo mísu !!! :-(
Chcel by som vedieť, čo by povedala, že už nebude mať nikdy poriadny, živočíšny hydropneumatický sex, ale niečo v „modernějším a vhodnějším“ podání. ;-)
souhlas... ale cross tourer je takový... přece jen hezčí.
No, tak uvidíme, jaké že nám to Citroen připraví překvapení. Snad to nebude ve stylu nepříjemného překvapení ve stylu DS...
"Pokud máme jmenovat vůz, který je podle našeho názoru pravým Citroënem, bude to ze současné nabídky model C5..."
Posledním pravým Citroënem byla C6. Současná o třídu nižší C5 už má z Citroënu akorát tu hydropneumatiku. Už se to řadí mezi ostatní auta - klasický design současné doby. Ne že by nebyl hezkej, to rozhodně ne, je to fešák... ale není to nic až tak moc zvláštního. Je to takový necitroënovský.
No, já bych řekl že C5 pořád drží vlajku Citroenu vysoko.
Jasně - designem už nevybočuje, už to není avantgarda - ale pořád má pár řešení, co jinde nejsou - třeba pevný střed volantu a konvexní zadní okno u sedanu.
Ale uznávám že v tomto nejsem nestranný...
Nevim jak si to pani manazerka predstavuje. Jestli uz onen zazrak netestuji ve fazi prototypu, tak do 2017 ho uvest nestihnou.
Mam reseni, jedna automobilka ma vychytany spolehlivy system odpruzeni,ktery je unikatni a zakaznici jej ocenuji,navic ma pro jeho vyrobu zavedenou fabriku, a naklady na jeho zavedeni jsou minimalni..
Ten system se jmenuje Hydractive a pouziva ho Citroen.
Ja jsem v C5 s hydropneumatikou jezdil. Je to bozi svezeni. Kdyby si ostatni nestezovali, ze D1 je rozbita, tak bych to v mem voze ani nepoznal. Nicmene dalsi genialni vlastnot hydropneumatickeho podvozku byla moznost menit svetlou vysku. Diky tomu jsemmohl jezdit na svou chatu v Beskydech, kde musim jet nekolik km po lesni ceste do kopce. Ostatni borci s octavkami tam vetsinou neco z podvozku utrhnou ;-\