Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën Nemo: nový lehký užitkový vůz od francouzského výrobce

Automobilka Citroën uvádí na trh nový model Nemo, který bude znamenat další rozšíření řady lehkých užitkových vozů. Nemo v této skupině vozidel od Citroënu doplní 3 již existující modely: Berlingo, Jumpy a Jumper.
Zpět na článek
5. 10. 2007 12:14
5. 10. 2007 12:19
5. 10. 2007 12:40
neregistrovaný "dochtor"
5. 10. 2007 13:16
5. 10. 2007 14:23
5. 10. 2007 20:54
8. 10. 2007 15:28
5. 10. 2007 14:04
neregistrovaný "pallas_"
5. 10. 2007 12:20
5. 10. 2007 13:09
neregistrovaný "dochtor"
5. 10. 2007 13:18
5. 10. 2007 14:24
5. 10. 2007 17:01
6. 10. 2007 13:37
neregistrovaný "pallas_"
5. 10. 2007 12:20
5. 10. 2007 12:32
5. 10. 2007 14:09
neregistrovaný "pallas_"
5. 10. 2007 13:15
5. 10. 2007 13:42
5. 10. 2007 14:14
anonym
5. 10. 2007 20:55
5. 10. 2007 13:32
5. 10. 2007 13:55
neregistrovaný "nerez"
5. 10. 2007 14:23
neregistrovaný "dochtor"
5. 10. 2007 16:28
neregistrovaný "jahonzik"
6. 10. 2007 00:12
anonym
6. 10. 2007 13:40
neregistrovaný "pallas_"
6. 10. 2007 09:38
7. 10. 2007 00:57
neregistrovaný "tv"
7. 10. 2007 01:34
7. 10. 2007 02:34
neregistrovaný "pallas_"
7. 10. 2007 17:05
neregistrovaný "tv"
5. 10. 2007 12:14
Hm...
...a ani slovo o tom, že je to auto vpodstate identické s Fiatom Fiorino, pretože ho dávali dokopy spolu PSA a Fiat... :no:

Aspoň sú tu fotky interiéru. Vcelku vydarené. Že by (opäť) nová trieda?
Rozbalit vlákno
7
5. 10. 2007 12:19
Re: Hm...
To je. Článek je převzat z PRka Citroenu :-) Zajímá mě, jak se bude jmenovat trojče od Peugeotu. Citroen je Nemo, co takhle Peugeot Nautilus? :-)
neregistrovaný "dochtor"
5. 10. 2007 12:40
Re: Hm...
Peugeot Bipper
Avatar - Blue Sun
5. 10. 2007 13:16
Re: Hm...
Myslíš, že vyšlou do světa čtyř/pětimístnou osobní verzi?
5. 10. 2007 14:23
Re: Hm...
Ťažko povedať - ale vzhľadom na osobné verzie iných "pracovných vozov" je podľa mňa veľká pravdepodobnosť. Prečo po ňom tak túžiš? Pripadá mi príliš malý, keď doazdu fúkneš druhú radu sedadiel, tak kufor zostane minimálny, a to máš predsa v ktoromkoľvek hatchabcku...
Avatar - Blue Sun
5. 10. 2007 20:54
Re: Hm...
Myslím si, že poměr zavazadlového prostoru vůči malým hatchům bude lepší. Asi jako třeba Xsara-Berlingo (407 proti 624 při stejných délkách). Mám rád maličký auta s velkým a využitelným vnitřním prostorem. Asi i proto mě tak strašně štve, jak se nafukujou navenek všechna auta a vnitřek nic.
8. 10. 2007 15:28
Re: Hm...
Čo narobíš, bezpečnosť a zároveň diktát peňazí robia svoje...
neregistrovaný "pallas_"
5. 10. 2007 14:04
Re: Hm...
Bravo Citroen, bravo PSA + Fiat.
Nemo/Fiorino/Bippervyzeraju skvele, a predpovedam im uspesnu karieru.
Porovnajte si toto auto napriklad s nedavnou novinkou Roomster s plechovymi dverami.. a skuste si odpovedat, kto sa viacej trafil.
5. 10. 2007 12:20
.
rad by som vedel rozdiel medzi berlingom a nemom. ci sa vobec oplati vyrabat dalsi pickup ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "dochtor"
5. 10. 2007 13:09
Re: .
Berlingo uz ma cca 11 rokov, teda aj pravo na nastupcu.
Avatar - Blue Sun
5. 10. 2007 13:18
Re: .
Berlingo nestačí v dnešní době konstrukčně, je zastaralé. Nové Berlingo zřejmě bude o maličko větší, než současné, tohle je menší auto.
5. 10. 2007 14:24
Re: .
Stačí si pozrieť základné rozmery - a tiež porovnať ich s novšími konkurentami - nástupca berlinga povyrastie na mieru Fordu Connect alebo VW CAddy...
5. 10. 2007 17:01
Re: .
Je otázkou, jestli Berlingo pak nebude zbytečný model - konkurence pro Jumpy...
neregistrovaný "pallas_"
6. 10. 2007 13:37
Re: .
tohtorocne Jumpy znacne povyrastlo, oproti predchodcovi. nove Berlingo zbytocne nebude.
5. 10. 2007 12:20
pekne
Fakt chutny drobcek, len dufam, ze ten silt nad polickou pod prednym sklom je vyrieseny tak, aby sa predmety v nej neodrazali v celnom skle. Ale tipujem, ze nie. Nemam rad auta, ktore maju hore kopec miesta na odkladanie predmetov, pricom sa tieto odrazaju v skle. To ma potom ide urvat, ze tolko miesta a ja nevyuzijem ani kusok. A to este potom zvyknu na inych miestach absentovat. Tak snad je to tu inak. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sparrow1
5. 10. 2007 12:32
By Logan MCV
Proč to má zadek jak Logan MCV to se na tom podílel Renault?
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2007 12:56
Renaul KANGOO Compact Concept
Nepripada vam, ze je to rozmerove a tvary velmi podobne Kangoo Compact Concept? Az na to ze je to uzitkove, mi to pripada "napadne napadne" :-) Kdyz sem videl toho Fiata, tak mi autmaticky zacvaklo: Aha to je ten malej koncept vyvynutej spolecne s francouzema co byl ve Frankfurtu. Ale ted mi doslo, ze to byl Renault a tudiz mimo obvykle spojenectvi ... Tak nevim, ale asi jenom maji stejne "idealy" ;-)
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2007 12:57
Re: Renaul KANGOO Compact Concept
Ale koukam na fotky podrobneji a Renault ma vyrazne mensi rozvor ...
neregistrovaný "pallas_"
5. 10. 2007 14:09
Re: Renaul KANGOO Compact Concept
jeden drobny rozdiel tu je: Renault pred mesiacom vysiel s konceptom Kangoo Compact Concept. Mozno ho "niekedy" budu aj vyrabat.
PSA+Fiat museli mat podobny koncept uz par rokov dozadu, ked teraz spustaju vyrobu finalneho auta.

Inac opakuje sa situacia, ked vyslo prve Berlingo. Kangoo bol koncept, Berlingo sa uz veselo predavalo.
Avatar - Blue Sun
5. 10. 2007 13:15
.
Prosím, prosím, udělejte i osobní variantu. Přesně takový auto budu potřebovat. Jinak body za interiér, aspoň zase o tomhle trojčeti víme něco více. Mňam.
Rozbalit vlákno
3
5. 10. 2007 13:42
Re: .
Chystal jsem vznést stejný požadavek! Tohle auto v osobní variantě by bylo něco pro mě! 1,4 HDi je super a rozměrově se bezvadně hodí jak do města tak na výlety s partou kamarádů. Ideově se blíží japonským vanům, jen má delší (a tudíž bezpečnější) příď. Naštěstí nevypadá jako nafouklá bamule a sluší mu to :-) :yes:
anonym
5. 10. 2007 14:14
Re: .
z ifleet.cz:
"Je evidentní, že se na rozdíl od Škody Praktik jedná o plnohodnotný užitkový automobil, nikoli o užitkovou verzi primárně osobního vozu. S osobní pětimístnou verzí se však i v tomto případě počítá."
5. 10. 2007 13:32
více zde
[odkaz] ale bude se asi nejdřív muset zaregistrovat, pak se to otevře celý.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nerez"
5. 10. 2007 13:55
výkon
1) může se to auto vůbec rozjet? Místní odborníci totiž psali, že roomster-praktik s 51kw bude předjíždět i ávie.
2) automatické zavírání zadních dvěří má i zmíněný roomster, akorát zamykání/odemykání je dost zmateně fungující.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dochtor"
5. 10. 2007 14:23
Re: výkon
51kW je štvorvalcový 1.4 common rail a nie trojvalcové HTP. Nominálny výkon je porovnateľný, ale to je asi tak všetko. Roomster ako dodávka na toto auto jednoducho nemá.
neregistrovaný "jahonzik"
5. 10. 2007 16:28
ROOMSTER
Jen me napadlo, kdo si ted koupi Roomstera v uzitkovy verzi? Tohle ten pravej uzitkac.
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 10. 2007 00:12
něco senzačního
Co se týče dodávek je Citroen absolutně bezkonkurenční, mám jich ve firmě dva a půl tisíce, a dalších pět set koupím do Vánoc, miluju je!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pallas_"
6. 10. 2007 13:40
Re: něco senzačního
dva a pol tisica dodavok Citroen vo firme? To musi byt nejaka nadnarodna firma.. teda ak nekecas :-O
6. 10. 2007 09:38
EUR
vyzera to tak, ze sa dnu zmesti EUR paleta, vynikajuce, este tak verziu so 4 sedadlami a nevaham ani sekundu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
7. 10. 2007 00:57
Parada!
Aj ja take chcem! Nevychadzam z udivu. To auticko vyzera ako hracka, pekne a jednoduche tvary, ziadne dizajnove vystrelky a la Roomster, iba jednoducha uzitkova verzia. Novodoba C15?

Vie niekto, kde sa bude vyrabat? Dufam, ze nie v Taliansku ako Jumpery, lebo od toho davam ruky prec...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wikinko
7. 10. 2007 01:34
Re: Parada!
kedze je pristrojovka totozna s doblom, tak to asi nie je dobra sprava. inak v auguste som po kosiciach jazdil s doblom 1,3 JTD, a raz mi ostala radiaca paka v ruke. dakujem, neprosim.
neregistrovaný "pallas_"
7. 10. 2007 02:34
Re: Parada!
v Turecku.
Inac v Turecku robi napr. Toyota svoje modely Auris a Yaris.
neregistrovaný "tv"
7. 10. 2007 17:05
Re: Parada!
Hmm, uz som si to stihol nejako vydedukovat medzi riadkami z toho fleet.cz. Niezeby som si myslel, ze krajina zmontovania ma na to nejaky zasadny vplyv, ale bol by som radsej, ak by to montovali vo Vigu (Spanielsko), kde robili C15-ky, Berlina, stare aj nove Picassa.

Tych Talianov vsak neprosim, ale to su skor osobne dovody. Vedia robit dobru pizzu a dobru operu, ale priemyselne vyrobky (nielen auta) sa mi zda, ze robia s ohladom na ich mentalitu - poskusaj a zahod.