Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA: Hybridní čtyřkolka HYbrid4 potvrzena pro Peugeot 3008 a Citroën DS5

Již několik měsíců jsou v provozech v Mulhouse a v Sochaux realizovány pilotní projekty zaměřené na výrobu hybridního ústrojí pohonu HYbrid4. Předpokládaný začátek výroby byl stanoven na rok 2011.
Zpět na článek
1. 5. 2009 10:39
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:10
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:33
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:48
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:56
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:09
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:34
neregistrovaný "507--"
15. 6. 2009 21:50
neregistrovaný "Ondra74"
1. 5. 2009 10:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 11:05
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:07
1. 5. 2009 11:09
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:21
1. 5. 2009 11:33
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:30
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 11:30
2. 5. 2009 10:55
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 21:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 12:29
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 21:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 22:30
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:22
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 15:09
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 15:10
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 21:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 22:31
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 00:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:12
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:54
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 12:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 12:05
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 13:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:13
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:57
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:10
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:23
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:29
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:32
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 21:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 22:34
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 00:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:05
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:20
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:53
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 12:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:08
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 11:09
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 12:04
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:10
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 22:53
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 13:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:14
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 15:08
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 18:23
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 19:00
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 20:05
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 21:30
2. 5. 2009 22:35
2. 5. 2009 22:54
2. 5. 2009 23:17
2. 5. 2009 19:14
3. 5. 2009 22:53
neregistrovaný "507--"
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 10:39
TUPOSŤ TUPOSTÍ
Tak toto je ten najnezmyselnejší Peugeot všetkých čias. Já osobne nemám rád výraz nezmyselný na auto, ktoré sa bude predávať. Ale tu fakt nemôžem inak. Čo toto je za tuposť? Toto auto vážne nemá žiadny význam.
Dajme sa verziu 4x2. Tak mám vyššie auto, s zbytočne horšou aerodynamikou od bežného, vyššou spotrebou, horšími jazdnými parametrami a to všetko na to, aby sa nakoniec mohol prejsť leda tak maximálne po poli, kde aj tak nakoniec prejdem s 308...
4X4? A načo? Aj tak s tým prejdem leda po poli, ešte vyššia hmotnosť, ešte vyššia spotreba, ešte horšia brzdná dráha, a pokiaľ bude o niečo vyšší, tak ešte horšia aerodynamika, úzko spojená so spotrebou. A naviac, zbytočne drahé hybridné ústrojenstvo.

Tak pýtam sa: Je tu niekto, kto by si tento nezmysel desaťročia kúpil?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - WinDiesel
1. 5. 2009 11:10
Re: Já bych si ho koupil
Já bych si ho koupil. Výkon jak ***, žádné ztráty způsobené trvalým pohonem 4x4 nebo připojovatelným systémem 4x4, vidím to dobře. Není to větší "tuposť" než Prius a je to mnohem hezčí a praktičtější.
Tupý je spíše ten, který dokáže jenom kritizovat a ohánět se různými invektivy.
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:10
Re: Já bych si ho koupil
A načo ti je 4X4 v auto, s ktorým to terénu nemôžeš ísť, ale pritom máš všetky nevýhody terénneho auta?
1. 5. 2009 11:20
Re: Já bych si ho koupil
507 toto uz je otrepane..4x4 je vyborne v zime..nemusis sa bat ze ostanes stat v strede kopca...myslim ze v tom pežote niesu az taky tupy aby tie tvoje nevyhody terenneho auta nepotlacili na minimum..niekde som cital kde sam pežot vyhlasoval ze to bude jazdit inak ako podobne auta..ty to auto odsudzujes hned a to si ho videl iba na fotkach
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:33
Re: Já bych si ho koupil
Pozri sa, je mi jasné, že uirčite to auto nerobili tak, aby sa správalo ako Pajero. Ale nevýhody 4x4 proste nepotlačia a na to, aby som 4x prešiel s menšími problémami hore svahom, tak na to nevidím dôvod vlastniť toto auto. A veri, rozhodne sa hore kopcom nedostanem bez problémov, s hore zasneženým kopcom má problém aj špičkový 4X4, nie táto rádobyštvorkolka...
Avatar - T613
1. 5. 2009 11:46
Re: Já bych si ho koupil
pokud nevidíš důvod proč si koupit auto s náhonem na všechny kola, tak si ho nekupuj. Jiní jej chtějí a pro ně je určena.
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:48
Re: Já bych si ho koupil
Aha... A ešte by som rád poznal ten dôvod načo im bude takéto auto. Asi aby platili viac u pumpy. >:D
Avatar - T613
1. 5. 2009 11:49
Re: Já bych si ho koupil
tyhle dřisty máš i u Quattra nebo VW group s haldexem?
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:56
Re: Já bych si ho koupil
Nemám. Zoberme si AUDI A4 Quattro. Áno, tiež sú tu nevýhody 4x4, ale tie úplne výhody jazdných vlastností vygumujú. Zoberme si TIGUAN. Dá sa s ním ísť do terénu. A teraz si zoberme 3008. Auto čo sa správa ako Tiguan a pritom sa s ním do terénu nedá ísť.
1. 5. 2009 12:01
Re: Já bych si ho koupil
4x4 se hodí v zimě jak píše Čujo, například u nás je sníh na cestě celou zimu v různých podobách. Tři měsíce problémů s trakcí ne břečce, ujetém sněhu a nebo na sněhovém blátě...Proto mám třeba 2 auta - zadokolku a malé SUV, jinak bych se do práce nedostal
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:09
Re: Já bych si ho koupil
Isteže. Ale pochybujem, že by si sa tam dostal zrovna s 3008.
1. 5. 2009 13:45
Re: Já bych si ho koupil
No právě že dostal, stačí zimní gumy a 4x4 hned je to lepší, nejsou třeba vysoké nájezdové úhly , jde o obyčejnou vozovku, kde leží pár cm sněhu a nebo nějaké svinstvo. Jezdit denně 30 km tam a zpět bez 4x4 je únavné a taky se stává že někde zůstanete viset.
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:34
Re: Já bych si ho koupil
V poriadku. Ale toto výjsť si vyžaduje dobré trakčné schopnosti, nie? Myslíš si, že ich 3008 má, ak ich nemá ani kopa SUV?
neregistrovaný "Ondra74"
15. 6. 2009 21:50
Re: Já bych si ho koupil
Hlavně má svoje zákazníky! Neni to SUV, neni to MPV neni to HB. Spojuje kvalitu všech. Hlasuju určitě pro koupi :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 10:53
Řada DS...
... vím, že je to teď trochu mimo téma, ale řada luxusnějších modelů s označením DS bude mazec... jak já se na ně těším :-)
A zejména na DS5...
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:05
Re: Řada DS...
Aký mazec? Bude leda tak niečo ako Delta. Nafintený mainstream. Presne ako DS 3. Auto o ničom. Auto pre nikoho. Prezdobený mainstream hrajúci sa na luxusné auto. O tom bude celý DS. Takzvaná FRECH-PRÉMIA. :-) >:D
1. 5. 2009 11:07
Re: Řada DS...
a mas s tym nejaky problem? :-) sak podla mna je to super :yes: suhlasim s Avantimeom :yes:
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:09
Re: Řada DS...
Aha. Super je to, že budeš mať, s dizajnom, ktorý vyzerá, ajk keby ho robila módna návrhárka a pritom budeš mať nič iné, než bežný mainstream, ktorý si myslí, že s prečačkaným dizajnom a ´la Delta má šancu konkurovať prémii. Tak o tom je nový DS. Zúfalosť, takto zneužívať meno produktu storočia pre Francúzko. :no: :no: :no:
1. 5. 2009 11:21
Re: Řada DS...
nechajme sa prekvapit..nemozes hned odsudzovat citroen..myslim ze oni vedia co robia
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:33
Re: Řada DS...
To isté môžeme povedať aj o Lancii. Aká je Delta, to už tu vie každý. Totálne o ničom.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2009 12:28
Re: Řada DS...
Proč myslíte, že Delta je "o ničem"?
Já tedy měla možnost jen jeden motor zkoušet (1.4 benzín turbo - název teď NEvím) a vůz je vzhledově i materiály docela "slušný" - delší rozvor VŮBEC není "na škodu" - že to NEbude "masový" model .. to by mi asi až tak NEvadilo (skoro právě NAOPAK)
CO se (tak) NE"líbí" vám? ;-)
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:30
Re: Řada DS...
Tak to je fakt dobrý objav. Delta masový model nebude nikdy. A asi spôsobí, že Lancia prestane existovať.

P.S.: Nová Delta. Bože, tak toto auto mohli vymyslieť fakt, len v Taliansku.
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2009 13:07
Re: Milý 507!
To jste ale NEodpověděl! ;-\ :no:
Stále Lancia Delta KRITIZUJETE, ale ptala jsem se PROČ?
Co KONRÉTNĚ se vám NEzdá?
Sedadla jsou výborná, ten volant se také povedl - CO se konkrétně VÁM NE"líbí"?
Nebo prostě "kritizujete" a přitom NEtušíte jak jezdí, jaké má motory, jaký má podovozek, jak se řídí ...?
"Kritizujete" PROTOŽE to "není vaše oblíbená značka"?
Já z nejsem "celá vedle", ale myslím že kdybyste se svezl v nějaké zajímavější verzi (pár SLUŠNÝCH motorů by se NAŠLO!) - možná byste byl trochu "zaskočen"..
Avatar - pallas
2. 5. 2009 11:30
Re: Milý 507!
odkial by to asi tak mohol vediet.. ved nema vodicak.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 11:33
Re: Milý pallas(i)!
Ano - TO by to celkem "vysvětlovalo" :-)
1. 5. 2009 20:20
Re: Milý pallas(i)!
Je nějaké silnější slovo než " prečačkaný " ? Rád bych znal slovenský název pro Audi Q7. :-!
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:55
Re: Milý pallas(i)!
Kvé sedmina AUDI. ;-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 21:04
Re: Milý pallas(i)!
:yes:
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2009 12:26
Re: Milý pallas(i)!
:-) co já vím o "prémiových službách" pro klienty řady DS - tam vám smích na rtech asi trochu "zmrzne" ;-)
PS: NEbojte se - "poinformuji vás" - jedna DS5 je "plánována" pro mne :yes: :-) (to NEbyl vtip ;-) )
Pěkný den :-)
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:29
Re: Milý pallas(i)!
8-s :-O :'-( :*) 8-s >:-[] >:D >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2009 20:27
Re: Milý pallas(i)!
Vidím že "mluvené/psané slovo" je (u vás) trochu problém - ty potíže s vyjadřováním, ty jsou "dlouhodobého charakteru"? ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 21:02
Re: Milý pallas(i)!
Právě jsi si otestoval většinu smajlíků, které diskuse na auto.cz nabízí. Spokojen? >:D
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:30
Re: Milý pallas(i)!
Nie. >:D
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2009 10:17
Re: Milý pallas(i)!
Jojo, informujte mne, hybrid diesel je zjevně plánován právě pro řadu DS, nedivil bych se kdyby jej ostatní auta PSA nedostala.
Vypadá to na pěkný nářez, silný diesel a silný elektromotor, oddělené od sebe, jeden vpředu, druhý vzadu - myslím že to je skvělý nápad, který šikovně obchází všechna stávající řešení hybridního pohonu a inkorporuje do sebe 4x4 beze ztrát.
Brilliant solution !!!!!
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:22
Re: Milý pallas(i)!
Porsím ťa. Takéto riešenie pridáva autu hmotnosť a ako som povedal, takýto pohon nemôže mať dobré trakčné schopnosti, pretože pohon nie je prirodzene prepojený, nemôže spolu spolupracovať. Takže na SUV nie. A na bežné autá? Tiež nie, lebo je to drahé a ťažké riešenie. Toto je iba zdánlivo geniálne riešenie.
Avatar - pallas
2. 5. 2009 11:31
Re: Milý pallas(i)!
V Lexuse je to ale takisto, RX400h napriklad, co nan hovoris?
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 15:09
Re: Milý pallas(i)!
Veď ani ten terénnymi schopnosťami nevyniká.
2. 5. 2009 13:38
Re: Milý pallas(i)!
Jak tě tak čtu, tak se mi zdá, že tu na diskusích plýtváš svůj drahý potenciál. Kdybys svou snahu nasměřoval jinam, tak máš do měsíce minimálně dvě nobelovky za technický pokroky >:D
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 15:10
Re: Milý pallas(i)!
A ty za filozofiu. ;-) >:D
3. 5. 2009 06:41
Re: Milý pallas(i)!
Tu už mám >:-[]
4. 5. 2009 16:10
Re: Milý pallas(i)!
:yes: Za vkus a za vybočení z "davu"
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 21:00
Re: Milý pallas(i)!
Proboha! Nikdy jsi nic z řady DS neviděl a už chvástáš, že to bude auto o ničem? To mi někoho na těchto stránkách připomíná. Každopádně toto myšlení je mi krajně odporné a primitivní :no:

Na řadu DS se nesmírně těším. Bude to opět kousek pravého francouzského designu, což dokazuje například koncept DS3. Stylový vůz pro individualisty, kterým design a estetika není cizí.
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:31
Re: Milý pallas(i)!
Veď som videl DS3. Áno, auto pre individualistov, ktorý si kúpia Citroen, v kvalite mainstreamu za cenu BMW... Skutočne exkluzívny individualisti... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:23
Re: Milý pallas(i)!
Já měl na mysli DS 5. A kvalita bude jistě skvělá. U luxusní divize Citroënu to nebude nic zlého...

A osobitostí budou jistě přetékat :yes:
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:12
Re: Milý pallas(i)!
Nejde mi o kvalitu ako kvalitu. Ide tu o o trebárs zatváranie dverí, spáry, na pohľad nepodstatné veci, ale toto je to, čo prémiu robí prémiou. Za to platím tie peniaze naviac, spolu so špičkovou technickou. A uznaj, já zaplatím peniaze za BMW 3, aby som mal mainstreamový produkt, ktorý je len pekný a má pár technických vymožeností. Tak to je skutočne KEČUP-PRÉMIA.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:24
Re: Milý pallas(i)!
Právě řada DS by měla být lehkým krůčkem do prémie. Říkej si tomu jak chceš, prostě je to tak. Krapet prémiové modely slavného, maintreamového výrobce.

P.S.: Ty už takhle dopředu víš, jaké bude mít řada DS lícování karosérie a zvuk při zabouchnutí dveří? :-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:54
Re: Milý pallas(i)!
:-) Vyzerá to síce blbo, ale vidím to zlícovanie u DS3, tie tučné tuctovkové kľučky. A nástup do prémie? >:D Ty považuješ extravantný dizajn ako to hlavné na vstup do prémie? 8-s >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 12:00
Re: Milý pallas(i)!
Já nepovažuji extravagantní design jako vztup do prémie. Proslýchá se, že zákazníci řady DS zídkají také patřičnou péči.
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 12:05
Re: Milý pallas(i)!
No dobre, a čo kvalita detailov, ktoré som spomenul a technologie ako aj technika.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 13:52
Re: Milý pallas(i)!
Proč hned zatracuješ něco, co se ještě nevyrábí a modely jsou pod pokličkou (snad ještě s výjimkou DS3)?

Proč hned kritizuješ kvalitu, když o projektu řady DS vlastně ani nic pořádného nevíš?

Tož proč? Já sa ptám: proč?
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 13:22
Re: Milý 507!
Vy skutečně: ".. VIDíTE to slícování u DS3"?!? :-)
Já tedy "oceňuji" váš BYSTROzrak (co vidí do BUDOUCNOSTi), ale popravdě ani v Geneve nebylo na vystavené "maketě" nic moc (krom základních tvarů) vidět.. ;-)
To DŮLEŽITÉ je, jaké vozy řady DS "budou" a jaké BUDOU související služby (ty "avizované" zatím vypadají VELMi "prémiově") :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 01:32
Re: Milý 507!
Tak já jsem "exluzivní individudalistka"? Nu proč ne? ;-)
PS: DS3 je jen taková "pohodovější" varianta Mini (dokonce se STEJNÝMi motory)
DS4 a DS5 jsou zatím "pod pokličkou" :-)
Pěkný den ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:13
Re: Milý 507!
Ach, chcel by som aj já byť takým individualistom. Svet gombička. :-) Kúpim si Citroen a nie Jaguar, lebo som čo-individualista. >:D 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 11:25
Re: Milý 507!
Citroën SM nebo C6 či DS5?
Nu to JSTE docela "individualista" ;-)
Jaguar? Nu NOVÉ XF se mi docela HODNĚ líbí a XKR v porovnání britského AutoCar relativně "podusilo" i Porsche 911 Carrera S.
Nu Michelle O´Connor odvedla na podvozku prý "výbornou" práci :yes: ;-)
PS: Já OSOBNĚ bych řekla, že k pojmenování EXCLUSIVNí INDIVIDUALISTka "pasuje" někdo ... já nevím ... třeba někdo kdo Bristol v autech volí :-)
Pěkný den :-)
3. 5. 2009 21:21
Re: Milý 507!
Taky jsem velmi zvědav, jaká bude řada DS. Já věřím, že skvělá a že Citroënu umožní ještě zdůraznit jejich jedinečný přístup ke konstrukci aut. Přeci jen současné C3 a C4 jsou technicky dost konvenční... C5 a C6 jsou samozřejmě jiná káva a tak trochu "třída sama pro sebe". :yes:

A pokud by mi vedle Cromy, Delty, 3008 a C5 kombi přibyl další kandidát na příští rodinný kočár, budu jen rád... :yes:
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 11:57
3008 dôvodov
Tak má tu niekto aspoň jeden, z tých 3008 dôvodov, prečo DS 5 alebo 3008?
Rozbalit vlákno
36
Avatar - T613
1. 5. 2009 12:00
Re: 3008 dôvodov
protože ho chci? >:D
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:10
Re: 3008 dôvodov
Dôvod chcenia?
Avatar - T613
1. 5. 2009 12:16
Re: 3008 dôvodov
Jako u všech aut : líbí se mi, sedí mi, mám na něj. Další věci jsou podružné. >:D
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:23
Re: 3008 dôvodov
Ano, 3008 je celkom pekné auto, hoci, nájde sa možno 3007 aut čo je krajšich. Ale líbi se mi, no si vážne (viem, že to asi nemyslíš vážne) ten pravý zákazník Peugeotu. Proste se mu líbi, ale že si kupuje tuposť, to ho neuzaujíma.

P.S.: PEUGEOT 3008=HOOLYWOOD PEUGEOT. >:D >:D
Avatar - T613
1. 5. 2009 12:26
Re: 3008 dôvodov
3008 mě osobně nechává zcela chladným, nicméně nechápu proč máš stále touhu někomu tlačit své myšlenky jako jediné správné. Stejně se na tebe každý vybodne ;-)
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 12:29
Re: 3008 dôvodov
Nie, Já iba chcem vedieť, prečo si niekto kúpi 3008. Já proste nikdy nepochopím myšlienkové pochody takých ľudí. Ešte SUV CR-V, no povedzme. Ale 3008? Ako si niekto môže kúpiť takúto hlúposť.
1. 5. 2009 16:35
Re: 3008 dôvodov
Ale tam nejde pouze o to, že to bude 4x4. Přece energie z elektromotoru nepoteče na přední nápravu, neznám sice parametry, ale Nm ze spalovacícho motoru a alektrického bude habaděj. Takhle to elegantně vyřešili a navíc mají dobrou reklamu na pohon všech kol.
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:32
Re: 3008 dôvodov
No dobre. Hybridné ústrojenstvo je dobre vyriešený. Ale celková koncepcia auta sa mi nezdá.
Avatar - pallas
2. 5. 2009 11:33
Re: 3008 dôvodov
a naco ty vobec riesis, kto si co kupi? Kupuju si to snad za tvoje peniaze?
2. 5. 2009 13:42
Re: 3008 dôvodov
Dôvod chcenia je ten, abysom sa nepochcel, pretože chodiť trvale pochcený nieje až tak zdravé a mohol by som to odmarodiť. >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 5. 2009 21:03
Re: 3008 dôvodov
Viděl jsi DS5?
neregistrovaný "507--"
1. 5. 2009 22:34
Re: 3008 dôvodov
Videl som DS3. Čiže akúsi POD-DS5.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 00:21
Re: 3008 dôvodov
Pokud vím, tak DS 5 by měl být originální crossover. A soudit o jeho podobě na základě malého budoucího sourozence... nevím, jestli je to moudré ;-\
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:05
Re: 3008 dôvodov
Prosím ťa, veď DS majú spoločnú stratégiu nie? DS 5, to bude konkurent pre Deltu sedan.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:16
Re: 3008 dôvodov
To asi nebude. Pro Deltu by měl být DS 4. DS 5 bude velký crossover.
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:20
Re: 3008 dôvodov
SD 5 bude to auto v štýle C-AIRSTREAM či to bolo? Ten aerodynamicky model? Tak by som sa mi páčilo. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 10:31
Re: 3008 dôvodov
Bylo by skvělé, kdyby budoucí sériový DS 5 vycházel ze studie C - Airdream. Jiné zdroje zase říkají, že se inspiruje konceptem C - Sportlounge (což by mi ani trochu nevadilo) :yes:
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:53
Re: 3008 dôvodov
Teda vlastne SportLounge som myslel. To je azda najkrajší Citreon za posledné desaťročia. Ale najviac na ňom oceňujem konštrukčné riešenia aerodynamiky.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 12:02
Re: 3008 dôvodov
Skvělý koncept :yes:
2. 5. 2009 07:41
Re: 3008 dôvodov
Rozmyslal si niekedy preco ci niekto kupi cojaviem VW Golf a niekto VW Golf Plus? Kazdopadne ci to bola "tupost" zhodnotia az statistiky predaja.

A to riesenie nahonu 4x4 pomocou elektromotora a zaroven este znizit spotrebu - ja myslim ze to je genialne riesenie. Ak to zvladnu tak vsetky tie drahe mechanicko-elektronicke komplikovane riesenia nahradi dobry software, ktory bude pomocou elektromora distribuovat energiu tam kde treba. Lepsie moze byt uz len nahon pomocou elektromotorov priamo v kolesach /riesilo by to samozrejme aj brzdenie - dobijanie/ Ale to je sci fi

:-)

V pripade PSA o uspechu riesenia nerozhodne napad /hocijako dobry/ ale prevedenie. Oni totiz dokazu prist s genialnym riesenim a rovnako genialne ho zakopat - pretoze sa bude sr.t nejake cidlo pravej oterovej listy na zadnych dverach, ktore bude mat za nasledok samovolne vypinanie nahonu 4x4 ... ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:08
Re: 3008 dôvodov
Áno, na pohľad je to geniálne vyriešené. Proste nijaké investície do pohonu 4X4. Len dajú dozadu druhý motor a je to. Ale ak sa na to pozriež bližšie, zistíš, že toto auto nemá význam. Trakčníé schopnosti sú v teréne, práve kvôli absencii mechanicko-elektronických komponentov úbohé a kvôli svojej svetlej výške toto auto nemôže, ani s klasickým pohonom do terénu ísť.
2. 5. 2009 10:28
Re: 3008 dôvodov
no ci napohlad - to sa uvidi, to nama zmysel hodnotit. "kvôli absencii mechanicko-elektronických komponentov úbohé" - to mi teda vysvetli - preco si to myslis.

ale pointa hybridov je v uspore 30% ten 4-rozmer je bonus - ale poviem ti pre mna by aj ta pomoc v podobe podpory zadnej napravy plusom - totiz - za hranicami Blavy svet nekonci...

na 3008 sa proste zle pozeras - hovori niekto o terene? Vycita niekto Soulu jeho vykony v terene? Pouzil som priklad VW - GolfPlus nie je to kompakt, nie jeto MPV, ani kombik - mne sa ale jeho konstrukcia celkom pozdava - mam totiz rodinu. Dovodov je vzdy dost - hlavne ked sa mi ten-ktory model proste paci.
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 11:09
Re: 3008 dôvodov
Čo sa týka Soulu, toho len Kia tupo prezentuje ako nejaké mini-SUV, je regulérne moderné micro-MPV. Č sa týka Golfu Plus, tak to je niečo ako 3008, ibaže nízka. Absolútne praktické a šikovné auto. A čo sa týka 3008 a jeho trakcie. Vieš, problém je v tom, že, ako som povedal, mnohé SUV majú pohony z bežných aut a preto nemajú dobrú trakciu. Pohon 4X4 nie je schopný v teréne agilne reagovať na podmienky. A teraz si predstav, že je tu 3008 s jeho dvoma motormi. Myslíš, že to bude fakt perfektne urobené, aby nápravy a aby vôbec celý systém dokázal s všetkým spolupracovať a reagovať na podmienky v teréne? Myslím teraz na snehu. Já si to nemyslím.
Inak, k tej 30% úspore. To znamená, že spaľovací motoro je menší, ako u iverzie, nie a pomáha mu elektromotor?
2. 5. 2009 11:49
Re: 3008 dôvodov
neviem. peugeot je schopny vsetkeho :-) Dokaze prekvapit pozitivne aj negativne. Ale ten teren - tu nejde o to aby to bol Peugeot Pajero, ale ci ako si spravne napisal - dokaze pohotovo reagovat na dane podmienky a efektivne rozlozit vykon tam kde treba. Teoreticky to mozne je - neviem o nicom co by to malo brzdit - ano - software - ten je ale mozne zlepsovat. Ale, fakt nie je namieste vychvalovat/zatracovat technologiu ktora je este len vo vyvoji.

Ak sa to podari tak to bude genialny tah PSA:
-ma teraz 4x4 ? - bude ho mat
-ma teraz hybrid ?, - bude ho mat
-ma dobre diesle - ma - a budu mat dalsie uplatnenie
-ma zastarale zadne napravy? ma - a bude mat nove :-)
-bude marketingovo sa prezentovat oko velky inovator? bude a bude aj dovod :-)
-bude moct robit nove modely v triedach kde doteraz nebol doma - napriklad SUV ? bude.

nie je to 3008 dovodov ale par snad staci...
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 12:04
Re: 3008 dôvodov
Pravdivé body si napísal. Hoci, 4X4 a SVU už má. Ale nie tak celkom vlastné.
No práve, já sa obávam, že takýto systém nebude schopný pohotovo reagovať na dané podmienky. Ale dobre, tak to zistíme až po čase. :-)
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2009 16:13
Re: 3008 dôvodov
Lepším způsobem bych to nenapsal. :yes:
Avatar - Blue Sun
2. 5. 2009 08:30
Re: 3008 dôvodov
Jeden z důvodů - protože lidi jako jsi ty to neskutečně štve, když se někdo odlišuje od jejich stáda.
Další z důvodů - můžu si vybrat, co chci já a ne co mi vnutí strana, vláda a hlupáček 507--.
Třetí z důvodů - nemám rád VW, Audi a Škodu (i přesto, že několik pěkných modelů mají) kvůli snaze lidí dělat z nich nadauta.
Čtvrtý z důvodů - lidé mě na silnicích nebudou považovat za grázla jen kvůli autu, které mám (opět osud VW, Audi a Škody chybou mnohých jejich řidičů).
Mám pokračovat?
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:10
Re: 3008 dôvodov
Môžeš mi vysvetliť body 3 a 4? Veď toto absolútne nemá logiku. Kvôli žvástom na internete si ty nekúpiš auto značky, ktoré by si si inak kúpil? A kde si zobral, že títo ľudia sú grázli? Čo si myslíš, že všetci sú tu na auto.cz a kvôli GT-ho príspevkom si teraz myslia, že sedí vo VW je hňup. Takúto predstavu môže mať jedine hlupáčik.
Avatar - Blue Sun
2. 5. 2009 19:52
Re: 3008 dôvodov
Jsi jediný, kdo měl takovou představu. Gratuluji, hlupáčku. ;-)
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 22:53
Re: 3008 dôvodov
Vážne? Ty si tu písal, že nemáš rád VW kvůli snaze lidí dělat z nich nadauta.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2009 13:57
Re: 3008 dôvodov
Na Tvém příspěvku něco bude :yes:
2. 5. 2009 14:15
Re: 3008 dôvodov
"protože lidi jako jsi ty to neskutečně štve, když se někdo odlišuje od jejich stáda."
:yes:
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2009 16:23
Re: 3008 dôvodov
Případ VW Passat TDI černé fólie - řidička blondýna se neupoutanými malými dětmi vzadu. Na dálničním sbíhání pruhů udělala vše možné aby jsem se nemohl zařadit pomocí metody zip. Protože mám ale více otlučené auto, nakonec ustoupila (já jsem také tvrdohlavý) ale vyřádila se na mne klaksonem. Po skončení uzávěry mi ukázala jak jí to jede a s nepřipoutanými dětmi mne opustila řádově v rychlosti 170-180 km/hod.
Takovýchto lidí člověk vidí hodně a velké procento z nich jede v Schade, VW a Audi. Minimum lidí takto jezdí se značkou BMW a téměř nikdo v Mercedesech - tito lidé nemají zapotřebí nikomu nic dokazovat.
Nejlepší na tom je, že se na člověka neustále někdo vytahuje i v Schade Fobia. Dost často mají na zadku HTP - a českou zvláštností je objednat si pro 1,9 TDI-PD zadní štítek HTP v továrně - to je možné - a potom Ti to ukážou, jak jim to HTP jede !!! :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 18:37
Re: Milý WinDiesel(e)!
Někde jsem "zaslechla" (a neb to NENí až tak "úplně mimo"), OCITUJi:
"Ženská jezdí jen tak, jak jí to naučil její starej" ;-)
Pěkný den :-)
2. 5. 2009 22:10
Re: Milý WinDiesel(e)!
To jsou teda historky, co?! Tobě ten VW taky leží v žaludku, jak zaprděný trencle. ;-) To tady přítelkyně jednoho diskutéra je zase dotčená z X6, že si na ní dovoloval a ještě troubil!!! No, co se to dneska na těch silnicích děje...
Avatar - WinDiesel
3. 5. 2009 09:20
Re: Milý WinDiesel(e)!
No to bych se opravdu divil, kdyby Ty jsi se neozval. >:D Mojí osobě VW zas až tak v žaludku neleží, ty ochranáři. To spíš ti lidé, kteří jsou za volantem těchto vozidel - tato vozidla z podstaty za to nemohou.
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 10:14
INDIVIDUALISTA INDIVIDUALISTA INDIVIDULASTA
Tak toto mám šupu šúp: Kúpim si Citroen a nie Jaguar, lebo som čo-individualista. >:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - T613
2. 5. 2009 12:23
Re: INDIVIDUALISTA INDIVIDUALISTA INDIVIDULASTA
kdyby si individualista automaticky vzal Jaguara tak by to nebyl individualista, ale minoritně zaměřený stádní typ. Kapiš?
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 15:08
Re: INDIVIDUALISTA INDIVIDUALISTA INDIVIDULASTA
Automaticky si ho ale vziať nemusí.
Avatar - T613
2. 5. 2009 17:42
Re: INDIVIDUALISTA INDIVIDUALISTA INDIVIDULASTA
No takže si může vzít i ten Citron.. jupíí
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 18:23
Re: INDIVIDUALISTA INDIVIDUALISTA INDIVIDULASTA
Aha! >:D Individualista si nekúpi Jaguar, ale Citroen. 8-s >:-[] :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 18:35
Re: Individualist-KA ...
... si KLIDNĚ koupí i Jaguar i Citroën :-)
Avatar - T613
2. 5. 2009 18:41
Re: Individualist-KA ...
1) zjisti si co znamená slovo individualita
2) zjisti si v jakých případech se používá spojka "i"
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 19:00
Re: Individualist-KA ...
No, to mi určite vysvetlíš ty, čo to znamená individualita, ak si individualista kúpi Ciroen a nie Jaguar. >:D :no:
Avatar - T613
2. 5. 2009 19:03
Re: Individualist-KA ...
no joo blbej jako vždy. Někdy mám pocit, že jak foukne vítr, a ty jsi k němu zrovna kolmo, tak se ozve zvuk podobný píšťale. Takové prázdno máš v hlavě.
Avatar - Blue Sun
2. 5. 2009 19:54
Re: Individualist-KA ...
>:D >:-[] >:D >:-[]
Smál jsem se tak moc, až mi popraskaly strupy na rtech >:D
neregistrovaný "507--"
2. 5. 2009 20:05
Re: Individualist-KA ...
Aha, ten čo si myslí, že individulista uprednostní Jaguar pred Citroenom má prázdno v hlave?
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 20:49
Re: Milý 507!
Myslím, že "..v hlave má prázdno" - ten, kdo si myslí, že jen "tuší" CO takový "individualis-ta/-tka" učiní :-)
PS: Ze samé PODSTATY (smyslu) toho slova (ho "ti ostatní/dav" spíše NE-chápou) ;-\ 8-s
PPS: Vím o čem mluvím ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - T613
2. 5. 2009 21:30
Re: Milý 507!
Prostě si najdi slovník cizích slov a zjisti si co znamená slovo individualita
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 22:01
Re: Milý T613!
Vy MYSLíTE, že "507čka" vlastní Slovník cizích slov? :-)
2. 5. 2009 22:06
Re: Milý T613!
Vlastní internet, stejně, jako ty. Je tam i gramatika češtiny.
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:35
Re: Milý T613!
Co tak kastrol? Mám hlad
2. 5. 2009 22:44
Re: Milý T613!
Teď bude Kylieroy vařit brambory s Doromilou a má důkazy! >:D
Avatar - T613
2. 5. 2009 22:54
Re: Milý T613!
Co to všichni máte s tou vegetariánskou stravou? Můj hlavní zasilatel receptů furt vaří jen zeleninu a soju. To je k zblití. :-O :-!
2. 5. 2009 23:14
Re: Milý T613!
Já nic, já dneska griloval 10 jarních kuřátek....
Avatar - T613
2. 5. 2009 23:17
Re: Milý T613!
tak já měl jen ubohé ražničí. A zítra mi budou naservírovány dračí jazýčky (kuřecí prsíčka, slanina, wasabi)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:18
Re: Milý Navtech(u)!
Tak já "VLASTNíM" internet? No tak to jsem asi docela "za vodou", že? ;-)
2. 5. 2009 23:50
Re: Milý Navtech(u)!
Za vodou asi těžko, když píšeš, jak píšeš. Ty si spíš ta blondýna, co se ptá tý druhý na druhym břehu, jak se tam dostane. Studuj...
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 23:51
Re: Milý Navtech(u)!
Na to je už spíš "pozdě" ;-)
PS: Já už asi "zůstanu" NAVŽDY právě TAKová(hle) :-)
PPS: Myslíte že "za vodou" se tak(hle) NEmůže psát či co? ;-)
2. 5. 2009 23:58
Re: Milý Navtech(u)!
Myslim, že ty brambory by si měla zvládnout tak i tak, bez ohledu na to, kdo na tobě leží.
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2009 00:04
Re: Milý Navtech(u)!
Myslíte že jsem jako VŠECHNY vaše (jako)partnerky? Že namířím podpatky lodiček k nebi a myslím na bankovky? :no:
PS: NEmůžete na všechno "používat" to: "Podle SEBE soudím tebe" (někteří lidé ... prostě žijí a chovají se ... JINAK, než VY!" :-)
5. 5. 2009 17:10
Re: Milý Navtech(u)!
Zbytečně to hrotíš, teto. Mě zajímaj ty brambory a ne lodičky do nebe.
Avatar - WinDiesel
3. 5. 2009 10:12
Re: Milý Navtech(u)!
Navtechu jsi ubožák.
5. 5. 2009 17:09
Re: Milý Navtech(u)!
Díky za uznání Džamilo! :-O
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 19:12
Re: Milý T613!
Já bysi si KLIDNĚ si koupila Citroën (třeba DS5 či C6 3.0 HDi Biturbo) a TAKÉ bych si pořídila Jaguar (třeba se mi líbí XF či XKR)...
... a když XKR tak k němu "i" jedna C6 by mohla být = OBA vozy (současně) lze také mít ;-)
PS: Prý JSOU tací, co "i" třeba Citroën a "i" např. Mercedes mají (a prý se to dokonce JAKKOLIV (!) "smí" kombinovat!) ...
... a POVAŽTE (!) někdo prý dokonce "i" 3 vozy (najednou!) může mít (a mohou to být "i" Jaguar "i" Citroën "i" cokoliv dalšího)
"i" nebo-li TAKÉ já mám pro tento "přístup" (plné) POCHOPENí ;-)
PS: Jen pro "ujištění" - doufám že NEchcete říci, že já typ "masovka"? Nebo myslíte, že já snad NE-dost "svérázná/osobitá/vyhraněná/specifická/z… ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - T613
2. 5. 2009 19:14
Re: Milý T613!
nevím co jsi, ale má pozornost skončila u druhé uvozovky.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2009 19:14
Re: Milý T613!
Tak to vemte "odspodu" :-)
PS: Ach a "polámalo" (neDOvypsalo) se tam slovo ZVLÁŠTNí ;-)
Avatar - positivemind
3. 5. 2009 22:02
Re: Milý T613!
Sakra, ty máš asi nějakou psychickou poruchu, ne? Ukaž mi jednoho člověka v téhle diskuzi co by s tebou táhl za jedno lano. Nikdo to (kromě tebe) neodsuzuje, nikdo neříká už teď jaké to bude terno (jen konstatuje).

Pro koho to bude? Odlišit se, vnímat francouzskou eleganci (která se nemusí zamlouvat každému, ale to ani Jaguar, ani BMW či jím podobní), jet luxusně, houpavě, s mozkem na správném místě. Vzbudit trošku rozruchu kamkoliv se podívá. O tom je teď C6, Vel Satis, bude DS a doufám že i nová 408 :-)
neregistrovaný "507--"
3. 5. 2009 22:53
Re: Milý T613!
Tak isto, ibaže kvalitnejšie pôjdeš v JAGUAR-e, BMW a iných a nehovor mi, že so Citroenom vzbudíš viac rozruchu ako s JAGUAR-om.