Již několik měsíců jsou v provozech v Mulhouse a v Sochaux realizovány pilotní projekty zaměřené na výrobu hybridního ústrojí pohonu HYbrid4. Předpokládaný začátek výroby byl stanoven na rok 2011.
Tak toto je ten najnezmyselnejší Peugeot všetkých čias. Já osobne nemám rád výraz nezmyselný na auto, ktoré sa bude predávať. Ale tu fakt nemôžem inak. Čo toto je za tuposť? Toto auto vážne nemá žiadny význam.
Dajme sa verziu 4x2. Tak mám vyššie auto, s zbytočne horšou aerodynamikou od bežného, vyššou spotrebou, horšími jazdnými parametrami a to všetko na to, aby sa nakoniec mohol prejsť leda tak maximálne po poli, kde aj tak nakoniec prejdem s 308...
4X4? A načo? Aj tak s tým prejdem leda po poli, ešte vyššia hmotnosť, ešte vyššia spotreba, ešte horšia brzdná dráha, a pokiaľ bude o niečo vyšší, tak ešte horšia aerodynamika, úzko spojená so spotrebou. A naviac, zbytočne drahé hybridné ústrojenstvo.
Tak pýtam sa: Je tu niekto, kto by si tento nezmysel desaťročia kúpil?
Já bych si ho koupil. Výkon jak ***, žádné ztráty způsobené trvalým pohonem 4x4 nebo připojovatelným systémem 4x4, vidím to dobře. Není to větší "tuposť" než Prius a je to mnohem hezčí a praktičtější.
Tupý je spíše ten, který dokáže jenom kritizovat a ohánět se různými invektivy.
507 toto uz je otrepane..4x4 je vyborne v zime..nemusis sa bat ze ostanes stat v strede kopca...myslim ze v tom pežote niesu az taky tupy aby tie tvoje nevyhody terenneho auta nepotlacili na minimum..niekde som cital kde sam pežot vyhlasoval ze to bude jazdit inak ako podobne auta..ty to auto odsudzujes hned a to si ho videl iba na fotkach
Pozri sa, je mi jasné, že uirčite to auto nerobili tak, aby sa správalo ako Pajero. Ale nevýhody 4x4 proste nepotlačia a na to, aby som 4x prešiel s menšími problémami hore svahom, tak na to nevidím dôvod vlastniť toto auto. A veri, rozhodne sa hore kopcom nedostanem bez problémov, s hore zasneženým kopcom má problém aj špičkový 4X4, nie táto rádobyštvorkolka...
Nemám. Zoberme si AUDI A4 Quattro. Áno, tiež sú tu nevýhody 4x4, ale tie úplne výhody jazdných vlastností vygumujú. Zoberme si TIGUAN. Dá sa s ním ísť do terénu. A teraz si zoberme 3008. Auto čo sa správa ako Tiguan a pritom sa s ním do terénu nedá ísť.
4x4 se hodí v zimě jak píše Čujo, například u nás je sníh na cestě celou zimu v různých podobách. Tři měsíce problémů s trakcí ne břečce, ujetém sněhu a nebo na sněhovém blátě...Proto mám třeba 2 auta - zadokolku a malé SUV, jinak bych se do práce nedostal
No právě že dostal, stačí zimní gumy a 4x4 hned je to lepší, nejsou třeba vysoké nájezdové úhly , jde o obyčejnou vozovku, kde leží pár cm sněhu a nebo nějaké svinstvo. Jezdit denně 30 km tam a zpět bez 4x4 je únavné a taky se stává že někde zůstanete viset.
Aký mazec? Bude leda tak niečo ako Delta. Nafintený mainstream. Presne ako DS 3. Auto o ničom. Auto pre nikoho. Prezdobený mainstream hrajúci sa na luxusné auto. O tom bude celý DS. Takzvaná FRECH-PRÉMIA. :-) >:D
Aha. Super je to, že budeš mať, s dizajnom, ktorý vyzerá, ajk keby ho robila módna návrhárka a pritom budeš mať nič iné, než bežný mainstream, ktorý si myslí, že s prečačkaným dizajnom a ´la Delta má šancu konkurovať prémii. Tak o tom je nový DS. Zúfalosť, takto zneužívať meno produktu storočia pre Francúzko. :no::no::no:
Proč myslíte, že Delta je "o ničem"?
Já tedy měla možnost jen jeden motor zkoušet (1.4 benzín turbo - název teď NEvím) a vůz je vzhledově i materiály docela "slušný" - delší rozvor VŮBEC není "na škodu" - že to NEbude "masový" model .. to by mi asi až tak NEvadilo (skoro právě NAOPAK)
CO se (tak) NE"líbí" vám? ;-)
To jste ale NEodpověděl! ;-\ :no:
Stále Lancia Delta KRITIZUJETE, ale ptala jsem se PROČ?
Co KONRÉTNĚ se vám NEzdá?
Sedadla jsou výborná, ten volant se také povedl - CO se konkrétně VÁM NE"líbí"?
Nebo prostě "kritizujete" a přitom NEtušíte jak jezdí, jaké má motory, jaký má podovozek, jak se řídí ...?
"Kritizujete" PROTOŽE to "není vaše oblíbená značka"?
Já z nejsem "celá vedle", ale myslím že kdybyste se svezl v nějaké zajímavější verzi (pár SLUŠNÝCH motorů by se NAŠLO!) - možná byste byl trochu "zaskočen"..
:-) co já vím o "prémiových službách" pro klienty řady DS - tam vám smích na rtech asi trochu "zmrzne" ;-)
PS: NEbojte se - "poinformuji vás" - jedna DS5 je "plánována" pro mne :yes::-) (to NEbyl vtip ;-) )
Pěkný den :-)
Jojo, informujte mne, hybrid diesel je zjevně plánován právě pro řadu DS, nedivil bych se kdyby jej ostatní auta PSA nedostala.
Vypadá to na pěkný nářez, silný diesel a silný elektromotor, oddělené od sebe, jeden vpředu, druhý vzadu - myslím že to je skvělý nápad, který šikovně obchází všechna stávající řešení hybridního pohonu a inkorporuje do sebe 4x4 beze ztrát.
Brilliant solution !!!!!
Porsím ťa. Takéto riešenie pridáva autu hmotnosť a ako som povedal, takýto pohon nemôže mať dobré trakčné schopnosti, pretože pohon nie je prirodzene prepojený, nemôže spolu spolupracovať. Takže na SUV nie. A na bežné autá? Tiež nie, lebo je to drahé a ťažké riešenie. Toto je iba zdánlivo geniálne riešenie.
Jak tě tak čtu, tak se mi zdá, že tu na diskusích plýtváš svůj drahý potenciál. Kdybys svou snahu nasměřoval jinam, tak máš do měsíce minimálně dvě nobelovky za technický pokroky >:D
Proboha! Nikdy jsi nic z řady DS neviděl a už chvástáš, že to bude auto o ničem? To mi někoho na těchto stránkách připomíná. Každopádně toto myšlení je mi krajně odporné a primitivní :no:
Na řadu DS se nesmírně těším. Bude to opět kousek pravého francouzského designu, což dokazuje například koncept DS3. Stylový vůz pro individualisty, kterým design a estetika není cizí.
Veď som videl DS3. Áno, auto pre individualistov, ktorý si kúpia Citroen, v kvalite mainstreamu za cenu BMW... Skutočne exkluzívny individualisti... >:D
Nejde mi o kvalitu ako kvalitu. Ide tu o o trebárs zatváranie dverí, spáry, na pohľad nepodstatné veci, ale toto je to, čo prémiu robí prémiou. Za to platím tie peniaze naviac, spolu so špičkovou technickou. A uznaj, já zaplatím peniaze za BMW 3, aby som mal mainstreamový produkt, ktorý je len pekný a má pár technických vymožeností. Tak to je skutočne KEČUP-PRÉMIA.
Právě řada DS by měla být lehkým krůčkem do prémie. Říkej si tomu jak chceš, prostě je to tak. Krapet prémiové modely slavného, maintreamového výrobce.
P.S.: Ty už takhle dopředu víš, jaké bude mít řada DS lícování karosérie a zvuk při zabouchnutí dveří? :-)
:-) Vyzerá to síce blbo, ale vidím to zlícovanie u DS3, tie tučné tuctovkové kľučky. A nástup do prémie? >:D Ty považuješ extravantný dizajn ako to hlavné na vstup do prémie? 8-s >:D
Vy skutečně: ".. VIDíTE to slícování u DS3"?!? :-)
Já tedy "oceňuji" váš BYSTROzrak (co vidí do BUDOUCNOSTi), ale popravdě ani v Geneve nebylo na vystavené "maketě" nic moc (krom základních tvarů) vidět.. ;-)
To DŮLEŽITÉ je, jaké vozy řady DS "budou" a jaké BUDOU související služby (ty "avizované" zatím vypadají VELMi "prémiově") :-)
Tak já jsem "exluzivní individudalistka"? Nu proč ne? ;-)
PS: DS3 je jen taková "pohodovější" varianta Mini (dokonce se STEJNÝMi motory)
DS4 a DS5 jsou zatím "pod pokličkou" :-)
Pěkný den ;-)
Citroën SM nebo C6 či DS5?
Nu to JSTE docela "individualista" ;-)
Jaguar? Nu NOVÉ XF se mi docela HODNĚ líbí a XKR v porovnání britského AutoCar relativně "podusilo" i Porsche 911 Carrera S.
Nu Michelle O´Connor odvedla na podvozku prý "výbornou" práci :yes:;-)
PS: Já OSOBNĚ bych řekla, že k pojmenování EXCLUSIVNí INDIVIDUALISTka "pasuje" někdo ... já nevím ... třeba někdo kdo Bristol v autech volí :-)
Pěkný den :-)
Taky jsem velmi zvědav, jaká bude řada DS. Já věřím, že skvělá a že Citroënu umožní ještě zdůraznit jejich jedinečný přístup ke konstrukci aut. Přeci jen současné C3 a C4 jsou technicky dost konvenční... C5 a C6 jsou samozřejmě jiná káva a tak trochu "třída sama pro sebe". :yes:
A pokud by mi vedle Cromy, Delty, 3008 a C5 kombi přibyl další kandidát na příští rodinný kočár, budu jen rád... :yes:
Ano, 3008 je celkom pekné auto, hoci, nájde sa možno 3007 aut čo je krajšich. Ale líbi se mi, no si vážne (viem, že to asi nemyslíš vážne) ten pravý zákazník Peugeotu. Proste se mu líbi, ale že si kupuje tuposť, to ho neuzaujíma.
3008 mě osobně nechává zcela chladným, nicméně nechápu proč máš stále touhu někomu tlačit své myšlenky jako jediné správné. Stejně se na tebe každý vybodne ;-)
Nie, Já iba chcem vedieť, prečo si niekto kúpi 3008. Já proste nikdy nepochopím myšlienkové pochody takých ľudí. Ešte SUV CR-V, no povedzme. Ale 3008? Ako si niekto môže kúpiť takúto hlúposť.
Ale tam nejde pouze o to, že to bude 4x4. Přece energie z elektromotoru nepoteče na přední nápravu, neznám sice parametry, ale Nm ze spalovacícho motoru a alektrického bude habaděj. Takhle to elegantně vyřešili a navíc mají dobrou reklamu na pohon všech kol.
Bylo by skvělé, kdyby budoucí sériový DS 5 vycházel ze studie C - Airdream. Jiné zdroje zase říkají, že se inspiruje konceptem C - Sportlounge (což by mi ani trochu nevadilo) :yes:
Teda vlastne SportLounge som myslel. To je azda najkrajší Citreon za posledné desaťročia. Ale najviac na ňom oceňujem konštrukčné riešenia aerodynamiky.
Rozmyslal si niekedy preco ci niekto kupi cojaviem VW Golf a niekto VW Golf Plus? Kazdopadne ci to bola "tupost" zhodnotia az statistiky predaja.
A to riesenie nahonu 4x4 pomocou elektromotora a zaroven este znizit spotrebu - ja myslim ze to je genialne riesenie. Ak to zvladnu tak vsetky tie drahe mechanicko-elektronicke komplikovane riesenia nahradi dobry software, ktory bude pomocou elektromora distribuovat energiu tam kde treba. Lepsie moze byt uz len nahon pomocou elektromotorov priamo v kolesach /riesilo by to samozrejme aj brzdenie - dobijanie/ Ale to je sci fi
:-)
V pripade PSA o uspechu riesenia nerozhodne napad /hocijako dobry/ ale prevedenie. Oni totiz dokazu prist s genialnym riesenim a rovnako genialne ho zakopat - pretoze sa bude sr.t nejake cidlo pravej oterovej listy na zadnych dverach, ktore bude mat za nasledok samovolne vypinanie nahonu 4x4 ... ;-)
Áno, na pohľad je to geniálne vyriešené. Proste nijaké investície do pohonu 4X4. Len dajú dozadu druhý motor a je to. Ale ak sa na to pozriež bližšie, zistíš, že toto auto nemá význam. Trakčníé schopnosti sú v teréne, práve kvôli absencii mechanicko-elektronických komponentov úbohé a kvôli svojej svetlej výške toto auto nemôže, ani s klasickým pohonom do terénu ísť.
no ci napohlad - to sa uvidi, to nama zmysel hodnotit. "kvôli absencii mechanicko-elektronických komponentov úbohé" - to mi teda vysvetli - preco si to myslis.
ale pointa hybridov je v uspore 30% ten 4-rozmer je bonus - ale poviem ti pre mna by aj ta pomoc v podobe podpory zadnej napravy plusom - totiz - za hranicami Blavy svet nekonci...
na 3008 sa proste zle pozeras - hovori niekto o terene? Vycita niekto Soulu jeho vykony v terene? Pouzil som priklad VW - GolfPlus nie je to kompakt, nie jeto MPV, ani kombik - mne sa ale jeho konstrukcia celkom pozdava - mam totiz rodinu. Dovodov je vzdy dost - hlavne ked sa mi ten-ktory model proste paci.
Čo sa týka Soulu, toho len Kia tupo prezentuje ako nejaké mini-SUV, je regulérne moderné micro-MPV. Č sa týka Golfu Plus, tak to je niečo ako 3008, ibaže nízka. Absolútne praktické a šikovné auto. A čo sa týka 3008 a jeho trakcie. Vieš, problém je v tom, že, ako som povedal, mnohé SUV majú pohony z bežných aut a preto nemajú dobrú trakciu. Pohon 4X4 nie je schopný v teréne agilne reagovať na podmienky. A teraz si predstav, že je tu 3008 s jeho dvoma motormi. Myslíš, že to bude fakt perfektne urobené, aby nápravy a aby vôbec celý systém dokázal s všetkým spolupracovať a reagovať na podmienky v teréne? Myslím teraz na snehu. Já si to nemyslím.
Inak, k tej 30% úspore. To znamená, že spaľovací motoro je menší, ako u iverzie, nie a pomáha mu elektromotor?
neviem. peugeot je schopny vsetkeho :-) Dokaze prekvapit pozitivne aj negativne. Ale ten teren - tu nejde o to aby to bol Peugeot Pajero, ale ci ako si spravne napisal - dokaze pohotovo reagovat na dane podmienky a efektivne rozlozit vykon tam kde treba. Teoreticky to mozne je - neviem o nicom co by to malo brzdit - ano - software - ten je ale mozne zlepsovat. Ale, fakt nie je namieste vychvalovat/zatracovat technologiu ktora je este len vo vyvoji.
Ak sa to podari tak to bude genialny tah PSA:
-ma teraz 4x4 ? - bude ho mat
-ma teraz hybrid ?, - bude ho mat
-ma dobre diesle - ma - a budu mat dalsie uplatnenie
-ma zastarale zadne napravy? ma - a bude mat nove :-)
-bude marketingovo sa prezentovat oko velky inovator? bude a bude aj dovod :-)
-bude moct robit nove modely v triedach kde doteraz nebol doma - napriklad SUV ? bude.
Pravdivé body si napísal. Hoci, 4X4 a SVU už má. Ale nie tak celkom vlastné.
No práve, já sa obávam, že takýto systém nebude schopný pohotovo reagovať na dané podmienky. Ale dobre, tak to zistíme až po čase. :-)
Jeden z důvodů - protože lidi jako jsi ty to neskutečně štve, když se někdo odlišuje od jejich stáda.
Další z důvodů - můžu si vybrat, co chci já a ne co mi vnutí strana, vláda a hlupáček 507--.
Třetí z důvodů - nemám rád VW, Audi a Škodu (i přesto, že několik pěkných modelů mají) kvůli snaze lidí dělat z nich nadauta.
Čtvrtý z důvodů - lidé mě na silnicích nebudou považovat za grázla jen kvůli autu, které mám (opět osud VW, Audi a Škody chybou mnohých jejich řidičů).
Mám pokračovat?
Môžeš mi vysvetliť body 3 a 4? Veď toto absolútne nemá logiku. Kvôli žvástom na internete si ty nekúpiš auto značky, ktoré by si si inak kúpil? A kde si zobral, že títo ľudia sú grázli? Čo si myslíš, že všetci sú tu na auto.cz a kvôli GT-ho príspevkom si teraz myslia, že sedí vo VW je hňup. Takúto predstavu môže mať jedine hlupáčik.
Případ VW Passat TDI černé fólie - řidička blondýna se neupoutanými malými dětmi vzadu. Na dálničním sbíhání pruhů udělala vše možné aby jsem se nemohl zařadit pomocí metody zip. Protože mám ale více otlučené auto, nakonec ustoupila (já jsem také tvrdohlavý) ale vyřádila se na mne klaksonem. Po skončení uzávěry mi ukázala jak jí to jede a s nepřipoutanými dětmi mne opustila řádově v rychlosti 170-180 km/hod.
Takovýchto lidí člověk vidí hodně a velké procento z nich jede v Schade, VW a Audi. Minimum lidí takto jezdí se značkou BMW a téměř nikdo v Mercedesech - tito lidé nemají zapotřebí nikomu nic dokazovat.
Nejlepší na tom je, že se na člověka neustále někdo vytahuje i v Schade Fobia. Dost často mají na zadku HTP - a českou zvláštností je objednat si pro 1,9 TDI-PD zadní štítek HTP v továrně - to je možné - a potom Ti to ukážou, jak jim to HTP jede !!! :-O >:D
To jsou teda historky, co?! Tobě ten VW taky leží v žaludku, jak zaprděný trencle. ;-) To tady přítelkyně jednoho diskutéra je zase dotčená z X6, že si na ní dovoloval a ještě troubil!!! No, co se to dneska na těch silnicích děje...
No to bych se opravdu divil, kdyby Ty jsi se neozval. >:D Mojí osobě VW zas až tak v žaludku neleží, ty ochranáři. To spíš ti lidé, kteří jsou za volantem těchto vozidel - tato vozidla z podstaty za to nemohou.
no joo blbej jako vždy. Někdy mám pocit, že jak foukne vítr, a ty jsi k němu zrovna kolmo, tak se ozve zvuk podobný píšťale. Takové prázdno máš v hlavě.
Myslím, že "..v hlave má prázdno" - ten, kdo si myslí, že jen "tuší" CO takový "individualis-ta/-tka" učiní :-)
PS: Ze samé PODSTATY (smyslu) toho slova (ho "ti ostatní/dav" spíše NE-chápou) ;-\ 8-s
PPS: Vím o čem mluvím ;-)
Pěkný den :-)
Myslíte že jsem jako VŠECHNY vaše (jako)partnerky? Že namířím podpatky lodiček k nebi a myslím na bankovky? :no:
PS: NEmůžete na všechno "používat" to: "Podle SEBE soudím tebe" (někteří lidé ... prostě žijí a chovají se ... JINAK, než VY!" :-)
Já bysi si KLIDNĚ si koupila Citroën (třeba DS5 či C6 3.0 HDi Biturbo) a TAKÉ bych si pořídila Jaguar (třeba se mi líbí XF či XKR)...
... a když XKR tak k němu "i" jedna C6 by mohla být = OBA vozy (současně) lze také mít ;-)
PS: Prý JSOU tací, co "i" třeba Citroën a "i" např. Mercedes mají (a prý se to dokonce JAKKOLIV (!) "smí" kombinovat!) ...
... a POVAŽTE (!) někdo prý dokonce "i" 3 vozy (najednou!) může mít (a mohou to být "i" Jaguar "i" Citroën "i" cokoliv dalšího)
"i" nebo-li TAKÉ já mám pro tento "přístup" (plné) POCHOPENí ;-)
PS: Jen pro "ujištění" - doufám že NEchcete říci, že já typ "masovka"? Nebo myslíte, že já snad NE-dost "svérázná/osobitá/vyhraněná/specifická/z… ;-)
Pěkný den :-)
Sakra, ty máš asi nějakou psychickou poruchu, ne? Ukaž mi jednoho člověka v téhle diskuzi co by s tebou táhl za jedno lano. Nikdo to (kromě tebe) neodsuzuje, nikdo neříká už teď jaké to bude terno (jen konstatuje).
Pro koho to bude? Odlišit se, vnímat francouzskou eleganci (která se nemusí zamlouvat každému, ale to ani Jaguar, ani BMW či jím podobní), jet luxusně, houpavě, s mozkem na správném místě. Vzbudit trošku rozruchu kamkoliv se podívá. O tom je teď C6, Vel Satis, bude DS a doufám že i nová 408 :-)