Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
93
/
109
Prohlédnout znovu
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Spacetourer navíc může mít průhledový displej.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Palubní deska citroënu je přehledná a uživatelsky přívětivá. Kvalita zpracování se blíží běžným osobákům a pochválit musíme také přehledný přístrojový štít.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Elektrický posuv zadních dveří lze u citroënu objednat za 32 065 Kč, u vyšší výbavy Shine je ve standardu. Ford tuto vymoženost nenabízí vůbec.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Pozice za volantem více připomíná běžné osobní vozy. Nižší posez ale ve spojení s vysokou palubkou a úzkým prosklením znamená horší výhled ven.
|
acz
Prostor pro posádku spacetoureru je sice kratší, ale díky posunovacím sedadlům ho lze optimálně rozdělit podle aktuálních požadavků. I s druhou řadou ukotvenou úplně dozadu zbývá v té třetí 174 cm vysokému fi gurantovi dost místa před koleny.
|
acz
Francouz je standardně vybaven posunem sedadel ve druhé a příplatkové třetí řadě v rozmezí 19 centimetrů
|
acz
Ani ve druhé se nemusíte nijak uskrovňovat, ale kabina fordu je zkrátka delší, a hlavně podstatně širší.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Největší předností spacetoureru je komfortní nastavení podvozku zajišťující výborné tlumení nerovností a pohodlné cestování.
|
acz
Jízdní jistota i kvůli systému Grip Control se standardně dodávanými zimními plášti není příliš dobrá.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Spacetourer je o 34 mm kratší, a navíc užší i nižší, což je znát nejen v prostoru pro posádku, ale také v místě na zavazadla. Myslíme si ale, že standardních 989 litrů po spodní hranu oken je naprosto dostačující hodnota i pro velkou rodinu.
|
acz
Francouzský vznětový dvoulitr s výkonem 130 kW má maximum točivého momentu posazeno do vyšších otáček, ale osmistupňový automat umí využít jeho předností.
|
acz
Toto spojení zajišťuje výbornou dynamiku a velmi příznivou spotřebu.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Pneumatiky v testu: Michelin Agilis Alpin 215/60 R17
|
acz
Jednoduchý přístrojový panel je dobře čitelný.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Loňská modernizace výrazně zasáhla i palubní desku. Ta vás nyní zahrne neuvěřitelným množstvím schránek a držáků na nápoje.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Silnější motorizace se u fordu prodávají až od výbavy Titanium, takže mají v základní výbavě audiosystém Sync 3 s hlasovým ovládáním a 8palcovou dotykovou obrazovkou nad středovým panelem
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Manuální řazení tlačítky na hlavici voliče není příliš komfortní.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Do světa užitkových dodávek se dostaneme po přesednutí za volant. Zvýšená pozice sice zlepšuje výhled ven, ale v customu se sedí jako na kozlíku.
|
acz
Pohodlná a dobře tvarovaná křesla, dlouhá opěradla a dostatek prostoru ve všech směrech – pokud by ford nabídl i komfortnější odpružení, bylo by cestování v něm velmi příjemným zážitkem.
|
acz
V třetí řadě se nám líbí vyhloubení v bočním plastu, kde lze opřít loket, ve druhé zase neuvěřitelně místa před koleny nebo držák na nápoje ve výplni posuvných dveří.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Jednotlivá křesla fordu sice nelze posouvat, ale můžete je vyklopit dopředu, čímž zajišťují lepší přístup ke 3. řadě
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Custom je i s tuhou zadní nápravou jistější nejen v přímém směru, ale také při vyhýbacím manévru.
|
acz
Rychleji reaguje na natočení volantu a mezi kužely je hbitější. Bohužel ale na nerovnostech více nadskakuje.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Při cestování Fordem Custom si s sebou můžete sbalit téměř celou domácnost.
|
acz
Standardní objem 1447 litrů za třetí řadou lze zvětšovat postupným vyjímáním samostatných křesel.
|
acz
Nakonec se může proměnit v malý stěhovák s kapacitou 5,8 m3.
|
acz
Hrubějším chodem, silou od nízkých otáček a krátkými převody šestistupňového automatu nás turbodiesel fordu s výkonem 125 kW přenáší do světa užitkových vozidel.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact 235/55 R17
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel