Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Velcí designéři zvolili nejkrásnějším automobilem všech dob Citroën DS

Britský magazín Classic & Sports Car vyhlásil výsledky ankety o nejkrásnější automobil všech dob. Nezvítězil žádný z klasických modelů Ferrari, ba dokonce ani Jaguar E. Prvenství patří Citroënu DS.
Zpět na článek
9. 2. 2009 09:35
9. 2. 2009 09:46
9. 2. 2009 09:56
9. 2. 2009 10:27
neregistrovaný "AG"
10. 2. 2009 12:49
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2009 09:56
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 10:04
9. 2. 2009 17:46
9. 2. 2009 18:43
9. 2. 2009 20:18
9. 2. 2009 10:16
9. 2. 2009 10:44
9. 2. 2009 10:48
9. 2. 2009 11:03
9. 2. 2009 11:08
9. 2. 2009 11:22
9. 2. 2009 11:23
9. 2. 2009 11:26
9. 2. 2009 11:27
9. 2. 2009 11:31
anonym
9. 2. 2009 11:47
9. 2. 2009 12:47
9. 2. 2009 13:47
9. 2. 2009 14:09
9. 2. 2009 14:25
9. 2. 2009 11:48
9. 2. 2009 11:54
9. 2. 2009 11:58
9. 2. 2009 11:59
9. 2. 2009 12:15
9. 2. 2009 12:28
9. 2. 2009 12:42
9. 2. 2009 12:47
9. 2. 2009 13:32
9. 2. 2009 13:38
9. 2. 2009 12:48
9. 2. 2009 12:51
9. 2. 2009 15:17
neregistrovaný "AG"
9. 2. 2009 15:31
9. 2. 2009 16:40
9. 2. 2009 19:41
14. 2. 2009 13:35
9. 2. 2009 11:03
9. 2. 2009 11:04
9. 2. 2009 18:46
9. 2. 2009 11:06
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 11:19
9. 2. 2009 11:28
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 11:51
9. 2. 2009 11:55
9. 2. 2009 12:09
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 12:13
9. 2. 2009 12:20
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 12:20
9. 2. 2009 12:40
9. 2. 2009 15:52
9. 2. 2009 17:44
9. 2. 2009 11:48
9. 2. 2009 11:57
9. 2. 2009 12:07
9. 2. 2009 12:45
9. 2. 2009 12:48
9. 2. 2009 13:39
9. 2. 2009 13:53
9. 2. 2009 14:05
9. 2. 2009 14:08
9. 2. 2009 14:23
9. 2. 2009 14:28
9. 2. 2009 14:43
9. 2. 2009 14:44
9. 2. 2009 15:07
9. 2. 2009 16:41
9. 2. 2009 18:07
9. 2. 2009 18:41
9. 2. 2009 15:50
10. 2. 2009 06:58
neregistrovaný "nrV"
9. 2. 2009 11:18
anonym
9. 2. 2009 11:24
9. 2. 2009 11:29
anonym
9. 2. 2009 11:33
10. 2. 2009 12:57
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2009 12:22
neregistrovaný "repec"
9. 2. 2009 14:54
neregistrovaný "repec"
9. 2. 2009 15:22
neregistrovaný "Gerland"
10. 2. 2009 06:49
neregistrovaný "nrV"
10. 2. 2009 15:44
neregistrovaný "turlupin"
10. 2. 2009 18:20
neregistrovaný "nrV"
9. 2. 2009 12:03
9. 2. 2009 13:59
9. 2. 2009 14:16
9. 2. 2009 15:27
9. 2. 2009 16:42
9. 2. 2009 18:12
9. 2. 2009 18:39
9. 2. 2009 20:18
9. 2. 2009 20:21
9. 2. 2009 21:27
9. 2. 2009 21:35
9. 2. 2009 18:14
9. 2. 2009 13:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 15:31
neregistrovaný "Gerland"
9. 2. 2009 19:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 13:33
9. 2. 2009 15:14
9. 2. 2009 14:25
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 16:44
neregistrovaný "carmik"
9. 2. 2009 19:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 17:17
neregistrovaný "maluch"
9. 2. 2009 17:19
neregistrovaný "tatraplan"
9. 2. 2009 18:49
9. 2. 2009 20:29
9. 2. 2009 20:44
9. 2. 2009 19:35
9. 2. 2009 20:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 20:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 20:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 21:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 23:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 2. 2009 08:12
neregistrovaný "maluch"
10. 2. 2009 09:09
neregistrovaný "mickys"
10. 2. 2009 11:49
14. 2. 2009 15:32
10. 2. 2009 13:11
neregistrovaný "Johny Blaze"
10. 2. 2009 23:09
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2009 17:01
neregistrovaný "touring"
27. 4. 2009 17:00
20. 11. 2009 15:35
Avatar - prekladys
9. 2. 2009 09:35
právem
musel při svém představení vyvolat obrovské pozdvižení - byl po všech stránkách až nepředstavitelně odlišný od zbytku produkce. u sportovních aut se jaksi očekává, že budou vyvolávat vrcholně adrenalínové emoce, ne tak rodinný sedan. dodnes žije automobilka ve stínu této kreace
Rozbalit vlákno
2
9. 2. 2009 09:46
Re: právem
Možná by měli zase angažovat jako šéfdesignéra nějakého sochaře... :-) Když jsem DS coby malý kluk viděl poprvé (v knížce), říkal jsem si Tam musí mít špatný rok výroby, tohle přece není rok 55....:o) Navíc DSa byla výjimečná i rozvorem náprav, který přesahoval tři metry (přitom celkově nebylo to auto zas tak dlouhé). Jak říkal Tatra, jediné, co se nepovedlo, byl kombík, plochá střecha a useknutá záď příliš neladily. Kabriolet byl ovšem krasavec a Chapronovy kreace též, třeba kupátka Le Dandy a Le Paris....
Avatar - T613
9. 2. 2009 09:56
Re: právem
Prvně jsem jej viděl s Funésem [odkaz] ;-)
Avatar - T613
9. 2. 2009 09:38
Prečo DS a nie Fabia 2?
DS je stále nádherné auto (až na kombík), a jako kabriolet mňamkozní! :yes:
Rozbalit vlákno
11
9. 2. 2009 09:42
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
jednou jsem ho viděl naživo v brně a musím říct, že je fakt krásné, ve své době futuristické, škoda, že se to nedá říct o desginu 2000´s
9. 2. 2009 09:56
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Tak toto je už naozaj nehorázné! Normální človek si už musí mysleť, že vedia niečo o dizajne, ale oni asi o dizajne nevedia nič. Len uplní tupec môže nespomenúť si na Fabiu, má nadčasoví dizanj a naozaj veľmi kvalitné plasty!!! O takých plastoch môžu francúzi naozaj iba snívať. Ten DS je čo vlastne za auto, však to nemá vôbec nijaký dizajn! A ten smiešny volant, jedna poohýbaná rúrka. To je naozaj na smiech. A ten stiáhnuti zadok má ako jazvečík. Prečo si asi toto auto vybrali na hranie do flimu Fantomasa? Lebo je naozaj také hnusné! Aj Funés chodil v ďalšom Citroene! No určite nie zato, že bolo dobré! Keby mal funes Fabiu, tak by Fantomasa teda chytil!!!
9. 2. 2009 10:01
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Ty mě fakt bavíš. >:D
Avatar - Perun
9. 2. 2009 10:13
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Pětsetsedmkrát jsem se zasmál >:-[] :yes:
neregistrovaný "AG"
9. 2. 2009 10:27
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Neprovokuj... >:D
Avatar - Katikakus
9. 2. 2009 10:31
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
>:D :yes:
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 12:15
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Sú to tupci! >:D
9. 2. 2009 17:44
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Zapomel jsi na dvirka od kastliku, ktere se ve Fabii oteviraji, jako v autech minimalne o tridu vejs :D.
Avatar - gld
9. 2. 2009 18:42
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
>:D bra507voo :yes:
neregistrovaný "mates"
10. 2. 2009 12:49
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Funes byl vubec divnej typek. V jednom filmu jezdil i s E-Type, coz je absolutni nehoraznost >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
10. 2. 2009 21:35
Re: Prečo DS a nie Fabia 2?
Nejzábavnější ale bylo, jak tam jezdil na tom "čtyřnohym" traktoru ;-) :yes: A taky se mu podařilo ten E-Type protáhnout asi o 2 metry, což je podle mě parodie na jeho dlouhou kapotu. Koneckonců i to DS si tam zahrálo. [odkaz]
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 09:56
Vertigo
To musel být neskutečný zážitek, stát v roce 1955 v Paříži na stánku Citroenu s otevřenou pusou a posléze se této bohyně vůbec dotknout. Magický a dodnes hypnotizující vůz. :yes:
Rozbalit vlákno
4
9. 2. 2009 10:04
Re: Vertigo
On je to neskutočný zážitok aj dnes. Okrem ohurujúceho dizajnu a techniky na človeka pôsobí aj aura doby, dnes je to už dokonalý veterán, pritom tak nadčasový a vyspelý.
Mám pocit, akoby sa jeho výnimočnosťou inšpirovali aj u Renaultu pri tvorbe Avantimu.
Mať tento voz doma, asi by som od radosti nevedel, čo so sebou. Iste, bol by hodne náročný na udržiavanie aj na opravy, je to zložité auto. Lenže v tomto prípade je aj to jeho plusom. Také dielo sa nepodarí hocikedy a hocikomu.
9. 2. 2009 17:46
Re: Vertigo
Nektere kousky jsou opravdu hnusne, nektere hezci,ale myslim ze se da najit lepsi auto...muj nazor.
Avatar - gld
9. 2. 2009 18:43
Re: Vertigo
ako už bolo spomenuté, kombík je škaredý ale sedan pred faceliftom a kabrio sú úžasné :yes:
Avatar - Perun
9. 2. 2009 10:16
Bon choix!
A dobře udělali :yes: Stačí se podívat, co jezdilo v té době po ulicích... ostatně, co tam jezdí i dnes ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2009 10:44
ČIKO
Někdo to DS udělat musel, ořezaný kapkovitý tvar (kapku) říznutý francouzským šmrncem padesátých let, Coco, a tak... Nic pro ostrého drzka (v té době jsi musel mít Lancii). A kam to ovšem dospělo vidíme dnes všichni - než Crosser. Navíc, tohle ocenění učinili designéři, ti tedy posuzovali karoserii z úplně jiného pohledu, než ty, to pochop. Stranou šla praktičnost, velikost kufru, místo vzadu a tak. Koneckonců, proto se DS také už (na rozdíl třeba od 911ky) dlouho, hodně dlouho nevyrábí. Na současné postavení Citroenu bohužel tahle silniční ikona své doby nemá vliv takřka žádný. Ostatně tehdy (paradoxně) ovlivnila DSka než ... sama sebe. Designově jde vlastně než o takového protáhlého... VW Brouka :yes:
Rozbalit vlákno
119
Avatar - T613
9. 2. 2009 10:48
Re: ČIKO
Ty víš kde se fasují mokré hadry na hlavu. Tož si zajdi pro dva. Jeden ti očividně stačit nebude.
9. 2. 2009 11:03
Re: ČIKO
Zkus to směrem k DS... nikdy jsi ho naživo neviděl, a své masturbační fotopraktiky zkoušej na někoho jiného. Ano, inspirací pro DS byl nepochybně BROUK, VW BROUK :yes:
Avatar - T613
9. 2. 2009 11:08
Re: ČIKO
GTI tvé slabé znalosti automobilů jsem čím dál tím více zřejmější.. DS ovlivnilo jen samo sebe? A co řada SM, GSX, CX, BX, XM, C6? Ty vznikly jen tak ze vzduchu. Prosím tebe neztrapňuj se, jdi studovat a makat na sobě.
A proč by se Citroën nechal inspirovat cizím hmyzem, když měl vlastní kachnu? :-O
9. 2. 2009 11:22
Re: ČIKO
C6? No vidím, že ten mokrej hadr došel svého adresáta... >:D
Avatar - T613
9. 2. 2009 11:23
Re: ČIKO
tvé dětské okopávání kotníků je úsměvné :-)
9. 2. 2009 11:26
Re: ČIKO
Zkus místo kotníků vypsat tu paralelu mezi DS a C6... 8-s >:D
Avatar - T613
9. 2. 2009 11:27
Re: ČIKO
profil GTI, profil (to je to, když se na auto díváš z boku)
anonym
9. 2. 2009 11:31
Re: ČIKO
profil...to má něco společného s metodou přítlačné tabulové kontury? >:D
9. 2. 2009 11:47
Re: ČIKO
Samozrejme, že ako SM a XM aj C6 bol inšpirovaný slávnym predchodcom DS. To nevidí len ten, kto nechce.Iná doba - rovnaká filozofia. Maximálny luxus na kolesách. Vravím maximálny, nie nahnaný anatomickými sedadlami, matematicky presným podvozkom alebo motorom s hraničnými otáčkami na úrovni Mont Everestu.
Kto neskúsil plavbu jachtou menom C6, nevie a nepochopí, čo je luxus v podaní Citroenu.
9. 2. 2009 12:47
Re: ČIKO
Otázkou ovšem zůstává, co si představuješ pod pojmem luxus...
9. 2. 2009 13:47
Re: ČIKO
Tak to se radši neptej >:D
9. 2. 2009 14:09
Re: ČIKO
Správne. To by Bobišek nepochopil. ;-)
Maximálne sa zasmeje. Komu nie je zhora dané...
9. 2. 2009 11:48
Re: ČIKO
No, vidím to na brejle, ale pro tebe, Tatro ;-)
Avatar - T613
9. 2. 2009 11:54
Re: ČIKO
no být tebou tak se začnu učit brejlovo písmo
9. 2. 2009 11:58
Re: ČIKO
>:D tyhle fórky ti jdou výborně, s DS, tam už to kolhá... ;-)
Avatar - T613
9. 2. 2009 11:59
Re: ČIKO
evoluci DS jsem ti napsal výš bobišku
9. 2. 2009 12:15
Re: ČIKO
Nepopsal, hledáš jen souvislosti mezi DS a C6... nejsou (naštěstí pro DS...).
Avatar - T613
9. 2. 2009 12:28
Re: ČIKO
když myslíš bobišku
9. 2. 2009 12:42
Re: ČIKO
U toho nemusím ani moc myslet, postačí si to přečíst. Bobišku... co to je?
Avatar - T613
9. 2. 2009 12:47
Re: ČIKO
No ty si Bobišek, to nevíš?
9. 2. 2009 13:32
Re: ČIKO
aha... tak já taky vymyslím zase něco recipročně, třebaaaaa - ťuldík >:D
Avatar - T613
9. 2. 2009 13:38
Re: ČIKO
ty to taháš snad z paty ..
9. 2. 2009 12:48
Re: ČIKO
GTI - francouzský šmrnc? Ale Flaminio Bertoni (ne, opravdu na konci nemá být e) byl Ital :o). Je fakt, že C6 se inspiruje spíše CX, než DS. Ovšem s tím Broukem chceš jen rýpat, že..... Kdyby Němci za války objevili prototypy TPV, zazděné ve stodole, bůhví jak by to s Broukem po válce vlastně dopadlo.... :-) Teď jsem si vzpomněl v té souvislosti ještě na jednu německou krádež, která s Citroënem lehe souvisí, ale ta je starší a nemá s DS nic společného... :-)
Avatar - T613
9. 2. 2009 12:51
Re: ČIKO
CX je zase evolucí DS, takže si nevybereš :-)
neregistrovaný "AG"
9. 2. 2009 15:17
Re: ČIKO
OT: slepec myje nádobí a narazí na struhadlo.Osahá a povídá "tak takovouhle blbinu už jsem dlouho nečet" >:D
14. 2. 2009 13:35
Re: ČIKO
Ano broukem - urcite. to ti nekdo poradil nebos to cetl nebo na to snad prisel sam ?
9. 2. 2009 11:04
Re: ČIKO
Ne, na mytí užij vodu a mýdlo... >:D ještě že ses zeptal...
Avatar - gld
9. 2. 2009 18:46
Re: ČIKO
to bude niečo tvrdšie >:D
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 11:06
Re: ČIKO
Musíš mít ty Volkswageny opravdu v každém příspěvku?
9. 2. 2009 11:19
Re: ČIKO
Nemusím, pokud ovšem píšeme o DS, pak ta vizuální inspirace je snad zřejmá, navíc to není nic hanlivého, naopak, je to pro citroen vyznamenání.

Osobně bych přivítal, kdyby tu někdo (myslím, žes velmi povolaný) zde rozebral dobu po DS. Myslím v citroenu. To by bylo jisto jistě velmi zajímavé a pro zdejší onanisty i poučné.
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 11:28
Re: ČIKO
Nezlob se na mě, ale vizuální inspiraci Broukem nevidím u DS pražádnou. Nemyslím si ani, že by to znamenalo pro Citroen vyznamenání, naopak.
9. 2. 2009 11:51
Re: ČIKO
Urvi Broukovi zadní blatníky a slisuj ho o deset čísel... Samozřejmě, že DS je jiný vůz (i velikostně) ale ta nit tam prostě je...
Avatar - T613
9. 2. 2009 11:55
Re: ČIKO
Nebo zkusit vyklepat Kachnu trošku víc do kulata a je tam DS.. bože bože
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 12:09
Re: ČIKO
Ale ano, ale to je jak by si hledal společnou nit u Fordu T a Mondea. Brouk je přísně účelová klícka (teď to nemyslím nijak hanlivě), nemá ani za mák lehkomyslné rozevlátosti DS. Rvu blatníky, kapku lisuji a... ne. Nevím, nevidím, společných znaků je tak málo až... viz první věta.
9. 2. 2009 12:13
Re: ČIKO
:-) Já to tam vidím. Jinak souhlas s tou lehkomyslnou rozevlátostí (v pozitivním významu)... tos strefil parádně :yes:
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 12:20
Re: ČIKO
O nic nejde, jen jiné oko ;-)
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 12:40
Re: ČIKO
Přejeď brouka parním válcem, slisuj a je z něj krásná kolejnice :yes:
9. 2. 2009 15:52
Re: ČIKO
Dej indickému drzkovi Hindustan a s pomocí slona a velkého kladiva ti vyklepe Peugeot 206 :-! Samozrejme, ze 206 je jiny vuz, ale ta nit tam proste je...
Avatar - Leg
9. 2. 2009 17:44
Re: ČIKO
Nie síce presne podľa tvojho návodu, ale ja som to skúsil a vyšlo mi... Porsche 911 ;-\
Avatar - sushi7474
9. 2. 2009 11:48
Re: ČIKO
Ehm, mozno by bolo dobre pozriet sa na ozajstne DS, aby si zrealnil svoje nazory na VW Kafer.
Inak, co sa yka inspiracie - toto je VW Typ 4 (model 1973 - v podstate predchodca Passatu):
[odkaz]
Avatar - T613
9. 2. 2009 12:07
Re: ČIKO
dokonale přebouchaný Brouk :yes:
Avatar - T613
9. 2. 2009 12:48
Re: ČIKO
stačí urvat blatníky a natáhnout ho o deset čísel. Trochu vyklepat předek a je to tam! :yes:
9. 2. 2009 13:39
Re: ČIKO
No, viďím, že je s to s tebou ještě o trochu horší... >:D :no:
9. 2. 2009 14:05
Re: ČIKO
Dík, že potvrzuješ, Ťuldíku.
Avatar - T613
9. 2. 2009 14:08
Re: ČIKO
to je, ale nuda viď Bobíšku
9. 2. 2009 14:23
Re: ČIKO
Pokud se, Ťuldíku nudíš, vyraž k Delvitě na parkoviště a trochu zaobcuj... >:D alespoň rozšíříš obzor.
Avatar - T613
9. 2. 2009 14:28
Re: ČIKO
My tady Delvitu nemáme bobišku, ale ty začni studovat. Potřebuješ to jako sůl.
9. 2. 2009 14:43
Re: ČIKO
Ťuldíku... ty už nebavíš ani sám sebe, připadáš mi tu jak na diskuzi o raketoplánech... 8-s >:D Tohle je na tebe zatím příliš velkej svět.
Avatar - T613
9. 2. 2009 14:44
Re: ČIKO
To je fakt, už je s tebou nuda a pruda
9. 2. 2009 15:07
Re: ČIKO
Sis to tu poplet´ se zájmovým kroužkem.
Avatar - T613
9. 2. 2009 16:41
Re: ČIKO
seš prostě dobrej! To táák bolelo :yes:
9. 2. 2009 18:07
Re: ČIKO
Fááákt? Tak já zjemnim.
Avatar - T613
9. 2. 2009 18:41
Re: ČIKO
jen přidej! třeba si toho i všimnu
9. 2. 2009 15:50
Re: ČIKO
Tak rekni mi rozdil mezi tvym argumentem, ze DS je pretepany brouk a timto, jestli nesouhlasis s tatrou, nemuzes souhlasit ani s tim tvym vyse...GTI nebud tak zahledeny do sve neomylnosti, trochu odstupu a zdraveho usudku by neuskodilo
neregistrovaný "nrV"
10. 2. 2009 06:58
Re: ČIKO
Tento VW typ 4, ač se opravdu vyráběl na začátku 70-let, skrýval pod "modernější" karosérií starou techniku z VW Brouk, ač to na první pohled nevypadá, tak vzadu byl starý známý plochý vzduchem chlazený 4-válec. Jinak jeho nástupce VW Passat, to byla zase upravená konstrukce Audi 80, která byla zase pokračovatelem původní konstrukce DKW s motorem Mercedes.
To se nám to zamotává. >:D >:D >:D
anonym
9. 2. 2009 11:18
Re: ČIKO
:-O :-| ;-\ :*) >:D 8-s :-( PS: >:-[]
9. 2. 2009 11:24
Re: ČIKO
To P.S. sedí... jo, DS bylo krásné... takřka museální kousek. Jako auto... tam už musíme na praktičnost, a v tom holt byl problém zejména s místem vzadu.
anonym
9. 2. 2009 11:29
Re: ČIKO
Já vzadu neseděl, nevím, nehodnotím. ;-) PS: projel jsi už srovnávák těch mastodontů? ;-)
9. 2. 2009 11:33
Re: ČIKO
Ještě ne, podívám se.
Avatar - prekladys
9. 2. 2009 11:44
Re: vizuální inspirace broukem
když už jsme u těch obtahových metod, někdo taky musel říci, tudy ne pánové, tudy cesta nevede, a udělat cvičně déésu >:D
9. 2. 2009 11:52
Re: vizuální inspirace broukem
>:D ;-)
Avatar - pallas
9. 2. 2009 11:55
Re: vizuální inspirace broukem
GTI no to fakt, s miestom vzadu bol v DS urcite problem, asi preto sa v nom vozil francuzsky prezident, ze >:D
9. 2. 2009 12:09
Re: vizuální inspirace broukem
Ani ho naživo možno nevidel, nie aby v ňom ešte sedel... ;-)
Avatar - pallas
9. 2. 2009 12:46
Re: vizuální inspirace broukem
Ja som jedno ID vlastnil. Zial nebol nan cas, dat ho dokopy tak ako treba, a tak som mu nasiel lepsiu opateru.
9. 2. 2009 12:57
Re: vizuální inspirace broukem
Človeče a nemohol si zavolať? Bola by preň fungl nová garáž rovno vedľa baráku... ;-\
9. 2. 2009 12:11
Re: vizuální inspirace broukem
Na délku ne, na šířku.
neregistrovaný "mates"
10. 2. 2009 12:57
Re: vizuální inspirace broukem
Auta te doby mela prostor pojaty tak trochu jinak nez dnes. A co se tyka prezidentskeho specialu, tak ten byl trochu jiny, minimalne natazeny. Zkus google, tam toho je kupa. Nic to nemeni na tom, ze DS je nadherny kus auta. Jedno z nejhezcich co kdy bylo vyrobeno :yes: Moje svata 3 je DS, E-Type a Esprit v libovolnem poradi ;-)
14. 2. 2009 13:40
Re: vizuální inspirace broukem
Jel jsem sedel jsem a i pres svych 189 zadne problemy nezaznamenany - muzes byt konkretnejsi ?
Avatar - pallas
9. 2. 2009 11:48
Re: vizuální inspirace broukem
Asi by som musel dlho hladat dizajnovu podobnost VW chrobaka s Citroenom DS. Co tak napriklad celne sklo, zadne okno?
GTI ty si fakt pacient.
9. 2. 2009 11:52
Re: vizuální inspirace broukem
Již jsem to zde psal - urvi broukovi zadní blatníky, slisuj ho o deset čísel...
Avatar - pallas
9. 2. 2009 11:56
Re: vizuální inspirace broukem
brouk ma celne sklo ploche ako doska.. jak ho ohnem?
9. 2. 2009 12:11
Re: vizuální inspirace broukem
V tom to DS právě posunuli.
Avatar - pallas
9. 2. 2009 12:28
Re: vizuální inspirace broukem
no jo.. ved prave. posunuli, uplne niekam inam nez boli auta v tych casoch.
Ale podobnost dizajnu.. to potom staci natiahnut Skodovku 100ku a mam z toho aktualne BMW 535i >:D
9. 2. 2009 12:35
Re: vizuální inspirace broukem
>:D No, pallasi, jsi evidentně na dobré cestě >:D časem to trochu ještě vylepšíme ;-) :yes:
9. 2. 2009 17:19
Re: vizuální inspirace broukem
Co blbnes dyt to ma kulaty svetla v predu, to mu staci i na to aby se to podobalo s jednickovym G-G-G-G-Golfem >:D :-!
neregistrovaný "repec"
9. 2. 2009 12:22
Re: vizuální inspirace broukem
Jak tak koukám, zdá se mi, že si nejčastějším přispívatelem na auto.cz. Docela by mě zajímalo, kde na to bereš čas. Když jsem nad tím přemýšlel, dospěl jsem k závěru, že buď neděláš nic a jsi živ z daní nás ostatních, nebo si úředník ve státním sektoru, což je vlastně to samé. Spíš bych se ale přikláněl k variantě první a vzhledem k Tvému květnatému slohu a orientaci na pouze jedinou automobilku, bych Tě tipnul, neuraž se, na studenta střední školy. K tomu mi ale zase nesedí doba uveřejnění příspěvků, takže fakt nevím... ;-)
9. 2. 2009 12:28
Re: vizuální inspirace broukem
Důchodce. A v tom případě chválím.
Avatar - Enthusiastic.driver
9. 2. 2009 14:05
Re: vizuální inspirace broukem
No já si třeba myslím, že GTI je regulérní zaměstnanec auto.cz, jelikož jeho příspěvky jsou natolik kontroverzní, že jistojistě zvyšují návštěvnost celého serveru.
9. 2. 2009 14:22
Re: vizuální inspirace broukem
To má logiku, je ještě pár lidí co s ním jsou ochotni diskutovat. Jen se mi zdá, že procento výskytu jeho příspěvků je až moc velké. Reagujících je čím dál tím méně, chtělo by to změnu.
neregistrovaný "repec"
9. 2. 2009 14:54
Re: vizuální inspirace broukem
Procento výskytu jeho příspěvků sice je velké, nicméně na dotaz neodpověděl, takže na tom zaměstnání u auto.cz asi něco bude...
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 12:37
Re: vizuální inspirace broukem
Je několik možností GTI.

Pokud nosíš kontaktní čočky, tak by za to mohla měňavka Acantomoeba. Je to tím, že neměníš dostatečně roztok při jejich uskladňování. Doporučuji oční masti s dibrompropamidem, kapky obshující propamid isethionát nebo neomycin či itrakonazol.

Další možností je Vlasovec oční (Loa loa). Sice se to vyskytuje ve střední Africe, ale je to možné, při tvé pokročilé slepotě jistojistě.

A z těch klasičtějších.
Máš koukám červeno před očima - spojivky. Může to být stafylococus aures. Ale v tvém případě bych to viděl na gonokoka, ano původce kapavky. Možná herpes virus.
Nicméně máš na 100% poškrávanou rohovku, to jde vidět, když nepoznáš inspirace C6 v DS. Za to můžou nejčastěji Pseudomonas aerubinosa, Bacillus cereus, Herpes simplex, dokonce i AIDS.

No a nebo je to spojeno se stářím a senilitou - šedý zákal je klasika.

No a poslední příčinou by mohl být na nervus opticus, ale spíše nervová porucha spojena s problémy s zpracování zraku.
9. 2. 2009 12:44
Re: vizuální inspirace broukem
Koukám, žes byl po škole. U tebe bych to viěl na... bacilus slepotus >:D ;-)
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 12:49
Re: vizuální inspirace broukem
Já byl možná po škole, ty bys měl na oční, bobíšku ;-)
9. 2. 2009 13:38
Re: vizuální inspirace broukem
Ty bys měl na oční, bobíšku ;-)
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 16:43
Re: vizuální inspirace broukem
Jak malý Jarda :no: Zkus něco kreativního, dnes se tady jen motáš ve vlastní bezmocnosti a občas zvedneš palec i nad příspěvky, které tě přímo sundávají.
9. 2. 2009 18:30
Re: vizuální inspirace broukem
Zkus to jardo jako dospělej, budu ti fandit, prostě se o to pokus.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 19:02
Re: vizuální inspirace broukem
Dnes (nejen dnes) jsi málo kreativní. Neustále tatáž ohraná gramofonová deska s komikem, který se stačil okoukat již po dvou vystoupeních v TV.
9. 2. 2009 20:17
Re: vizuální inspirace broukem
Začal jsi s tím ty, já se jen pokouším sestoupit do tvého podúrovňového patra.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 20:37
Re: vizuální inspirace broukem
Já Ti kvalifikovaně popsal tvůj problém, který bys opravdu neměl zanedbávat. Může to skončit slepeckým psem a bílou hůlkou. I když jak tě dnes čtu, tak zřejmě půjde o nějakou systémovou poruchu.
Avatar - Perun
9. 2. 2009 12:53
Re: vizuální inspirace broukem
Ta latina je ale krásná!
>:-[] >:D
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 12:56
Re: vizuální inspirace broukem
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :-!
Avatar - Perun
9. 2. 2009 13:03
Re: vizuální inspirace broukem
Telsym lhom is mesj ot :-)
9. 2. 2009 13:59
Re: vizuální inspirace broukem
No já zírám,od člověka s takovým přehledem bych toto opravdu nečekal..Dokážeš ocenit dobré hodinky a Bruce Springsteena a pak napíšeš že DS vychází z chrobáka...Buď jsem takový suchar,že jsem nepochopil tvoji ironii,nebo se ti někdo naboural do profilu a píše recesistické příspěvky tvým jménem,jinak nevím...A k ikonám-pro mě jsou dva druhy ikon,ty které postavily národy na kola a staly se ikonami jenom tím že se jich "narochalo" dvacet mega a pak jsou ikony,které byly nedostupné už ve své době,ale díky nim se pohnul vývoj...Nic proti Broukovi,ale osobně nevidím nic světoborného na tom vyrábět předválečné auto padesát let..Brouk je pro mě roztomilé autíčko,taková srdcovka,ovšem po technické stránce ekvivalent Zetoru 50...
9. 2. 2009 14:04
Re: vizuální inspirace broukem
Jenže o to jde, nebo ty bys snad měl na Ferrari? Hele, nevím, zda Bruce prohání pa Státech deesko :-) , na druhé straně to chce vidět realistickýma očima. Klid, klid, klid.
9. 2. 2009 14:09
Re: vizuální inspirace broukem
chtěl jsem jenom říct že ikony vznikají na obou koncích nabídky..ale v životě by mě nenapadlo je porovnávat,nebo tvrdit že auto které na dalších 20 let ukázalo cestu vývoji je kopií auta které ukázalo že veškeré inovace jsou zbytečné...
9. 2. 2009 14:12
Re: vizuální inspirace broukem
Vizualita... nenapsal jsem "kopií", jde o inspiraci, (bez zadních blatníků, trochu lisem přimáčklé k zemi...) přivři voči.
9. 2. 2009 14:21
Re: vizuální inspirace broukem
přivírám oči, tak jak se to dělá při pohledu na skvrnu, co ti z ní má vyjít Ježíš a pořád nic...
9. 2. 2009 14:45
Re: vizuální inspirace broukem
Trochu přitlač, vyleze ti...deesko ;-)
9. 2. 2009 14:12
Re: vizuální inspirace broukem
Jo a mimochodem,teď jsem trochu zagůglil a našel jsem E-type za cenu TDi fabie..myslíš že mi toho E-type dají na leasing? >:-[]
9. 2. 2009 14:19
Re: vizuální inspirace broukem
Určitě, ale počkej do dubna, a odečteš si depeháčko >:D
9. 2. 2009 14:24
Re: vizuální inspirace broukem
namontuju mříž a bude...to budou prodavači v elektru čumět když budu soukat do E-type kombinovanou ledničku s mrazákem nastojato a dveře od kufru, co se otvírají na bok, budu zajišťovat gumicukem >:-[]
9. 2. 2009 14:40
Re: vizuální inspirace broukem
>:D :yes:
neregistrovaný "Gerland"
9. 2. 2009 15:22
Re: vizuální inspirace broukem
Iba blb môže porovnávať nacistické vozítko a tento dokonalý výtvor ľudskej tvorivosti, ktorý je lepší ako 99% súčasných áut.
9. 2. 2009 18:32
Re: vizuální inspirace broukem
Máš na tyhle postoje ideální nick... >:D :no:
9. 2. 2009 20:49
Re: vizuální inspirace broukem
Vzdy si bol neobjektivny, a teraz to len potvrdzujes. Snazis sa nam podsunut stopu VW a prizivit sa na slave Citroenu DS - najkrajsieho auta vsetkych cias, ovsem ziadna spojitost tam nie je. V DS-ku nie je absolutne ziadna stopa z Beetlu. Este tak 2CV, to ano. Tam su rovnake geny uplne jasne (okruhla karoseria, vystupene blatniky, atd.). A este napadnejsia je podoba s Porsche Typ 12 - s 2CV su ako dvojicky. Ovsem DS je uplne ine auto. S Beetlom ma spolocne len to, ze ma 4 kolesa...

Nuz, 100x opakovana loz sa vraj stava pravdou. Takze este... 84 prispevkov, a mas to v suchu. Snaz da, za par dni to zvladnes! :-)
neregistrovaný "nrV"
10. 2. 2009 06:49
Re: vizuální inspirace broukem
No, když vedle sebe postavím Brouka a DS, nevím >:D , trochu to shrnu.

DS měla samonosnou ocelovou karosérii a na ni upevněné povrchové díly z hliníku a plastu, DS měla přední pohon a vodou chlazený řadový 4-válec umístěný za přední nápravou. DS měla hydropneumatické odpružení a hydraulický posilovač.

Brouk měl ocelovou karosérii umístěnou na samostatném ocelovém rámu, měl zadní pohon a vzduchem chlazený plochý 4-válec s protiběžnými písty za zadní nápravou. Odpružení bylo zkrutnými tyčemi a o posilovači se mu mohlo 50 let jenom zdát.

Takže podobnost žádná. Když už jsme u tý podobnosti, je to sice všeobecně známá věc, ale pro ty co jsou tu noví, ji raději připomenu. Tak naopak VW brouk vykradl techniku Tatra, hlavně pak Tatra V570 a T97. Již před 2. sv. válkou začal soud, který ukončil Adolf Hitler (nikdo se přece nebude navážet do jeho dítěte). Po 2. sv. válce byl soudní proces obnoven a německý soud uznal, že Ferdinand Porsche použil techniku Tatra a porušil její patenty a přikázal VW vyplatit 3 mil. DM jako odškodné. Odškodné bylo vyplaceno v roce 1961 původním majitelům Tatry, rodině Ringhoferů, kterým byla Tatra mezitím znárodněna.
Avatar - Ham.
10. 2. 2009 10:07
Re: vizuální inspirace broukem
Myslím, že porovnávat DS a brouka prostě nelze v žádném ohledu:

DS o generace vyspělejší technika zaměřená na pohodlí, prostor, na tu dobu žádná lidovka ale vůz který konkuroval MB a podobným značkám. Technika veskrze unikátní a vyvinutá frantíky.

Brouk je sice legenda ale pouze a jenom lácí, prostě to jezdilo a povedlo se stlačit cenu takže něco jako T v US, levná kára s tou nejprostší technikou pro masy (vzduch. chlazený motor=úspora nákladů, jednoduchý ocelový skelet=úspora nákladů, hydraulické systémy=0=úspora nákladů a tak se dá pokračovat). Nadto řada technických řešení byla vykradena a splácána z různých jiných řešení pocházejících z doby ještě před 2 sv. v.

No a když opomenu techniku a podívám se pouze na design, což bylo mimochodem původní téma tohoto článku tak musím říci, že tady jsi přestřelil celou stodolu, více rozdílná dvě auta si ani nedovedu představit, až opulentně zaměřená DS která si mohla dovolit řadu poměrně drahých ale efektiních prvků, značně vypouklá skla která jistě byla nkrát výrobně nákladnější než prostě uříznutá plochá tabule u brouka, téměř zaitegrované nárazníky do kastle proti dvěma šrouby přichycenému rovnému výlisku, a podívej se na kliky dveří, puklice kol, jednoramenný volat, přístrojový štít, křesla proti lavicím jak ve vězení, řadičku, zadní sloupek s intergovaným světlem a tak by se dalo pokračovat další deset stran a co srovnání to příklad prostoru pro designera vers. prosté řešení zaměření na snížení nákladů. Netvrdím, že brouk není legenda, jistě je ale ne ve smyslu designu ale ve smylu nakrmit masy levným low-endem kde pro design zbývá místo tak maximálně ve vázičce na přístrojové desce která se ale objevila stejna až daleko později. Snad když už bys chtěl srovnávat tak jedině s kachnou, ošklivé kačátko zaměřené na co nejnižší cenu takže v designu nula od nuly pojde a pak bys mohl srovnat řadu velmi rozdílných technických řešení.
neregistrovaný "turlupin"
10. 2. 2009 15:44
Re: vizuální inspirace broukem
Bílá myška opilá, běží namol zpitá. Opatrně s tim toluenem, synku. :-!
neregistrovaný "nrV"
10. 2. 2009 18:20
Re: vizuální inspirace broukem
Pro mne je jediná spřízněná duše s DS po stránce designu jedině Tatra 600 Tatraplan.
23. 2. 2009 00:14
Re: vizuální inspirace broukem
Toto, co napisem, je najdebilnejsia veta, no vedla Tvojho prispevku by mala vyzniet ako svata pravda...
A co trebars taka X6-ka? Je to nafuknuty SUV-DS...
Avatar - sushi7474
9. 2. 2009 11:40
Absolutne zasluzene...
Absolutne zasluzene, najlepsie IMHO vyzera na fotke limuzina s bielymi bokmi pneumatik. Inak, uzasne je to miesto na zadnych sedadlach - na jednej fotke je to krasne vidiet.

Dizajn aj po 50 rokov skvely, ked sa clovek pozrie na jeho sucasnikov, je vidiet, ze DS je o 15 rokov dopredu - menovite:

VW Kafer - ikona, ale vidiet, ze vznikol pred vojnou
VW Karman Ghia - ina kategoria, ale aspon na dostrel k DS
MB W120 - tazka skatulozna tradicia
Renault Fregate - rovnako ako W120
Renault Dauphine - naznaky moderneho designu
Peugeot 403 - obla tradicia, tazky ponton

Skoda, ze si Citrone tuto pokrokovost/ kupnu atraktivitu nezachoval aj nadalej...
Rozbalit vlákno
1
14. 2. 2009 13:45
Re: Absolutne zasluzene...
Jeste vydrzel s CX a pak dosly kroupy a svet vo to uz nestal
Avatar - da_b0mb
9. 2. 2009 11:43
Ikona vedle ikony
...jmeno vedle jmena...Gandini, Giugiaro a spol. S nimi proste nelze nesouhlasit :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2009 11:44
DISTINGUOVANÝ CITROEN
Koukám, že se tu dnes sešli masturbanti s kapičkou chanellu u nosu, no tak holt to napíši já -

DS, velmi elegantní... revoluce ve světě aut. Fantastické karoserii dominovala ladná dlouhá příď s "neviditelným" chladičem. Přední náhon jen umocnil hluboký dojem, jaký vůz zanechal při svém předvedení (1955 autosalon v Paříži). Avantgardní ovšem nebyla jen vizáž, nýbrž užité materiály - Hliníková kapota, tuším že plastová střecha jakož i některá řešení - bezrámová okna, zaoblené čelní sklo, vysoko umístěná zadní světla... nezávislé zavěšení všech kol. Žel do výroby se nedostal stejně revoluční vzduchem chlazený motor a byl tedy užit stávající vodou chlazený.

Co cenit? Šíři praktického užití - od vládní limuzíny až po rallye Monte Carlo.

Jsou auta, která tvoří mezníky dějin motorismu - Ford T, VW Brouk, VW Golf. Jedním z mezníků je zaslouženě i Citroen DS.
Rozbalit vlákno
14
9. 2. 2009 12:20
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
VW brouk je ale podle Tvé teorie kopie Tatra 8 a ta je z třicátých let 20. století. To ještě VW neexistoval.Porovnej linie, použitou koncepci, tvary, kousek zmáčni, kousek natáhni a máš brouka jako vyšitého. Takže jak je to s tou Tvou ikonou? >:-[]
9. 2. 2009 12:23
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
To není má ikona, to je světová ikona, o tom tu sand diskutovat nemusíme.
9. 2. 2009 12:27
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Myslíš Tatru 8?
9. 2. 2009 12:42
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Ne, tebe.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 12:52
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Uuuu, to bylo taková rána na komoru, bum bum bum >:D
9. 2. 2009 13:36
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
"achjo" to přežije...
9. 2. 2009 13:54
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Achjo to přežije v pohodě. On je totiž nad věcí, na rozdíl od některých jiných zde. Nevlastní akcie žádné světové automobilky a ani akcie VW. Takže je nezávislý. >:-[]
9. 2. 2009 13:59
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Nelži si do kapsy, co bys za ty akcie dnes dal... já ovšem také... >:D ;-)
9. 2. 2009 14:01
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Akcie světových automobilek možná, ale ostatní nechci.
9. 2. 2009 17:25
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
No vzhledem k financni krizi, bych zrovna dneska za akcie svetovych automobilek radeji neutratil ani floka, ale to jen tak na okraj ;)
9. 2. 2009 18:09
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
A kdy jindy, Miky?.. Zapoj trochu mozek, jo. Jde jenom o to koupit toho, kdo přežije. VW určitě.
9. 2. 2009 16:55
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Brouk je v podstatě kopií Tatry V570, 77/87/97 byly podstatně větší auta, i když se shodnou koncepcí.
9. 2. 2009 16:58
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
Pro jistotu ještě takto [odkaz]
9. 2. 2009 18:10
Re: DISTINGUOVANÝ CITROEN
No,,, vidím, že to DS šlo ještě více do minulosti pro inspiraci... ;-)
9. 2. 2009 12:03
No nekúp to
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
18
9. 2. 2009 12:58
Re: No nekúp to
Pěkné... nedávno jsem zahlédl při pátrání po fotkách Chapronu Le Dandy jeden exemplář na prodej za 149.000 euro, ale odkaz jsem si neuložil. Nám obyčejným smrtelníkům zbývá jen toto: [odkaz]
9. 2. 2009 13:07
Re: No nekúp to
Ale vpohode, veď nekupuj starú Octávku alebo Feldu, kúp si DS. Cena rovnaká, ale to auto...
9. 2. 2009 13:13
Re: No nekúp to
Kua mať tie prachy, tak ho beriem.
[odkaz]
9. 2. 2009 13:59
Re: No nekúp to
Zkus hadry... >:D :no: ses nechal nějak unést... >:D
9. 2. 2009 14:10
Re: No nekúp to
Načo reaguješ, keď vieš o týchto veciach aj tak len veľké hojno, Bobišku.
9. 2. 2009 14:16
Re: No nekúp to
>:D Jasně, Kláďo, ber jedno nebo dvě deeska >:D ty kluku, kams dal dneska rozum >:D :yes:
9. 2. 2009 15:11
Re: No nekúp to
Ja ho neodkladám, máš s tým asi skúsenosti, Bobišku... >:D
9. 2. 2009 15:27
Re: No nekúp to
Tak bereš ho? Myslím jako i s Fantomasem... >:D :no:
Avatar - T613
9. 2. 2009 16:42
Re: No nekúp to
koukám, že sis zase dal hodně cukru do kávy
9. 2. 2009 18:12
Re: No nekúp to
To sis tradičně poplet´komunikaci. Klaudius tu nahoře píše, že kdyby měl na DS vatu, že by ho koupil, tak jsem ho trochu vytáh¨do reálu... nechal se příliš unést.
Avatar - T613
9. 2. 2009 18:39
Re: No nekúp to
ty a do reálu? Nenech se vysmát Bobíšku ;-)
9. 2. 2009 20:18
Re: No nekúp to
Jsi nějaký vztahovačný, Ťuldíku... >:D
Avatar - T613
9. 2. 2009 20:21
Re: No nekúp to
přeceňuješ své možnosti Bobíšku >:D
9. 2. 2009 21:27
Re: No nekúp to
Ťuldo, zkus se alespoň rámcově strefovat do inteligentní odpovědi, co je "inteligentní" si najdeš ve slovníku >:D
Avatar - T613
9. 2. 2009 21:35
Re: No nekúp to
máš hezkou snahu brachu, ale mravenec slona nerozhodí, takže smolík.
9. 2. 2009 16:53
Re: No nekúp to
Pěkná bohyně.... :-) Posílám další - [odkaz] a [odkaz] . Abych se nechlubil cizím peřím, tohle jsou (zatím) dva modely, které mám ve sbírce. Fotky jsou ještě z eshopu, ale jedná se přesně o ty kousky, které mám, byly poslední od každého :-) Zrovna plánuju už delší dobu v DS pokračovat.
9. 2. 2009 18:14
Re: No nekúp to
:-) Pěkné, nedávno udělal matchbox DS. Je také povedený.
10. 2. 2009 11:09
Re: No nekúp to
Ale to je menší měřítko, nějakých 1:60, myslím. Tohle jsou 1:43 a jsou daleko propracovanější. DSy dělá Solido, tyhle dva kousky jsou od Norevu a něco málo mají i u Universal Hobbies. Samozřejmě existují i velké 1:18 od Norevu, ale ten dělá pouze čtyřdveřovou klasiku a sériový kabriolet.
Avatar - pallas
9. 2. 2009 12:53
Evolucia Citroenu DS - obrazok
Vsetky verzie Citroenu DS, ktore sa vyrabali seriovo + niektore z prototypov, na tomto obrazku [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - T613
9. 2. 2009 12:54
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
hlásí to Forbidden
Avatar - pallas
9. 2. 2009 12:56
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
tak potom takto: [odkaz]
Avatar - T613
9. 2. 2009 12:57
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
ta odtahovka je bomba! >:-[] :yes:
to by dneska muselo stát majlant
9. 2. 2009 13:08
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
A videl si už odťahovku T-805? >:D
Avatar - T613
9. 2. 2009 13:10
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
Ne, a ty si viděl odtahovku z Warťase? >:-[]
9. 2. 2009 13:34
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
353? videl ;-)
9. 2. 2009 13:37
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
Mala by byť v tej knižke....jediný kus, ktorý bol zošrotovaný ako prebytočný...
9. 2. 2009 16:45
Re: Evolucia Citroenu DS - obrazok
Odtahovka je super.... jen škoda že ten obrázek není ve větším rozlišení
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 13:29
VIVAT...
...nikdo jiný nemohl vyhrát! Nedivím se, že Citroëna DS neporazilo žádné klasické Ferrari, byť mají neodolatelné charisma. DS je bezpochyby králem světového automobilového designu, je to revolucionář i po technické stránce. Nehodlám zde připomínat jeho notoricky známou premiéru natáčecích světlometů, bylo toho více...

Byl bych přešťasten, kdybych se na jeden jediný den mohl vrátit do staré dobré Francie a pohledět na premiéru této bohyně, být svědkem údálosti, která se nesmazatelným písmem zapíše do dějin světového designu...

Automobil musel v době vzniku působit mimořádně futuristicky a znamenal (a dodnes znamená) trvalé, těžko definovatelné zhmotnění francouzského šarmu, nonšalance, dokonalé vlny elegance s moderními prvky...zkrátka typickou filozofii francouzské automobilové scény...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Gerland"
9. 2. 2009 15:31
Re: VIVAT...
To si vystihol presne :yes:
Tak sa v ňom previezť po malebnom francúzskom vidieku, zastaviť sa v nejakom château... Nie je auta, ktoré by sa DS rovnalo.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 19:46
Re: VIVAT...
Věřím, že je svezení DS naprosto jedinečné a s dnešními auty nesrovnatelné (po stránce srdce)... :yes:
9. 2. 2009 13:30
umělecká díla
Je příznačné,že většina oceňovaných aut vznikla v 50. až 70. let..nevím jestli je to nostalgií,nebo tím že všechna tato auta jsou natolik "okoukaná", ale automobilové výtvory této doby jsou opravdu dechberoucí,aspoň pro mě...Žádné auto moderní doby u mě nemůže vyvolat ten pocit v žaludku a takové to lehké zamotání hlavy,které zažívám při pohledu na fotografie takových klenotů,jako je Miura,Dino,nebo E-type.. A to neluvím o setkání naživo,nedejbože o projetí se v něčem takovém..byl to donedávna můj nesplněný sen,až do předloňského léta..Jeden kamarád,vnuk sběratele starých Tatrovek,mě pozval na prohlídku a projížďku pár exponáty jejich sbírky...Otevřel dveře garáže a tam stál E-type po renovaci..nebudu popisovat své pocity,ani to dost dobře nejde..stejně nejde popsat pocit v sedadle spolujezdce,když nás jaguárův šestiválec zatlačil do sedaček a člověk zažil pocit,který díky neustálému vývoji,ekologickým normám a honbě za bezpečností v novém autě nemůže nikdy zažít...Po svezení v plnokrevníkovi z 60. let má člověk dvě možnosti-buď se snažit zapomenout na to co prožil,nebo začít šetřit,a to hodně rychle,dokud se ceny těchto klenotů pohybují v relacích,které nepřevyšují cenu rodinného domu...
Rozbalit vlákno
3
9. 2. 2009 14:15
Re: umělecká díla
Aj toto je klenot napríklad:

[odkaz]

Rok 1935. Žiaľ, autíčko z malej českej zeme vo svete neznáme.
9. 2. 2009 14:17
Re: umělecká díla
No jo,Sodomka,pravý mistr,umělec...a jak dopadl,jezdil v hadráku...
9. 2. 2009 15:12
Re: umělecká díla
...holt země česká...
Avatar - VDC
9. 2. 2009 13:33
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2009 15:14
Re: ...
snáď si nemal nejakú nehodu? >:D >:-[]
Avatar - KANKUNEN
9. 2. 2009 13:49
Nejhloupější příspěvěk
Nejsmutnější je, že tak hloupý příspěvek jako je o kus výše dokáže napsat člověk inteligentní. Jak může být někdo tak neobjektivwní.
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2009 19:49
Re: Nejhloupější příspěvěk
Inteligencia nie je zárukou múdrosti.
Avatar - Ham.
9. 2. 2009 13:50
Měl jsem jej vždy v top ten automobilových ikon
a myslím, že vyhrál poprávu, vzhledem k tomu, že to je sedan a né sporťák tak o to cennější tento titul je. :yes:
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2009 13:57
Re: Měl jsem jej vždy v top ten automobilových ikon
Trefa :yes:
9. 2. 2009 13:56
FUNESNÍ EUROFANTOMAS
No, je s podivem, co je tu jezdců, které uhranula deeska. Člověk by čekal plačky za Ferrari, či za Jaguarem, nikoliv, na diskuzi je to samej komik (rozuměj Funes) co sám sebe hledá v buřince a lakýrkách někde ve vejloze na elysejských polích. Ono to ovšem ve většině případů bude na diskuzi opravdu asociované než k filmům o Fantomasovi. Jo, jasně, Vinnetou, DS, Krtek a kalhotky...

Nezbývá než se postavit k vobě čelem, neplakat tu ustrašeně na kapotě deesky a zřetelně se vyjádřit. Osobně bych volil mezi Lamborghini Miura a Jaguar E-type.
Rozbalit vlákno
18
9. 2. 2009 14:02
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Ještě bych přidal Dino 246GT a zcela bych souhlasil..i když to DS a Brouk,fakt to nechápu... :-(
9. 2. 2009 14:06
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Dino... krásné :yes:
Avatar - da_b0mb
9. 2. 2009 14:03
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Vim, jak tezky bylo hlasovat v letni blogove ankete o nejkrasnejsi automobily jednotlivych dekad...takze tady bych byl tuplem nerozhodnej...
PS: 288 GTO ;-)
9. 2. 2009 14:06
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
:-) Výborná volba :yes:
neregistrovaný "dCi"
9. 2. 2009 14:25
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Maserati Bora a jel bych z fleku navždy jezdit kurýra po Evropě.
9. 2. 2009 14:26
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
:-) To jo, taky výbornej tip :yes:
9. 2. 2009 14:28
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Nádherné auto té doby - Renault 16, ale to ty asi ani nevíš jak vypadalo. Pokud se budeme bavit o autech, která předběhla dobu a nepůjdeme před druhou světovou válku, tak je to v Evropě Fiat 850 Coupe, Renault 4L, Citroen C2, Renault 5, MB CLK, již zmíněný Renault 16. V té době v německu krachovaly NSU, DKV, Auto union, copak z toho asi vzniklo za automobilku? :-)
9. 2. 2009 14:39
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Jak bysme mi osmiletí kluci mohli vědět, jak vypadala R16?... >:D Trochu ti to teče mezi prsty a kombinuješ páté před deváté, ale kdybys chtěl regulerně diskutovat o autech té doby, nějak ti z toho vypadly opravdové ikony šedesátých let - především alfy Romeo a hlavně... Lancie, na tu nezapomínej. Ať jsi měl co jsi měl, pokud jsi chtěl být na špici, jezdil jsi lancii nebo sporťáky z anglie. Pokud sis tedy nepořídil R8 gordini. Pár blazeovaných elegánů, uznávám, si ve francii v té době určitě hrálo na fantomase v deesce. Ovšem kdo na to měl, jezdil Jaguar nebo Mercedes, případně, jasně - Porsche.
9. 2. 2009 14:47
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Jen na okraj, s R8 Gordini jsem v té době jezdil soutěže a Pan Hubáček měl ikonu soutěžáků, jestlipak víš co to bylo za auto?
9. 2. 2009 14:53
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Jistě, že vím. Pokud dobře počítám, jsi tu nejstarší diskutér... cca 70 >:D gratuluju ;-)
9. 2. 2009 15:01
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Počítáš špatně. Tak co to bylo co měl Hubáček a potom Škodovka podle toho postavila Škodu 130RS, se kterou jezdili slavní jezdci jako byl Blahna - Hlávka a spol.
9. 2. 2009 15:05
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Nepočítám špatně. Řekněme, že se bavíme o roce no...70... což je 39 let, plus věk, řekněme... 25, to je... 64. ´Sem ti přidal, promiň... ;-)

Toho Hubáčka mám zaopasovaného v Alpině, co bylo před ní to už si nevybavuji.
9. 2. 2009 15:14
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Věk sem nemotej, člověk není tak starý kolik má napsáno v občance, ale na kolik se cítí.
To byla doba než jsi si to našel, myslím Renault Alpine. Jo byly auta ikonavatější jako třeba Lancia Stratos, ale ty se v čechách nejezdily. To byla jiná liga.
9. 2. 2009 15:24
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Nemusel jsem to hledat, chodil jsem se na ty závody tehdy dívat. Vykrucuješ se... Odhadl jsem tedy ten věk správně ;-) Jinak souhlasím s tím, že jsme tak staří jak se chceme cítit :-) :yes:

Popravdě mi ale neštymuje ten R8 gordini na zdejších závodech kolem toho roku 1970. Nemohu si to vybavit.
9. 2. 2009 15:48
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
V té době byl v Čechách funkční Renault klub a pod tím se jezdilo. Byly tady R16, R8, R6 a později R5. Všechno to byly A a jezdily jsme různě podle výkonosti jednak malé mistrovství České republiky a nebo velké mistrovství Československa. Bylo nás málo co jsme jezdili na Renaultech. Většinou se jezdily Škodovky. Ale to je na dlouhé povídání.
9. 2. 2009 15:53
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Aha, do těchto detailů nedohlédnu, pamatuji si, že někdy kolem toho 70. jezdil okruhy i jeden Ford capri, takřka bez úprav.
neregistrovaný "carmik"
9. 2. 2009 16:44
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
Jestli se nepletu tak tu Alpinu vlastnila Dukla a Hubáček pro ně jezdil.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 19:43
Re: FUNESNÍ EUROFANTOMAS
I Renault se postaral o ikony - přesně, jak píšeš: R4, R5, R16 a přidal bych k tomu Alpine A 110, velkého klasika... :yes:
9. 2. 2009 14:13
Fantomas by dneska plakal
Takový nádherný auto to bylo...! Škoda, že z toho Citroen nedokáže těžit a svoje zákazníky spíše fackuje.
Rozbalit vlákno
5
9. 2. 2009 14:17
Re: Fantomas by dneska plakal
Dokonalá shrnovačka >:D To je slogan dne - FANTOMASE FACKUJE HANBA... >:D :yes: :yes:
9. 2. 2009 15:17
Re: Fantomas by dneska plakal
Práve si sa kvalifikoval na úbožiačika dňa...
Kde si dnes odložil rozum, Bobišku? ;-\
9. 2. 2009 15:26
Re: Fantomas by dneska plakal
Bobišku, někde ses zapomněl u pultu. Až vyprcháš zkus to znovu. O autech...
Avatar - gld
9. 2. 2009 18:53
Re: Fantomas by dneska plakal
no mohol by si začať...na tú aféru s kafferom zabudneme..dobre? ;-)

alebo vlastne čo kecám, nie, túto HYPER koninu ti budem pripomínať do konca serveru >:D
9. 2. 2009 16:01
Re: Fantomas by dneska plakal
v spolku miestnych demagogov, v ktorom si Ty predseda,podpredseda, nastenkar a jeden z dvoch, maximalne troch clenov je to mozno slogan dna. V ramci tejto diskusie je to traparna dna.
neregistrovaný "maluch"
9. 2. 2009 17:17
Tatrovky
Tak se divím, že ani jednou nezmínili Tatru 77 nebo třeba 603. To jsou taky designové skvosty.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tatraplan"
9. 2. 2009 17:19
tatra
a ja nechci zadny jaguar lambo a pod. ja chci tatraplan t87 a 603 ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2009 18:04
Jak jen to je možné???
odborníci, samozřejmě Ti špatně vybraní, idiotičtí a vůbec neznalí dokonalosti produkce některých božských automobilek, zvolili vůz, jenž má zcela nevhodný a rasově nečistý původ. Jak to, že se nezeptali jediných správných kazatelů těch správných proporcí a křivek. Patří přinejmenším ocejchovat božským znamením vítězství a musí potupně chodit po Wolfsburgu a kát se za své viny. Ach Ti neznalí a hloupí......
A jinak - to auto si to zaslouží :yes:
Rozbalit vlákno
3
9. 2. 2009 18:21
Re: Jak jen to je možné???
Nesmíš ten výsledek nahoře přeceňovat.Ty to (přirozeně) bereš tak, jako když ti učitel ve škole napíše na tabuli nějaký vzorec. Tam ano, tam to prostě sedí. Tohle nahoře je než kratochvíle. Víš kolik je na světě jiných designérů, kteří by na první místo dali třeba Jaguar? Tohle je jen pro pobavení veřejnosti, nejde o dogma... ostatně nelze přece v jednom ranci vybírat nejlepší auto od roku 1900 do roku 2000... Konečně, tys snad čekal, že na DS zapomenou. Vždyť to auto předběhlo dokonale svou dobu tak, že se mohlo vyrábět celkem 20 let. Kdyby se tě někdo zeptal, kdy to auto vyjelo, tak i v roce 1965 by byl avantgardou...

A pak, všichni jak jsou tam si zaslouží první místo. A řada dalších.

Koho bys dal na první místo ty?
9. 2. 2009 18:56
Re: Jak jen to je možné???
GTI - ani nevíš(jen tušíš), jakou pravdu máš - kolik designerů, tolik názorů, tedy pokud jsou osobnostmi a ne jen rektálními alpinisty. Citroën to dostal bezesporu za svou úlohu v roli avantgardního kousku. Citroën však časem - zcela logicky splynul s davem, ale troška nostalgie v něm přeci jen zůstala. Jezdil jsem Xantii(to už byl začátek konce avantgardy) přes 100 tisíc kiláků a nejhorší chvíle byla, když auto udělalo loužičku... A život skutečně není matematika - a já vzorce nerad - snad jen ty aplikvatelné na lidské chování - to je záživné a poučné.
Nejsem designér ani automobilový odborník - na auto století mám dva typy - prvním je Jeep wilík - ty hrany a funkčnost - no jo no.... a druhým - teď se pobavíš - Käfer - a to proto, že je zkrátka geniální - není to primadona, ale má své kouzlo, je jednoduchý, přitom krásný a ještě přitom udělal pro motorismus tolik. Záměrně nepíšu o fordově Téčku(to nebylo tak hezké).
Pokud by ses ptal na současnou produkci tak se mi líbí insignia a jsem dost zvědavý na její 4x4...
9. 2. 2009 20:28
Re: Jak jen to je možné???
Jo, ten Jeep, to je dobrej tip. Insignii jsem naživo ještě neviděl, ale na snímcích vypadá velmi k světu.
Avatar - gld
9. 2. 2009 18:49
ZLATÝ VENTIL
dé esko je prebúchaný kaffer, ste vedeli?

no jó, kuci u nás na baráku kecali
no nekecej, to fakt?
te pyc
krutý
Rozbalit vlákno
2
9. 2. 2009 20:29
Re: ZLATÝ VENTIL
gld je prebúchaný hurvínek, to vieš? >:D :no:
Avatar - gld
9. 2. 2009 20:44
Re: ZLATÝ VENTIL
dnes exceluješ...len tak ďalej
Avatar - Ham.
9. 2. 2009 19:35
ZLATÝ VENTIL
Proti pašíkovi nic nemám, je to nejlepší auto střední třídy podle prodejů a logicky asi nejlepší kompromis technických parametrů na trhu ale s krásou to nemá nic společného a přirovnávat jej k uměleckým dílům svědčí o dost omezeném pohledu na svět, buď jsi dosud žádná umělecká díla neviděl nebo patříš k té mase zmanipulovaných které koncerny každý den bombardují svou velkohubou reklamou a oni podlehnou. Pokud to myslíš jako ironii tak beru zpět.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2009 20:27
DISKUTERSKÁ ANKETA
Jak příznačné... světoví designéři se shodli na deesku, a zdejší komunita, nikdo z ní, by to DS na první místo nedal. Nahoře máš mé letmé dotazy. Vesměs to dopadlo výborně, dokonce i velmi nečekaně (VW Brouk, nikoliv ovšem od diskutéra GTI). Avšak sečtu-li hlasy, pak nejvíce - 2, zde získal BROUK. DS ani jeden (!) po jednom Dino, jeep, Miura atd...

BRAVWO BROUK :yes:
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 20:35
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
No tak se s tím konečně smiř, že v desítce není ani jeden produkt od VW. Shodli se na něm designeří, ti, co se živí designem, vystudovali atd. Nejsi to náhodou ty, kdo tady hlásá, že design se neposuzuje stylem líbí/nelíbí? Nelži si do kapsy, dej si mokrý hadr na hlavu a pro dnešek přestaň spamovat diskuzi.

P.S.:Brouk není nic jiného, než jeden z největších lowendů automobilové historie, při jehož tvorbě design nebyl prioritou. Ke všemu je to jen kopie :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 20:36
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
...Ehm, já jsem napsal, že nikdo jiný nemohl vyhrát... :-)

Ale kdybych to měl vzít celkově, bez ohledu na období, století a podobně, byl by to Renault Avantime a to hned z několika důvodů. Podstatný je ten, že se stal nejodvážnějším sériovým modelem všech dob a vypadá až nadpozemsky dobře. Dále by následovala Alfa Romeo 8C Competicione, z jejíž krásy se Ti až zatočí hlava...

No a z historie by to byla jednoznačně DS, nikdo jiný. I když tu byly i takové perly, jako třeba Jaguar E - type nebo pestrá škála srdce beroucích Ferrari...

Ale dobře, pánové, pojďte hlasovat o nejkrásnější vůz podle uživatelů auto.cz... ;-)
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 20:39
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Nejkrásnější vůz diskutérů auto.cz je Matelkova trojkolka. Kdo souhlasí, ať to zařve třeba z okna! >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 20:41
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Pošli prospekt... :-) >:D
Avatar - T613
9. 2. 2009 20:44
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
ta anketa už tu byla ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 20:45
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Ano, vzpomínám na blogy :-)
Avatar - T613
9. 2. 2009 20:48
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
ale jestli chceš repete, tak klidně do toho. Sebevrahů je málo >:-[]
9. 2. 2009 21:19
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Nahoře píši, že samozřejmě nelze prostě vybrat ze sto let jedno auto, ale kdybych měl vzít druhou půlku 20. století asi bych volil Jaguar E-Type, to bylo opravdu výjimečné auto, navíc auto v tom nejpřitažlivějším charakteru, totiž - dravec.

No jen si představ, že přijedeš někam na sraz veteránů a na vozejku máš DS... a po tobě přijede drzek s E-Type... není co řešit.
Avatar - T613
9. 2. 2009 21:28
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
No ještě, že svět veteránů není světem drzků z Maximu, ale rozlišují se podle : stavu, historie a vzácnosti. Jinými slovy ta DS udělá stejně parády jako E-type, které udělá stejnou parádu jako Ford T etc. A to všechno zastíní auto, které znají jenom oni.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 21:33
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
:yes: :yes: :yes:
9. 2. 2009 21:46
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Nelži si do bažanta >:D
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 21:49
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Copak, ucpal se ti katetr?
9. 2. 2009 22:32
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Píši - Ronaulte, nelži si do bažanta.
Avatar - Ronault.
10. 2. 2009 15:18
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Chápu, nepochopil si to.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 21:37
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Asi tak :yes:
9. 2. 2009 21:46
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Ještě to uvaž.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 21:49
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Kolika lidem to chceš rozmlouvat, nestačí, že musíš sám sobě?
9. 2. 2009 22:32
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Na tom není co rozmlouvat, je to leda k smíchu.
Avatar - Ronault.
10. 2. 2009 15:18
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Konečně jsi přišel na to, že jsi k smíchu. Že to trvalo.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2009 23:41
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Myslím si, že DS udělá stejně tak velkou parádu, jako Jag E - type.
9. 2. 2009 21:46
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Velmi se mýlíš, mezi veterány je to sortýrované přesně tak jako na silnicích. Někdo za sebou tahá tatrovku okresního tajemníka z okresu na severu a někdo prohání E-Type. Prostě i mezi veteránisty existují švorcáci a extraliga. A právě ti švorcáci ujištují ty kolem sebe, že trabanta šmejkají na vozejku proto, že nechtěli restaurovat Rollse z roku dvacet pět. To přece dobře znáš.

Stejně parády udělá DS jen u takovejch jako jsi ty, tedy - platón. U těch ovšem boduje i Jarda Žíně od vedle s třicetiletým žigulíkem...
Avatar - T613
9. 2. 2009 21:47
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
jasný brouku. Sní dál svůj Maxim svět.Pravda je taková, že vzácné kusy jsou drahé. Bez ohledu na značku. Ford T může být stejně drahý jako ten tvůj E-type nebo dražší než Porsche. Záleží na stavu, sérii apod.
9. 2. 2009 22:23
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Já už mám sny dávno za sebou. Sny, to je nyní to, co bys právě ty, při svém věku, měl pomalu začít realizovat. Píšeš tu úplně o něčem jiném, než já... Ale to ty zatím vědět nemůžeš, neb máš v hlavě postpubertální guláš.
Avatar - T613
10. 2. 2009 06:51
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
cenu i cenu veteránů dělá následující:
- stav
- počet originálních dílů
- počet vyrobených kusů
- počet zachovalých kusů
- zájem
- legenda
je jedno jaké je to značky.

Je smutné, když člověk má své sny za sebou.Dost to vyjadřuje o jeho duševní prázdnotě. Ale tu nám zde ostatně předvádíš poslední dobou každý den.
Jak říká Kylie - Hezký den a SBOHEM brouku. Nemíním s tebou nadále ztrácet čas. Na víc než na urážky a prázdné fráze se nezmůžeš. A na to opravdu nemám ani čas a ani náladu.
10. 2. 2009 11:03
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Cena renovované Tatry 603 první série (s třema očima) dnes přesahuje milion Kč, jen pro tvou představu, ty okresní tajemníku :-) Mimochodem, dvojka stála na začátku šedesátých let nová 108 000 Kčs. Dobře zachovalej žigulík už je dneska taky vzácnost a na srazech se začínají první 01 a 011 objevovat. O Trabantech P50 a P60 nemluvě, ceny letí v Německu nahoru i u původních 601. Z vysmívaného trabantu se stává kult, stejně jako z brouka nebo kachny.
Avatar - T613
10. 2. 2009 11:08
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
a co taková pošťácká dodávka VW Fridolin, která nejde s cenou pod 10tis euro (vcelku horším stavu) nebo až 30tis USD v dobrém stavu. Joo správný drzek jezdí ve Fridolínu :-!
14. 2. 2009 13:59
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Presne tak
9. 2. 2009 21:50
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Poslední dobou mám z diskutérů pocit, že v jejich anketě vyhrává auto, který koresponduje buď s jejich chrastěním drobáků v kapse, nebo to u kterýho zažívaj noční poluce po vsazení sportky. Rozhodně ne realita, i když to je vlastně realita.
Avatar - T613
9. 2. 2009 21:52
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
realita je taková, že u designerů to vyhrálo DS. Můžeme o tom diskutovat, můžeme to popírat, ale je to jediné co se s tím dá dělat.
9. 2. 2009 22:07
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
To platí o všech fórech. Nemam sílu ani chuť se nad těma blivancema rozepisovat.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2009 21:57
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Jenže kdybychm měli diskutovat jen o tvé realitě, tak bychom byli hodně omezené diskuzní forum. To, že vyhrálo u odborníku DS je fakt, mají své důvody. Stejně jako se kvalita designu nehodnotí jen líbí/nelíbí, tak stejně se nehodnotí kvalita designu podle ceny, prémiovosti či původu vozu.
9. 2. 2009 22:11
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Na mojí realitu se klidně vykálej. Nikomu necpu do hlavy, že C5 válcuje Mercedesy, nebo naopak, tolik humoru bych v sobě nenašel a u toho je soudnýmu člověku jasno.
9. 2. 2009 22:29
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Napsal jsi velmi hlubokou myšlénku. Když to tu ruplo, často jsem říkal, lidem nevadí ani tak to, že na něco nemaj, jako to, že na to má soused... :-) Dokonale jsi v poslední větě vystihl tuhle realitu.

Není jiné cesty, než osvěty. Ostatně, často tu píši těmhle mistrům - zapomeň na to, co má tatínek v garáži, pokus se na svět nahlédnout objektivníma očima. Kdyby to ovšem každej dokázal... umíš si představit tu diskuzní nudu? Napsal bych třeba - BRAVO Mercedes a pod tím by bylo tři sta zvednutejch palců... >:D
9. 2. 2009 22:35
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
...406.599 reálných uživatelů (2.039.308 návštěv za měsíc)... Pravda, nějak to na mě padlo... >:D
9. 2. 2009 22:41
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
>:D >:D :yes:
Avatar - wikinko
10. 2. 2009 03:48
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
gti, pekne si to napisal, ale zaroven to negujes tym, ze zdvihnutymi palcami reagujes na prispevky matelka. aj ked jeho tatinek ma v garazi maximalne tak zavaraniny a zasobu plienok pre jeho drobceka.
inak, brali by sme ta tu aj napriek tomu vsetci vazne, keby si tu nepisal bludy ako "brouk" inspiroval DSko :))) podla mna DSko bolo inspirovane passatom. ftedeicku samozrejme.
neregistrovaný "maluch"
10. 2. 2009 08:12
Re: DISKUTERSKÁ ANKETA
Hej, a co Tatrovky? Nezapomeň, že Käfer je Tatra 570 kapotovaná Porschem. >:-[] Já jsem za 603ku.
neregistrovaný "mickys"
10. 2. 2009 09:09
HNUS
Nechci hned kritizovat ale tohle je vážně nechutné auto. V době, kdy se tohle auto vyrábělo svět znal spoustu jiných mnohem hezčích designerských kousků. Tohle je jak zblitá žába. Ostuda!
Rozbalit vlákno
2
10. 2. 2009 11:49
Re: HNUS
No však sa naň nepozeraj:-)
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2009 15:32
Re: HNUS
NEříkejte?!? Anebo POVÍDEJTE? ;-)
Který vůz byl (dle vás) v roce 1955 "dál" "revolučnější" "progresivnější"?
Píšete o MNOHA vozech - napište třeba tři ...
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Johny Blaze"
10. 2. 2009 13:11
Pěkné ale...
Je to bezpochyby povedené auto ale že by bylo nejhezčí ze všech to si teda nemyslím. Existuje o mnoho daleko hezčích aut. A taky to nejde tak jednoznačně říct, že některé je nejhezčí ze všech...

PS: někdo tu zmínil že DS je podobné na brouka, tomuto chlapci zřejmě kape na karbid (delší dobu)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nextrom"
10. 2. 2009 23:09
takove auto,
jako Citroen DS se neda posuzovat jen pragmaticky, jako v nejakem magazinu, kde se zurnaliste snazi priblizit narodu vyhody ci nevyhody urcitych konstrukcnich reseni - maly Kufr, velky volant, libovolne licovani plechu rolovacim metrem a podobne nesmysly... Pri zabouchnuti prednich vrat vypadne z kufru rezerva atd. ...
Ne ne, takove auto, jako je DSka, to je neco jako Socha Svobody v NY a o tom take nikdo nediskutuje :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ryman
11. 2. 2009 00:21
TOBYCHOM NEBYLI PATRIOTI!!!
vymóděná 603ka tuhle plechařinu rozbije na hadry... :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "touring"
11. 2. 2009 17:01
DS je převtělený VW brouk!
No tak na to se nedá nereagovat. To mě neskutečně pobavilo, DS je vlastně dobouchaný brouk, takový fantas může vzniknout jen v český garáži svařením 3 aut a tuněním na rovnací stolici. Věřím, že trauma z nedoceněného průkopnického stylu F2 a dalších koncernových uberwagens je pro tento den obrovské, ale tohle si zaslouží nové honorum: Stěrač roku! >:D
Za tuto agitku by Ferry i Ferdinand museli jásat...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2009 23:38
JAK to, že GTi ...
... TAKová odbornice na tvary plechů se NEshodne s ostatními "odborníky"?
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2009 17:00
ILEGÁL
No, to jsou diskuzní svátky... to je voda do chladiče >:D Tohle tu zatím nepraktikuje ani Rolls-Royce. Pravda je, že na můj vkus vydžela cešestka v zájmu (no, tohle ber s rezervou) i tak poměrně dlouho. Ale uznej, prodeje na úrovní bitevních křižníků, s tím se holt něco udělat muselo. Takže jestli tomu dobře rozumím, od zejtřka je tu cešestka za ilegála, no i to je možné.

Přitom ta historie... DS, sice přebouchanej mírně protáhlej Brouk od VW >:D ;-) ale ať je to jak chce, byl to prostě francouzák... nebo "kachna", raději ani nepíšu z čeho ji tehdy přebouchali, ale to bylo auto...

Tak si můžem tipnout na kterej model to spadne příště. Co?
Rozbalit vlákno
1