Citroën C6 v ČR: ceny od 1,25 do 1,63 milionu Kč

Citroën C6 v ČR: ceny od 1,25 do 1,63 milionu Kč

 
 

Citroën dnes oznámil uvedení nového Citroënu C6 na český trh. Prodej modelu C6, který měl světovou premiéru na ženevském autosalonu v březnu 2005, bude zahájen koncem tohoto roku.

Citroën dnes oznámil uvedení nového Citroënu C6 na český trh. Prodej modelu C6, který měl světovou premiéru na ženevském autosalonu v březnu 2005, bude zahájen koncem tohoto roku.

Citroën tiskovou zprávu k uvedení C6 na český trh zahajuje slovy: Pohodlí, potěšení z jízdy a také aktivní i pasivní bezpečnost nebyly předmětem žádného kompromisu. Bi-xenonové samonatáčecí světlomety, aktivní odpružení s řízenou tuhostí tlumičů, automatická dvouzónová klimatizace s výdechy pro zadní sedadla či devět airbagů chránících cestující vpředu i vzadu jsou jen několika příklady bohatého vybavení nabízeného již od základní úrovně.

Poprvé v Citroënu najde své místo koncernový šestiválec 2.7 V6 HDi FAP (150 kW), který již dostal Peugeot 607, ale i Land Rovery a Jaguary. Zážehovou alternativou je šestiválec 3.0 (155 kW), který jsme také nedávno zkoušeli v inovovaném Citroënu C5. Oba motory budou dodávány se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Řidič Citroënu C6 bude mít k dispozici, poprvé u francouzského vozu, průhledový head-up-displej. Cé šestka má jako první Citroën elektrickou parkovací brzdu, už podruhé se uplatňuje lane departure warning system, upozorňující řidiče na nechtěnné opuštění jízdního pruhu. Samozřejmostí jsou parkovací senzory vpředu i vzadu, směrově nastavitelné xenonové světlomety, eletricky nastavitelná všechna sedadla (včetně těch zadních), nechybí hydropneumatické odpružení. Klimatizace má oddělené nastavení teploty pro pravou a levou i přední a zadní část interiéru vozu.

Řadu C6 tvoří tři úrovně výbavy – C6, C6 Lignage a C6 Exclusive – které poskytují zákazníkovi možnost docílit harmonii mezi individuálními požadavky a skutečným provedením automobilu. Seznam výbavy na přání je ale záměrně omezený, většinu luxusu totiž najdete již na palubě standardních provedení.

Již u první úrovně vybavení typ C6 nabízí sériově nové prvky komfortní a bezpečnostní výbavy, jako jsou bi-xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace s výdechy pro zadní sedadla, devět airbagů chránících stejně dobře cestující vpředu i cestující vzadu, přičemž nelze zapomenout na filtr pevných částic (FAP) u naftového motoru 2.7 HDi V6. Model C6 má rovněž aktivní kapotu motoru, která se v případě nárazu do chodce zvedne. Vytvoří se tak volný prostor, oddělující kapotu od mechanických dílů, který umožní pohlcení energie nárazu deformací kapoty a omezení účinku nárazu hlavy do kapoty.

C6 se rozhodně hlásí k tradici velkých vozů Citroën, vyznačujících se výjimečnými jízdními vlastnostmi a vyhraněným přístupem k cestování. Model C6 má proto sériově zavěšení předních kol se dvěma trojúhelníkovými rameny s oddělenou těhlicí, víceprvkové zavěšení zadních kol a nové aktivní pérování s řízenou tuhostí tlumičů, což umožňuje dosáhnout nového spojení komfortu, jízdní stability a dynamických vlastností.

Bohatá základní výbava modelu C6 může být na přání doplněna o některé další prvky, jako jsou střešní okno, paket Lounge (komfortní zadní sedadla s elektrickým nastavením polohy), telematický systém NaviDrive s navigací, barevným displejem a integrovaným telefonem GSM s hlasovým ovládáním a syntetizátorem lidské řeči. Tyto prvky umožňují přesněji doladit zákazníkem požadovanou úroveň funkcí poskytovaných vozidlem.

Základní cena Citroënu C6 3.0 V6 24V na českém trhu činí 1.250.000,-Kč, vznětový šestiválec v C6 2.7 HDi FAP příjde na 1.330.000,-Kč. Osmdesátitisícový příplatek ze diesel je zachován také u vyšších stupňů výbav. Jeho opodstatnění lze nalézt nejen v nižší spotřebě paliva (kombinovaná u 3.0 V6 24V činí 11,2 l/100 km, u 2.7 HDi FAP pak 8,7 l/100 km), nýbrž i v lepších jízdních výkonech. Čas potřebný ke zrychlení z 0 na 100 km/h činí u zážehového Citroënu C6 9,4 sekund, kdežto u vznětové verze stačí ke stejnému úkonu pouze 8,9 sekund.

Citroën je tak jedním z mála výrobců, kteří ve své vrcholné luxusní řadě nabízejí nejdražší a nejrychlejší model se vznětovým motorem.

Ceny C6 v ČRC6C6 LignageC6 Exclusive
3.0i V6 24V1 250 000 Kč1 340 000 Kč1 550 000 Kč
2.7 Hdi V61 330 000 Kč1 420 000 Kč1 630 000 Kč

Výbrané prvky základní výbavy:
Filtr pevných částic (pro 2.7 HDi V6), aktivní odpružení s řízenou tuhostí tlumičů, bi-xenonové světlomety, tempomat a omezovač rychlosti, audiosystém s CD/MP3, automatická dvouzónová klimatizace, elektricky ovládaná přední sedadla, elektrická parkovací brzda, hliníková kola 17" (18" pro 2.7 HDi V6), detektor tlaku vzduchu v pneumatikách, dešťový senzor, samočinná aktivace světlometů, superzamykání, airbagy čelní, boční a hlavové vpředu i vzadu, kolenní řidiče, elektricky sklopná zpětná zrcátka

Lignage navíc:
Vnitřní i vnější zpětná zrcátka s automatickou clonou, parkovací asistent vpředu / vzadu, čalounění velur / Alcantara, projekce informací na čelní sklo (Head-Up Display), samonatáčecí bi-xenonové světlomety, elektricky ovládaná přední sedadla, sedadlo řidiče v pěti osách, hliníková kola 18"

Exklusive navíc:
Přední sedadla elektricky ovládaná v pěti osách, paměť nastavení polohy sedadla řidiče, vnějších zpětných zrcátek a průhledového displeje na čelním skle, vyhřívaná sedadla vpředu a vzadu, kožené čalounění, dekorace ve dřeve Mokuntom, systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (AFIL), alarm, paket NaviDrive s barevným displejem, HiFi sound systém JBL s deseti reproduktory, vrstvená skla oken, metalický lak

Příplatky (není-li již v sérii):
Metalický lak (+26.000,-Kč), elektrické střešní okno (+35.000,-Kč, nelze pro zákl.verzi), AFIL (+19.000,-Kč, nelze pro zákl. verzi), paket kůže, včetně vyhřívaných sedadel vpředu i vzadu (79.000,-Kč, nelze pro zákl. verzi), Paket HiFi JBL, včetně měniče CD, integrovaného handsfree Bluetooth a vrstvených bočních skel (+62.000,-Kč, nelze pro zákl. verzi), Paket NaviDrive, včetně paketu HiFi JBL (+114.000,-Kč, nelze pro zákl.verzi)

Spolupracujeme s TipCars.com
Počet tuzemských obchodů akceptujících bitcoiny stoupl na tisíc Počet tuzemských obchodů akceptujících bitcoiny stoupl na tisíc

Počet tuzemských internetových obchodníků, kteří…

Ve Venezuele probíhají volby. Opozice je bojkotuje Ve Venezuele probíhají volby. Opozice je bojkotuje

Za dohledu 300 tisíc vojáků a policistů začaly v neděli…

Icahn vystoupil proti plánu na převzetí pojišťovny AmTrust. Podíl v ní má i Krúpa Icahn vystoupil proti plánu na převzetí pojišťovny AmTrust. Podíl v ní má i Krúpa

Známý americký investor Carl Icahn ve čtvrtek zveřejnil…

Řepka narazila na strop. V Česku už se jí více pěstovat nebude, říkají experti i ministr Řepka narazila na strop. V Česku už se jí více pěstovat nebude, říkají experti i ministr

Plocha osetá řepkou už nebude v dalších letech růst, ale…

 
 

Tapety








Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o…

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být…

 



PSA expanduje v Číně: Také by se vám líbil nový Citroën C6 nebo Peugeot 308 sedan? PSA expanduje v Číně: Také by se vám líbil nový Citroën C6 nebo Peugeot 308 sedan?

Čínští zákazníci mají v oblibě sedany, a proto PSA v Říši…

Nový Citroën C6 se poprvé ukázal na skice. Konec avantgardy? Nový Citroën C6 se poprvé ukázal na skice. Konec avantgardy?

Avantgardní Citroën C6 bude letos nahrazen. Zveřejněná…

 



 
Vozili jsme cement: Co všechno musí řidič takového vozidla zvládnout?

Vozili jsme cement: Co všechno musí řidič takového vozidla zvládnout?

Dnes 11:23

Přeprava cementu v cisternách vyžaduje opravdu zkušené šoféry, základní složka betonu se po nakládce v cementárně chová jako kapalina. Co všechno musí řidič během cesty zvládat?




Blesk.cz

Puma zaútočila na cyklistu: Hlavu mu držela v tlamě! Kamarád ji odlákal, sám zemřel

Puma zaútočila na cyklistu: Hlavu mu držela v tlamě!…

Tragédií skončil v sobotu výlet dvou cyklistů do hor na západě Spojených států, kde na ně zaútočila puma…

Hrůzná nehoda na Slovensku: Ve fordu zemřela česká spolujezdkyně!

Hrůzná nehoda na Slovensku: Ve fordu zemřela česká…

Tragédie se odehrála na Slovensku. U Nového Města v regionu Kysuce se srazila čelně dvě auta. Nehodu nepřežila…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a výsledky zápasů

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a…

Český tým na MS v hokeji 2018 skončil ve čtvrtfinále, když šel ze třetího místa ve skupině A na tým USA, druhý…

SESTŘIHY: Real remizoval s Villarrealem a skončí třetí. Chytal Zidanův syn

SESTŘIHY: Real remizoval s Villarrealem a skončí…

SOUHRN | Fotbalisté Realu Madrid zakončili španělskou ligu remízou 2:2 na hřišti Villarrealu, když v závěru…

 

Reflex.cz

Konec konspirační teorie: Vědci analýzou Hitlerových zubů potvrdili, že diktátor zemřel v roce 1945

Konec konspirační teorie: Vědci analýzou Hitlerových…

Po celá desetiletí se po druhé světové válce objevovaly různé konspirační teorie o tom, že Adolf Hitler nezemřel…

V Zakarpatí je dodnes patrný duch Československa. Uslyšíte češtinu, znají tu Masaryka i Gočára

V Zakarpatí je dodnes patrný duch Československa.…

Prestižní škola a hlavní most v Užhorodu nesou jméno prvního československého prezidenta Tomáše Garrigua…