Audi už před více jak dvěma roky měla RS6 s motorem o výkonu jaký nemá žádný Mercedes. Říká ti něco 5.0 TFSI??? Třeba 580 koní?! Nejvýkonnější sériově vyráběné kombi všech dob. A u vozu jde hlavně o MOTOR, vzhled je na druhém místě... Apropó co třeba A7 nebo lehce futuristická R8?!
Je hloupé porovnávat D3 podle jednoho modelu a vynášet soudy. Počkáme do roku 2020 jak to bude... Každá automobilka má své koně ;-)
A tebe bych spíše typoval na obhájce Korejských vozů, čistě podle profilového obrázku...
K cemu je 560 koni v kombiku? Jinak. K cemu je 560 koni v jakemkoli aute? Jinak si myslim, ze mercedes co do mnozstvi okazalych a honosnych serepeticek, stale vede.
Vse, co by slo udelat levneji, nebo uplne vypustit a nic moc by se nestalo. Takze vse od tlacitka na stahovani oden az po... televizi v sedackach a bar v loketni operce. V anglictine je pro to slovicko "feature", do cestiny prejate jako ficurka, ja ale radeji tu serepeticku ;-)
To se pleteš. I Audi má své "feature". A řekl bych, že NYNÍ přináší do automobilového světa více "serepetiček" Audi. Nehledě na daleko lepší zpracování. A např. S-klass nedosáhne na kvality A8 ;-) ať chceš nebo ne...
Nezbyva nez souhlasit. Vsechny MB, ktere jsem za posledni cca 3 roky mel moznost jezdit (E, CLS, ML, GL), zustaly po strance urovne zpracovani ve srovnani s BMW a Audi nekde v 90 letech. Smutne...
Tak na tohle nemá snad ani smysl reagovat >:D Hlavně že ta tvoje 5tka BMW je ukázka zpracování interiéru... dokonalej plastwagen :-) naprostá studená nuda...
Jasně S-klasse nedosáhne na A8?? A to si se z toho mokrého snu probudil ted vid... je zajímavé, že i po 7 letech výroby ji stále zákazníci kupují... už jsem to psal S-klasse je poslední "pravá" limuzína.... BMW 7 je "sportovní limuzína" a A8 něco mezi..
Tragický interier měla především předchozí 5er (zejména před face), ta současná už je na tom naštěstí podstatně lépe, a to dokonce lépe než současné Ečko (což není "díky" interieru Ečka až takový problém), i když pořád ne tak dobře, jako současná A6.
Souhlas bez debat... mám teď Ečko půjčené než proběhne servis u CLS a je to taky plastwágen a nuda... ty hranatý tvary mi nešmakujou... Ečko se podle mě moc nepovedlo... A6 je prostě bez debat krásná a etalon. 5tku bych zase bral v kombíku v mpaketu... bílou nebo tu matně šedivou pecka :yes::yes:
Ale jestli můžu něco k A7 tak ta mě sakra zklamala.... kufr geniální... ale ten interiér??? za ty prachy??? samej plast ani kus kůže??
Chlapeček asi zamrzl v pubertě jak smyslem vyjadřování tak i co se přehledu o automobilech týče.
Za 1. pusť si například toto: [odkaz]
nebo si přečti nějaký solidní článek nejlépe z německé redakce.
Za 2. kupují? Jsi vtipný! Kdyby sis alespoň něco zjistil místo toho planého žvatlání! Prodej luxusních limusin v ČR rok 2011 Audi A8-119, BMW 7-114, Mercedes-Benz S-108. V prodeji minulý rok ztrácí na o dost lepší A8 11 kusy.
Letos do Června: Audi A8-41, BMW 7-34, Mercedes-Benz S-30. Jak si ho strašně moc lidi kupují tak zase ztrácí 11 kusů a je z D3 na posledním místě. Ověř si na periskop.cz
Ano chapeček zamrzl v pubertě..... hochu ty si mimo... S-klasse je NEJSTARSI!!! Dost podstatná věc... a argumentace českým trhem je velmi úsměvná, na tom stojí obrat celýho koncernu Daimler :-) nemáš argumenty seš prostě mimo, nezlob se na mě... ale je to tak... napsal jsi blbost... ze začátku si přestřelil a teď nevíš jak z toho.... Podívej se jak to bylo na začátku když vyšel novej model, S-klasse bylo vždy první a je logický, že si lidi jdou a koupí auto, který je technicky o 7 let mladší... já bych to taky tak udělal. Nešel bych dát 4 mega za 7 let starou techniku kdybych mohl mít něco lepšího... Taky nepůjdete a koupíte si 7 let staré PC když můžete mít za pus mínus stejné peníze novější.. a inu ono je tu furt 110 "DEB....Ú co to udělá"... ale počkej, v roce 2013 až vyjede nové S-klasse tak se možná za tu pusu chytíš víš..
Ježiši ty tu argumentuješ testem v AUTOSALONU muhehehehe promin ale to mluví za vše :-) já že sem zamrzl o přehledu v automobilech?? To spíš ty když si myslíš že "půjčenej motor z Lamba v RS6" výkonově nemá odpověď od MB potažmo BMW. Seš prostě tragicky mimo.....
EDIT: Jo a toho chlapečka si vyprošuju, sice ste možná (dle profilu) o 2 roky starší ale není Vám 50 aby ste si mohl tyhle kecy dovolit. Spíš si něco zjistěte a jak už řekl kolega, chce to OBJEKTIVITU A ZNALOSTI a ne argumentovat testem v autosalonu...
Kecy kecy kecy. Dej mi něco hmatatelného a pak až něco říkej. Co že S-klass je pár let starší nežli historie A8 potažmo 7-er? Spíše se podívej jak teď zaostává. Netvrdím, že modernizace neudělá z S-klass něco lepšího, ale teď ať se ti to líbí nebo ne, na A8 nemá a to ani na novou 7-er. Ty jsi pozbyl objektivnosti a znalosti jakby smet. Nehodlám se o tom s tebou dohadovat. Stejně si budeš říkat dokola a sám sobě lhát, že nynější S-klass je nejlepší limusina na trhu. Já se ti budu upřímně smát. Na fakta nemáš argumenty a tak jen tlacháš a tlacháš. Jen tak dál.
Co se týče motoru nacházejícím se v RS6. I když je základ od Lamba inženíři z Audi motor poměrně dost předělali. A co by nevyužili něco od sesterské automobilky.
Mercedes-Benz ztratil svou zář a teď je to slabší soupeř nežli tomu bylo dříve. A pokud se ti nelíbí český trh tak v DE i celosvětově je Mercedes na třetí příčce v luxusním segmentu. Což mluví za vše.
Kdyby jsi od začátku reagoval slušně byl bych i já slušný. Jelikož svým prvním reagováním na můj příspěvek jsi prozradil o svém charakteru i inteligenci mnohé nemám důvod být zdvořilí.
Jako já nevím jak bych ti to asi měl jinak napsat.... je snad křišťálově nejjasnější, že auto, který je o 7 let modernější nežli odcházející model konkurence je lepší. To by byl hodně velkej průser kdyby nebyl. Jako jak můžeš napsat "se podívej jak ted zaostává".... no ty nejsi prostě snad normální... znovu opakuji ten model je starej 7-8 let a ty to srovnáváš s nějnovějším přírůstkem do segmentu!!!!! Jo a zaostává o 18!!! Strašnej průser, víš ono těch 18 aut je možná tolik co jezdí na vládě a co vozí lidi na IFF Karlovy Vary :-)))) Snažím se ti tu vysvětlit to, že auto který je o 7 či skoro 8 let starší a tudíž technicky zaostalejší nežli konkurence tak stále je o něj takový zájem jako je, protože má své neoddiskutovatelné kvality. Já totiž narozdíl od tebe jsem s tím autem měl pár dní tu čest... a né v nějaké chcíplé naftě, ale v 500 s 320kw a 700Nm. TO samé u BMW jsem měl čest s 730D... jistě je to velmi kvalitní auto, ovšem a to není jen můj názor má pro tento segment trochu "nemístný podvozek", já osobně si pod pojmem limuzína představuju plovoucí komfortní koráb a to se na mě nezlob 7ma není!! Je to ze své podstaty prodloužená 5tka... jízdníma vlastnostma hodně vysoko, ale já když si koupím limuzínu tak jí nechci na drcení zatáček. S A8 jsem tu čest neměl, jistě je to velmi kvalitní auto... ale to nová S-klasse bude taky a já ti tady říkám, že bude jako vždy na špicy at se ti to líbí nebo ne, protože to auto má daleko větší historii než nějaká A8 či dejme tomu bmw 7. Jo a já tu mluvím o nové S-klasse a né o nějakém faceliftu, kterej byl před skoro 2 lety. Navíc S-klasse je a vždy byla průkopníkem nových technologií, což se zrovna o AUDI či BMW 7 říct nedá, ono je totiž vždy levnější si počkat a pak to okopírovat že :-) A faktem je to, že Audi doted nema odpoved na S63 či S65 a to si vyvracej čím chceš ale nemá.. směšnou starou W12??
Já narozdíl od tebe nejsem demagog, kterej vypustil dogma "Audi už před více jak dvěma roky měla RS6 s motorem o výkonu jaký nemá žádný Mercedes. Říká ti něco 5.0 TFSI??? Třeba 580 koní?! Nejvýkonnější sériově vyráběné kombi všech dob. A u vozu jde hlavně o MOTOR, vzhled je na druhém místě... Apropó co třeba A7 nebo lehce futuristická R8?!"
Pokud nejsi ignorat tak uznáš že si napsal kravinu prostě a to bez debat, takže mi tady neříkej nic o tlachách... buhví jestli si aspon s něčím takovým jel. Vyvrať mi tohle !! Ted ukaz ty agrumenty, nejde to co protože je nemáš prostě si napsal totální chujovinu a já jsem na to zareagoval, možná až moc emotivně ale prostě mě to vyhecovalo, protože tyhle experty, který se pak obouvaj do ostatních a neuměj uznat svou omylnost těch na webu člověk potká dost. Takže znovu 420kw a více mercededes nikdy neměl?? Aha takže 65 AMG je co?? (mimochodem motor, kterej se vyrábí už asi víc jak 10 let) 55 AMG, který měl výkové rozpětí 460 až 650 koní taky mi k tomu nic neřekneš?? Ať si AUDI ten motor z RS6 strčí někam, kdyby to byla pecka jak o tom básníš tak by ho nevyřadili a kecy že to udělaj kvůli emisím ani nezkoušej protože 65 AMG se taky stále prodává a bude. Ten motor byl nesmysl a RS6 sama o sobě taky.. kombík s váhou SUV... Prostě si přestřelil a víš to, ale nechceš to uznat a nevíš jak z toho.
Hele to kde je MB a kde není je mi celkem jedno, akcie jsem prodal se ziskem 41% takže no problemo a momentálně mám v BMW, takže se na nějaký prodejní čísla dívám spíš z hlediska růstové udržitelnosti atd. Každopádně v USA zase hraje třetí housle AUDI. Každá automobilka má své lepší a horší období, fakt je ten že MB je tu přes 100 let a můžeš mu děkovat za to, že vůbec nějaké AUDI existuje.
A o tom jestli si budu či nebudu myslet, zda je či neni S-klasse uberwagen či ne, tak te muzu ujistit, že já narozdíl od tebe (soudím dle tvého vozového parku) vycházím z praktických zkušenosti, protože díky mé práci a známostem jsem se v těchto autech svezl.....a ne jen na sedadle spolujezdce.
Nikde nepisu, ze interier petky je teply a rozverny :-)
V cem dnes MB ztraci, je predevsim uroven zpracovani, v pripade vnitrku jsou to zejmena slicovani jednotlivych dilu, konzistentni odpor ovladacu/tlacitek a jake zvuky vydavaji pri pouzivani, intuitivnost a ergonomie.
ML W164 vs X5, interiér obou aut neodpovídá cenovce, oba jsou to plastwágeny.
CLS kvalita interiéru v daném segmentu nemá konkurenci... BMW nic podobného před 8 lety nenabízelo a AUDI už vůbec ne.
E vs A6 či BMW 5 opět plus minus stejné... v současné době A6 vede protože je nejmladší
GL.... nelze srovnávat protože konkurence od BMW či AUDI není... ale Q7 taky žádný zázrak není... zvlášť s tím směšným kufrem.... průměrná dáma nedosáhne přes nakládací hranu dozadu do kufru
Audi už před více jak dvěma roky měla RS6 s motorem o výkonu jaký nemá žádný Mercedes. Říká ti něco 5.0 TFSI??? Třeba 580 koní?! Nejvýkonnější sériově vyráběné kombi všech dob. A u vozu jde hlavně o MOTOR, vzhled je na druhém místě... Apropó co třeba A7 nebo lehce futuristická R8?!
Co třeba 65 AMG, co třeba evoluce 55 AMG v SLR atd?? Človeče než se z té RS6 poděláš tak si zachovej trošku objektivity... Prostě a jednoduše kecáš, notabene na co je kombík co váží 2100kg?? Taky se hodně rychle přestal vyrábět.. Mercedes dělal 500konové a víc motory, když ještě AUDI ani možná v té své podobě neexistovalo... takže trochu soudnosti a objektivity
EDIT: jak tak koukám z tvého profilu tak seš ukázovej adept na automobil AUDI... máš OII z té přestoupíš do Pašíka a možná jednou někdy se k té Audince dostaneš... no tak to je přesně u VW postavené a evidentně to v ČR funguje...
Já celkově ohledně současný gerace "nevím".
První CLS byl blesk s čistýho nebe, něco úžasnýho, co definalo nový segment aut.
Současný CLS je podle mě prostě nevyužitý potenciál daný první generací a ani to kombi to nezachrání.
Navíc oproti konceptovým fotkám na mě nakonec působí trochu těžkopádně.