Diskuse

Co chystá Škoda? Konec Rapidu, malý crossover, Kodiaq RS a spoustu dalšího

31.8.2017

Do roku 2025 hodlá mladoboleslavská automobilka chrlit dvě novinky každou sezónu. Studie Vision E (premiéra na jaře v Šanghaji, ukáže se také v září na IAA ve Frankfurtu) odhaluje elektrickou budoucnost značky, prodávat se začne za tři roky.

 

  • 410 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 31.08.  16:51

    tak to aby už

    začali Čeští Pepíci na tyhle káry šetřit, ať mají čím vozit ty svoje tlusté Mařky na nákupy
    do Kauflandku....
    • 84 Reagovat !

      foto white-label

      white label 31.08.  17:41

      « Re: tak to aby už

      Nemůžeš všechny soudit podle sebe...
      • 16 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 31.08.  18:06

        « Re: Re: tak to aby už

        p ch e .... to budou zase designy roku .... to to zase ze mne bude lítat odevšad..
  • 22 Reagovat !

    foto Gvick2

    Gvick2 31.08.  16:54

    Odstavec o Kodiaqu RS

    je pěkný nesmysl. Kodiaq s naftovým motorem se bude vyrábět a prodávat v Číně? Klidně se vsadím, že ani náhodou, buď pro Čínu připraví nějaký silnější benzínový motor (na výběr mají řadu motorů 2.0 TSI, 3.6 FSI nebo 3.0 TSI) nebo se tam nebude prodávat vůbec a naopak se bude prodávat v Evropě, protože to je jediný trh pro diesel.
    • 22 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 31.08.  17:39

      « Re: Odstavec o Kodiaqu RS

      Ten odstavec je mimo z úplně jiného důvodu. Tvrdí, že pro čínu je hotový Kodiaq RS, a "Našincům Škoda dopřeje jinou sportovní alternativu – Kodiaq RS".
      Pro samou Náplavku nemají čas číst si po sobě takovéto druhořadé články (druhořadé ve srovnání se zcela zásadní akcí celosvětového významu "SM a Náplavka")
    • 01 Reagovat !

      foto white-label

      white label 31.08.  17:43

      « Re: Odstavec o Kodiaqu RS

      Aktuální 3,0 TSI by se do Kodiaku nevlezl.
      • 20 Reagovat !

        foto Gvick2

        Gvick2 31.08.  17:48

        « Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

        Vlezl, v Číně koncern prodává motor VR6 TSI (třeba v Teramontu nebo jak se ten čínský přifouknutý Tiguan jmenuje) a ten by se vlezl. Stejně tak by se vlezl 2.5 TSI, který je připravován pro Tiguan R. Samozřejmě klasická V6 od Audi by tam nešla.
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 31.08.  20:25

          « Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

          Píšu o aktuálním koncernovém 3.0 TSI a ten VR6 není.
          • 01 Reagovat !

            foto Gvick2

            Gvick2 31.08.  20:29

            « Re: Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

            No a já píši o aktuálním koncernovém přeplňovaném VR6, který se v Číně označuje jako 530 TSI (300hp, 500 Nm) nebo také pro něj používají matoucí název 530 V6.
            • 00 Reagovat !

              foto AUDIRS6

              AUDIRS6 01.09.  22:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

              Gvicku, daj mi link na tu Cinsku stranku, ci kde to mas.
              Nemozem uverit tomu, ze po rokoch tliachania o VR6 3.0 TSI ju uz dostali Cinania ako prvi a my ju tu este v nicom nemame. - a ze tych potencialnych modelov je kopa ;)
              • 00 Reagovat !

                foto kesumb

                kesumb 01.09.  22:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

                už to tam je od podzimu loňskýho roku:
                [odkaz]
                300hp a 500Nm, nechal bych si to líbit v nějaký EU specifikaci.
                • 00 Reagovat !

                  foto AUDIRS6

                  AUDIRS6 01.09.  22:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

                  super, dakujem !
                  Toz pani vazeni... VR6 TSI je na svete ! Takze next plss.:
                  Passat R, Superb RS, Tiguan R, etc...
                  S VR6 TSI a nie s nasou posvätnou R5 TFSI ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

                  ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 01.09.  23:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

                    Že je zřejmě na světě je sice hezké, ale dokud nebude v Evropě, je nám to prd platné...
                  • 00 Reagovat !

                    foto kesumb

                    kesumb 02.09.  08:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

                    No akorát nevím, jestli je to hliníkový blok, respektive polovina z w12 a nebo původní šedá litina..
                    Každopádně se mi moc nechce věřit, že by se Tiguan dostal na trh s VR6. Spíš si myslím, že ho dostane akorát Arteon a Atlas, jako výkonnější verzi. Američané si stěžují, že se to s atmo 206kw 3,6 moc nehýbe. Na jaře by se snad měl dostat na trh v USA i Atlas v pětimístné "sportovnější" variantě.
                    Pořád je tu možnost použití VR6 motoru v kombinaci s PHEV.
                    Jinak já bych asi absenci "posvátný" R5 TFSI u VW neoplakal. Ten motor má smysl v nejsilnějších verzích na MQB. Ale do Arteonu by se podle mého víc hodil VR6. Navíc ono teda ani na R5 není zrovna vzor úspornosti a VR6 může být podstatně vyváženější.
        • 00 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 01.09.  07:47

          « Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

          Ahoj,
          do Tiguanu se uvažuje 2,5 TSI jakožto VR6 z Teramontu nebo R5 z Audi? Tohle je docela překvapivá informace, slyšel jsem totiž, že pro Kodiaq a Tiguan se s větším než R4 motorem nepočítá.
          Naopak pro větši auta je pořád ve hře VR6 a to jak 3,0 TSI s výkonem někde kolem 380hp, tak snad existuje vývojová verze i s twinsroll turbem a skoro 500hp. Těch 2,5 v Teramontu je snad hlavně kvůli daním v Číně. A navíc se mluví o PHEV s buďto 2,0tsi nebo s tímhle VR6 a dvěma elektromotory jako bylo v Sport Coupe GTE, Cross Blue Coupe a dalších studiích.
          • 00 Reagovat !

            foto Gvick2

            Gvick2 01.09.  09:29

            « Re: Re: Re: Odstavec o Kodiaqu RS

            Tiguan R má údajně dostat R5 od Audi
            [odkaz]
            Teramont už má VR6, ten ale není brán jako "R" verze, ale prostě jako nejsilnější benzín pro Čínu.
            Možností mají celkem hodně a je docela pravděpodobné, že se budou lišit verze pro EU a pro USA/Čínu. Autocar může mít pravdu a zároveň se plést, na ringu se může klidně testovat Tiguan s R5, ale může to být nakonec verze třeba pro USA a v EU přistane nějaký pošahaný hybrid s 2.0 TSI, who knows.
  • 21 Reagovat !

    foto ikoptak

    ikoptak 31.08.  17:07

    ne

    ten vyčnívající tablet z palubky prosííím ne. :-) asi nejhorší věc kterou současná móda velí.
    • 02 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 31.08.  17:19

      « Re: ne

      Ten bude mít i O IV.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 01.09.  00:13

        « Re: Re: ne

        Předpokládám, že Oct. IV. se asi nevyhne ani el. P brzdě? :'-( :-O 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 01.09.  10:18

          « Re: Re: Re: ne

          Ta by tam už měla být.A také aut.parkování ze Superbu Caesar.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 01.09.  00:22

        « Re: Re: ne

        "Ceasar" bude u Superbu nějaká nová výbava nebo to bude to slibované sportovní snížené provedení?
  • 10 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 31.08.  17:11

    Upřesnění

    Od 27KT/18:

    -Kodiaq RS a L&K
    -Karoq Scout a Sportline
    -Facelift Superbu
    -Facelift Fabie

    Je hotový superb RS s naftovým bi-turbem.
    • 01 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 31.08.  17:16

      « Re: Upřesnění

      A informace k tomu motoru u Kodiaqu RS by nebyla? Vážně jen nafta? ;-\
      • 10 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 31.08.  17:18

        « Re: Re: Upřesnění

        Jenom nafta.
        • 11 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 31.08.  17:31

          « Re: Re: Re: Upřesnění

          Dík, spíš bych čekal 2.0TSI z OIII RS 180 kW ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 31.08.  18:51

            « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

            To by nikdo nekoupil.
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 31.08.  19:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              Za to o biturbo naftu jim lidi utrhají ruce, to taky nebude jezdit za 5 litrů. Chápu, že písmena RS jsou jen marketing a je to SUV, ale přecejen bych od vrcholného modelu čekal víc...
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 31.08.  19:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                Za 5 ne, ale pod 10 to bude. Vzhledem k tomu, že z Kodiaqu stejně supersport neudělají, mě to ani neuráží.
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 01.09.  12:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                  No máš pravdu s tím supersportem, ale měl by to být benzin. Jezdilo by to za 10-12 a nechrochtalo ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Simpanz

            Šimpanz 31.08.  19:08

            « Re: Re: Re: Upřesnění

            K čemu 2.0 TSI 180kW, když už dnes je tam 2.0 TSI 162kW a 206 kW?
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 31.08.  19:12

              « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              Kodiaq má nejsilnější benzin jen 2.0TSI 132kW, pleteš si to se Superbem ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Simpanz

                Šimpanz 31.08.  19:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                Jo sorry, moje chyba, Kodiaq by nějaký solidní benal kolem 200kW snesl, to máš pravdu.
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 31.08.  19:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                  Jj proto by se mi tam líbil motor z OIII RS 245, plnou palbu ze Superba by tam nedali ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Simpanz

                    Šimpanz 31.08.  19:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                    Kdyby dělali Kodiaq RS v benalu, tak bych si vsadil právě na tu 206kW verzi, mají ji odladěnou jako celek s haldexem a DSG, což je asi pro SUV optimální varianta. Ale nejspíš se obávají nízkých prodejů, takže v EU máme smolíka.
                    • 11 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 01.09.  08:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                      Jízdně by to určitě byla nejlepší varianta, ale v reálu si takový motor v autě velikosti a tvarů kodiaqu řekne v průměru přes deset litrů, pokud řidič aspoň občas využije jeho 206 kW. A to si prostě nikdo nekoupí, resp. prodeje by byly v řádu kusů, kodiaq RS není auto v kategorii úlet (např. X5M), kde je pro daný segment "nesmyslná" spotřeba vykoupena brutální dynamikou, takový kodiaq s 206kW by byl jen celkem rychlé auto.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Simpanz

                        Šimpanz 01.09.  11:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                        Souhlas, myslím, že pro EU zůstane u toho silného dieselu.
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 31.08.  21:54

            « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

            Je to velké SUV, sportovní náčiní z toho stejně nebude. Ne že by tomu silnější benzín neslušel, ale chápu, že BiTDI má větší prodejní potenciál.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 31.08.  21:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              Nafta větší prodejní potenciál? [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 31.08.  23:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                Samozřejmě. U nás je zatím poměr registrací cca. 1:4 ve prospěch nafty... a někteří přímí konkurenti se s benzínem vůbec neobtěžují (SantaFe, Sorento). Kolik to je v Německu se dá dohledat, ale až někdy příště...
            • 00 Reagovat !

              foto Mx

              Mx 01.09.  02:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              Záleží jak bude vše naceněno... u většiny nových aut se dneska nafta vyplatí opravdu jen pokud člověk najezdí ranec. Když přičteš větší hluk, horší reakce a u některých aut taky znatelný rozdíl v ovladatelnosti, tak už moc důvodu pro diesel nezbývá...
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 31.08.  20:31

          « Re: Re: Re: Upřesnění

          Bude mít Superb Fl taky 4 oči?
        • 01 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 01.09.  08:21

          « Re: Re: Re: Upřesnění

          Ano. Jen diesel! Tak je to správně! Hlavně aby u toho Kokodáku konečně přesunuli ty mlhovky na spodní spoiler, kam patří!
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 01.09.  12:11

            « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

            S dieselem nesouhlasím, s mlhovkama ano ;-)
    • 03 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 31.08.  17:22

      « Re: Upřesnění

      A nevíš, jestli podaří při faceliftu Superba srovnat kapotu s předními blatníky, aby to nevypadalo pořád jako nedovřený?

      A doladit přechod mezi palubkou a horním lemem obložení dveří?
      • 00 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 31.08.  17:26

        « Re: Re: Upřesnění

        Tohle nevím,ale bude:

        -Full LED světla
        -360 kamery
        -digitální přístrojovka

        • 22 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 31.08.  18:05

          « Re: Re: Re: Upřesnění

          Dík.

          Ale tohle všechno právě nechci.
          Jsem rád, že se dal dneska Superb koupit bez xenonů... byť jen v Activu, kde je možnost dovýbavy hodně omezená.

          Já vím, jsem divnej.
    • 11 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 31.08.  18:56

      « Upřesnění

      Superb RS jen s naftovým motorem? Řekl někdo manažerům v Mladé Boleslavi, že je rok 2017, a nikoliv rok 2007?
      • 10 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 31.08.  19:02

        « Re: Upřesnění

        Benzín není jistý zda bude a s jakým výkonem.
      • 03 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 31.08.  19:02

        « Re: Upřesnění

        neboj...ještě pár šikovných pokut za ty jejich emisní levárny....a bude klid TDI, TSI poputuje do propadliště dějin...
        prostě dělat z lidí *, na to jsou kádři !
      • 20 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 31.08.  21:34

        « Re: Upřesnění

        Už teď má 206 kW. Nestačí?
        • 01 Reagovat !

          foto white-label

          white label 01.09.  00:03

          « Re: Re: Upřesnění

          Právě, že těch benzínových 206 kW by bylo na verzi RS vhodnější, než to BiTDI.
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 01.09.  06:39

            « Re: Re: Re: Upřesnění

            Pokud "unese" RS logo 180k dieslova oktavka, unese jej i 240k dieslovy superb. Je ale pravda ze znacit logem RS jen ten diesel a neoznacit podobne i 280k benzin taky nechapu.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 01.09.  08:51

              « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              To je trošku teoretická diskuse vzhledem k tomu, že se už dřív řeklo, že Superb RS nebude a v článku se o něm nemluví.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 01.09.  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              Právě o to jde, top je jako by byla ORS jen v dieselu.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 01.09.  22:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                Ještě jednou, Superb RS není a nebude.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 01.09.  23:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upřesnění

                  To je možné, ale napsal, že:
                  "Je hotový superb RS s naftovým bi-turbem.", tak k tomu hypoteticky diskutujeme. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 01.09.  10:09

            « Re: Re: Re: Upřesnění

            Pak je otázka, jestli ti jde o pohon, nebo znáček a nárazníky. Pohon můžeš mít už teď, ve více výbavách, pokud se nepletu. Že by případně asi nebylo od věci ve výbavě RS nabídnout i tenhle motor, to žádná, pokud tedy nepřijde nic silnějšího. A pokud vůbec nakonec nějaká RS bude a nedají ten motor prostě existujícím výbavám.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 01.09.  20:14

              « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              Mně šlo hlavně o princip, že by verze RS byla jen v dieselu, přitom silnější benzín by naopak byl pouze v běžné verzi.
        • 00 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 01.09.  07:50

          « Re: Re: Upřesnění

          Teď s tím 206 kW jezdím a nejezdí to špatně, ale na sportovní verzi to nějak není. Síly to má dost, ale dole je to docela mrtvý. Nejezdil jsem s 3,6 Supem ale s R36 221kW v CC a to byl oproti tomuhle PAN motor. Ten uměl udělat i divadlo a potěšit, tohle je prostě jenom rychlejší dvoulitr.
          Problém je, že nějak bojuju s podvozkem, kterej na to nějak podle mého nemá. Není to vyloženě průšvih, ale...
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 01.09.  10:17

            « Re: Re: Re: Upřesnění

            Nešlo mi o dynamiku, ale o to, že se tu bavíme o Superbu. Jaká je šance, že do něj dají něco výkonnějšího? Tedy více než marginálně, ale i 221/ 228 kW je těžké si představit, pokud Passat nedostane alespoň to samé. Nevím, jaký prodejní potenciál by měl řekněme 250 kW šestiválec.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 01.09.  11:57

              « Re: Re: Re: Re: Upřesnění

              Diskuzně obrovský, reálně mizivý ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 01.09.  07:43

      « Re: Upřesnění

      Ahoj,
      díky za info, nemáš nějaké zprávy o Kodiaqu a Superbu PHEV? Někde jsem něco zahlédl o kombinaci elektromotorů s 2,0 TSI...
      díky moc
  • 30 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 31.08.  20:04

    Zděšení

    Šestiúhelníky, trojúhelníky, tablety...nadšením zrovna naplněn nejsem. Snad to zase jednou nepřeženou.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 31.08.  22:00

      « Re: Zděšení

      Ještě jsi zapomněl na chrom...
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 01.09.  00:23

        « Re: Re: Zděšení

        A to se zas přiznám, že nepatřím mezi nejzatvrzelejší bojovníky proti chromu...v rámci evropských poměrů. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 01.09.  16:40

          « Re: Re: Re: Zděšení

          Chromová linka obtočená elegantně kolem mlhovek... no, uvidíme, ale podle mě je ho tam teď tak akorát.

          Já teda taky nejsem zásadně proti, třeba ty black pakety se mi líbí jen v některých barvách (ORS v zelené ano, ORS v modré ne - tedy před fl, po fl asi vše v black).
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 31.08.  21:57

    Fabia

    Nejnápadnější změnou bude štíhlejší zaoblená příď s užšími světlomety. Zatímco současné provedení sází výhradně na klasické žárovky a musí mít tedy velké paraboly, modernizované provedení již dostane kompaktnější diody a může si tedy dovolit přimhouřený pohled. Nicméně pro základní verzi se nadále počítá s klasickým zdrojem H7.

    Znamená to, že Fabia bude v základu blbě svítit? :-)

    Jinak nic proti, současná světla jsou trošku "oversize"... aspoň na pohled.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 01.09.  00:39

      « Re: Fabia

      Je to zvláštně formulováno. Designu může prospět vyřazení H4, zatímco s H7 už se dá docela dobře pracovat.

      Jsem zvědav, zda se jako FL potvrdí tohle: [odkaz] ...jen je mi divné, že by FL testovali 2 roky před uvedením...a jsou tam H4. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Xonik

      Xonik 01.09.  12:49

      « Re: Fabia

      Formulovaný to je blbě ale myšleno asi bylo že i základní verze bude mít čočky s H7.
  • 00 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 31.08.  23:33

    Auto.cz

    Budem maximalne uprimny. Ked budete so Skodou robit kampan na nove vozy, netvarte sa prekvapene.
    Ani pri dizajne a technologiach.
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 01.09.  00:21

    Náhoda?

    Je velmi zajímavé, že jen před pár hodinami vyšel velmi podobný článek na idnesu... Buď je tento "infomrační únik" počlivě řízený z Ml. Boleslavi, nebo se auto.cz idnesem silně inspirovalo. Na "náhody" tohoto druhu totiž nevěřím...
    Jinak pokud skončí Fabia Combi i Rapid liftback, budou typičtí čeští příznivci Škody s nižšími výdělky (tedy ti, co si auta této značky kupuí jako soukromé vozy a vyžadují za dostupnou cenu hodně velký kufr) hodně nasr...ý. Ovšem vzhledem k tomu, jak je pro Škodovku český trh objemově maličký, to asi pro ní nebude žádný problém... :-O
    • 20 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 01.09.  05:09

      « Re: Náhoda?

      No, objemově maličký. Celosvětově Škoda prodala za 2016 cca 1.126.000 aut. V EU+EFTA cca 663.00, v ČR cca 82.000. Čili český trh tvoří skoro 12.5% prodejů v Evropě a 7.5% celkových prodejů. To není úplně zanedbatelné množství, o které by si chtěl s lehkým srdcem přijít. Nicméně čistě soukromých kupců je v těch číslech z ČR dejme tomu čtvrtina a určitě zdaleka ne všichni škrtili prodejce v touze urvat pro sebe Fabii kombi nebo Rapid lift, takže soudím, že pro Škodu to opravdu nebude žádný problém. Buď své věrné zákazníky navede k jiným modelům (stejně jako od Yetiho ke Karoqu), nebo možná o pár z nich přijde a zase přitáhne nové.

      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 01.09.  09:40

        « Re: Re: Náhoda?

        A konkrétně Rapid má ten podíl domácích prodejů ješté vyšší. Předpokládám, že podobně je to i u Fabie kombi...Vyřazení obou modelů by podle mě rozhodně uškodilo soukromým prodejům v ČR. Předražené crossovery nejsou pro každého.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 01.09.  10:25

          « Re: Re: Re: Náhoda?

          Matně si vzpomínám, že se u předchozího článku o plánech Škody ukončit Fabii Combi atp. ze Škody ozvali a označili to za kachnu. Už si nejsem jistý, co přesně, jestli to byl avizovaný konec Combi.
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 01.09.  12:23

            « Re: Re: Re: Re: Náhoda?

            Jo, taky si vzpomínám, ale nevím nakolik věrohodné info to bylo. Tuším se někdo odkazoval na odpověď na sociálních sítích?
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 01.09.  14:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náhoda?

              Jo, byl to myslím screenshot jejich reakce, možná na FB. Mohli dělat kouřovou clonu, mohl si ten obrázek vyrobit, ale spíš věřím jejich informovanosti než redakci.
    • 01 Reagovat !

      foto Xonik

      Xonik 01.09.  12:56

      « Re: Náhoda?

      A tak on i ten český trh na tom není tak jednostranně, fabia combi dávno není prodejní trhák ani u nás a škodovka potřebuje uvolnit kapacity pro vynosnější SUV a logicky jsou na řadu ti méně úspěšní, navíc vyrábět 4 typy karoserie na stejném podvozku ekonomické prostě není, proto se seškrtají na 2 a pokud se další generace spacebacku upraví tak to ty klienty požadující malé auto s velkým kufrem vcelku v pohodě uspokojí.
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 02.09.  00:33

        « Re: Re: Náhoda?

        Fabia kombi tvoří velký podíl prodejů Fabie (přesné číslo si už nevzpomenu), takže tohle vysvětlení mi nesedí.
        • 00 Reagovat !

          foto Xonik

          Xonik 02.09.  14:18

          « Re: Re: Re: Náhoda?

          Nevím čemu říkáš "velký", každopádně je oproti hatchbacku znatelně menší, a celkově tento segment velmi upadl.
  • 10 Reagovat !

    foto defender110

    defender110 01.09.  07:21

    Rapid

    možná jen drobná chybka, nebude to jistě Škoda Spaceback a Spacebacq >:D
  • 12 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 01.09.  08:11

    vzkaz pro všechny

    Škodomily, co mi tak rádi dávají mínusy... koukněte na test vaší modly na autoperiskop. cz
    a konečně pochopíte co to znamená, když se řekne automobilový odpad ...
    • 13 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 01.09.  08:18

      « Re: vzkaz pro všechny

      Automobilový odpad číslo 1 je rendlík. Škodovka je až daleko za ním. :-!
      • 13 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 01.09.  08:44

        « Re: Re: vzkaz pro všechny

        tak má alespoň Škoda s kým soupeřit o titul největší odpad
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.09.  11:47

      « Re: vzkaz pro všechny

      JJ, jeho odbornosti a tím co a jak srovnávají jsem se pobavil ;-) :yes: Madam narvaná v bundě s vytlemeným výrazem bezduché troubelínky byla snad vrcholem :-)
      • 02 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 01.09.  18:26

        « Re: Re: vzkaz pro všechny

        Hlavně že místní redakční hnízdo je plné odborníků... prostě Škodomilům
        stačí ke štěstí málo, vychválit jejich modlu....a testovat a porovnávat se smí jen to
        co se emisním levákům hodí do krámu... mor a choleru na vás...v případě Škodomilů samozřejmě prasečí mor....
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 02.09.  05:39

          « Re: Re: Re: vzkaz pro všechny

          To byl takový primitivismus pro čtenářky časopisu "Žena a autíčko". Jestli ho bereš jako benchmark, pak jsi primitivní stejně jako ten test ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto swifter

    swifter 01.09.  09:19

    "Dostane šestiúhelníkový tvar"

    to bude mít Vošický z malého souseda radost.
  • 10 Reagovat !

    foto janyc

    janyc 01.09.  12:06

    Dizajn

    Keď čítam aké má byť všetko hladké a zmäkčené tak mám z toho divný pocit. Toto zrejme emocionalnejší dizajn nebude. Ale samozrejme len teoretizujem takže nechajme sa prekvapiť. A Superb je už teraz krásny takže tam je už tažko niečo vylepšovať. No som veeeeeľmi zvedavý... :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Petrko

    Petrko 01.09.  17:20

    Když

    bude ten nový crossover malý, nemohl by se jmenovat Kapesníq?
  • 00 Reagovat !

    foto Joe-K-

    Joe K. 18.09.  16:07

    A na nás

    A na nás MPVčkárov sa ako vždy zabudlo...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z videoher. Marvel vs. Capcom Infinite je šílená bojovka

Komiksoví superhrdinové se rvou s postavami z…

Crossovery jsou v komiksovém světě na denním pořádku. Díky expanzi Marvelu již nejsou ničím výjimečným ani na…

Polští záchranáři, kteří skočili pro Jana Třísku (†80): Posádka lodi nám bránila

Polští záchranáři, kteří skočili pro Jana Třísku…

Dva polští turisté Jarosław Jasita (40) a Jarosław Ruda (39) si výletní plavbu po Vltavě představovali trochu…

 

iSport.cz

Příbram vyhrála šlágr v Hradci, druhou ligu vede Opava před Budějovicemi

Příbram vyhrála šlágr v Hradci, druhou ligu vede…

SOUHRN 9. KOLA | Fotbalisté Příbrami v 9. kole druhé nejvyšší soutěže vybojovali důležité vítězství 2:0 na…

Klečíme proti Trumpovi! Protesty hráčů v NFL rostou do obřích rozměrů

Klečíme proti Trumpovi! Protesty hráčů v NFL rostou…

Ve Spojených státech se stupňují protesty hráčů amerického fotbalu z NFL a dalších sportovců proti prezidentovi…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

„Root beer“ není pivo v českém slova smyslu, ačkoliv se občas jako kořenové pivo překládá. Je to limonáda, co…

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní rezervace, kterou jinde v Evropě nenajdete

Soos u Františkových Lázní: Unikátní přírodní…

Když uvidíte na mapě naší republiky nápis Soos, nepropadejte panice - nikdo nevysílá signál volající o pomoc.…